Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"
15min.lt 2023.04.23
Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"
15min.lt 2023.04.23
Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
Comment
-
Puikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.
https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8
P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPuikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.
https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8
P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPuikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.
https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8
P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.
Comment
-
Sostinės Naujininkuose aikštelę uzurpavę automobiliai netgi išvažinėjo pelkę: „Daro nusižengimus, o konfliktuoti nesinori“
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tuoti-nesinori
- 2 patinka
Comment
-
Savivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų; 2) gyventojai nenori dalyvauti varginančioje bei sudėtingoje "kaimynijų" programoje; 3) reikalingi didžiuliai pinigai; 4) didelis gyventojų pasyvumas savo aplinkai ir nenoras minimaliai susitvarkyti; 5) nesama alterantyvių kompensavimo/finansavimo šaltinių kiemų tvarkymui. Tiesiog paleista sava vaga ir tiek. Kaip ir su viešu transportu. Jeigu dar savivalda užsiemė garažais ir taip sunkiai ėjo, o ką kalbėti apie 100-us "paukščių teisėmis" stovinčius sandeliukus ir t.t. valstybinėje žemėje. Tai galima tik pasvajoti apie kažką žmogiško.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąSavivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų;
Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 20:23.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.
Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
- 1 patinka
Comment
-
Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąGaliu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Tai nusikalstamai prigamintus telšynus reikia pragrėbliuoti ir atsėti žolę, o ne asfaltuoti.
Aišku, dar Vilnius, kaip ES šalies sostinė, galėtų papildomų veiksmų imtis, pvz. dviračių nuomos išplėtimas į visus miegamuosius rajonus, nenutrūkstamos A juostas, dažnesnis VT kursavimas, tankesnis dviračių takų tinklas, mobilumo mini-mazgai ir pan.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kažkiek praplėsti galima, jeigu nuo sovietmečio neplėsta ir būtų panaikintas tešlynas. Tai mažesnė blogybė. Tačiau reikėtų apribojimų: savivaldybė turėtų finansuoti aikštelių plėtimą tik su sąlyga, jei tuo pačiu metu daromi dviračių stogai/stoginės, galbūt remontuojami pėsčiųjų takai. Taip pat turi būti nustatytas parkavimo maksimumas pagal butų skaičių – tolesnių plėtimų nefinansuoti. O tešlynai turi būti palaipsniui uždrausti, nepamirštant paminėti higieninių priežasčių.
Aišku, dar Vilnius, kaip ES šalies sostinė, galėtų papildomų veiksmų imtis, pvz. dviračių nuomos išplėtimas į visus miegamuosius rajonus, nenutrūkstamos A juostas, dažnesnis VT kursavimas, tankesnis dviračių takų tinklas, mobilumo mini-mazgai ir pan.
Dabartiniai tarnybiniai įvažiavimai susijungtų su naujaisiais parkingais (užasfaltuotais tešlynais) – gautume tiesiog didelį asfalto gabalą palei pat langus kaip prie kokio prekybcentrio. Tokio principo kiemų renovacijų pridaryta, tai prie namų vaizdas taip ir atrodo.
Ir šiaip idėja pasiekti mašiną paėjus kelis metrus nuo laiptinės durų neatrodo prioretizuojanti kitus susisiekimo būdus.
Yra kvartalų, kur savadarbiai tešlyniniai parkingai apima praktiškai visus žolės likučius. Juos užasfaltavus, būtų visiškai distopinis vaizdelis. Tiesa, dabar vaizdelis tokiose vietose irgi distopinis, bet ne „sutvarkytas distopinis“.
Nežinau, kaip veiktų parkingo maksimumas, pvz., prie tankiau sustatytų devynaukščių ir pan. Norint visko neužasfaltuot, reiktų „diskriminuot“ ir daryti mažesnį parkingo maksimumą nei rečiau išdėstytų mažiau butų turinčių daugiabučių. Asmeniškai neįsivaizduoju, kaip galima normaliai sutvarkyti kai kuriuos Lietuvos didmiesčių daugiabučių kvartalus, kur parkavimo problemos sprendimas nebūtų koks vienas ar keli daugiaaukščiai kvartale ar kažkur aplink jį. Nupušusiems Lietuvos autofanatikams toks sprendimas būtų didžiulė tragedija, nes reiktų sukišti daug pinigų ir dar eiti kelis šimtus metrų iki mašinos ir po to zigzaguoti daugiaaukščiame parkinge iki apačios. Todėl greičiausiai kai kurių daugiabučių kvartalai taps visiški asfalto laukai. Turbūt dar ir aptvorelinti palei sklypų kraštus, su praėjimais pro vartelius prie šlagbaumų.
O dviračių stovų tai pristatys kažkur dėl pliuso. Dviračių takai, kaip ir pėsčiųjų takai prasidės už vartelių ir eis palei bendras vidines gatveles, skirtas susisiekimui automobiliais.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 01:16.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąGaliu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
Kiemuose aikšteles reikia naikinti, o ne plėsti. Automobilių vieta yra ne kieme, o tam skirtose aištelėse.
- 2 patinka
Comment
-
Infrastruktūros ne pritaikymas, bet sutvarkymas, nėra durna praktika. Siūlau panagrinėti kitą, daugumos forumiečių nuomonei prieštaraujančią praktiką. Dauguma kalba, kaip yra blogai plėsti, pritaikyti, atnaujinti, sutvarkyti, bet niekas nekalba, kad senuose, su želdiniais suformuotose mikrorajonuose yra naikinami žalieji plotai, vaikų žaidimo aikštelės ir įgrūdami daugiabučiai. Tai čia toks lygiateisiškumo klausimas pasistoja, kad senbūviams nieko nereikia pritaikyti, bet naujakuriams tai viskas, tarp senų daugiabučių ir naujakurių uždara parkofkė, ir didelis daugiabutis ir naujakurių auto senbūvių kiemuose. Tai kaip suprantu, čia viskas ok. O pažiūrėjus iš kito kampo, tai savivaldybė yra šališka vystytojams, maždaug per reti rajonai, juos reikia pritaikyti šiuolaikiniam miesto plėtros planui, o va senbūviai yra beteisiai, nors VS savo politikoje įsipareigojusi nebloginti gyvenimo sąlygų. Nereikėtų visko suvienakreikšminti antiavtamabilistų atžvilgiu. Pritaikykite lygiateisiškumo ir proporcingumo principus netaikant absoliutaus šališkumo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia norėjai parodyti blogają praktiką, ar kaip?
Kiemuose aikšteles reikia naikinti, o ne plėsti. Automobilių vieta yra ne kieme, o tam skirtose aištelėse.
- 1 patinka
Comment
-
Kaune tai yra toks daiktas: https://parkavimaskaune.lt/ilgalaikio-stovejimo-zona/ Tik trūksta Šilainiuose aikštelės. Mėnesio kaina kaip vieną kartą pasistatyti ant žolės – 30€ (perkant tris mėnesius iš karto).
Comment
Comment