Arba jei jau tau mirtinai reikalingas automobilis, parduodi butą, kur su parkavimu problemos ir nusiperki ten kur problemos nėra ar ji mažesnė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Dabar gi realybėje yra daugiabučiai su 60 butų ir 60 automobilių. Kaip reiktų staigiai keisti situaciją? Yra paprastų (peršamų komun-darniečių) variantų:
Vidutiniu laikotarpiu galima būtų tartis su privačių parkingų valdytojais, kad jie pasiūlytų dalį savų parkingų ilgalaikiam parkavimui (už tam tikrą kainą), stiprinti patruliavimą, nepasiduoti "nėra kur parkoci" buduliams, plėsti mokamą parkavimą mieste, jei yra galimybė, statyti parkingus daugiabučių namų pakraštyje, bet be abejo gerokai stiprinti viešąjį transportą ir dviračių infrastruktūrą, investuojant į dviračių saugyklas, eismo saugumą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąArba jei jau tau mirtinai reikalingas automobilis, parduodi butą, kur su parkavimu problemos ir nusiperki ten kur problemos nėra ar ji mažesnė.
- 1 patinka
Comment
-
Čia tiesiog iliustracija, kad nukrypstama vėl prie promytivaus nukomunizavimo.
Gal iš tikrųjų pofesoriui reiktų suteikti kelias vietas, o budulius spirti lauk. O dabar tiesiog primytivi anarchija. Tiesiog niekas nieko nedaro. Arba virkaujama, arba siūlomi primityviausi būdai.
Be abejo, prie to prisideda ir mūsų visuomenės bendruomeniškumo nebuvimas.
- 2 patinka
Comment
-
Gatvės remontas pasiglemš automobilių stovėjimo aikštelę, kauniečiai širsta – žada iš ten nepatraukti automobilių
„Lapkričio 14 d. turėjome patraukti automobilius, nes bus vykdomi darbai. Buvo prisegtas projektas, įsigilinome, pamatėme, kad planuojamas 28 automobilių stovėjimo vietų naikinimas, lieka tik 8. Gatvė siaurinama iki 5,5 m pločio, bus paaukštinti borteliai, tad natūralu, kad 20 ir daugiau automobilių liks tiesiog nežinioje. Kur juos statyti? Gyventojai bus priversti statyti juos tiesiog gatvėje“, – komentavo V. Vitunskas.Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo A. Pakalniškio teigimu, vietos gyventojai dalį statymo vietų įsirengė valstybinėje žemėje, to nederinę su savivaldybe.
„Kad kažkas parašė pirkimo ir pardavimo sutartį, nereiškia, kad ji oficiali ir galiojanti. Suprantame, kad šioje teritorijoje reikia vietų automobiliams. Dėl šios priežasties įrengdami šaligatvį bei dviračių taką esame numatę ir 8 išilginio statymo vietas“, – LRT.lt komentavo A. Pakalniškis.„Nė vienas netrauksime automobilių, maksimaliai trukdysime tokiam ardymui“, – sakė Akacijų gatvės gyventojas.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.11.16, 14:36.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Laiko daugiaaukščiuose parkinguose ir privačių namų garažuose.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Straipsnis apie tai, koks širšių lizdas išjudinamas, kai pradedama bent mėginti sutvarkyti tokias šlykščias vietas su nelegaliai parkingais ir kur nėra jokių šaligatvių ir takų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąKas nors matot, kaip šios gatvės gyventojai išasfaltuoja didelius gabalus savo sklypo po langais, kad galėtų patogiai pasistatyti vieną kitą automobilį? Gal jie kokie žaliavalgiai darniečiai?
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąJų kieme išvis nematau jokio asfalto ir trinkelių. Todėl ir sakau – ten tikriausiai darniečiai gyvena.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nefantazuok. Gyventojai bendru atveju parkojasi šalia namo esančiose aikštelėse ar tvarkinguose, vienaaukščiuose garažuose
-
Comment
-
Pats kiemas tai tikrai geresnis – graži žalia veja. Tik kad patys namai pastatyti labai arti valstybinės žemės, kurioje yra vien važiuojamoji kelio dalis bei nelegalūs parkingai – čia jau visai kitas reikalas, kuris yra greta jų sklypų. Žinoma, dabartinis rezultatas nėra kažkuo geresnis nei renovuoti Rumpiškės kiemai, bet situacija ir jos ištakos kitokios: Rumpiškės mikrorajonas originaliai buvo daugiau mažiau orientuotas į pėsčiuosius, tik vėliau apstatytas papildomais pastatėliais, garažėliais ir prigrūstas automobiliais su visa iš to išplaukiančia purvogeneze, o šie Akacijų gatvės namai, matyti, statyti jau vėlesniais antiplanavimo laikais, kai apie infrastruktūrą (net ir automobiliams) išvis negalvota. Realiai, kad susigrūstų savo automobilius, nestatydami automobilių kažkur toliau, gyventojai, matyt, turės išasfaltuoti savo žolytę prie langų.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.11.16, 16:29.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nefantazuok. Gyventojai bendru atveju parkojasi šalia namo esančiose aikštelėse ar tvarkinguose, vienaaukščiuose garažuose
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia žvyrlekelis ar tiek daug prinešta purvo ant gatvės?
Prastuose rajonuose tai taip.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPrastuose rajonuose tai taip.
Pats pasirenki kažkokį ekstremalų naujos ir ultramodernios statybos pavyzdį, kuriame namai turi nuosavas metro stotis, būstai kainuoja milijonus ir pateiki kaip kažkokį Vakarų standartą. Tokie "standartai" labai toli nuo realybės.
O ir pvz. modernusis Kopenhagos Orestado kvartalas pamažu virsta Perkūnkiemiu su parkofkėmis:
https://www.google.com/maps/@55.6323...7i16384!8i8192Paskutinis taisė Tomas; 2022.11.16, 20:14.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kiek teko matyti Europos statistiką, tai Lietuva, pagal automobilio naudojimą lyginant su kitais keliavimo būdais, yra arba pačioje viršūnėje, arba patenka į top trejetuką. Stebint tokias nuosavus automobilius dar labiau naudoti skatinančias pertvarkas kvartale, kuris yra prie „planuojamos“ viešojo transporto arterijos, tai, natūralu, kad kyla kažkoks įtarimas kad darome kažką ne taip.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Žinoma prastuose, nes daugumo žmonių tokiuose ir gyvena.
Pats pasirenki kažkokį ekstremalų naujos ir ultramodernios statybos pavyzdį, kuriame namai turi nuosavas metro stotis, būstai kainuoja milijonus ir pateiki kaip kažkokį Vakarų standartą. Tokie "standartai" labai toli nuo realybės.
O ir pvz. modernusis Kopenhagos Orestado kvartalas pamažu virsta Perkūnkiemiu su parkofkėmis:
https://www.google.com/maps/@55.6323...7i16384!8i8192
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąKiek teko matyti Europos statistiką, tai Lietuva, pagal automobilio naudojimą lyginant su kitais keliavimo būdais, yra arba pačioje viršūnėje, arba patenka į top trejetuką. Stebint tokias nuosavus automobilius dar labiau naudoti skatinančias pertvarkas kvartale, kuris yra prie „planuojamos“ viešojo transporto arterijos, tai, natūralu, kad kyla kažkoks įtarimas kad darome kažką ne taip.
Comment
Comment