Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Atsidarau popkornus ir laukiu verkimo dėl automobilizacijos didinimo uostamiestyje.
    automobilizacijai sumažinti reikia turėti geresnes alternatyvas, pats Klaipėdoje negyvenu tai nežinau kaip smagu ten važinėti VT.

    Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui. O prie namų padarai erdves žmonėms, pasodinti medžių ir pan., paliekant kelias laikinas vietas daiktų iškrovimams ar gaisrinėms. Va būtų protu suvokiama automobilizacija.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui.
      Optimistas. Nuliuką vieną pamiršai prirašyt

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Optimistas. Nuliuką vieną pamiršai prirašyt
        jei per brangiai padarysi tai nestatys niekas. Kaune ilgalaikė aikštelė yra 30€ mėnesiui. Aišku iki 100€ irgi įmanoma, vistiek vienas pastatymas ant šaligatvio kainuoja 30-90.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          jei per brangiai padarysi tai nestatys niekas. Kaune ilgalaikė aikštelė yra 30€ mėnesiui. Aišku iki 100€ irgi įmanoma, vistiek vienas pastatymas ant šaligatvio kainuoja 30-90.
          Tai jei mokesčiai už parkingą yra mažesni nei savikaina, tai gaunasi, jog dotuojamas automobilizmas ir šelpiami vairuojantys net tų, kurie nevairuoja sąskaita. Kaune kur nors plynuose laukuose sovietmečių įrengti parkingai dar gali palaikyti 30EUR kainą, bet jei reikėtų statyti nuo nulio daugiaaukštę tai tokios kainos neįmanomos.

          Comment


            Parašė evil Rodyti pranešimą

            Tai jei mokesčiai už parkingą yra mažesni nei savikaina, tai gaunasi, jog dotuojamas automobilizmas ir šelpiami vairuojantys net tų, kurie nevairuoja sąskaita. Kaune kur nors plynuose laukuose sovietmečių įrengti parkingai dar gali palaikyti 30EUR kainą, bet jei reikėtų statyti nuo nulio daugiaaukštę tai tokios kainos neįmanomos.
            visiška tiesa. vienos vietos savikaina būna labai didelė.

            Comment


              Taigi išeina taip, kad vienintelė viltis – viešasis transportas. O kadangi jo nėra ir nebus visos šalies mastu, telieka palaidoti visas viltis. Bent kuriam laikui.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                automobilizacijai sumažinti reikia turėti geresnes alternatyvas, pats Klaipėdoje negyvenu tai nežinau kaip smagu ten važinėti VT.

                Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui. O prie namų padarai erdves žmonėms, pasodinti medžių ir pan., paliekant kelias laikinas vietas daiktų iškrovimams ar gaisrinėms. Va būtų protu suvokiama automobilizacija.
                Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
                  O koks daugiaaukščių garažų užpildymo procentas?

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
                    Čia tie garažai prie Debreceno gatvės, kuriuose žmonės laiko visokius rakandus ar kartais nuveža savo automobilį pasiremontuot patys arba vietiniai meistriukai garažuose šį bei tą paremontuoja? Negyvenu ten, bet nesu girdėjęs, kad kas nors ten laikytų savo pagrindinį (ar bent vienintelį) automobilį. O šiaip kam tame garaže laikyti savo automobilį, jei artimiausias kvartalas yra bendrabučių konglomeratas su gana daug parkavimo vietų po langais? O jei vietų pritrūksta, tai net ant žolės nebūtina stovėt:

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230917_221331.png Views:	0 Size:	2,76 MB ID:	2076450

                    O ir kitoj pusėje Debreceno gatvės, atrodo, vietų pakankamai daug. Iš esmės, net nereikia kiemų renovacijos, nes ir taip viskas tobula (gal net geriau nei po Rumpiškės kvartalo renovacijos):

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230917_221546.png Views:	0 Size:	3,10 MB ID:	2076451

                    Palyginimui, Rumpiškėje po renovacijos, kur pernelyg daug ploto išvaistyta beverčiams, nefunkcionaliems elementams, atimantiems potencialias parkingo vietas:

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230917_222314.png
Views:	1007
Size:	2,41 MB
ID:	2076453
                    Paskutinis taisė 1252; 2023.09.17, 22:22.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
                      Tai vat tame ir problema. Turėtų būti daugiaaukščiai parkingai.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                        O koks daugiaaukščių garažų užpildymo procentas?
                        Vargu ar siekia 50%. Nėra paklausos, juk niekas nenori laikyti automobilio toliau nei 100 m nuo laiptinės durų, o čia dar ir susimokėti reikia. Parduodami garažai skelbimuose "kabo" ir po kelis metus.

                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                        Čia tie garažai prie Debreceno gatvės, kuriuose žmonės laiko visokius rakandus ar kartais nuveža savo automobilį pasiremontuot patys arba vietiniai meistriukai garažuose šį bei tą paremontuoja? Negyvenu ten, bet nesu girdėjęs, kad kas nors ten laikytų savo pagrindinį (ar bent vienintelį) automobilį. O šiaip kam tame garaže laikyti savo automobilį, jei artimiausias kvartalas yra bendrabučių konglomeratas su gana daug parkavimo vietų po langais? O jei vietų pritrūksta, tai net ant žolės nebūtina stovėt.

                        O ir kitoj pusėje Debreceno gatvės, atrodo, vietų pakankamai daug. Iš esmės, net nereikia kiemų renovacijos, nes ir taip viskas tobula (gal net geriau nei po Rumpiškės kvartalo renovacijos).
                        Taip, tie patys, juk daugiau Klaipėdoje nieko panašaus nėra. Pataisykit, jei klystu.
                        Taip, žmonės laiko rakandus, ir taip, esant reikalui ir galimybei patys automobilį pasiremontuoja, bet kad meistriukai juose suktų bizniuką - to tikrai nėra.
                        Kaip viskas tobula kitoje Debreceno gatvės pusėje, kaip jau rašiau - atvažiuokite pažiūrėti darbo dienos vakare. Karietos stovi ne tik ant šaligatvių, bet ir ant žolynų. Googlo streetviewmobilis pravažiavo dienos metu, kai dauguma darbuose, o dar ir vasara - atostogų metas - visi išvažinėję kas kur savais reikalais.

                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                        Tai vat tame ir problema. Turėtų būti daugiaaukščiai parkingai.
                        O koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          O koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.
                          Tai visa esmė būtų nebeleisti statyti prie padjiezdo.

                          Comment


                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            O koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.
                            Skirtumas tas, kad "garažas" lietuviui nėra parkavimosi vieta. Tai yra multifunkcinis pastatas, kuriame lietuvis laiko visą nereikalingą šlamštą, kartais antrą automobilį, taipogi remontuoja savo ir ne tik savo mašinas, laiko bulves ir konservus ir šiaip leidžia jame nemažai laiko.

                            Dar nežinau kokia yra situacija būtent tame Klaipėdos rajone, bet šiaip iš Vilniaus patirties, kur garažas yra hot property, manau visai laimėčiau, jeigu lažinčiaus, kad per visus nepriklausomybės metus dauguma tų garažų jau yra pirkti-perpirkti po kelis kartus ir dabartiniai jų savininkai vargu ar išvis gyvena tame rajone.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Kaip viskas tobula kitoje Debreceno gatvės pusėje, kaip jau rašiau - atvažiuokite pažiūrėti darbo dienos vakare. Karietos stovi ne tik ant šaligatvių, bet ir ant žolynų. Googlo streetviewmobilis pravažiavo dienos metu, kai dauguma darbuose, o dar ir vasara - atostogų metas - visi išvažinėję kas kur savais reikalais.
                              Čia apie tą tobulumą turėjau galvoje, kad jau praktiškai nebėra ten, kur plėsti asfalto tarp namų, tai išeina, kad nebėra ten ką tobulinti. Nebent daugiaaukštį parkingą tarp namų statyt.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Vargu ar siekia 50%. Nėra paklausos, juk niekas nenori laikyti automobilio toliau nei 100 m nuo laiptinės durų, o čia dar ir susimokėti reikia. Parduodami garažai skelbimuose "kabo" ir po kelis metus.

                                O koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.
                                Kvaili žmonės be baudų neišmoksta.

                                Comment


                                  Vienintelis variantas išspręsti visą parkavimą ant pievų, šaligatvių ir t.t., yra baudų didinimas ir jų neišvengiamumas. Tegul viešoji tvarka zuja visą naktį po visus kiemus ir dalina baudas. Tegul nusamdo papildomai 5 ekipažus, atsipirks labai greitai.

                                  Gyvas pavyzdys - vakar grįžau gerokai vėliau, nei įprasta. Išsikroviau daiktus ir išvažiavau ieškoti vietos kur prisiparkuoti. Užtrukau geras 10 minučių (kas tikrai yra normalu), pasistačiau maždaug už 600 metrų (irgi neprastas rezultatas) nuo namų.

                                  Bet einant atgal pamačiau dvi mašinas, atvažiavusias po manęs, stovinčias ant šaligatvio, 50 metrų nuo laiptinės.

                                  Jei nerūpėtų aplink esanti infrastruktūra (kaip 90% gyventojų), kitą kartą tikrai irgi statyčiausi lipdamas ant šaligatvio, nes o kuo aš prastesnis ir turiu pusę kilometro pėdint namo, kai vietinis bydla atsidarinėdamas dureles bijo užkliudyt laiptinės duris?

                                  Čia ir yra viena iš pagrindinių problemų, dėl kurios užtenka vieno drąsesnio parkocojo, kad po savaitės visas šaligatvis būtų pilnas automobilių.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis variantas išspręsti visą parkavimą ant pievų, šaligatvių ir t.t., yra baudų didinimas ir jų neišvengiamumas. Tegul viešoji tvarka zuja visą naktį po visus kiemus ir dalina baudas. Tegul nusamdo papildomai 5 ekipažus, atsipirks labai greitai.

                                    Gyvas pavyzdys - vakar grįžau gerokai vėliau, nei įprasta. Išsikroviau daiktus ir išvažiavau ieškoti vietos kur prisiparkuoti. Užtrukau geras 10 minučių (kas tikrai yra normalu), pasistačiau maždaug už 600 metrų (irgi neprastas rezultatas) nuo namų.

                                    Bet einant atgal pamačiau dvi mašinas, atvažiavusias po manęs, stovinčias ant šaligatvio, 50 metrų nuo laiptinės.

                                    Jei nerūpėtų aplink esanti infrastruktūra (kaip 90% gyventojų), kitą kartą tikrai irgi statyčiausi lipdamas ant šaligatvio, nes o kuo aš prastesnis ir turiu pusę kilometro pėdint namo, kai vietinis bydla atsidarinėdamas dureles bijo užkliudyt laiptinės duris?

                                    Čia ir yra viena iš pagrindinių problemų, dėl kurios užtenka vieno drąsesnio parkocojo, kad po savaitės visas šaligatvis būtų pilnas automobilių.
                                    600m metrų nuo namų jau yra kosmosas. Kuriame čia mieste nereikia gyvent?

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      600m metrų nuo namų jau yra kosmosas. Kuriame čia mieste nereikia gyvent?
                                      Kad Vilniuje irgi tas pats, kokiose Justiniškėse.

                                      Comment


                                        Ne, kartu su baudomis turetu eiti ir VT gerinimas, o ne bloginimas. Deja, Apsivaldybe vis labiau ir labiau stumia visus sesti uz vairo.

                                        Comment


                                          Aš prisimenu kaip atrodė pas mane, Vilniuje (Antakalnyje) per karantiną. Jau net 18-19h buvo neįmanoma surasti vietos.
                                          Vienintelis kelias - apmokestinti, bet normaliai, ne taip kaip dabar, su išimtim vietiniams gyventojams. Nes 99 proc. ten statančių mašinas kaip tik vietiniai gyventojai ir būna, tai iš tokio apmokestinimo nulis naudos (kai vietiniams gyventojams metinis leidimas kainuoja 14 eur mašinai).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X