Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nes tikri žmonės turi daugiau nei vieną interesą. Balsuojant prieš interesą gauti nemokamai parkingą galima patenkinti kitus savo interesus.
    Dėl to turim N partijų su įvairiomis interesų kombinacijomis.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu savivaldybė atliktų savo funkciją - gerintų savivaldybėje gyvenančių žmonių gyvenimą, tai pirmiausia būtų verčiama kuo daugiau gyventojų atsisakyti automobilio nes visos kitos apterntyvos yra daug geresnės visuomenei.
    Ar savivaldybė tarnauja gyventojams ir padeda jų interesams. Ar savivaldybė atlieka auklėjamąją funkciją, nusispjaunant ką galvoja visuomenė? Gal raukiam su ta demokratija ir darom ekofašyzmą...

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


      Jeigu tokia situacija tai pasistatyti (ar išsinuomoti/nusipirkti kitų pastatytą) aikštelę turėjai dar prieš pirkdamas automobilį.

      Tuomet problemos su parkingu dar nebuvo, nes netoli namų buvo privati, mokama automobilių stovėjimo aikštelė. Prieš 6-7 metus ten įvarvolino naują daugiabutį.
      O ir šiaip, problema tame kad jūs nesuprantate, kokią nesąmonę jūs siūlote. Vietoje palaipsniško problemos sprendimo (automobilių ribojimo, apmokestinimo, paraliai alternatyvų siūlymo (dviračių takai, nuolat gerinamas viešasis transportas)) siūlote tiesiog pirštų spragtelėjimu atimti iš gyventojų ketvirtadalį parkavimo vietų, kas sukeltų jiems katastrofą. O po to nesuprantate, kodėl tokios idėjos tarp gyventojų nepopuliarios ir laikomos ekofašizmu (kaip gerai išsireiškė mantasm).

      Comment


        Parašė felar Rodyti pranešimą

        Jūs keliate gerą point'ą. Piliečiai sumoka už dviračių takus, vaikų ir šūnų aikšteles, viešąjį transportą per savo mokesčius. Problema tame, kad automobilių infrastruktūrą kainuoja neproporcingai brangiai palyginus su tuo kiek vertės ji neša ir kiek žmonių ja naudojasi.
        .
        na pirmiausiai tai tos vietos (keliai, parkingai) yra kuriami tame tarpe ir dėl ekonomikos (neteko girdėti kad keliai - ekonomikos kraujagyslės). Ne be reikalo visos pažangios valstybės investuoja į gerą, pralaidų kelių tinklą. Antra - nemaža dalis tų išlaidų būtų bet kokiu atveju, nes vistiek reikia kelių viešąjam transportui bei krovininiems automobiliams. Trečia - automobilių naudotojai sumoka nemažai mokesčių (PVM už mašinos pirkimą, min keli tūkstančiai, PVM nuo kiekvieno mašinos remonto, PVM nuo draudimo, tada dar degalams uždėtas akcizas, kas sudaro didžiąją dalį kuro kainos). Ir ketvirta - praktiškai visi aktyvūs vilniečiai vienaip ar kitaip naudojasi automobiliais. Apie tai žemiau.
        Pirmiausiai, skaičiuojant automobiliais besinaudojančių gyventojų skaičių mieste yra nekorektiška tiesiog dalinti Vilniaus gyventojų skaičių iš Vilniuje priregistruotų automobilių skaičiaus ir iš to daryti išvadas kad "didžioji vilniečių dalis neturi automobilio ir jie savo mokesčiais subsiduoja automobilistus". Nes pirmiausiai reikia skirti aktyvius gyventojus, mokančius tuos pačius mokesčius, nuo pasyvių, kurie nieko nemoka (pensininkų, studentų, vaikų). Ir dar reikia turėti omenyje, kad šeimoje kartais būna vienas automobilis, bet juo naudojasi faktiškai visa šeima, tame tarpe ir vaikai, juo vežiojami į vaikų darželius, senyvi tėvai, juo vežiojami į polikliniką, t.y. realiai besinaudojančių automobiliais Vilniuje yra kur kas daugiau, nei jų priregistruota. Kitaip tariant, automobilistų niekas nesubsiduoja visų mokesčių mokėtojų pinigais. Čia aktyvūs gyventojai patys apmoka kelius kuriais važinėja.
        Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.06.14, 11:03.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Jeigu tokia situacija tai pasistatyti (ar išsinuomoti/nusipirkti kitų pastatytą) aikštelę turėjai dar prieš pirkdamas automobilį.

          Jeigu savivaldybė atliktų savo funkciją - gerintų savivaldybėje gyvenančių žmonių gyvenimą, tai pirmiausia būtų verčiama kuo daugiau gyventojų atsisakyti automobilio nes visos kitos apterntyvos yra daug geresnės visuomenei.
          Tai jūs apsispręskite pagaliau. Ar už pinigus gali turėti automobilį ir parkavimą, ar turi būti "paauklėtas" ir važiuoti VT ir neturėti galimybės automobiliui?
          Kol kas išeina taip, kad auklėjama tik ta grupė gyventojų, kuri ir taip kultūringa.
          Čia panašiai kaip su Gulbinų gyvenvietės "lygesniais už lygesnius".

          Comment


            Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

            Teisingai, bus saligatvis + dviraciu takas, pora ziedu, gatves pavieniuose ruozuose isilginio parkavimo, prie KTU pora aiksteliu masinoms (kur ir dabar yra), prie Barsausko g. nauja aikstele ir taku jungtys su Barsausko g. Projektas bus viesinamas.
            Tai kada tas greitai? Kas yra slepiama? Ar as nerandu?
            I love INNUENDO!

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą
              Click image for larger version Name:	Screenshot 2023-06-14 093454.png Views:	0 Size:	3,06 MB ID:	2057537
              Gal gali linką įmesti iš vietos google maps? Įdomu iš kitų kampų pažiūrėt ir koks plotis tos parkavimo juostos.

              Comment


                Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                Gal gali linką įmesti iš vietos google maps? Įdomu iš kitų kampų pažiūrėt ir koks plotis tos parkavimo juostos.
                Tiksliai neatsimenu kuri vieta, bet kažkur šitam rajone. https://goo.gl/maps/EQ8ZEg7ucZt2aymCA
                Paskutinis taisė booraz; 2023.06.14, 13:28. Priežastis: Pataisiau nuorodą, pataikiau vėl į tą pačią vietą :)
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą

                  Asfaltinė infrastruktūra reikalinga viešajam transportui ir kroviniams transportuoti. Highway propagada senų laikų ("We’ll Take the High Road") būtent taip ir prasellino tai kaip "farm-to-market infrastruktūrą. Asmeninių automobilių judėjimas miesto gatvėmis normaliu atveju turėtų būti labai smarkiai apribotas ir labai brangus.
                  Aš neprieštaraujų ir neginčyju šio principo. Esmė tame, ką deklaruoja savivaldybė: gatvė skirta visoms, taisyklėse nustatytoms, transporto priemonėms, plius pestieji, plius dviračiai ir t.t.
                  Jeigu vyrauja tokia politika ir kitų nuostatų nėra, turi būti tiek prižiūrima, tiek užtikrinami, su eismu susiję, įsipareigojimai. Gatvės turi būti saugios, jeigu jose leidžiama judėti automobiliams, natūralu, kad kažkur jie turi stovėti. Mes gyvenam dabar, o kas gali būti, tam turi būti sukurta nauja įstatyminė ir infrastruktūrinė bazė. Kol jos nėra, nereiškia, kad problema pati išsipręs nieko nedarant. Šimtą kartų akcentuota, kad reikia apmokestint automobilius, būtų labai aiškus signalas 200 m paeiti nesugebantiems asmenims ir darbo metu automobiliais užgrūstiems kiemams.

                  Comment


                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                    Su humanizavimu dar yra tokia bėda, kad tai kas atrodo gerai teorijoje, ne visada pasiteisina praktikoje. Anądien važiavau Naujininkuose viena tokių humanizuotų gatvių, tai prie manęs negalėjo prasilenkti greitoji ir busikas. Suprantu kad tai yra dėl to kad kažkas nemokšiškai prisiparkavo šone, bet negi į tai negalima buvo atsižvelgti projektuojant gatvę ir važiuojamąją dalį padaryti bent kokia 40 cm platesne?
                    O jūs neįžvelgiate problemos tame, kad tokių dalykų, kaip parkavimo taisyklės, laikymasis yra visiškai nekontroliuojamas šiame mieste? Kur policija ramių ramiausiai pravažiuoja pro tokius, nes „kam gi čia dėl tokios smulkmenos bausti?“. Žmonės įpratę mėtyti savo kibirus kaip papuola ir jiems dzin, kad dėl to kas nors nepravažiuos, bet vat gatvės platinimas 40 cm tai kažkaip išspręs. Kurgi. Tada numes dar įžūliau, nes „pločio yra, kam čia stengtis parkuojantis“.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      O jūs neįžvelgiate problemos tame, kad tokių dalykų, kaip parkavimo taisyklės, laikymasis yra visiškai nekontroliuojamas šiame mieste? Kur policija ramių ramiausiai pravažiuoja pro tokius, nes „kam gi čia dėl tokios smulkmenos bausti?“. Žmonės įpratę mėtyti savo kibirus kaip papuola ir jiems dzin, kad dėl to kas nors nepravažiuos, bet vat gatvės platinimas 40 cm tai kažkaip išspręs. Kurgi. Tada numes dar įžūliau, nes „pločio yra, kam čia stengtis parkuojantis“.
                      žinoma, yra tokia problema. Bet konkrečiai toje gatvėje (Šaltkalvių) net ir man, turinčiam mašinoje galinio vaizdo kamerą, buvo sunku įsisprausti tarp dviejų automobilių taip, kad būtų prie pat krašto. Piktybinių prastai parkuojančių žmonių buvo ir bus, bet tikrai ne 90 proc. nuo visų besiparkuojančių.

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        o ne parkuojiesi per vidurį 7-8 m parkavimo vietos. Nesu tikras kokio ilgio Kaune parkavimo vietos, bet priparkavus 4,7m ilgio auto dar vietos būna labai daug priekyje ir gale.
                        Tikėtina Kęstučio g. bus po 7 m, STR nurodo tokius ilgius:
                        Click image for larger version

Name:	image016.jpg
Views:	313
Size:	7,6 kB
ID:	2057654
                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                        Comment


                          Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                          Tikėtina Kęstučio g. bus po 7 m, STR nurodo tokius ilgius:
                          Click image for larger version

Name:	image016.jpg
Views:	313
Size:	7,6 kB
ID:	2057654
                          O geras, tai pasirodo yra toks parkavimo būdas priekiu. Kažin vistiek ar gali ten normaliai prisiparkuoti priekiu.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą

                            O geras, tai pasirodo yra toks parkavimo būdas priekiu. Kažin vistiek ar gali ten normaliai prisiparkuoti priekiu.
                            Su X5 ar kokiu lendkruzieriu gali. Su eiline mašina nelabai, nes rizikuotum nusilaužti buferį ar kairį priekinį ratą.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Žmonės įpratę mėtyti savo kibirus kaip papuola ir jiems dzin, kad dėl to kas nors nepravažiuos, bet vat gatvės platinimas 40 cm tai kažkaip išspręs. Kurgi. Tada numes dar įžūliau, nes „pločio yra, kam čia stengtis parkuojantis“.
                              Jei būtų plačiau, chebra statytų statmenai, nes nu vietos yra, daugiau mašynų tilps.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Jei būtų plačiau, chebra statytų statmenai, nes nu vietos yra, daugiau mašynų tilps.
                                šiaip tai gatvinis parkavimas turėtų būti įstrižas. Saugumo daugiau, ne taip įtakoja mašinos ilgis, kaip lygiagrečiame. Plius parkuotojas mažiau laiko blokuoja srautą. Minusas - šiek tiek daugiau pločio reikia, bet vėlgi, privalumai tai atperka

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                  šiaip tai gatvinis parkavimas turėtų būti įstrižas. Saugumo daugiau, ne taip įtakoja mašinos ilgis, kaip lygiagrečiame. Plius parkuotojas mažiau laiko blokuoja srautą. Minusas - šiek tiek daugiau pločio reikia, bet vėlgi, privalumai tai atperka
                                  Įstrižas labai nesaugu išvažiuojant galu

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Jei būtų plačiau, chebra statytų statmenai, nes nu vietos yra, daugiau mašynų tilps.
                                    jei parkingo kišenės kiekvienoje pusėje būtų po 20 cm platesnės, niekas ten įstrižai nestatytų, tik mažiau būtų nudaužtų veidrodėlių.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                      jei parkingo kišenės kiekvienoje pusėje būtų po 20 cm platesnės, niekas ten įstrižai nestatytų, tik mažiau būtų nudaužtų veidrodėlių.
                                      o dabar daug nudaužytų veidrodėlių?

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        o dabar daug nudaužytų veidrodėlių?
                                        Nu žmonės feisbuke skundžiasi. Ir mano patirtis su neprasilenkiančiu busiku su greitąja patvirtina, kad žmonės tą ne iš piršto laužia.

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                          jei parkingo kišenės kiekvienoje pusėje būtų po 20 cm platesnės, niekas ten įstrižai nestatytų, tik mažiau būtų nudaužtų veidrodėlių.
                                          Aha, kaip ir dabar kiemuose, kur vos vos plačiau, niekas nelipa ant bortų ir nestato skersai (nors vietos yra tik parkavimui lygiagrečiai).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X