Iš esmės sutinku, jei kalbama apie toliau nuo daugiabučių esančias tikrai nenaudojamas žaliąsias zonas, o ne palei langus esančius plotus, kurie dažnai yra gyventojų dar ir apsodinti krūmais, medžiais ir pan, ir kuriais jie savarankiškai rūpinasi (net jei tai tėra medžių pagenėjimas ir lapų pašlavimas). Šaligatviai, jei jie naudojami, taip pat neturėtų būti naikinami tam, kad kažkas galėtų pasistatyti mašiną arčiau laiptinės. Juolab kad tų šaligatvių dažnai trūksta, o palei laiptines kai kur jie elementariai per siauri. Manau, kad techniniai klausimai čia yra ypač svarbūs, nes plečiant parkingus aplinką lengvai galima pakeisti ir į blogąją pusę. Žmogaus psichologija yra labai svarbu – kur kas maloniau gyventi tvarkingoje vietoje, kur išėjus iš laiptinės yra žalumos, augmenijos, o ne Maximos ploto parkofkė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Man asmeniškai turbūt geriau nesutvarkyta ar tik minimaliai paremontuota infrastruktūra negu infrastruktūra, kuri laikoma „sutvarkyta“ tuo prasčiausiu, bukiausiu būdu, todėl ateinančius pora ar daugiau dešimtmečių niekas nebus keičiama. Jei pirmuoju atveju piktinies, bet vis tikiesi pokyčių, dar yra kažkokia viltis, tai antruoju tiesiog vengi tos vietos ir nieko iš ten nebesitiki.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimąMan asmeniškai turbūt geriau nesutvarkyta ar tik minimaliai paremontuota infrastruktūra negu infrastruktūra, kuri laikoma „sutvarkyta“ tuo prasčiausiu, bukiausiu būdu, todėl ateinančius pora ar daugiau dešimtmečių niekas nebus keičiama. Jei pirmuoju atveju piktinies, bet vis tikiesi pokyčių, dar yra kažkokia viltis, tai antruoju tiesiog vengi tos vietos ir nieko iš ten nebesitiki.
Comment
-
Geriausia neprisileisti iki visiškai katastrofinio tešlyno. Kita vertus, prie savo daugiabučio turiu, palyginti, dar nesuniokotą aplinką, bet prieš keletą metų pamažu vairuotojai pradėjo viename pakraštyje iš vejos formuoti purvyną. Fotografavau, rašiau, prašiau kažkaip fiziškai apriboti – niekam nerūpi. Kova su vėjo malūnais... Matyt, masinė konversija iš tešlynizacijos į maximinę parkofkizaciją neišvengiama. Ypač turint omenyje Lietuvos miestų transporto ir urbanistinos politiką apskritai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimąGeriausia neprisileisti iki visiškai katastrofinio tešlyno. Kita vertus, prie savo daugiabučio turiu, palyginti, dar nesuniokotą aplinką, bet prieš keletą metų pamažu vairuotojai pradėjo viename pakraštyje iš vejos formuoti purvyną. Fotografavau, rašiau, prašiau kažkaip fiziškai apriboti – niekam nerūpi. Kova su vėjo malūnais... Matyt, masinė konversija iš tešlynizacijos į maximinę parkofkizaciją neišvengiama. Ypač turint omenyje Lietuvos miestų transporto ir urbanistinos politiką apskritai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąIgnalina, policijai pridavėte už šiukšlinimą ir asfalto terliojimą?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŽirmūnuose vakare nerandi vietos šalia laiptinės? Įsirenk pagal geriausias Muchosransko praktikas!
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNenustebčiau, jei čia "rusakalbiai" džentelmenai.
BBD, vadinkit rasistu, bet žinau jų mentalitetą.
Comment
-
Erzelis dėl parkavimo vietų Žvejybos uosto rajone: pasiūlė mašiną užsinešti į balkoną
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...alkona-1168210
Tarp klaipėdiečių vėl kilo erzelis dėl vietų automobiliams statyti. Šį kartą skundžiamasi dėl to, kad Žvejybos uosto rajone, Naikupės gatvėje, ant žolyno statomos gyventojų mašinos.
Vairuotojai irgi piktinosi, esą vietų stygius prie daugiabučio – akivaizdus, tad kur dar palikti automobilį, jeigu ne ant žolyno, ypač kai nėra vietos aikštelėje?
<...>
„Mes norime matyti savo mašiną priešais langus, taip, kaip ir kiti žmonės, turintys mašiną“, – dar kartą akcentavo gyventoja.
- 23 patinka
Comment
-
Sveiki, kolegos. Nors pats dėl beprasmiškumo jau praktiškai nustojau kariaut su VMS debilais, bet prieš kažkiek laiko giminaičiai paprašė sužinoti kaip ten reikalai dėl jų kiemo, kuris jau kokius 5 metus iš eilės buvo "Šiais metais tvarkomi kiemai" sąraše. Taigi pabandžiau sužinoti, iš pradžių rašiau, tada, kai supratau, kad tai yra absoliučiai beprasmiška, pradėjau skambinti. Tam, kad greičiau atsiknisčiau, iš pradžių bandė siūlyt, kad parašyčiau paštu (kad galėtų atsakyti tuo standartiniu "ačiū, kad parašet, eikit nx...") tada pradėjo mėtyt atsakomybę iš vieno skyriaus ant kito, paskui tarp asmenų, matyt galvojo, kad man tai atsibos ir nustosiu skambinėti (patarimas ateičiai, jeigu kažkas bandysit kažko iš jų išreikalauti, iškart sakykit, kad pokalbis yra įrašomas ir jūs tai viešinsit, net jeigu tai nėra tiesa). Galiausiai, kai suprato, kad šiaip sau aš neatstosiu, pasakė, kad perduos tai "pačiam skyriaus vadovui" ir jis su manimi susisieks. Vardo nerašysiu for legal reasons, bet šitą neo-sovietinį dalb##obą dauguma forumiečių ir taip jau pakankamai gerai žino, o kas nežino gali susirasti VMS struktūroje, tik kad realiai jis yra vadovas, bet ne skyriaus.
Taigi, kiek bebūtų keista, visgi jis paskambino ir linksmu balseliu paklausė "Nū tai kokios problemytės, kad taip manęs ieškojot?" Paklausiau kodėl kiemas jau kokius 5 metus yra sąraše, bet nėra tvarkomas, jis bandė atsakyt be atsakymo, bet pasakė, kad jau tikrai planuojama greit tvarkyt. Toliau buvo toks pokalbis:
- Supratau, o kaip jūs planuojat jį tvarkyt?
- Na tai kaip... kaip ir buvo. O kaip kitaip?
- Jūs čia rimtai? Planuojate investuoti pinigus į sovietines klaidas ir nematote tame problemų?
- O tai kokios ten klaidos? Jūs galvojat ten kvailiai tą kiemą projektavo?
- Jūs gal juokaujat? Rimtai nematot skirtumo tarp 1970 ir dabartinės realybės? Jūs tokiu būdu švaistote valstybinius pinigus ir gadinat miestą. Kiemai turi būti pertvarkomi pagal naujus projektus.
- Hah, o ką jūs ten dar galit padaryt tame kieme su nauju projektu?
- Šiaip atsakinėti į tokius klausimus yra jūsų darbas už kurį jūs gaunate atlyginimą iš mokesčių mokėtojų pinigų.
- Na aš tai nematau ką ten galima padaryti. Jeigu jūs turit kažkokį pasiūlymą, tai atsiųskit projektą.
- Jūs norit, kad aš nemokamai atlikčiau už jus jūsų darbą?
- Ne, tai jūs sakot, kad ten galima kažką geriau padaryti, aš sakau, kad ne, tai parodykit ką, o mes atsižvelgsime.
- Wow... gerai, ačiū.
Maža to, kad degradai su tokiu mąstymu yra atsakinti už Vilniaus infrastruktūros atnaujinimą, tai šitas dar turi VMS puslapyje užsidėjęs citatą "Ateitis priklauso tik nuo tavo ryžtingų veiksmų"
Kaip ir sakiau, tai įvyko prieš kažkiek laiko ir tada buvau gan rimtai užimtas, dabar, kai turiu laisvesnio laiko, pagalvojau o why the fuck not, padarysiu aš jam tą projektą, bent jau kai galiausiai su 99% tikimybe tie debilai sukiš pinigus į sovietines klaidas, mano sąžinė bus švari, nes žinosiu, kad padariau viską įmanomą. Kadangi nesu parkavimo infrastruktūros žinovas, norėčiau išgirsti kitų žmonių nuomonių/patarimų ką galima pakeisti šiame kieme, kuriame yra ir išmintų takų, ir neišnaudotų plotų, ir nelegalaus parkingo ant (buvusios) žalios vejos, ir keistų sprendimų ir kažkoks beprasmis "apsisukimas" iš praeities laiku, kuris jau kokius 30 metų yra tiesiog chaotiškai užstatytas mašinomis.
Štai visas kiemas:
O čia pažymėjau visus esamus pėsčiųjų maršrutus, kad būtų aiškesnė situacija:
- 12 patinka
Comment
-
Mano mintys iš to ką matau (būtų įdomu tikslesnė vieta):- Eismą organizuoti ratu;
- Pagal STR stovėjimo vietos turi išlaikyti 5-10 m atstumą nuo durų ir langų (pagal vietų skaičių);
- Prie laiptinių durų fomuoti aikšteles dviračių stovams;
- Po medžiais suformuoti atsijų takus su suoliukais;
- Trinkelių danga;
- Formuoti viską viename lygyje, nuo automobilių atskirti tam tikras vietas stulpeliais, kad nevažiuotų, kur nereikia, bet taip liktų galimybė eiti kur patogiau/trumpiau.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąMano mintys iš to ką matau (būtų įdomu tikslesnė vieta):- Eismą organizuoti ratu;
- Pagal STR stovėjimo vietos turi išlaikyti 5-10 m atstumą nuo durų ir langų (pagal vietų skaičių);
- Prie laiptinių durų fomuoti aikšteles dviračių stovams;
- Po medžiais suformuoti atsijų takus su suoliukais;
- Trinkelių danga;
- Formuoti viską viename lygyje, nuo automobilių atskirti tam tikras vietas stulpeliais, kad nevažiuotų, kur nereikia, bet taip liktų galimybė eiti kur patogiau/trumpiau.
Eismas ratu ten buvo (nors ir toks pusiau legalus), bet šimašiniai debilai sugebėjo perspjaut net sovietinį planavimą ir iš šito:
Su savo koriais padarė tai:
Tokiu būdu sukurdami akliną kiemą ir dar daugiau problemų to Tyzenhauzų 12 namo gyventojams, bet užtat NET DVI papildomas stovėjimo vietas
Kalbant apie dviračių stovus, tai manyčiau, kad jie ten nelabai nereikalingi ir reiktų galvoti nebent į ateitį apie dviračių saugyklą kaip Danijoj, Švedijoj na arba žinai... Klaipėdoje. Tam matau idealią vietą, kurį dabar niekaip nenaudojama - buvusi šachtinės atliekų šalinimo sistemos ir atliekų konteinerių vieta:
Dėl kažkokios viešosios vietos po tuo medžiu pilnai sutinku, nes realiai dabar kieme net nėra "kiemo". Yra tik parkingas, keletas žolės plotų ir nei vieno suoliuko.
Dėl trinkelių dangos sutikčiau (nors matant kaip mūsų šūdarankiai jas kloja ir po kiek laiko iš jų nieko nebelieka, gal bent jau "važiuojamąją dalį" reiktų asfaltuot), dėl vieno lygio irgi sutinku, bet dėl stulpelių tai nežinau, asmeniškai man žymiai geriau ir praktiškiau atrodo kažkas panašaus:
Bet man šiuo atveju sunkiausia yra su parkingo išdėliojimu, kokio pločio turėtų būti pravažiavimas (ar visur vienos-pusantros mašinos pločio, ar kažkur turi būti dviejų, ar yra kažkokie reikalavimai spec. tarnybų mašinom, ar turi būti vieta apsisukimui ir t.t.) ir ką daryti su šia vieta, nes čia yra labai daug neišnaudoto ploto ir tikrai reikia kažką kardinaliai keisti:
- 1 patinka
Comment
Comment