Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai gal naujame rajone gyvenate? Sovietiniuose tie borteliai jau sulindę į žemę ir gerokai apsitrynę. Pervažiuoti dažniausiai nėra problemos
Šiaip iš viso nelabai įsivaizduoju, kaip kažkas žole važiuotų statytis mašinos svetimame kieme su šlagbaumu. Jei taip ir atsitiktų, manau namo gyventojai greitai išpirdolintų tokius iš savo privačios valdos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąĮ kitą stovėjimo aikštelę važiuoti per pievą – įprastinė sovietinių rajonų kiemų praktika.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Yra taip todėl, kad absoliučiai nėra jokios strategijos, ką su tuo daryti. Puikiai žinau, kad net konceptualiai nepasiūlomi jokie variantai (ir taip, spręsti šitą problemą yra susėtinga dėl daugelio priežasčių)
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKET pažeidimas ir privačiame sklype yra KET pažeidimas. Sklypo privatumas neapsaugo nuo baudos.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia norėjai parodyti blogają praktiką, ar kaip?
Kiemuose aikšteles reikia naikinti, o ne plėsti. Automobilių vieta yra ne kieme, o tam skirtose aištelėse.
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Dar bėda, kad tie tešlynai prigaminti kuo arčiau langų. Jei tiesiog asfaltuotume tešlynus ir darytume ten parkingus, dažnai neišeitų suformuoti normalesnės, jaukesnės erdvės prie daugiabučių. Nejaukią erdvę apibūdinčiau maždaug taip: jei turi mažą vaiką, tai vos išlindus į lauką laikyk už rankos, kad neįbėgtų į parkofkę ir jo nepartrenktų kaimynas, nieko nematantis nuo savo aukšto amerikietiško SUV'o.
Dabartiniai tarnybiniai įvažiavimai susijungtų su naujaisiais parkingais (užasfaltuotais tešlynais) – gautume tiesiog didelį asfalto gabalą palei pat langus kaip prie kokio prekybcentrio. Tokio principo kiemų renovacijų pridaryta, tai prie namų vaizdas taip ir atrodo.
Ir šiaip idėja pasiekti mašiną paėjus kelis metrus nuo laiptinės durų neatrodo prioretizuojanti kitus susisiekimo būdus.
Yra kvartalų, kur savadarbiai tešlyniniai parkingai apima praktiškai visus žolės likučius. Juos užasfaltavus, būtų visiškai distopinis vaizdelis. Tiesa, dabar vaizdelis tokiose vietose irgi distopinis, bet ne „sutvarkytas distopinis“.
Nežinau, kaip veiktų parkingo maksimumas, pvz., prie tankiau sustatytų devynaukščių ir pan. Norint visko neužasfaltuot, reiktų „diskriminuot“ ir daryti mažesnį parkingo maksimumą nei rečiau išdėstytų mažiau butų turinčių daugiabučių. Asmeniškai neįsivaizduoju, kaip galima normaliai sutvarkyti kai kuriuos Lietuvos didmiesčių daugiabučių kvartalus, kur parkavimo problemos sprendimas nebūtų koks vienas ar keli daugiaaukščiai kvartale ar kažkur aplink jį. Nupušusiems Lietuvos autofanatikams toks sprendimas būtų didžiulė tragedija, nes reiktų sukišti daug pinigų ir dar eiti kelis šimtus metrų iki mašinos ir po to zigzaguoti daugiaaukščiame parkinge iki apačios. Todėl greičiausiai kai kurių daugiabučių kvartalai taps visiški asfalto laukai. Turbūt dar ir aptvorelinti palei sklypų kraštus, su praėjimais pro vartelius prie šlagbaumų.
O dviračių stovų tai pristatys kažkur dėl pliuso. Dviračių takai, kaip ir pėsčiųjų takai prasidės už vartelių ir eis palei bendras vidines gatveles, skirtas susisiekimui automobiliais.
Dėl asfalto laukų nesutikčiau. Nagrinėjau Alytaus sovietinius rajonus, kur automobilizmas tikrai turbūt didžiausias įmanomas (automobiliu naudojasi didesnė dalis žmonių, nei Vilniaus sovietiniuose rajonuose). Nors parkingai ir prasiplėtę, bet jokių asfalto laukų nėra. Kai kur yra pavienių didesnių aikštelių, kai kur kažkas gal nevykusiai padaryta, bet tikrai nėra katastrofiško vaizdo. Tuo tarpu Rumpiškėse yra asfalto laukai – būtent ten buvo įvykdyta „pavyzdinė“ kvartalinė renovacija. Mano spėjimas – ten sprendimas įgyvendintas buldozeriu, darant perteklinį vietų skaičių, tiesiog įsisavinant lėšas („skiria pinigų – nu tai ir padarom pakankamai“). Alytuje gyventojai patys sumoka 40 % sumos, todėl neplečia parkingų iki absurdo, o pasidaro tiek, kiek reikia, kai kur net yra vietos konkretiems gyventojams. Asfaltas plečiasi dažniausiai palei esamus parkingus ir pravažiavimus, o ne išasfaltuojant ištisą žaliąją zoną tarp namų.
Žinoma, parkingų sutvarkymas yra tik viena medalio pusė ir reikia lygiagrečiai (o pageidautina ir anksčiau) vartoti priešnuodžius. Vilnius, kaip ES šalies sostinė, ne tik turi galimybių, bet ir privalo daryti mobilumo reformas. Kad ir tą pačią dviračių nuomą. Kodėl panašaus dydžio sostinė Bratislava gali sau leisti blokiniuose rajonuose įrengti dviračių nuomą, o Vilnius ne?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąVilnius, kaip ES šalies sostinė, ne tik turi galimybių, bet ir privalo daryti mobilumo reformas. Kad ir tą pačią dviračių nuomą. Kodėl panašaus dydžio sostinė Bratislava gali sau leisti blokiniuose rajonuose įrengti dviračių nuomą, o Vilnius ne?
Man tai akivaizdu, kad pigiau būtų KIEKVIENAM to pageidaujančiam miestiečiui padovanoti po naudotą dviratį ir pasiūlyti atsiknisti su idėja juos nuomoti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Jūs turbūt juokaujate. Viešieji dviračiai negali būti niekuo kitu, kaip tik opiumu liaudžiai, nes jie tiesiog „doesn't scale“ ir reikalauja labai daug priežiūros. Pabandykite paskaičiuoti kiek reikia tų dviračių ir jų priežiūros, jei tarsime, kad kiekvienu jų per dieną pasinaudos bent 5 žmonės.
Man tai akivaizdu, kad pigiau būtų KIEKVIENAM to pageidaujančiam miestiečiui padovanoti po naudotą dviratį ir pasiūlyti atsiknisti su idėja juos nuomoti.
Bet iš tiesų, tai elektriniai paspirtukai daug geriau užpildo šią nišą, turistams ir vietiniams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Dviračių nuoma tampa aktuali, kai tokios paslaugos klientai tampa ne vietiniai. Tikrai, tokia paslauga pats tik Londone ir esu naudojęsis, kai vidury nakties reikėjo nusigauti iki stoties, o autobusas pagal grafiką vėlavo atvažiuoti virš pusvalandžio.
Bet iš tiesų, tai elektriniai paspirtukai daug geriau užpildo šią nišą, turistams ir vietiniams.
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Slovėnijoje gyvendamas naudojau šiuos dviračius, nes buvo visame Liublianos mieste. Vilniuje irgi naudočiau, jei būtų prie namų. Paspirtukų nenaudoju, nes keliaujant iš Pilaitės į centrą kosmosą kainuoja, kai ima ne 15€ už sezoną, o 20 centų už minutę.
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Slovėnijoje gyvendamas naudojau šiuos dviračius, nes buvo visame Liublianos mieste. Vilniuje irgi naudočiau, jei būtų prie namų. Paspirtukų nenaudoju, nes keliaujant iš Pilaitės į centrą kosmosą kainuoja, kai ima ne 15€ už sezoną, o 20 centų už minutę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Jūs turbūt juokaujate. Viešieji dviračiai negali būti niekuo kitu, kaip tik opiumu liaudžiai, nes jie tiesiog „doesn't scale“ ir reikalauja labai daug priežiūros. Pabandykite paskaičiuoti kiek reikia tų dviračių ir jų priežiūros, jei tarsime, kad kiekvienu jų per dieną pasinaudos bent 5 žmonės.
Man tai akivaizdu, kad pigiau būtų KIEKVIENAM to pageidaujančiam miestiečiui padovanoti po naudotą dviratį ir pasiūlyti atsiknisti su idėja juos nuomoti.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Yra kokie nors konkretūs skaičiai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Dviračiai, įtariu, sukeltų daugiau problemų dėl miesto topografijos. Nuvažiuoti žemyn lengviau nei pakilti aukštyn, todėl kiekvieną rytą, ar net keliskart dienoj, tektų pildyti miegamųjų kvartalų stovus. PS.: Bet aš naudočiau. Žemyn nuvažiuoti.Paskutinis taisė TIME; 2023.05.04, 06:45.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Jeigu yra 0,3 asfaltuotos parkingo vietos vienam butui ir aplinkui pilna tešlynuose pristatytų automobilių, tai geriau jau šiek tiek išplėsti aikšteles. Aišku, aš pritarčiau, kad būtų daugiaaukštės stovėjimo aikštelės, o prie pat namų parkavimas būtų visiškai panaikintas, paliekant tik keletą vietų statybininkų/santechnikų/kurjerių automobiliams. Jau gal prieš mėnesį kažkurioje temoje siūliau naudoti Karoliniškių požeminius garažus daugiaaukštėms aikštelėms. Jeigu būtų išnaudoti visi požeminiai garažai, nė vienas namas nebūtų nutolęs toliau kaip 200-300 m nuo garažo.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, geriau sutvarkyti aplinką gyventojams, o automobilius iškraustyti lauk iš kiemo. Daugiaaukštės niekada neatsiras, kol joms teks konkuruoti su nemokamai ant žolės arba kaip jūs siūlote, nemokamai už mūsų pinigus įrengtose aikštelėse.Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Būtent. Vietoje tų stovėjimo aikštelių galėtų būti dviračių saugyklos, kurias VMS stato keistose vietose. Taip pat pavėsinės gyventojams susirinkti, leisti laiką... O prie laiptinių užtektų vienos juostos privažiavimo specialiems atvejams. Dar galbūt kelių stovėjimo vietų neįgaliesiems. Ir viskas. Problema tik ta, kad nėra kur statyti daugiaaukščių stovėjimo aikštelių – esami požeminiai garažai netinka, nes ten kiekvienas garažas privatus. O įterpinėti jas žaliose zonose kaži ar gerai. Pvz. Karoliniškėse dauguma vietų, kur buvo numatyti daugiaaukščiai garažai, jau yra užstatytos, ar tai degaline, ar verslo centru, ar dar kažkuo.
- 1 patinka
Comment
Comment