Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, kas liečia geopolitiką, maždaug tai ir turėjau galvoje. Apie visą kitą diskutuota anksčiau, bet ok, jei ryt diskusija neprasiskrolins per kelis lapus, atsakysiu papunkčiui, šįvakar jau sorry, ilgiems laiškams nėra jėgų

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Miesto dydis - puikaus dydžio rentabiliam viešajam transportui.
    Šalies pasiskirstymas - kuri gyventojų dalis važinėja daugiau nei 10 km iki savo darbo? (ypač jeigu kalbame apie sostinę. Priemiesčių gyventojai patys kalti, kad pasirinko gyventi laukuose ir taip prisirišo prie automobilių amžiams)
    Ekonomika - lyg ir nesame per daug skurdūs plėtoti normalų VT? Ypač su ES parama.
    Kultūra - čia tipinis Rytų Europos, o ypač rusų argumentas. U nas mentalitet ne takoj. Padarykit aikšteles, o jau tada apmokestinkit, ir mes galbūt apsispręsim nevažinėti? Faktas kad kiekviena papildoma laisva aikštelės vieta tuščia nestovi (dėl garažnikų ar kas nors nusprendžia trečią mašiną trijų žmonių namų ūkiui nusipirkti). O kad situacija tokia kokia yra su parkavimu, ypač daugiabučių rajonuose, tai ir apsileidimo, ir nebaudžiamumo, ir alternatyvų trūkumas.
    Dėl ko pritarčiau, tai turbūt geopolitikos - Ukrainos atvejis parodė, kad turintys mašiną galėjo ištrūkti iš okupuotų teritorijų daug greičiau negu neratuoti... bet nežinau ar tą turėjai omenyje

    Comment


      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
      Dėl ko pritarčiau, tai turbūt geopolitikos - Ukrainos atvejis parodė, kad turintys mašiną galėjo ištrūkti iš okupuotų teritorijų daug greičiau negu neratuoti... bet nežinau ar tą turėjai omenyje
      Gal klystu, bet toks argumentas man primena aiškinimą, kad būti nutukusiam apsimoka, nes riebalų sluoksnis absorbuoja smūgius ir spyrius, kai tave muša. Arba, kad verta būti nuolatos girtam, nes padidėja šansai išgyventi iškritus iš trečio aukšto. Techniškai, ta nauda yra, bet metodas, kuriuo siekiama tos naudos, išskyrus išimtinus atvejus, žalos atneša daugiau.

      Comment


        Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
        Parkavimo plotas yra ribotas išteklius.

        Kontrpavyzdys – veja, kuri būtų vietoje aikštelės, atliktų estetinę, rekreacinę funkcijas, taip pat galimai gerintų psichoemocinį būvį.
        Priešingai - laisvos parkingo vietos buvimas gerina psichoemocinį būvį. Parkingo trūkumas sukelia stresą, ankstyvą senėjimą, onkologines ligas, miestų depopuliaciją ir blogą demografinę būklę.

        -

        Comment


          Parašė KEdas
          Kas ir kodėl pašalino „Komunistą“?
          Komunistas pašalintas už sąmokslą sukelti pasaulinę revoliuciją.

          Click image for larger version

Name:	Komunizmas.jpg
Views:	831
Size:	54,3 kB
ID:	2021884
          Paskutinis taisė gerietis; 2023.01.08, 14:56.
          -

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

            Šalies pasiskirstymas - kuri gyventojų dalis važinėja daugiau nei 10 km iki savo darbo? (ypač jeigu kalbame apie sostinę. Priemiesčių gyventojai patys kalti, kad pasirinko gyventi laukuose ir taip prisirišo prie automobilių amžiams)
            Pažiūrėjus į automobilių srautą A1 pirmadienio ryte, sakyčiau kad ne tokia ir maža dalis iki darbo važiuja ne tik virš 10, bet ir virš 90. Esu pats kelis metus važnėjęs kas dieną iš Kauno į Vilnių ir atgal, buvo kolegų ir iš Klaipėdos.

            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              Pažiūrėjus į automobilių srautą A1 pirmadienio ryte, sakyčiau kad ne tokia ir maža dalis iki darbo važiuja ne tik virš 10, bet ir virš 90. Esu pats kelis metus važnėjęs kas dieną iš Kauno į Vilnių ir atgal, buvo kolegų ir iš Klaipėdos.
              Automobilių kiekis gal ir nemažas, tačiau procentas vis tiek nėra didelis lyginant su tais, kurie važiuoja miesto ribose.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                „Vyksta chaosas“: apmokestinant daugiau stovėjimo vietų, vilniečiai piktinasi – kainuos net ir kiemuose palikti mašiną
                Aha, kainuos mažiau nei 1 eurą per mėnesį jei esi gyventojas, koks siaubingas mokestis už automobilio laikymą. Palyginimui dabar atviro oro vieta nuomai yra apie 50 eurų mėnesiui. Požeminės ir po 70 eurų nuomuojasi.

                P.S. norėtusi kad tokiuose straipsniuse idėtų naujo apmokestinimo žemėlapį....

                Ta Ulonų seniūnaitė tai taokia automobilistė, daugiavaikėje šeimoje privalo būti 2+ automobilių.


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                O čia koks Mozė nužengė nuo kurio kalno su tokiais postulatais ? Ar čia tikslas mėtytis krašutiniais teiginiais kaip "automobilis yra prabangos prekė" ir susieti, kad nereikia paramos ?
                Automobilio buvimas prabangos preke nėra kraštutinis teiginys ir buvo teisybė visa automobilio istoriją. Automobilis ne tik turi būti nereimiamas, bet apmokestinamas. Ką ir daro normalios vakarų Europos šalys.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Ta Ulonų seniūnaitė tai taokia automobilistė, daugiavaikėje šeimoje privalo būti 2+ automobilių.
                  „Čia gal tokią strategiją pasirenka savivaldybės. Tas apmokestinimas, jis tiems žmonėms, kurie atvažiuoja iš toliau, jis tikrai neišspręs tos problemos. Jiems tik tai sukels galbūt papildomo streso, papildomų rūpesčių, kur rasti tą automobilį pastatyti, nes vienas dalykas – tų vietų mažiau bus, kitas – apmokestinta bus skirtingais tarifais“, – teigia VGTU Transporto inžinerijos fakulteto profesorius Raimundas Junevičius.
                  Sukels papildomo streso užmiesčių gyventojams, nes neras kur nemokamai pastatyti

                  Comment


                    Na dėl tarifų truputi streso keliamo tai sutinku. Vilniuje yra 2 geltonos zonos, tai kad pasirinkti tinkamą programėlėje reikia ieškoti ženklo ir žiūrėti kuri yra teisinga. Galėtu ir skirtingomis spalvomis nuspalvinti skirtingą apmokestinimą (kaina ta pati, bet pas tikrintoją nerodys kad apmokėtai jei programėlėje ne tas pasirinktas).

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Na dėl tarifų truputi streso keliamo tai sutinku. Vilniuje yra 2 geltonos zonos, tai kad pasirinkti tinkamą programėlėje reikia ieškoti ženklo ir žiūrėti kuri yra teisinga. Galėtu ir skirtingomis spalvomis nuspalvinti skirtingą apmokestinimą (kaina ta pati, bet pas tikrintoją nerodys kad apmokėtai jei programėlėje ne tas pasirinktas).
                      O yra kažkoks skirtumas, kurią geltoną rinktis? Aš jei atitinka apmokestinimo laikas - renkuosi bet kurią ir nesuku galvos.

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        O yra kažkoks skirtumas, kurią geltoną rinktis? Aš jei atitinka apmokestinimo laikas - renkuosi bet kurią ir nesuku galvos.
                        jei pasirinksi ne tą ir ateis patikrinti tavo numeriu, jiems rodys kad nėra apmokėta.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          jei pasirinksi ne tą ir ateis patikrinti tavo numeriu, jiems rodys kad nėra apmokėta.
                          O kaip atskirti, kuri geltona teisinga?

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                            O kaip atskirti, kuri geltona teisinga?
                            dienos/laikas turi atitikti ženklą kur pastatai.

                            Comment


                              Tikrai negautum baudos, jeigu rankiniu būdu pasirinktum netinkamo atspalvio Geltoną ar Žalią zoną (su sąlyga, jog tuo metu ir toj, ir toj mokama ir sumokėtum už parkavimą). Kontrolė viską matytų ir priekaištų nebūtų.

                              Comment


                                Čia nepatogumų gyventojams sukėlė parkavimo zonų nelogiškumas Šnipiškėse
                                [quote] 2.2. Upės (nuo Maloniosios gatvės), Geležinio Vilko, Lvovo, Linkmenų, Daugėliškio, Krokuvos, Giedraičių, S. Fino, Kalvarijų, Krokuvos, įskaitant automobilių stovėjimo vietas prie pastato Krokuvos gatvė 7A, Rinktinės, Žvejų gatvėmis, Neries upės krantine (iki Maloniosios gatvės). Šios gatvės yra raudonojoje zonoje, išskyrus geltonojoje zonoje esančias S. Fino, Giedraičių, Daugėliškio, Linkmenų gatves, Rinktinės gatvės atkarpą nuo Krokuvos iki Šeimyniškių gatvės;
                                3. Geltonoji zona. Jos ribos eina:
                                3.4. Lvovo (nuo Linkmenų gatvės), Geležinio Vilko, Ozo, Kalvarijų, Žalgirio, Tuskulėnų, Olimpiečių, Rinktinės, Krokuvos, Kalvarijų, S. Fino, Giedraičių, Krokuvos, Daugėliškio, Linkmenų (iki Lvovo gatvės) gatvėmis. Šios gatvės yra geltonojoje zonoje, išskyrus raudonojoje zonoje esančias Šeimyniškių, Lvovo, Kalvarijų, Krokuvos gatves, Rinktinės gatvės dalį tarp Olimpiečių ir Šeimyniškių gatvių;

                                https://parking.lt/lt/2/146 [quote]

                                Nors kur kas didesnis nelogiškumas, kad Žvėryne priešais Seimą (kur yra mėlyna ir raudona zona) tiakomas pirgiausias tarifas (žalia zona), o toliau nuo centor Saltoniškjėse - jau brangesnė geltona zona



                                Lrytas 2023.01.17
                                Po Vilniaus valdžios sprendimo gyventojai griebiasi už galvų
                                Kodėl dalis Rinktinės gatvės patenka į raudonąją (1,5 Eur už valandą), o dalis – į geltonąją (0,6 Eur už valandą) vietinės rinkliavos zonas? Ar normalu, kad šio rajono mokesčių už automobilių stovėjimą žemėlapis atrodo lyg iškąstas?


                                J.Tamulionis jau net nebepamena, kada pirmą kartą kreipėsi į savivaldybę prašydamas suvienodinti Krokuvos, Rinktinės, Herkaus Manto, Turgaus gatvių mokesčius už automobilių stovėjimą. Užuot tai padariusi, vasarą savivaldybė Krokuvos gatvėje įvedė brangesnę raudonąją zoną ir dar labiau apsunkino gretimos Rinktinės gatvės gyvenimą.


                                „Susisiekimo paslaugų“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Neringa Žukauskaitė aiškino, kad gyventojų prašymai vertinami kompleksiškai, kartu su vietinės rinkliavos zonų užimtumo analizės rezultatais, taip pat atsižvelgiant į viešąjį interesą, eismo saugumą. (...)
                                Kuo remiantis dalis Rinktinės gatvės dabar atsidūrusi raudonojoje, o dalis – geltonojoje zonoje?
                                Kaip ir savivaldybės atsakyme gyventojams, N.Žukauskaitė minėjo gatvių užimtumo duomenis, pagal kuriuos priimami sprendimai keisti zonas ar jų įkainius. Jos žodžiais, rinkliava siekiama reguliuoti statomų automobilių srautus: „Siekiant sureguliuoti statomų transporto priemonių srautus ir sudaryti sąlygas pasistatyti automobilį centrinėje miesto dalyje ir jos prieigose ir tiems, kurie dieną į šią miesto teritoriją atvyksta trumpam, arčiau centro esanti Rinktinės gatvės dalis patenka į raudonąją rinkliavos zoną.“ (...)

                                Apmokestinamų gatvių – vis daugiau
                                Nuo sausio 9 d. į geltonąją rinkliavos zoną įtrauktos šios gatvės: Vitebsko g. (44 vietos); Krivūlės g. (35 vietos); Lapų g. (20 vietų); Rasų g. (30 vietų); Linkmenų g. (45 vietos); Kernavės g. 84 (27 vietos); Labanoro g. (16 vietų). Pereinamuoju laikotarpiu iki sausio 22 d. vairuotojai, pasistatę automobilį šiose vietose ir nesumokėję rinkliavos mokesčio, iš karto nebus baudžiami, o tik įspėjami informaciniu pranešimu, primenančiu, kad vairuotojas stato automobilį mokamoje zonoje ir privalo sumokėti už parkavimą, pažymima pranešime.
                                Nuo sausio 23 d. šiose vietose vyks įprasta automobilių statymo kontrolė.

                                Geltonąją zoną nuo sausio 16 d. papildys dar kelios gatvės – Manufaktūrų g. (47 vietos) ir Kaukysos g. (12 vietų).
                                Nuo sausio 16 d. į žaliąją stovėjimo zoną bus įtrauktos šios gatvės: Pelesos g. (195 vietos); Žirmūnų g. (32 vietos); Antakalnio g. (50 vietų); Lakūnų g. (95 vietos); S.Žukausko g. (161 vieta); J.Kubiliaus g. (76 vietos); Žygio g. (73 vietos); Minties g. (159 vietos).
                                Pereinamasis laikotarpis šiose gatvėse bus iki sausio 27 d.

                                https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...itiko-25795711

                                Comment


                                  žveryne tai tikrai reikia didinti mokestį, ten užimtumas dabar yra 100% tai vis tiek nepasistatysi geriau jau būtų geltona zona.

                                  O šiaip tai vietiniai turėtu tik džiaugtis - jiems gi labai pigiau gaunasi.

                                  Comment


                                    Visur, kur nėra jokios zonos, turėtų būti bent jau žalia zona. Įskaitant daugiabučių kiemus. Tik neaišku, kuris meras galėtų tai padaryti. Veikiausiai dar ne ateinančioje kadencijoje.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment



                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Visur, kur nėra jokios zonos, turėtų būti bent jau žalia zona. Įskaitant daugiabučių kiemus.
                                      Didesnės nesamonės nesu girdėjęs...

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Visur, kur nėra jokios zonos, turėtų būti bent jau žalia zona. Įskaitant daugiabučių kiemus. Tik neaišku, kuris meras galėtų tai padaryti. Veikiausiai dar ne ateinančioje kadencijoje.
                                        Tuomet lygiagrečiai reiktų stiprinti tikrintojų, antstolių ir t.t. komandas.
                                        Lieka atviras klausimas dėl tų daugiabučių, kurie įrengė aikšteles savo lėšomis.
                                        Beje, koks dabar mėnesinis mokestis vietos gyventojams?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Tuomet lygiagrečiai reiktų stiprinti tikrintojų, antstolių ir t.t. komandas.
                                          Lieka atviras klausimas dėl tų daugiabučių, kurie įrengė aikšteles savo lėšomis.
                                          Beje, koks dabar mėnesinis mokestis vietos gyventojams?
                                          https://parking.lt/lt/2/30

                                          Comment

                                          Working...
                                          X