Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąVietoj begalinio pločio galėjo padaryt tuos juostų pločius pagal STR, būtų sutaupę dar daugiau ir perasfaltavę 130 km.
Kitas dalykas - kokybė. Kai nėra keičiami pagrindai, tai tas viršutinis sluoksnis max 10 metų "normaliai" atrodys. Jau dabar Laisvės pr. ties Litexpo važiuojant jaučiasi nelygumai, lygiau net ant Lazdynų tilto, kur asfaltas 14 metų senumo
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAnądien važiavau Naujininkuose viena tokių humanizuotų gatvių, tai prie manęs negalėjo prasilenkti greitoji ir busikas. Suprantu kad tai yra dėl to kad kažkas nemokšiškai prisiparkavo šone, bet negi į tai negalima buvo atsižvelgti projektuojant gatvę ir važiuojamąją dalį padaryti bent kokia 40 cm platesne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ta prasme? Tai čia ne gatvę platesnę reikia daryti, o nustoti daryti nesąmones kaip leisti parkuoti gatvėje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
o kur gyventojams parkuotis? Ar čia ir vėl mes grįžtame prie to kad visus prievarta reikia sodinti ant dviračių bei paspirtukų (utopija)? O net jeigu ir iš tikrųjų reikia neleisti parkuotis gatvėje, tai vėlgi savivaldybės projektavimo problema. Reikėjo neleisti, jei potencialiai automobiliai gali trukdyti eismui, arba jei jau leido, tai pasirūpinti tuo kad plotis būtų pakankamas.
Taip, čia tikrai savivaldybės projektavimo klaida kad humanizuotose gatvėse leidžiama parkuotis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ta prasme? Tai čia ne gatvę platesnę reikia daryti, o nustoti daryti nesąmones kaip leisti parkuoti gatvėje.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aikštelėse parkuotis. Reikia statyti (daugiaaukštes) aikšteles. Bet tam reikia kad būtų paklausa. O paklausa atsiras tik kai nebus visur kitur pigių/nemokamų vietų pertekliaus.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
jau nekalbant apie tai, kad tai yra dar geresnė gatvių humanizavimo antireklama - mes tavo gatvėje, kur buvo leidžiama parkuotis, susiaurinome gatvę, kad būtų sunkiau pravažiuoti, o tuo pačiu dar panaikinome parkingą, kad parkingo vietų kiekis rajone (kurio ir taip neužtenka) pasidarytų dar mažesnis Afigiena reklama, tuoj visa eilė norinčių humanizuotis atsiras.
Parkingų vietų kiekis yra perdidelis ir bus perdidelis tol kol bus laisvos vietos daugiaaukščiuose parkinguose.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
ne visur pastatysi tas aikšteles. Pats gyvenu sename daugiabutyje kur banaliai nėra vietos tokiam dalykui. O net ir ten kur galima jį pastatyti - siūlote panaikinti parkingą dabar, kad kada nors, po kokių 5 metų (o Vilniaus tempais greičiausiai po kokių 10) atsiras paklausa ir koks nors privatininkas pastatys daugiaaukštę aikštelę? Sėkmės jums su tokiu požiūriu stumti savo idėjas į mases.
- 2 patinka
Comment
-
Gyventojams parkingas niekur nėra duotybė. Tai valstybės turtas kuris yra public goods. Tokios labai plačiai visų naudojamos vietos panaudojimas kažkokio vieno ar net kelių asmenų naudai yra nesąžiningas. Gyventojai gali pirkti arba išsinuomoti sklypą, kur gali sandėliuoti savo automobilius. Štai pakankamai pigus variantas - 2k/mėn., tilptų kelioliką automobilių: https://www.aruodas.lt/sklypai-vilni...su-11-1316253/
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Antireklama tik jeigu žmogus gyvena automobilyje ir niekada iš jo neišlipa. Visiems kitiems tai kaip tik reklama - mažiau automobilių aplinkui.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai padedi vairuotojo pažymėjimą į stalčiuką ir vaikštai pėsčias arba persilaikai iš naujo, kur pamokins kaip parkuotis tarp linijų, kuo arčiau bortelio ir t.t. nes dabar ir turim tokias situacijas Kęstučio g. ir kitur kur vairuotojai nemato be kamerų nei šoninių linijų nei galinių linijų ir jiems per siauros gatvėsAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
net man, kažkiek jau urbanistine tema pažengusiam žmogui (seku forumą nuo 2016-tų, tik dabar užsireginau) tai antireklama. Nes surprise - žmonės naudojasi automobiliais ir tai yra normalu. Ir dėl to parkingas turi būti - ne kažkada po 10 metų, o dabar, nes kas man iš tos ramios gatvės, jei grįžęs vakare nėra kur pasistatyti automobilį. Tai gali būti mokamas parkingas (man iš viso atrodo kad visas parkingas Vilniaus mieste, įskaitant ir kiemus, turi būti apmokestintas), bet jis turi būti. Ir ne, mano gyvenimas nesisuka apie mašiną, realiai Vilniuje daugiau nueinu pėsčiomis, nei nuvažiuoju.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu naudojasi automobiliu, tai jie ir turi pasirūpinti kur jį laikyti (būtent automobilių savininkai, o ne savivaldybė). Tai gerai, tegu stato nors ir rytoj tą aikštelę jeigu yra poreikis. O gal jie tiesiog nori nemokamai gauti iš savivaldybės visų kitų sąskaita? Ir dar tai darant tokiu būdu kuris kelia avarines sitaucijas? Na tai tada ačiū ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir po to būna nustebęs pikačiu, kodėl automobilių savininkai balsuoja rinkimuose gindami savo interesus. O ne už tuos, kurie jiems blogina gyvenimą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai padedi vairuotojo pažymėjimą į stalčiuką ir vaikštai pėsčias arba persilaikai iš naujo, kur pamokins kaip parkuotis tarp linijų, kuo arčiau bortelio ir t.t. nes dabar ir turim tokias situacijas Kęstučio g. ir kitur kur vairuotojai nemato be kamerų nei šoninių linijų nei galinių linijų ir jiems per siauros gatvės
Taip daug ekonomiškiau būtų ir Kaune, tilptų daugiau automobilių parkuotis. Nes vieno kilometro parkavimo linija po 7 metrus būtų 142 automobiliai, o jei įmant vidutinį auto ilgį lietuvoje 4,5m +0,5m + 0,5m, tai gautųsi 181 automobiliui.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai nieko nestebina kad vairuotojai pripratę prie privilegijų jaučiasi skriaudžiame jų netekę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu naudojasi automobiliu, tai jie ir turi pasirūpinti kur jį laikyti (būtent automobilių savininkai, o ne savivaldybė). Tai gerai, tegu stato nors ir rytoj tą aikštelę jeigu yra poreikis. O gal jie tiesiog nori nemokamai gauti iš savivaldybės visų kitų sąskaita? Ir dar tai darant tokiu būdu kuris kelia avarines sitaucijas? Na tai tada ačiū ne.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu naudojasi automobiliu, tai jie ir turi pasirūpinti kur jį laikyti (būtent automobilių savininkai, o ne savivaldybė). Tai gerai, tegu stato nors ir rytoj tą aikštelę jeigu yra poreikis. O gal jie tiesiog nori nemokamai gauti iš savivaldybės visų kitų sąskaita? Ir dar tai darant tokiu būdu kuris kelia avarines sitaucijas? Na tai tada ačiū ne.
1. Kam statyti dviračių takus? Tavo dviratis - tavo problemos;
2. Kam reikia vaikų žaidimo aikštelių/darželių? Tavo vaikas - pasirūpink kur jis žais ir mokysis pats;
3. Kam reikia šunų vedžiojimo aikštelių? Niekas nevertė tavęs įsigyti šuns, lauk kol atsiras didesnis nepatenkintas poreikis ir tau tas aikšteles įrengs privatininkas;
4. Kodėl turėčiau savo mokesčiais subsiduoti viešąjį transportą, jei juo nesinaudoju? Kaip jau minėjau, daugiau vaikštau pėsčiomis, nei važinėju, tegul už jį moka tik tie, kam jis aktualu.
Realybėje (atmetus fanatizmą), tai pasirūpinti tokiais dalykais (tame tarpe ir parkingu, ypač valstybinėje žemėje) yra savivaldybės pagrindinė funkcija. Ji tam ir reikalinga - organizuoti darbus, kurių negali suorganizuoti paprastas žmogus, o žmogui pateikti išbaigtą ir patogų servisą. Bandymas viską suversti ant privatininkų ir nepatenkinto poreikio yra savivaldybės neveiksnumo pateisinimas. Tada natūraliai kyla klausimas - o kam ją išlaikyti iš mokesčių mokėtojų pinigų, jei ji už nieką neatsako ir viską organizuoja privatininkai.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Tai gal ir gatvėmis tegu automobilių savininkai pasirūpina? Tokia logika? Uždrauskime automobilių judėjimą gatvėmis, vedančiomis prie daugiabučių ir bus ramu. Kam ta visa asfaltinė infrastruktūra, padarom visur parkus, pečsčiųjų/dviračių takus ir problem solved.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąRealybėje (atmetus fanatizmą), tai pasirūpinti tokiais dalykais (tame tarpe ir parkingu, ypač valstybinėje žemėje) yra savivaldybės pagrindinė funkcija. Ji tam ir reikalinga - organizuoti darbus, kurių negali suorganizuoti paprastas žmogus, o žmogui pateikti išbaigtą ir patogų servisą. Bandymas viską suversti ant privatininkų ir nepatenkinto poreikio yra savivaldybės neveiksnumo pateisinimas. Tada natūraliai kyla klausimas - o kam ją išlaikyti iš mokesčių mokėtojų pinigų, jei ji už nieką neatsako ir viską organizuoja privatininkai.
Viena automobilio parkingo vieta yra 10 dviračių vietų, 1/4 vaikų žaidimų aikštelės. Jos kaina nepadengia nei 1/10 to sklypo nuomos kainos miesto centre. 20 privačių automobilių transportuojamų žmonių telpa į vieną autobusą. Automobilių vairuotojai nemoka nieko už jų keliamą taršą, triukšmą, fizinį pavojų, VT ir kitų tarnybų prarastą laiką. Dviračių ir pėsčiųjų takai yra 10-100x pigesni negu automobilių keliai. Privačių automobilių naudotojai yra praktiškai duotojami iš valstybės pinigų šiuo metu. Jeigu jau sąžiningai leisti valstybės resursus tai privačių automobilių infrastruktūra turėtų būti paskutinėje vietoje.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl atstovaujamojoje demokratijoje viena ar kita visuomenės grupė turėtų balsuoti prieš savo interesus?
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Tai gal ir gatvėmis tegu automobilių savininkai pasirūpina? Tokia logika? Uždrauskime automobilių judėjimą gatvėmis, vedančiomis prie daugiabučių ir bus ramu. Kam ta visa asfaltinė infrastruktūra, padarom visur parkus, pečsčiųjų/dviračių takus ir problem solved.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pirmiausiai, tai niekas nekalba apie nemokamai (kaip jau minėjau, esu už tai kad visi kiemai būtų apmokestinti). Antra - lengva samprotauti patogiai atsisėdus fotelyje. Štai aš, tarkime, darbo reikalais dažnai vėlai grįžinėju namo ir nerandu kur pasistatyti mašiną - kaip man siūlote "pasirūpinti"? Bet tik konkrečiai, ką turėčiau daryti, gal tą patį vakarą išsipirkti žemę daugiabučio kieme ir ten per naktį pasistatyti privačią aikštelę?
Realybėje (atmetus fanatizmą), tai pasirūpinti tokiais dalykais (tame tarpe ir parkingu, ypač valstybinėje žemėje) yra savivaldybės pagrindinė funkcija. Ji tam ir reikalinga - organizuoti darbus, kurių negali suorganizuoti paprastas žmogus, o žmogui pateikti išbaigtą ir patogų servisą. Bandymas viską suversti ant privatininkų ir nepatenkinto poreikio yra savivaldybės neveiksnumo pateisinimas. Tada natūraliai kyla klausimas - o kam ją išlaikyti iš mokesčių mokėtojų pinigų, jei ji už nieką neatsako ir viską organizuoja privatininkai.
- 2 patinka
Comment
Comment