Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr savivaldybė tarnauja gyventojams ir padeda jų interesams. Ar savivaldybė atlieka auklėjamąją funkciją, nusispjaunant ką galvoja visuomenė? Gal raukiam su ta demokratija ir darom ekofašyzmą...
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tuomet problemos su parkingu dar nebuvo, nes netoli namų buvo privati, mokama automobilių stovėjimo aikštelė. Prieš 6-7 metus ten įvarvolino naują daugiabutį.
O ir šiaip, problema tame kad jūs nesuprantate, kokią nesąmonę jūs siūlote. Vietoje palaipsniško problemos sprendimo (automobilių ribojimo, apmokestinimo, paraliai alternatyvų siūlymo (dviračių takai, nuolat gerinamas viešasis transportas)) siūlote tiesiog pirštų spragtelėjimu atimti iš gyventojų ketvirtadalį parkavimo vietų, kas sukeltų jiems katastrofą. O po to nesuprantate, kodėl tokios idėjos tarp gyventojų nepopuliarios ir laikomos ekofašizmu (kaip gerai išsireiškė mantasm).
Nesąmonė yra leisti automobilius statyti visur, bet kai pripranti prie tokio dalyko tai matai katastrofa pasidaro netekti privilegijos.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTrečia - automobilių naudotojai sumoka nemažai mokesčių (PVM už mašinos pirkimą, min keli tūkstančiai, PVM nuo kiekvieno mašinos remonto, PVM nuo draudimo, tada dar degalams uždėtas akcizas, kas sudaro didžiąją dalį kuro kainos).
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai jūs apsispręskite pagaliau. Ar už pinigus gali turėti automobilį ir parkavimą, ar turi būti "paauklėtas" ir važiuoti VT ir neturėti galimybės automobiliui?
Kol kas išeina taip, kad auklėjama tik ta grupė gyventojų, kuri ir taip kultūringa.
Čia panašiai kaip su Gulbinų gyvenvietės "lygesniais už lygesnius".
Kuri čia grupė kultūringa? ta kuri keliuose palieka automobilius nepalikdama galimybės prasilenkti (iš ko ir kilo diskusija)?
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
šiaip tai gatvinis parkavimas turėtų būti įstrižas. Saugumo daugiau, ne taip įtakoja mašinos ilgis, kaip lygiagrečiame. Plius parkuotojas mažiau laiko blokuoja srautą. Minusas - šiek tiek daugiau pločio reikia, bet vėlgi, privalumai tai atperka
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
jei parkingo kišenės kiekvienoje pusėje būtų po 20 cm platesnės, niekas ten įstrižai nestatytų, tik mažiau būtų nudaužtų veidrodėlių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai jūs lyginate ką aš siūlau su tuo ką aš teigiu kaip idealiu savivaldybės darbo pavyzdžiu.
Kuri čia grupė kultūringa? ta kuri keliuose palieka automobilius nepalikdama galimybės prasilenkti (iš ko ir kilo diskusija)?
Ar viešų mokamų parkavimo vietų naikinimas gyvenamuosiuose rajonuose (nes "neatsiperka") yra gero VMS darbo rezultatas?
Kokio velnio tuomet didžiulė centrinės miesto dalies gatvių paversta MOKAMU (kai kur ir nemokamu) PARKAVIMU?? Kas tai per perversija?
Beje, kiek žinau, visa ta infrastruktūra vos ne vos atperka savo kaštus (kas jau bent tiek gerai).
Automobilinės gatvės liks ir bus išlaikomos net kai automobiliai vėl taps prabangos dalyku. Nes jų turėtojai liks privilegijuotais sprendimų priėmėjais valstybėje.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ta, kuri nepalieka automobilių vietose, neskirtose parkavimui. Ar iki šiol neaišku??
Ar viešų mokamų parkavimo vietų naikinimas gyvenamuosiuose rajonuose (nes "neatsiperka") yra gero VMS darbo rezultatas?
Kokio velnio tuomet didžiulė centrinės miesto dalies gatvių paversta MOKAMU (kai kur ir nemokamu) PARKAVIMU?? Kas tai per perversija?
Beje, kiek žinau, visa ta infrastruktūra vos ne vos atperka savo kaštus (kas jau bent tiek gerai).
Automobilinės gatvės liks ir bus išlaikomos net kai automobiliai vėl taps prabangos dalyku. Nes jų turėtojai liks privilegijuotais sprendimų priėmėjais valstybėje.
Jeigu tos vietos kelia avarines sitaucijas kaip buvo teigiama tai taip, gero darbo rezultatas.
Tai yra sovietinė perversija kur centrinėje dalyje buvo statomi greitkeliai ir įsivaizduojama kad visur turi būti glaima atvažiuoti automobiliu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSavivaldybė turi priimti teisingus sprendimus savo gyventojams, net jeigu gyventojai ir nesupranta, nenori suprasti ir neturi laiko gilintis į tų sprendumų teisingimą.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai naikinam demokratiją? Kas nustatys kas yra teisingi sprendimai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Demokratijos naikinti nesiūlau. Tam ir renkama reprezentatyvią demokratika kad išrinti žmonės turėtu laiko gilintis į problemas ir nustatyti teisingus sprendimus. Kas yra teisingas sprendimas nustatys tą sferą gerai išnagrinėjęs ir įsigilinęs asmuo. Todėl ir mokame politkui algą kad jis dienas leistų gilindamasis į esamas problemas. Jeigu jis to nedaro tokį politiką reikia pašalinti kaip neatliekantį savo darbo.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Savivaldybė turi priimti teisingus sprendimus savo gyventojams, net jeigu gyventojai ir nesupranta, nenori suprasti ir neturi laiko gilintis į tų sprendumų teisingimą.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai va, kodėl ten neliko aikštelės? Nes Lietuvis iįsivaizduoja kad nemokama vieta ant šaligatvio yra prigimtinė jo teisė ir aikštelė neišsilaikė.
Ir dar - niekas nesako apie nemokamai, kaip jau ne kartą minėjau, mano nuomone visos vietos Vilniuje (įskaitant kiemus) turi būti apmokestintos.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Va čia tai tikrai kaip jūs išsireiškėte - nesąmonė. Automobilių naudotijai sumoka labai mažai mokesčių kurie nepadengia net dešimtadalio jų kuriamos žalos. Arba pažiūrėjus kitaip, nepadengia net puses kaštų kurie yra reikalingi vien asfalto dangai palaikyti. Jeigu automobilių savininkai per mokesčiųs turėtu pilnai susimokėti už savo keliamą žalą tai tik turtuoliai įpirktų automobilius.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Paaiškinkite tai Gabijos gatvės parkuotojams, kurie statė įstrižai į kišenes tiek kad toje pusėje eismo juostos tiesiog nebelikdavo. Tai vietoj to kad nubausti juos savivadlybė perpiešė juostas įteisindama tokį parkavimą.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atstovaujamoji demokratija ne visai taip veikia. Tamstos sistema panašiau į sovietinę demokratiją pasibaigiančią kryžiuko padėjimu. O kokia pavardė nesvarbu. Vistiek teisingą sprendimą priims išnagrinėję ir įsigilinę asmenys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai naikinam demokratiją? Kas nustatys kas yra teisingi sprendimai?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Demokratijos naikinti nesiūlau. Tam ir renkama reprezentatyvią demokratika kad išrinti žmonės turėtu laiko gilintis į problemas ir nustatyti teisingus sprendimus. Kas yra teisingas sprendimas nustatys tą sferą gerai išnagrinėjęs ir įsigilinęs asmuo. Todėl ir mokame politkui algą kad jis dienas leistų gilindamasis į esamas problemas. Jeigu jis to nedaro tokį politiką reikia pašalinti kaip neatliekantį savo darbo.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pas mus yra atstovaujamoji demokratija. Jei norisi sistemos kurioje protinga valdžia geriau žino ko reikia nesusipratėliams piliečiams tai prašome į rusiją ar baltarusiją. Aš gi tokioje valstybėje gyventi nenoriu.
Ne, ne todėl - kiek save prisimenu, ta aikštelė visada būdavo pilna. Ir net jeigu ji neišsilaikė dėl mažo klientų skaičiaus - ką tai keičia man? Mes kalbėjome apie tai, kad pas mane prie namų nėra kur parkuoti mašinos, jūs sakote kad man reikėjo apie tai pagalvoti prieš ją perkant. Aš gi sakau kad pagalvojau, kada ją pirkau, bet dabar situacija pasikeitė.
Ir dar - niekas nesako apie nemokamai, kaip jau ne kartą minėjau, mano nuomone visos vietos Vilniuje (įskaitant kiemus) turi būti apmokestintos.
Absoliuti nesąmonė, apie tai jau esu kalbėjęs. Praktiškai visi aktyvūs gyventojai (mokantys mokesčius) turi automobilį arba juo naudojasi per šeimos narius. Kitaip tariant, jie patys apmoka kelius, kuriais važinėja. Plius, kelius bet kokiu atveju reikia tiesti/palaikyti dėl viešojo ir krovininio transporto.
Tai nesupratau, čia problema parkavime, juostos plotyje ar tame, kad savivaldybė elementariai nesugeba vykdyti savo funkcijų? Ir dar kartą - niekas nesiūlo plėsti parkavimo zonos iki tiek, kad tilptų įstrižas automobilis. Siūliau išplėsti 20 cm, kas tik pamažintų nudaužtų veidrodėlių skaičių.
Na tai papasakokite, kokių veiksmų ėmėtės kad atsirastų parkavimo vieta prie namų, kad ir tojie pačioje aikštelės vietoje, vietoj daugiabučio?
Dėl vietojo ir provivininio transporto nereikia tiesto 3 juostų autostradų mieste kaip konstitucijos prospektas, bet jos tiesiamos dėl automobilių. Jūs vis dar galvojate kad keliai yra vieninteliai kaštai automobilių vairavimui?
Gabijos gatvėje yra problema trys viename.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
ir po jūs stebitės, kad kai ateina toks "tą sferą gerai išnagrinėjęs ir įsigilinęs asmuo" ir staiga pasiūlo "davai panaikinam visoje gatvėje parkavimo vietas nes tiesiog kodėl ne (jūsų automobiliai - jūsų problemos, reikėjo pagalvoti apie tai kur parkuosite kai pirkote), jo niekas nepalaiko ir už jį nebalsuoja.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Apsaugok viešpatie nuo tokių teisingų sprendimų, kokius juos įsivaizduoja MedinisStrazdas visose srityse
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
MedinisStrazdas palieka fanatiko įspūdį. Anksčiau tokie kovojo prieš religiją, prieš kapitalizmą, prieš skiepus, dabar surado naują blogį - automobilius. Tada kai daugumai tai tiesiog yra patogi transporto priemonė. Ją reikia riboti, bet su galva - čia ne vieta asmeninėms nuoskaudoms.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai papasakokite, kokių veiksmų ėmėtės kad atsirastų parkavimo vieta prie namų, kad ir tojie pačioje aikštelės vietoje, vietoj daugiabučio?
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neistebiu, tiesiog esu nuliūdintas automobilistinio mentaliteto.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na matomai neaišku, nes atsiranda vis tokių kurie galvoja kad parkavimas šalia namų yra prigimtinė teisė.
Jeigu tos vietos kelia avarines sitaucijas kaip buvo teigiama tai taip, gero darbo rezultatas.
Tai yra sovietinė perversija kur centrinėje dalyje buvo statomi greitkeliai ir įsivaizduojama kad visur turi būti glaima atvažiuoti automobiliu.
Ir taip - jie ko gero oru atskrenda? Nes "darnu-judu" Vilniuje ten negalima atvažiuotia automobiliu.
Geras pvz.: Vokiečių g. gėda.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na taip, kai kurie galvoja, kad atstovaujama demokratija turi veikti taip, jog yra įgyvendinami visi rinkėjų norai, net ir tie kurie kenkia patiems rinkėjams. Žiūrėti: Brexit.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O kodėl aš, dirbantis ir mokesčius mokantis žmogus turėčiau laisvalaikiu (kurio beveik neturiu) eiti kryžiaus kelius per biurokratiją? Jau ne kartą kartojau - tai yra savivaldybės pagrindinė funkcija, ji turi organizuoti parkavimo vietas (už atitinkamą kainą, žinoma) ir man pateikti patogų servisą. Už tai jos darbuotojai atlyginimą gauna.
Siūlote "davai nuo rytojaus, be įspėjimo panaikiname ketvirtadalį parkingo vietų rajone" ir paskui esate nuliūdintas automobilistų mentaliteto, kai jie to nepalaiko. Seriously? O ko jūs tikėjotės, kad visi puls cypti iš džiaugsmo? Leiskite paklausti (asmeninis klausimas, bet vis tiek užduosiu) - ar esate pats kada susidūręs su parkavimo problemomis Vilniuje? Ar teko grįžti namo vėliau nei įprasta ir nerasti vietos kur pastatyti mašiną (net mokamos)? Ar teko pavargusiam, norinčiam miego 20 minučių važinėti ratais aplink rajoną tam, kad galbūt kur nors vis dėl to atsiras vieta? Tomis akimirkomis tikriausiai labai padeda mintis kad "automobiliai nesumoka pakankamai mokesčių" ir kad "reikėjo man pasirūpinti parkavimo vieta kai pirkau mašiną".
Nieko nesitikėjau, nes žinau, kad automobilistai geriau purve maudysis nei apsvarstys galimybe parduoti automobilį. Tokiomis akimirkomis padeda mintis - važiuoti toliau kur yra vietos, o ne sukti ratus 20 minučių. Bet paprastai tokių problemų neturiu, nes turiu nuosavą vietą kurą nusipirkau. Nes aš pasirūpinau parkavimo vieta.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Klausimas buvo, kodėl baudžiami kultūringi. Ir nebaudžiami pažeidėjai ar tiesiog nelabai sąžiningi.
Kokias avarines situacijas sukelia geras viešas parkingas???
Klausimas ne apie tai. Kam GATVĖSE įrengiami automobilių PARKINGAI???
Ir taip - jie ko gero oru atskrenda? Nes "darnu-judu" Vilniuje ten negalima atvažiuotia automobiliu.
Geras pvz.: Vokiečių g. gėda.
Ir tiap, yra vietų kur tikrai neturėtu būti galima atvažiuoti automobiliu. Vokiečių gatvė, esanti senamiestyje, turėtu būti viena iš jų.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2023.06.15, 09:51.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nes jums reikia vietos, kur laikyti savo turtą. Jūsų turto saugojimas nėra savivaldybės funkcija.
1. Dviratininkai turi patys apmokėti dviračių takus ir stovus
2. Šunų vedžiojimo aikšteles turi statyti privatininkai
3. Nenoriu prisidėti prie vaikų žaidimo aikštelių ir darželių statybos savo mokesčiais (vaikų neturiu ir nenusimato)
Galiausiai, savivaldybę reikia iš viso paleisti namo, nes kam ji reikalinga, jei visi patys rūpinasi savo problemomis.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nieko nesitikėjau, nes žinau, kad automobilistai geriau purve maudysis nei apsvarstys galimybe parduoti automobilį.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tokiomis akimirkomis padeda mintis - važiuoti toliau kur yra vietos, o ne sukti ratus 20 minučių.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet paprastai tokių problemų neturiu, nes turiu nuosavą vietą kurą nusipirkau. Nes aš pasirūpinau parkavimo vieta.
- 2 patinka
Comment
Comment