Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gabijos g. yra toks parkingas. Jame statomi Corpus A automobiliai, bet ne tik. Pateikiu pavyzdį, kaip buvo "suvalgyta" harmoninga kalvelė, skyrusi parkingą nuo šaligatvio. Ir ką išlošė?

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	848
Size:	1,46 MB
ID:	2113611
    Click image for larger version

Name:	20240226_152853.jpg
Views:	828
Size:	1,77 MB
ID:	2113612
    Click image for larger version

Name:	20240226_152830.jpg
Views:	827
Size:	2,46 MB
ID:	2113613
    Click image for larger version

Name:	20240226_152908.jpg
Views:	832
Size:	2,47 MB
ID:	2113614

    Comment


      Vilnius nenustoja stebinti. Einant kieme pastebėjau, kad projektuojami nauji pusiau požeminiai konteineriai. Atsidarius projektą, negalėjau patikėti. Išvažinėta veja šalia numatomos aikštelės lieka veja, tačiau plane nurodytos.. Preliminarios transporto priemonių stovėjimo vietų ribos




      https://vilnius.lt/wp-content/upload...ulymai-1-1.pdf

      Comment


        Gal ten numatoma įrengti vietą šiukšliavežiui sustoti, kad neužkimštų pravažiavimo kol šiukšles kraunasi?
        Lietuva visiems.

        Comment


          Ne. Tas pravažiavimas niekur daugiau apart šio parkingo neveda, bei viršuje matosi išlendanti dar viena "stovėjimo vietos" linija. Pagal rožines rodykles, taip pat matosi, kad aikštelei įrengti aukojamos dvi "parkingo vietos".

          Comment


            Patiko!

            Click image for larger version

Name:	20240228_074411.jpg
Views:	757
Size:	3,14 MB
ID:	2113871

            Comment


              Net įgrežtus kuoliukus išlupa iš asfalto parkocojai, tai nemanau jog labai ilgalaikis sprendimas

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                Net įgrežtus kuoliukus išlupa iš asfalto parkocojai, tai nemanau jog labai ilgalaikis sprendimas
                Netoli manęs per pirmąjį šių metų sniegą laipiotojai nulenkė metalinį seną elektros kabelio lentelės stulpelį. Paskui kažkas užvažiavo geriau, tai išvis lūžo

                Comment


                  Neįtikėtino bukumo reportažas. Analizuoja parkavimo vietą ant tako, kuri yra tusčia, kai už nugaros 4 automobiliai stovo ant tako.

                  ​​​​​​https://www.facebook.com/share/v/8KxjRkJpxT4L1m/

                  Comment


                    /\ Apie tą "inovatyvų" parkingą 2024.02.16 buvo įkelta nuotraukų Vilniaus šaligatvių temoje
                    Parašė Azure Rodyti pranešimą
                    Ekonomikos ir inovacijų ministerija mąsto "outside the box" ir įsirengė sau inovatyvų parkingą.


                    Comment


                      Taip. Matosi, kad ženklo vieta buvo perkelta labiau į taką

                      Comment


                        Reportaže paminėjo net 2 kartus apie galbūt pažeidžiamas medžio šaknis, bet nematė, jog pirmasis šviežias stulpas buvo 10 cm nuo medžio. Pagal ženklą, tai galima statyti ružavame plote, t. y. ant paviršinių medžio šaknų. Šios didžiosios plytelės po 0,5 m.

                        Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	719,7 kB ID:	2115109
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Galėtų paklaust Šimašiaus ką mano apie tokį bendrapartietės elgesį atplatinant parkofkes. Kažkokia 90ųjų Varšuva gaunasi.

                          Kitas Džiugas ar partijoje nekyla klausimų ministrei dėl tokių jos ministerijos pokštų?

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Pagal ženklą, tai galima statyti ružavame plote, t. y. ant paviršinių medžio šaknų. Šios didžiosios plytelės po 0,5 m.
                            Besimokiusiems braižybos šios lentelės kelia neviltį, nes nėra aišku koks plotis čia nurodomas. Konvenciniuose ženkluose atstumai nurodomi kitaip.
                            Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-03-04 202202.jpg
Views:	432
Size:	16,3 kB
ID:	2115243

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą

                              Automobiliais užgrūsti kiemai yra ne projektavimo, o dabartinės VMS ***** dėjimo ant tvarkos palaikymo rezultatas. Aišku, galima būtų aiškinti, kad kiemai jau projektuojant tuos kvartalus turėjo būti sudėliojami kaip nepereinami, kiekvienas daugiabutis turėjo turėti atskirą savo kiemą, bet esmė yra ta, kad tvarkai palaikyti nereikia visko nugriauti ir perstatyti, o tik bent kartais tuos kiemus patikrinti ir nubausti tuos, kurie palieka mašinas bet kur. Aišku, baudos juokingos, tad geriausia – su nutempimu.
                              Ne tikrinime esmė, o kad gyventojai tuos auto laiko kiemuose, nes nėra ir renovuojant neatsiranda požeminių aikštelių.

                              Flickr

                              Comment


                                Tai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                  O tai VMS juk jau gavo teisę formuoti sklypus ir keisti jų ribas, ane?
                                  kai tik pasirodys P.P. as for sure rasysiu komentarus, idomu ka is savo default atsakymu istrauks eilini karta: "maziau garso", "nepapuola i ribas projektavimo", "uzstatymo riba mazesne" ar kazka naujo

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Tai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.
                                    Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.
                                    Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.

                                    Comment


                                      • Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
                                      • Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
                                      • Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
                                      • Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
                                      • Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
                                      • Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
                                      • Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
                                      • Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
                                      Nieko mandro, bet atkreipus dėmesio į detales, tai skirtumų nuo lietuviškos parkofkizacijos yra nemažai.

                                      Comment


                                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                        Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.
                                        Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
                                        Jei būtumėt įmetę palyginimą su tuo, kaip „nesiparinama“ Vilniuje, kaži, ar jūsų argumentas skambėtų taip įtikinamai:

                                        https://www.google.com/maps/@54.6960...er=0&entry=ttu
                                        https://www.google.com/maps/@54.6948...er=0&entry=ttu

                                        Sutinku, kad nieko kosmiškai brangaus nereikia, mane, pvz, tenkintų didesnės aptvertos ir kameromis stebimos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose, bet pertvarkyti esamus kiemus, kad jie būtų panašūs į jūsų duotus pavyzdžius, irgi yra gana brangu. Todėl ir siūlau pradėti nuo elementarios taisyklių laikymosi priežiūros.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė Babaras Rodyti pranešimą
                                          • Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
                                          • Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
                                          • Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
                                          • Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
                                          • Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
                                          • Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
                                          • Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
                                          • Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
                                          Nieko mandro, bet atkreipus dėmesio į detales, tai skirtumų nuo lietuviškos parkofkizacijos yra nemažai.
                                          Tai faktas, kad skirtumai yra,bet principai yra panašūs. Esminė dalis yra ta, kad norint sutvarkyti šitą bardaką "žaliasias" zonas reikės mažinti. Apskritai didžioji dalis tų zonų neatlieka jokios funkcijos. Talibanui čia mega gamta +, kuri gelbėja nuo tokio karščio salų, kad be tų šunų nukakotų žolynų žmonės iškeps gyvi. Apskritai dauguma chruščiovkių kiemų turi būti peržiūrėti iš esmės numatant aiškias zonas ir orientuojantis į jų kokybę, ne vien kiekybe. Kas labai gaila, tai jog Žirmūnų trikampis galėjo būti puikus pilotinis to projektas, kiek pamenu netgi buvo planai sutvarkyti parkingus, įrengiant naujus. Aišku nemadinga kalbėti apie parkingų vietų didinimą, bet jei paskaičiuotume kiek automobilių nutėkšta ant pesčiųjų takų ir pievų, tai bet kokiu atveju normaliai sutvarkius bendras kiekis sumažėtų. Dabar Žirmūnų trikampis atrodo taip: https://www.google.com/maps/@54.7039...er=0&entry=ttu Čia jau po sutvarkymo, jei kam neaišku. Ar tai rajonų šonuose ar prie pat namų ir t.t. jau čia techniniai klausimai, kurie turi būti sprendžiami pagal kiekvieno kvartalo situaciją. Ar brangu? Žinoma, bet net ir bauduoti tokiu mastu, kad turėtų kažkokį juntamą poveikį taip pat nepigu, o kiemai bet kokiu atveju apverktinos būklės. O dabartiniai angliškai tariant half-assed sprendimai kaip koriai ar pravalas pavadintas kaiminijomis neveikia. Kaip atrodo koriai po 2 mietų: https://www.google.com/maps/@54.6745...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@54.6744...er=0&entry=ttu Mėgstamiausias - vaizdelis iš Naujamiesčio. Iš esmės sprendimai turi būti plataus masto, kompleksiniai apimantys gerokai daugiau nei net teoriškai galėtų kaiminijos, ar susiformavisios namų bendrijos.
                                          Click image for larger version  Name:	402058104_10229086353562358_5937060438469993170_n.jpg Views:	0 Size:	160,7 kB ID:	2117002

                                          Comment

                                          Working...
                                          X