Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Vilnius nenustoja stebinti. Einant kieme pastebėjau, kad projektuojami nauji pusiau požeminiai konteineriai. Atsidarius projektą, negalėjau patikėti. Išvažinėta veja šalia numatomos aikštelės lieka veja, tačiau plane nurodytos.. Preliminarios transporto priemonių stovėjimo vietų ribos
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ulymai-1-1.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNet įgrežtus kuoliukus išlupa iš asfalto parkocojai, tai nemanau jog labai ilgalaikis sprendimas
- 1 patinka
Comment
-
Neįtikėtino bukumo reportažas. Analizuoja parkavimo vietą ant tako, kuri yra tusčia, kai už nugaros 4 automobiliai stovo ant tako.
https://www.facebook.com/share/v/8KxjRkJpxT4L1m/
- 1 patinka
Comment
-
/\ Apie tą "inovatyvų" parkingą 2024.02.16 buvo įkelta nuotraukų Vilniaus šaligatvių temoje
Parašė Azure Rodyti pranešimą
Comment
-
Galėtų paklaust Šimašiaus ką mano apie tokį bendrapartietės elgesį atplatinant parkofkes. Kažkokia 90ųjų Varšuva gaunasi.
Kitas Džiugas ar partijoje nekyla klausimų ministrei dėl tokių jos ministerijos pokštų?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPagal ženklą, tai galima statyti ružavame plote, t. y. ant paviršinių medžio šaknų. Šios didžiosios plytelės po 0,5 m.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Automobiliais užgrūsti kiemai yra ne projektavimo, o dabartinės VMS ***** dėjimo ant tvarkos palaikymo rezultatas. Aišku, galima būtų aiškinti, kad kiemai jau projektuojant tuos kvartalus turėjo būti sudėliojami kaip nepereinami, kiekvienas daugiabutis turėjo turėti atskirą savo kiemą, bet esmė yra ta, kad tvarkai palaikyti nereikia visko nugriauti ir perstatyti, o tik bent kartais tuos kiemus patikrinti ir nubausti tuos, kurie palieka mašinas bet kur. Aišku, baudos juokingos, tad geriausia – su nutempimu.
Comment
-
Tai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO tai VMS juk jau gavo teisę formuoti sklypus ir keisti jų ribas, ane?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.
Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu.- Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
- Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
- Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
- Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
- Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
- Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
- Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
- Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.
Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
https://www.google.com/maps/@54.6960...er=0&entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6948...er=0&entry=ttu
Sutinku, kad nieko kosmiškai brangaus nereikia, mane, pvz, tenkintų didesnės aptvertos ir kameromis stebimos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose, bet pertvarkyti esamus kiemus, kad jie būtų panašūs į jūsų duotus pavyzdžius, irgi yra gana brangu. Todėl ir siūlau pradėti nuo elementarios taisyklių laikymosi priežiūros.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimą- Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
- Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
- Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
- Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
- Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
- Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
- Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
- Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
- 2 patinka
Comment
Comment