Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Šiaip būtų galima statyti didelius daugiaaukščius parkingus tuščiuose miegamųjų rajonų vietose/pakraščiuose. Tik bijau, kad vėlgi atsiras problema, nes visi nori parkuotis šalia durų (nesvarbu, kad automobilis po to kelias savaites nejudinamas).

    Šalia manęs gal už šimto metrų yra du dideli nemokami parkingai, kurie nuolat beveik tušti, o prie namų iki beveik nepravažiuojamumo užparkuojamos gatvės, sankryžos etc.
    Todėl ir stovi tušti, kad savivaldybė neatlieka savo funkcijų ir leidžia balaganą visur, kur tik įmanoma. Aišku, jei imsi ir visus iš eilės bauduosi ir tai darysi pastoviai, tai ilgai šita valdžia netemps. Turi būti kompleksiniai sprendiniai, t.y. turi kažką pasiūlyti gyventojams. Visokie koriai ir aikštelių platinimiai visiškai nesprendžia problemos, nes automobilių kiekis pastoviai didėja. Jei gerai pamenu, per paskutinius 3 metus automobilių kiekis padidėjo gal 30 procentų. Tai ką gali spręsti aikštelės praplatinimas?
    Turi tiesiog kainuoti automobilio laikymas. O antro automobilio laikymas turi kainuoti dar brangiau. Tiek, kad gerai pagalvotų prieš pirkdami mašiną.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Nemokamų parkingų praktiškai jau nebėra niekur, nebent už miesto kur nors. Bet šiaip reiktų suvokti, kad norint parkuoti auto prie namų, arba reiks turėti savo nuosavą vietą, arba teks mokėti už nuomą, o laikai kada buvo galima laisvai ir nemokamai laikyti 5 auto jau praeitis.
      Kokia praeitis? Tavo burbule, kuriame gyveni? Senuosiuose rajonuose tai yra visiška dabartis

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Nemokamų parkingų praktiškai jau nebėra niekur, nebent už miesto kur nors. Bet šiaip reiktų suvokti, kad norint parkuoti auto prie namų, arba reiks turėti savo nuosavą vietą, arba teks mokėti už nuomą, o laikai kada buvo galima laisvai ir nemokamai laikyti 5 auto jau praeitis.
        Šalia Compensos arenos yra dvi beveik nenaudojamos aikštelės. Vienoje jų net senienų turgelis vyksta.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Šalia Compensos arenos yra dvi beveik nenaudojamos aikštelės. Vienoje jų net senienų turgelis vyksta.
          Labai keista, kad kokiam uniparkui neperdavė administruoti, savininkai turbūt labai gerai gyvena, jei gali sau leisti laikyti nemokamą viešą parkingą.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Labai keista, kad kokiam uniparkui neperdavė administruoti, savininkai turbūt labai gerai gyvena, jei gali sau leisti laikyti nemokamą viešą parkingą.
            Tai, kad netgi nemokamos jos tuščios, nes didesnė daugiabučių koncentracija prasideda tik už 100 metrų. Negi kas tiek vaikščios.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Tai, kad netgi nemokamos jos tuščios, nes didesnė daugiabučių koncentracija prasideda tik už 100 metrų. Negi kas tiek vaikščios.
              Gal ten tiesiog privačios aikštelės?
              Kai kur prie ofisų ar įstaigų būna atseit "laisvos", po to išlenda apsauginis ir grąsina policija, ar nutempimu.

              Yra iš viso aikštelių mieste su neaiškiu statusu.
              Pvz.:
              https://goo.gl/maps/aGuYXtijMPEbzvEF8
              https://goo.gl/maps/9zHUp4fF4KptUr5a9
              https://goo.gl/maps/XGP3itHdfC54xMYu6

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Gal ten tiesiog privačios aikštelės?
                Kai kur prie ofisų ar įstaigų būna atseit "laisvos", po to išlenda apsauginis ir grąsina policija, ar nutempimu.

                Yra iš viso aikštelių mieste su neaiškiu statusu.
                Pvz.:
                https://goo.gl/maps/aGuYXtijMPEbzvEF8
                https://goo.gl/maps/9zHUp4fF4KptUr5a9
                https://goo.gl/maps/XGP3itHdfC54xMYu6
                Ne, jos yra visiškai laisvos be jokių apsauginių. Pats esu ten palikinėjęs ir citybee automobilius ir savo, kai požeminį parkingą valo, savaitgaliais suvažiuoja kolekcininkai su medaliais ir samovarais.

                Aišku gal čia visiška išimtis visame mieste.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Ne, jos yra visiškai laisvos be jokių apsauginių. Pats esu ten palikinėjęs ir citybee automobilius ir savo, kai požeminį parkingą valo, savaitgaliais suvažiuoja kolekcininkai su medaliais ir samovarais.

                  Aišku gal čia visiška išimtis visame mieste.
                  Gal būt. Kai pradės daugiau statyti, pastatys šlagbaumus ir tiek.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Gal būt. Kai pradės daugiau statyti, pastatys šlagbaumus ir tiek.
                    Galbūt. Bet esmė ne tame, o kad daugelis vairuotojų vengia parkuotis bent kiek toliau nuo namų. Todėl nors ir galima būtų pastatyti didelį daugiaaukštį parkingą Karoliniškėms kur nors prie aplinkelio, klausimas ar daug kas pasirinktų jį vietoje šaligatvio.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Galbūt. Bet esmė ne tame, o kad daugelis vairuotojų vengia parkuotis bent kiek toliau nuo namų. Todėl nors ir galima būtų pastatyti didelį daugiaaukštį parkingą Karoliniškėms kur nors prie aplinkelio, klausimas ar daug kas pasirinktų jį vietoje šaligatvio.
                      Tai jei ir toliau bus leidžiama laikyti mašinas ant šaligatvių, pievų ir kitose neleistinose vietose ir dar nemokamai, tai aišku naivu tikėtis, kad didelė dalis automobilių savininkų ims statyti automobilius kažkur už kelių šimtų metrų ar kilometro mokamame parkinge.

                      Jei pasirūpintų mokamų parkingų atsiradimu, sužymėtų tvarkingai ženklais esamas stovėjimo vietas prie daugiabučių ir griežtai skalpuotų visus, pasistačiusius neleistinose vietose - mokami parkingai greitai užsipildytų. Bet nemanau, kad tam gali užtekti politinės valios. Bus, kaip Creatium ir rašė, plečiamos apmokestinto parkavimo vietos į gyvenamuosius rajonus (nors jos kiemuose niekaip negalioja bent jau šiuo metu) ir gal kažkada natūraliai atsiras vienas kitas mokamas parkingas, kai verslas nuspręs, kad na, jau gal ir verta. O visą tą laiką toliau pusė Vilniaus atrodys kaip autolaužynai.

                      Comment


                        Kaip tik myniau pro šalį ir nufotografavau. Tuščia aikštelė ir nedidelė ištisai užparkuotos gatvės atkarpa už 300 metrų.
                        Attached Files
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          /\ Neparašyta, kokioje gatvėje fotograuota

                          Comment


                            Čia Kernavės g. pradžia, fotografuota iš tokio kampo, kad už nugaros būtų Ozo g. ir įsukimas iš jos (1-oje nuotraukoje).
                            O tie šlagbaumai (jei kalbame apie BFT šedevrus) tai gaunasi lyg ir KET pažeidimas - naudojimasis mobiliuoju telefonu vairuojant. Būtent taip ir atidaromi šios firmos šlagbaumai - telefonu reikia paskambinti (į šlagbaumą?). Tavo telefono nr. turi būti įvestas į jį, nes jei ne, įrenginys tavo numerį atmeta. Tiesiog originaliai sugalvota. Ar ne būtų geriau su jutikliais, kuomet privažiavus bet kam pasikelia automatiškai? Aišku, tada ši eismo reguliavimo priemonė nebetektų prasmės, mat ji ir skirta tam, kad neįvažiuotų tas, kam ne vieta.

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Galbūt. Bet esmė ne tame, o kad daugelis vairuotojų vengia parkuotis bent kiek toliau nuo namų. Todėl nors ir galima būtų pastatyti didelį daugiaaukštį parkingą Karoliniškėms kur nors prie aplinkelio, klausimas ar daug kas pasirinktų jį vietoje šaligatvio.
                              Pasirinktų jei šaligatvis kainuo 30 eur/parą (bauda)

                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Kaip tik myniau pro šalį ir nufotografavau. Tuščia aikštelė ir nedidelė ištisai užparkuotos gatvės atkarpa už 300 metrų.
                              Kad čia net aikštele pavadinti sunku, senai suvažinėta skalda. Aš tai ten nevažiuočiau statytis vien dėl to kad kasdien automobilį po to reikėtu plauti. Na bet daugumai ir pieva tinka tai čia turbūt daugumai negaliotų.

                              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                              O tie šlagbaumai (jei kalbame apie BFT šedevrus) tai gaunasi lyg ir KET pažeidimas - naudojimasis mobiliuoju telefonu vairuojant. Būtent taip ir atidaromi šios firmos šlagbaumai - telefonu reikia paskambinti (į šlagbaumą?). Tavo telefono nr. turi būti įvestas į jį, nes jei ne, įrenginys tavo numerį atmeta. Tiesiog originaliai sugalvota. Ar ne būtų geriau su jutikliais, kuomet privažiavus bet kam pasikelia automatiškai? Aišku, tada ši eismo reguliavimo priemonė nebetektų prasmės, mat ji ir skirta tam, kad neįvažiuotų tas, kam ne vieta.
                              Arba daryti kas jau seniai veikia visur - šlakbaumo/vartų pulteliai.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                /\ Neparašyta, kokioje gatvėje fotograuota
                                Kernavės ir Linkmenų gatvės prie Compensos arenos ir Linkmenų ežerų.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Neįvertini vairuotojų sugebėjimų. Pvz Gabijos gatvėje net esant specialioms įvažoms parkavimui statymas vyko kampu taip agresyviai kad savivaldybė pasidavė ir perbraižė gatvės linijas taip de fakto įteisindama blogą parkavimą.

                                  Galbūt savivaldybė pabandė prisiparkuoti į tas įvažas ir suprato ant kiek tai nepatogu.

                                  Comment


                                    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                    Galbūt savivaldybė pabandė prisiparkuoti į tas įvažas ir suprato ant kiek tai nepatogu.
                                    Tai panašiai kai su žolės šienavimu. Nėra pajėgų/lėšų pjauti žolei - davai paskelbiam, kad pjauti pievas yra neekologiška.

                                    Comment


                                      Čia tai tu, švelniai tariant, prašovei.

                                      Orai ir klimatas Lietuvoje pasidalinta informacija https://www.facebook.com/OraiIrKlima...18209084934471

                                      Click image for larger version

Name:	206713609_4118168104938569_6340786586308570241_n.jpg
Views:	824
Size:	653,4 kB
ID:	1897089

                                      Comment


                                        Tai nėra jokio prašovimo. Sakau gi, win/win situacija.

                                        Comment


                                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                          Čia Kernavės g. pradžia, fotografuota iš tokio kampo, kad už nugaros būtų Ozo g. ir įsukimas iš jos (1-oje nuotraukoje).
                                          O tie šlagbaumai (jei kalbame apie BFT šedevrus) tai gaunasi lyg ir KET pažeidimas - naudojimasis mobiliuoju telefonu vairuojant. Būtent taip ir atidaromi šios firmos šlagbaumai - telefonu reikia paskambinti (į šlagbaumą?). Tavo telefono nr. turi būti įvestas į jį, nes jei ne, įrenginys tavo numerį atmeta. Tiesiog originaliai sugalvota. Ar ne būtų geriau su jutikliais, kuomet privažiavus bet kam pasikelia automatiškai? Aišku, tada ši eismo reguliavimo priemonė nebetektų prasmės, mat ji ir skirta tam, kad neįvažiuotų tas, kam ne vieta.
                                          didžioji dalis naujų vartų (bent ta dalis su kuria tenka susidurti) veikia skambinimo būdu. tikrai nenorėčiau grįžti prie pultelinių vartų, nes telefoną turi visada su savimi, ir nesi pririštas prie konkretaus automobilio, kaip kad su numerių nuskaitymu (kuris taip pat pabrangina vartus, reikia kamerą kartais nuvalyti, ypač žiemą ir pan)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X