Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O tarkim dabar yra kontroliuojamas kur nors krasnūchoje? Nes padarius ten visur žalią zoną gyventojams dabar labai stipriai pagerėjo situacija, kai dingo iš kiemų lavonai ir retai naudojamos antros - trečios šeimos auto.
    O nuo kada kiemuose galioja miesto parkavimo zonos?

    Comment


      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

      O nuo kada kiemuose galioja miesto parkavimo zonos?
      Nuo tada, kai juose nesuformuoti sklypai

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

        O nuo kada kiemuose galioja miesto parkavimo zonos?
        Nuo tada, kai savivaldybė tas zonas nustatė, prieš kažkur 7-8 metus, seniau tik gatvėse būdavo rinkliava.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Nuo tada, kai savivaldybė tas zonas nustatė, prieš kažkur 7-8 metus, seniau tik gatvėse būdavo rinkliava.
          Aš kažkodėl kitokią informaciją randu, be to nesu gyvenime matęs kontrolierių pvz. Naujamiesčio kiemuose.

          Daugiabučių kiemai

          Gyventojai, kurie susiduria su pašalinio transporto statymu daugiabučių namų vidinėje teritorijoje, kurioje nėra suformuoto žemės sklypo gali:
          • nustatyta tvarka steigti daugiabučių namų savininkų bendrijas ir formuoti žemės sklypus. Suformuotame ir bendrijai priskirtame žemės sklype galima nustatyti automobilių stovėjimo tvarką, plėsti automobilių stovėjimo aikšteles, želdynus, vejas, įsirengti norimas technines eismo reguliavimo priemones ar užsitverti įvažiavimo kelią į sklypą užtvaru;
          • kreiptis į SĮ "Susisiekimo paslaugos" dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą įvedimo daugiabučio, kuris patenka į vietinės rinkliavos zonas, namo vidinėje teritorijoje (kieme). Atkreiptinas dėmesys, kad vietinė rinkliava daugiabučio namo vidinėje teritorijoje įvedama tik gavus daugumos gyventojų pritarimą.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            karts nuo karto užeikit į rajonų facebook grupes, kuriose teiginiai "a tai kur statyci, jaigu nė ant krepšinė aikštialės ar žolės, jaigu visur užstatyta?" sulaukia daugumos palaikymo, kaip ir paraginimai "sup**dint gaidį" kuris fotografuoja pažeidėjus ir raginimai sukurt improvizuotą neighbourhood watch, kad tą "gaidį" pagaliau pagaut.
            Nesulaukia, bent jau pašilaičiuose. Dažnai iš tokių gaidžių medžiotojų (beje bent jau mano rajone juos vadina ožiais vietoj gaidžių) grupėse išsityčiojama kol jie patys savo postą ištrina. Nebent visokiose reido grupėse dar suranda palaikymo tai dabar ten ir lenda. O tie gaudytojai tai visi kieti tik prie klaviatūros, o gyvai sutikus geriausiu atveju parėkti sugeba bet bijo ką nors rimčiau padaryt. Vienas buvo pradėjęs grąsinti ir gavo protokolą, tai daugiau ant šaligatvio nesistato ir akyse nesirodo.

            Šiaip per paskutinius ~5 metus gyventojų požiūrio situacija labai pagerėjo. Gal tiesiog visi "parkuotojai" išsikraustė į kitą rajoną.

            Comment


              Na, įdomu kaip viskas išsigrynins. Kol kas pagal pristatymus atrodo, kad tvarka galėtų būti tokia (galiu klysti):

              -Gyventojai, o dar geriau pirmininkai iš kelių kaimynijų pateikia prašymą. Panašu, kad tvarkos įvedimui tiesiog žiūrės, kur daugiau prašymų, nenumatytas slenkstis (kaip pvz. 50%)
              -Kaimynijos patenka į tą patį kvartalą, apribotą magistralinių gatvių.
              -SISP pradeda derinti projektą su aktyviaisiais gyventojais, ar tik su aktyviais, ar čia ir bus lemiamas daryti ar nedaryti, neaišku
              -Pagrindinės gatvės, įvažiavimai į kiemus-gatvės humanizuojami, sutvarkoma/plečiama kaimynijos aikštelė (įrengiant korius ir apsodinant juos želdiniais, kad neparkuotų ant vejos)
              -Po darbų įvedamas apmokestinimas visame kvartale su gyventojo leidimų nemokama ir antro auto simboline kaina, gal tik savo kaimynijoje - šios dalies nesupratau dar.
              -Surinkus 50%+1 balsų prieš išimamas mokestis iš kaimynijos - ne kaimynijos kvartalo!

              Tai jei teisingai supratau preliminarią tvarką, tai vienaip ar kitaip apmokestinimas po truputį eis į kvartalus, tiesiog kryptis priklausys nuo aktyvumo, bet galima suprast jei nieks niekur neprašys, tai net vienas balsas prikvies įvertinti situaciją.
              Šiaip panašu, kad jau kai ateis į kvartalą, atsisakyti bus ir sunku, ir nepraktiška (esant kontrolei į neapmokestintą kiemą visi sugrūs auto)

              Terminams suprasti: kaimynija geltonai, kaimynijų kvartalas melsvai

              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	627
Size:	1,39 MB
ID:	1898021
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Man rodos tai dar vienas zingsnis iteisinant kaimynijos aptvoreilinimus. Nes labai daug kur parkingai kerta kelias kaimynijas.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Man rodos tai dar vienas zingsnis iteisinant kaimynijos aptvoreilinimus. Nes labai daug kur parkingai kerta kelias kaimynijas.
                  Bus "Kaimynijų karai"

                  Comment


                    Man atrodo, pirmiausia, situacija, kai miesto teritorijoje pastatai stovi be sklypų yra nonsensas, nes tai skatina chaosą (ne tik parkavimo ir kiemų tvarkymo prasme, bet ir infrastruktūros ir bendro miesto vystymo).

                    Manau, turėtų būti visgi organizuojamas masinis sklypų (bent pagrindinėse teritorijose) formavimas, o jau tada planuojamas parkavimo chaoso sprendimas, kiemų tvarkymas etc.. Suprantu, kad tam reikia pinigų, todėl manau, galbūt, vertėtų iš valstybės skirti lėšų ir formuoti pagal bendrą programą. Siūlau skirti valstybės lėšų, nes kitaip sklypai nebus suformuoti - lauksim dešimtmečius kol numirsim. Reikia spręsti iš pagrindų ir netrypčioti vietoje. Taip, tai kainuos, bet aš esu pasiruošęs sumokėti ir už kitą kai noriu turėti tvarkingą aplinką ir su kitu po įvairiausių bandymų nepavyko susitarti. Kitaip tariant - aš atsisakau, kad kažkieno visiška disfunkcija taptų pasiteisinimu kažko nedaryti.

                    PS.
                    Bandau prisiminti kiek maždaug kainavo mūsų daugiabučio sklypo formavimas. 1600 kv m sklypui suformuoti kainavo, jei neklystu, apie 1600-2000 eur maždaug 2017 m Vilniuje Antakalnyje.

                    Comment


                      Gyvenantys savo privačiuose namuose protestuos prieš tokį daugiabučių gyventojų finansavimą.

                      Comment


                        Jeigu sklypai bus suformuoti, tai jie taps privačiai tvarkomais. Tai savivaldybės tuo labiau neturėtų jų tvarkybos finansuoti. Kitu atveju, jeigu gyventojai yra iniciatyvūs, tai nėra didesnių problemų patiems susiformuoti ir sklypus.

                        Comment


                          Miesto taryba patvirtino parkavimo zonų skirstymą mieste. Jais nustatomi koeficientai parkavimo vietoms įrengti. Visi pagrindiniai miesto rajonai patenka į 0,75 koeficiento zoną, Žvėrynas, Naujamiestis, Žirmūnai ir Šnipiškės į 0,5, o Senamiestis - 0,25. Visur kitur 1.

                          Schema: https://vilnius.lt/wp-content/upload...onu_schema.pdf
                          Paskutinis taisė Creatium; 2021.07.14, 15:40.

                          Comment


                            Siūlymas apmokestinti mašinų stovėjimą Vilniaus kiemuose neįtikino net politikų
                            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...iku-56-1535308

                            Prie daugiabučio vieno buto gyventojai galės nemokamai statyti tik vieną automobilį. Už kitą bei svečių mašinas tektų mokėtų. Tokią naują tvarką siūlo Vilniaus miesto savivaldybė, teigdama, kad tai galimybė susitvarkyti kiemus, privažiavimus iki jų ir t.t. Tačiau bent kol kas skambiai pristatomas siūlymas nesulaukė net sostinės politikų pritarimo, nors miesto vadovai idėjos ir neišsižada.

                            Kiekvienam butui būtų išduodami du leidimai – vienas nemokamai, antrasis už simbolinį 5 eurų mokestį per mėnesį. Jeigu šeima turi daugiau mašinų, pas juos atvažiuoja svečių, už jų stovėjimą jau tektų mokėti – dieną valanda kainuotų 30 centų, mėnuo – 25 eurus.
                            Nesinorėtų, kad ėjimas į civilizuotą tvarią aplinką būtų sužlugdytas chebrytės, kuri vakarais parkuojasi ant vejos.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Siūlymas apmokestinti mašinų stovėjimą Vilniaus kiemuose neįtikino net politikų
                              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...iku-56-1535308



                              Nesinorėtų, kad ėjimas į civilizuotą tvarią aplinką būtų sužlugdytas chebrytės, kuri vakarais parkuojasi ant vejos.
                              Vakare nerandate kur žolės parupšnoti ar nėra kur šuns/katės pašikinti?

                              Ir kiek dviračių/paspirtukų stovėjimo vietų įrengta einant į tvarią aplinką? Prie mokyklų, parduotuvių, poliklinikų? Tiek pat kiek ir vietų automobiliams prie daugiabučio?

                              Comment


                                Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                Ir kiek dviračių/paspirtukų stovėjimo vietų įrengta einant į tvarią aplinką? Prie mokyklų, parduotuvių, poliklinikų? Tiek pat kiek ir vietų automobiliams prie daugiabučio?
                                Bent 1500 dviračių stovų buvo įrengta.

                                Automobilių vietų žaliaisiais koriais įrengta bent 1800.
                                Paskutinis taisė Creatium; 2021.07.14, 19:34.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Bent 1500 dviračių stovų buvo įrengta.

                                  Automobilių vietų žaliaisiais koriais įrengta bent 1800.
                                  Papildžius aplinkybėmis - nejuokingos tik pajamos už parkavimą.

                                  Stovų giriasi kad 2200, pakankamai tolygiai pasėti, pvz prie Centro poliklinikos 2 vietose NET 6 vnt, prie VKGP Lukiškių skyriaus - NET 5 vnt.

                                  Korius 2020 duomenimis "Vilniaus savivaldybė per pastaruosius trejus metus įrengė daugiau nei 1800 vietų automobiliams statyti daug tvarkingiau nei iki šiol. Naujiems žaliesiems koriams įrengti šiemet planuojama skirti dar 400 tūkst. eurų.".

                                  Palyginimui 2018m "rinkliavos rinkimo pajamos ūgtelėjo 32,4 proc. iki 2,3 mln. eurų, šviesoforų priežiūros ir eksploatavimo pajamos padidėjo 34 proc. iki 1,4 mln. eurų, parkavimo aikštelių pajamos augo 20,3 proc. iki 813,1 tūkst. eurų."

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Miesto taryba patvirtino parkavimo zonų skirstymą mieste. Jais nustatomi koeficientai parkavimo vietoms įrengti. Visi pagrindiniai miesto rajonai patenka į 0,75 koeficiento zoną, Žvėrynas, Naujamiestis, Žirmūnai ir Šnipiškės į 0,5, o Senamiestis - 0,25. Visur kitur 1.

                                    Schema: https://vilnius.lt/wp-content/upload...onu_schema.pdf
                                    Jei gerai atsimenu ankščiau "pagrindiniai" buvo koeficientas 1, tai čia sumažino?

                                    Panašu kad padidės stovinčių ant žolės koeficientas, nes automobilių tikrai neatsisakys.

                                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                    Vakare nerandate kur žolės parupšnoti ar nėra kur šuns/katės pašikinti?
                                    Ką jau apie kates kalbėti kai automobiliai stovi tiesiog vaikų žaidimų aikštelėse.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Jei gerai atsimenu ankščiau "pagrindiniai" buvo koeficientas 1, tai čia sumažino?

                                      Panašu kad padidės stovinčių ant žolės koeficientas, nes automobilių tikrai neatsisakys.
                                      Kol viešu iki darbo su persėdimais ir ~ 1.5 km prasiėjimu trunka 1 val o automobiliu - 20 min mane bus sunku įtikinti persėsti į viešą transportą. Įpač prasidėjus epidemijų maratonui.

                                      Ką jau apie kates kalbėti kai automobiliai stovi tiesiog vaikų žaidimų aikštelėse.
                                      Pagal kvapą automobiliai katinams itin tinka ir patinka.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Miesto taryba patvirtino parkavimo zonų skirstymą mieste. Jais nustatomi koeficientai parkavimo vietoms įrengti. Visi pagrindiniai miesto rajonai patenka į 0,75 koeficiento zoną, Žvėrynas, Naujamiestis, Žirmūnai ir Šnipiškės į 0,5, o Senamiestis - 0,25. Visur kitur 1.

                                        Schema: https://vilnius.lt/wp-content/upload...onu_schema.pdf
                                        Vystytojams lieka pelnas, gyventojams - parkavimo problemos.
                                        Bus išduodami leidimai statyti perteklinio užstatymo intensyvumo projekto ten, kur visai nėra sąlygų civilizuotai parkavimui. Mašinos bus statomos gatvėse, kaimyniniuose kiemuose ar tiesiog bus numetamos kur papuola.
                                        Užprogramuotas kai kam labai naudingas balaganas.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Jeigu sklypai bus suformuoti, tai jie taps privačiai tvarkomais. Tai savivaldybės tuo labiau neturėtų jų tvarkybos finansuoti. Kitu atveju, jeigu gyventojai yra iniciatyvūs, tai nėra didesnių problemų patiems susiformuoti ir sklypus.
                                          Būtent, sklypų tvarkymo perdavimas pastatų savininkams yra mano idėjos esmė.

                                          O dėl finansavimo galbūt valstybės lėšas reikėtų skirti, nes tai (nežiūrėjau kaip kituose miestuose) problema matomai kamuoja ir kitus bent didžiausius miestus. Vertėtų paplanuoti ir iš kažkurių metų ar kelių metų biudžeto skirti lėšų. Kitaip nieko nebus - sklypai nebus suformuoti kokia 50-70 metų. Jei tikimasi, kad visi, ar, spėčiau, kad ir 50 procentų, esamų besklypinių pastatų savininkų suformuos - galim svajoti kol numirsim.

                                          Beje, tai gi galima sklypus suformavus už valstybės lėšas imti kaštų padengimo mokestį iki kol pastatų savininkai sumokės už sklypo formavimą. Gal kitų variantų yra, aš tiesiog greitai pasidalinau pirmas mintis. : )
                                          Paskutinis taisė spekas; 2021.07.17, 15:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X