Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, ne taip retai būna tuščių aikštelių, tik nuo jų truputi paėjėti reikia. Tik aišku juk yra gilus įsitikinimas, kad automobilį reikia statyti taip, kad pro langą matytum.

    Tokie Lazdynai pvz. turi didžiulį, didelę dalį laiko visiškai nepanaudojamą Litexpo parkingą.

    O jei jau yra vietų, kur tikrai nėra kur statyti, o žinai, kad reiks daug vairuoti, reikia tiesiog nesirinkti gyventi ten/pagalvoti kad gal šeimai pakaks vieno automobilio.
    Paskutinis taisė index; 2021.03.29, 12:30.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
      Taip, ten labai panašu, kad vieta būsimiems rūšiavimo konteineriams. Užstačius konteinerius logiška, kad parkuotis ten vietos nebeliks.
      Čia turbūt labiausiai tikėtinas variantas.

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        O jei jau yra vietų, kur tikrai nėra kur statyti, o žinai, kad reiks daug vairuoti, reikia tiesiog nesirinkti gyventi ten/pagalvoti kad gal šeimai pakaks vieno automobilio.
        Daugumoje senų rajonų kaip šeškinė, fabai vėlai vakare nėra kur ir to vienintelio automobilio pastatyti net už kilometro. Manau savivaldybė turėtų skatinti statyti antžeminius parkingus suformuojant tam sklypus ir tuo pačiu griežčiau bausti pažeidėjus, kad tiems parkingams atsirastų komercinis poreikis.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Daugumoje senų rajonų kaip šeškinė, fabai vėlai vakare nėra kur ir to vienintelio automobilio pastatyti net už kilometro. Manau savivaldybė turėtų skatinti statyti antžeminius parkingus suformuojant tam sklypus ir tuo pačiu griežčiau bausti pažeidėjus, kad tiems parkingams atsirastų komercinis poreikis.
          Juokinga. Skaitėte Darnaus judumo planą, matėte rodiklius, kokius norima pasiekti per artimiausius 10 metų? Kaip antžeminių parkingų statyba padės sumažinti kelionių dalį, atliekamą automobiliais?
          Senuose mikrorajonuose yra pilna aikštelių prie prekybos centrų, kurios šiuo metu yra labai neefektyviai išnaudojamos. Pavyzdžiui, aikštelės prie Hyper Rimi Žirmūnuose užtektų pusei gretimai stovinčių daugiabučių gyventojams. Panašiai ir su Senukais Ukmergės gatvėje. Be to, daug kur būna galimybė pasistatyti automobilį saugomoje aikštelėje. Manau, jeigu įprastas parkavimas mieste kainuotų tiek, kiek saugomoje aikštelėje, kamščių problema iš karto dingtų

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą
            Na, ne taip retai būna tuščių aikštelių, tik nuo jų truputi paėjėti reikia. Tik aišku juk yra gilus įsitikinimas, kad automobilį reikia statyti taip, kad pro langą matytum.

            Tokie Lazdynai pvz. turi didžiulį, didelę dalį laiko visiškai nepanaudojamą Litexpo parkingą.

            O jei jau yra vietų, kur tikrai nėra kur statyti, o žinai, kad reiks daug vairuoti, reikia tiesiog nesirinkti gyventi ten/pagalvoti kad gal šeimai pakaks vieno automobilio.
            Tai kad į didžiąją Lietexpo aikštelę dabar negalima patekti.
            "Nesirinkti gyventi" geras pasiūlymas.
            Kaip tik pasirinkau - telpa 2 mašinos garaže ir 5-6 kieme. Tačiau ne visi turi tokią galimybę.
            Gal tiesiog atitrūkime nuo iliuzijų, kad tokiuose Lazdynuose ar Karoliniškėse sumažės automobilių iki sovietinių standartų? Bent jau artimiausius 15-25 metus...

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Tai kad į didžiąją Lietexpo aikštelę dabar negalima patekti.
              "Nesirinkti gyventi" geras pasiūlymas.
              Kaip tik pasirinkau - telpa 2 mašinos garaže ir 5-6 kieme. Tačiau ne visi turi tokią galimybę.
              Gal tiesiog atitrūkime nuo iliuzijų, kad tokiuose Lazdynuose ar Karoliniškėse sumažės automobilių iki sovietinių standartų? Bent jau artimiausius 15-25 metus...
              Man atrodo dabar būtų gerai kad bent jau nedaugėtų automobilių, o nieko nedarant jų daugės ir toliau.

              Bet index logika teisinga, esant normaliai prevencijai negalintys išgyventi prie naujos tvarkos tiesiog pakeistų gyvenamą vietą ir tam tikrai nebūtina statytis namo su kiemu talpinančiu aštuonias mašinas, dabar praktiškai kiekvienas statomas daugiabutis siūlo įsigyti asmeninę vietą automobiliui.

              O miestui augant pokyčiai būtini ir labiausiai ne tam kad gadinti gyvenimą seniesiems gyventojams, o tam kad atgrąsyti naujuosius nuo tokių ydingų praktikų kaip keli automobiliai šeimoje neturint asmeninės vietos/garažo. Manau kad atėjo metas kartų kaitoms tokiuose rajonuose kaip Lazdynai ir būtų labai liūdna jeigu senuosius automobilistus pakeistų nauji gyventojai ne prisidedantys prie problemos sprendimo, o ją dar labiau gilinantys.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                Manau kad atėjo metas kartų kaitoms tokiuose rajonuose kaip Lazdynai ir būtų labai liūdna jeigu senuosius automobilistus pakeistų nauji gyventojai ne prisidedantys prie problemos sprendimo, o ją dar labiau gilinantys.
                Kartų kaita vyksta taip, kad jauni žmonės perka naujus butus/kotedžus/individualius namus, nes niekas nenori nei KET pažeidinėti, nei po mėšlynus tampytis, nei sukioti ratus aplink kvartalą ieškant vietos, todėl toks didelis ir statybų bumas, tik aišku seni rajonai ir taip nepatrauklūs tokie tik dar labiau taps, jei problema bus ignoruojama.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Nesistato.
                  1) nėra laisvos žemės arba ji labai brangi;
                  2) miestas netvirtina, nes jo strategija yra priešinga.

                  Kur mokamai Lazdynuose pastatyti bent 1000 automobilių iš 20 000 parkuojamų?? Bent 1km spinduliu?
                  Yra keli garažai, bet laisvų parduodamų vietų ten vienetai.
                  Tai reikia truputi mastyti ir ne asfaoto pievą pilto o daugiaaukštę statyti, tada žemės kaina aikštelei tampa mažesnė. Jeigu net senamiestyje yra aikštelių kurias gali išsinuomoti ilgalaikiai, tikrai gali atsirasti ir Lazdynuose. Pvz tarp Oslo ir Architektų gatvės yra kažkokie pakasti sovietiniai garažiukai su šalia esančia automobilių aikštele. Toje vietoje galima net kelis daugiaaukščius parkingus pastatyti kuriuose tilptų daugiau nei tas 1000 norimų automobilių.


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                  Panašiai ir su Senukais Ukmergės gatvėje. Be to, daug kur būna galimybė pasistatyti automobilį saugomoje aikštelėje. Manau, jeigu įprastas parkavimas mieste kainuotų tiek, kiek saugomoje aikštelėje, kamščių problema iš karto dingtų
                  Kad senukų aikštelė taip ir naudojama - aplinkinių automobiliams laikyti per naktį. Puse jos senukams užsidarius likdavo užstatyta. Bent jau prieš karantiną. Net kai senukai darė kapitalinį remontą ir išvis buvo uždaryti aikštelė būdavo pristatyta.

                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Bet index logika teisinga, esant normaliai prevencijai negalintys išgyventi prie naujos tvarkos tiesiog pakeistų gyvenamą vietą ir tam tikrai nebūtina statytis namo su kiemu talpinančiu aštuonias mašinas, dabar praktiškai kiekvienas statomas daugiabutis siūlo įsigyti asmeninę vietą automobiliui.
                  Taip. Problema ne pasiūloje, o paklausoje. Mano namas turi požeminę aikštelę. Namas priduotas 2012 metais. Aikštelėje dar yra neparduotų vietų. Juk daug geriau už namo esančioje pievoje statyti ir žiema i snukiaknygę rašinėti, kad "padėkit užklimpau" nei įsigyti vietą kur net iš namo nereikia išeiti, kad patekti į parkingą.



                  Comment


                    Platins "butelio kaklelį" viename Pašilaičių g. kiemų. Nepravažiuoja šiukšliavežės. Manau, kad daugelyje kiemų tą reikėtų padaryti, nes padaugėjo bortų ir žolės niokojimų.

                    Click image for larger version  Name:	20210406_163541.jpg Views:	1 Size:	1,96 MB ID:	1876164 Click image for larger version  Name:	20210319_180010 (1).jpg Views:	1 Size:	1,88 MB ID:	1876165

                    Comment


                      reiktu pradėti bauduoti įvažiavimą užstačiusius automobilius ir tada platinti nereikėtų.

                      Comment


                        Per stipriai platina, dabar tiesiog užstatys iš abejų pusių ir tuomet jau bus išvis užblokuotas pravažiavimas šiukšliavežei

                        Comment


                          Ženklų, draudžiančių stovėjimą nėra, todėl formaliai nėra prie ko prikibti. Užtat šiukšliavežės, važiuodamos ne keliu, jau daro pažeidimą. Štai toks kvailas paradoksas.
                          Be to, neverta nerimauti dėl per plataus įvažiavimo - nepanašu, kad čia tilps 3 lengvųjų mašinų eilės. Paprastai kaimynai neblokuoja išvažiavimo visam kiemui.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Ženklų, draudžiančių stovėjimą nėra, todėl formaliai nėra prie ko prikibti. Be to, neverta nerimauti dėl per plataus įvažiavimo - nepanašu, kad čia tilps 3 lengvųjų mašinų eilės. Paprastai kaimynai neblokuoja išvažiavimo visam kiemui.
                            150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;

                            150.10. ten, kur sustojusi transporto priemonė užstotų kitiems vairuotojams šviesoforo signalus ar kelio ženklus, trukdytų įvažiuoti (išvažiuoti) į (iš) stovėjimo aikštelę (-ės), stovėjimo vietą (-os), garažą (-o), kiemą (-o), teritoriją (-os), trukdytų įlipti į kitą transporto priemonę arba kitaip kliudytų transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui;

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
                              Šit kaip... Tuomet pripažįstu savo klaidą.
                              Kita vertus, čia visas įvažiavimas yra per platus, dėl ko kyla pagunda parkuotis lygiagrečiai. Juk lengvosios šalia vis tiek pravažiuoja, o su rulete ar iš akies niekas nematuoja, 3 metrai ten ar 2,5.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                Šit kaip... Tuomet pripažįstu savo klaidą.
                                Kita vertus, čia visas įvažiavimas yra per platus, dėl ko kyla pagunda parkuotis lygiagrečiai. Juk lengvosios šalia vis tiek pravažiuoja, o su rulete ar iš akies niekas nematuoja, 3 metrai ten ar 2,5.
                                Įvažos darytos taip kad važiuojantys į kiemą ir iš kiemo galėtu prasilenkti. Tas ir būtų jeigu nebūtų užstatyta viena pusė. Tuo pačiu tilptų ir visokios šiukšliavežės, priešgaisrinės ir sniego valytuvai.

                                Comment


                                  Turiu klausimą. Jei automobilis tiesiog pastatytas gatvėje nemokamoje zonoje, yra kažkokie laiko ir mašinos gabaritų apribojimai?

                                  Comment


                                    Įsivaizduojant situaciją kad toks statymas nepažeidžia KET:
                                    laiko apribojimo nėra - gali stovėti iki kol pasibaigs TA
                                    gabaritai ribojami KET - jeigu nuo automobilio krašto iki ištisinės linijos o jei tokios nėra kito kelio krašto yra mažiau nei 3 metrai tada stovėti negalima.

                                    Comment


                                      Tektas iš Naujininkų Facebook grupių apie humanizuojamą Šaltkavių gatvę:

                                      Pasaulyje vis didėjant automobilių ir kamščių koncentracijai, vis daugiau ar mažiau tinkami miesto erdvių, gatvių ir važiuojamųjų kelių projektuotojai didina eismui skirtų juostų skaičių.
                                      Pas mus yra priešingai.
                                      Šiuo metu rekonstruojama Šaltkalvių g., Nauininkų rajone esantis, kuris verčia siaurinti šios gatvės važiuojamosios dalies plotį nuo 9 metrų iki 5,5 metro, rodo šio projekto autoriaus duomenys.
                                      Dėl susiaurėjimas Šaltkalvių g., jau nesugebėdamas susidoroti su automobilių srautu (darbo dienomis ryte yra 100–200 metrų kamščiai, kad išvažiuotumėte iš šios teritorijos), įėjimai į mūsų namus ir gatves (Višnija, Darbininka, Garvyazhu ir kiti) bus labai sunku ar neįmanoma, padidės spūstys ir kelionės laikas:
                                      1. Šiukšles išvežti tampa daug sunkiau, nes dideli šiukšliavežiai šiandien netelpa mūsų mažose gatvelėse. O dabar, kai gatvė buvo susiaurinta iki 5,5 m ir saugos sala padalinta į 2 2,25 m ilgio juostas, jos visiškai netelpa ir bėga per kelkraščius. Anksčiau jiems teko važiuoti į šaligatvius, nes jiems trūko gatvių pločio ir posūkio spindulio. Šiukšliavežių vairuotojai mums grasina, kad apskritai nustos išvežti šiukšles. Dėl to šalia šiukšlių surinkimo vietų susidaro savaiminiai atitinkamo kvapo sąvartynai.
                                      2. Gaisrų ar kitų ekstremalių situacijų metu žmonės gali mirti mūsų rajone (šiuo atveju, kas bus atsakingas? Projekto autoriai to nebijo, jiems netaikoma jurisdikcija?), Nes dėl pravažiavimo sunkumai, gaisrinės mašinos ir greitosios pagalbos automobiliai negalės atvykti į avarinę vietą. Bet kažkodėl tai netrukdo projekto autoriams.
                                      3. Baisu įsivaizduoti, kas bus žiemą, kai visa tai padengs sniegas, vietovė gali būti tiesiog užblokuota.
                                      Prašome nustatyti projekto autorius, nedelsiant imtis priemonių sustabdyti šią rekonstrukciją ir nurodyti įmonei „Grinda“ grąžinti pradinį važiuojamosios dalies plotį Šaltkalvių g. lygus 9 metrams.
                                      В условиях постоянно увеличивающейся концентрации автомобилей и автомобильных пробок в мире, все более менее адекватные проектировщики городских пространств, улиц и проездов увеличивают число доступных для движения автомобилей полос.
                                      У нас всё наоборот.
                                      В настоящее время идёт реконструкция ул. Шалткалвью, в р-не Науининкай, которое сводится к сужению ширины проезжей части этой улицы с 9 метров до 5,5 метров, согласно данных автора этого проекта.
                                      Из-за сужения ул. Шалткалвью, и без того не справляющийся с потоком машин, (утром по рабочим дням на выезд из района стоят пробки 100-200 метров) подъезды к нашим домам и улицам (Вишню, Дарбининку, Гарвяжю и других) будут сильно затруднены или невозможны, увеличатся пробки и время проезда:
                                      1. Значительно затрудняется вывоз мусора, так как крупные мусоровозы уже сегодня не помещаются на наших малых улицах. А теперь когда улицу сузили до 5,5 м и разбили островком безопасности на 2 полосы по 2,25 м они вообще не помещаются и наезжают на бордюры. Они и раньше были вынуждены заезжать на тротуары, так как им не хватает ширины улиц и радиусов поворота. Водители мусоровозов угрожают нам что перестанут вывозить мусор вообще. Из-за этого около точек сбора мусора образуются стихийные свалки с соответствующим запахом.
                                      2. В случае пожаров или других ЧП у нас в районе могут погибнуть люди, (В этом случае кто будет отвечать? Авторы проекта не бояться этого, они что неподсудны?) так как из-за трудностей проезда пожарные машины и машины скорой помощи не смогут вовремя прибыть на место ЧП. Но авторов проекта это почему то не смущает.
                                      3. Страшно представить себе, что будет зимой, когда всё это завалит снегом, район может быть просто заблокирован.
                                      Просим выяснить авторов проекта, немедленно принять меры по приостановке этой реконструкции, и дать указание фирме "Гринда" вернуть исходную ширину проезжей части ул. Шалткалвью равную 9 метров.

                                      Comment


                                      • Aleksio
                                        Aleksio commented
                                        Editing a comment
                                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                        Manau cia zmones isterikuoja tik del to kad 20+ metu parkavosi belekaip, nebuvo tvarkos ir neipareigojo zmoniu statyti automobilius pagal tam tikras taisykles tai pradeda purkstauti ir tiek. Sunku tokiem runkeliam pasitempti ir prisitaikyti prie elementarios tvarkos kurios ilga laika nebuvo.
                                        Tvarkos nebuvo, bet automobiliai visada buvo statomi išilgai šaligatvio (nebuvo jokių kampu ir skersai).

                                      • SoulMulticast
                                        SoulMulticast commented
                                        Editing a comment
                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Tektas iš Naujininkų Facebook grupių apie humanizuojamą Šaltkavių gatvę:
                                        cia kaip eilinis vatnikas atkartoja Kremliaus info kanalu nesamones tai ir Lietuvoje egzistuoja tokia zmoniu grupe, kuriai reikia kad kieme prasilenktu dvi siuksliavezes, greitoji ir gaisrine kartu atvaziavus, nes kitaip visi mirs. Ir ta baika kartoja kiekviename kampe.
                                        Tikriausiai jie neturi akiu, nes kai padaroma 9 m gatve, ji apstatoma is abieju pusiu ir tuomet tarp dvieju masinu vos pralenda lengvoji, jau tikrai nera ka kalbeti apie kazkokia gaisrine - tas sitiems niekad netrukdo ir viskas ok.

                                      • John
                                        John commented
                                        Editing a comment
                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        cia kaip eilinis vatnikas atkartoja Kremliaus info kanalu nesamones tai ir Lietuvoje egzistuoja tokia zmoniu grupe, kuriai reikia kad kieme prasilenktu dvi siuksliavezes, greitoji ir gaisrine kartu atvaziavus, nes kitaip visi mirs. Ir ta baika kartoja kiekviename kampe.
                                        Tikriausiai jie neturi akiu, nes kai padaroma 9 m gatve, ji apstatoma is abieju pusiu ir tuomet tarp dvieju masinu vos pralenda lengvoji, jau tikrai nera ka kalbeti apie kazkokia gaisrine - tas sitiems niekad netrukdo ir viskas ok.
                                        Įdomu, kad ta pati fauna savo laužas paprastai užblokuoja visus įmanomus pravažiavomus ir nepalieka jokių šansų gaisrinė ar net gteitajai privažiuoti, kur reikia.

                                      Iš dalies jie teisūs. Daug gatvių, kur dėl išilginio parkavimo yra sunku pravažiuoti. Pvz. Rinktinės gatvėje pirmoji juosta link centro yra nepravažiuojama, nes visada bus bent pora automobilių, kurių vienas ratas stovi ant važiuojamosios dalies, o kadangi juostos yra siauresnės, tai apvažiuoti neišlendant į kitą juostą neįmanoma. Tas pats ir su išsikišusiais veidrodėliais. Kaune neseniai rekonstruotoje Kęstučio gatvėje lygiai tas pats. Tiesiog išilginiam parkavimui turėtų būti paliekama ne 2 metrai, o tarkim 2.20, o tie 20 centimetrų galėtų būti grindžiami akmenukais, kad tarnautų buferinei apsaugos zonai tarp važiuojančių ir stovinčių, o ne kaip papildomas juostos plotis.
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.05.31, 10:54.

                                      Comment


                                        Šiaip tai tuos išsikišusius ir trukdančius pravažiuoti baudžia jeigu praneši, nors čia dar vienas bandymas išsemti jūra šauktu. O realiai psrendimas yra toks pat kaip visada - uždruasti stovėjimą gatvėje ir perkeltį jį į specialias aikšteles (geriau - daugiaaukštes). O gatvės plotis kuo bus didenis tuo daugiau užstatys. Pridėsi 20 cm pradės statyti kampu ir tiek.

                                        Beje pas mus šiukšliavežės pačios fotografuoja trukdančius pravažiuoti automobilius ir pranešinėja. Šiek tiek blogiau kai dėl po sustoti draudžiama ženklu paliktų automobilių nepravažiavo priešgaisrinė ir gaisrininkai bėgo ieškoti gaisro pėsčiomis.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X