Parašė mr_miegas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tikslaus įstatymo nežinau. Buvo rašomi skundai, kad iš purvyno nešamas purvas ir kai sausa dulkės tiesiai į langus kaimyniniam namui. galiausiai savivladybė suregavo ir įpareigojo sąvininką. Kai buvo užstatytas įvažiavimas grandine atsirado ir pats sąvininkas ir paaiškino, kad iš savivaldybės privertė jį uždaryti įvažiavimą. Žadėjo įrengti tinkamai mokamą aikštelę, bet jau ~ metus nieko nevyksta ten.
Comment
-
Vilniaus darnaus judumo pasiūlymas ministerijoms – atsisakyti rezervuotų parkavimo vietų
https://vilnius.lt/lt/2021/01/22/vil...rkavimo-vietu/
Vilniaus miesto savivaldybės administracija Vyriausybę ir visas ministerijas kviečia prisidėti prie darnaus judumo idėjų mieste realiais veiksmais. Centre esančias institucijas savivaldybė ragina atsisakyti rezervuotų automobilių stovėjimo vietų, o darbuotojams kaip motyvacinę priemonę taikyti ilgalaikių viešojo transporto bilietų kompensavimą.
„Šiuo metu didžioji dalis valstybinių įstaigų, prie kurių rezervuojamos automobilių stovėjimo vietos, yra miesto centre – čia poreikis parkavimui natūraliai didžiausias, todėl jos turėtų būti prieinamos visiems vilniečiams. Dabar, žinoma, šios problemos neaktualios, tikiuosi, kad ir visi ministerijų darbuotojai sėkmingai dirba nuotoliniu būdu, bet grįžtant iš karantino šis klausimas iškart sugrįš, todėl susitvarkyti reikėtų jau dabar. Ir tai labai atitiktų Vyriausybės programoje matomą ambicingą kryptį įgyvendinti Lietuvos žaliąjį kursą, mažinti oro taršą, skatinti mažiau naudotis automobiliais“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Vilniaus miesto savivaldybės administracija siūlo atsisakyti rezervuotų vietų prie valstybės įstaigų, institucijų ir tarnybų. Tam, kad kompleksiškai būtų sprendžiami parkavimo iššūkiai, Vilniuje tiesiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengiamos trūkstamos jungtys būtent su miesto centru, įrengiami dviračių stovai. Esant poreikiui, savivaldybė pasiruošusi bendradarbiauti – prie Vyriausybės ar ministerijų įrengti naujų dviračių stovų.
Be to, ministerijos automobilių parkavimo iššūkius kviečiamos spręsti ir aktyviau skatinant darbuotojus dirbti nuotoliniu būdu – taip būtų mažinami srautai. Rezervuotų automobilių parkavimo vietų poreikį mažintų ir dažnesnis elektromobilių naudojimas. Jų vairuotojams taikomos įvairios skatinamosios priemonės, tarp jų ir nemokamas parkavimas.
Vilniaus miesto savivaldybės administracija Vyriausybę ir visas ministerijas kviečia prisidėti prie darnaus judumo idėjų mieste realiais veiksmais. Centre esančias institucijas savivaldybė ragina atsisakyti rezervuotų automobilių stovėjimo vietų, o darbuotojams kaip motyvacinę priemonę taikyti ilgalaikių viešojo transporto bilietų kompensavimą.
„Šiuo metu didžioji dalis valstybinių įstaigų, prie kurių rezervuojamos automobilių stovėjimo vietos, yra miesto centre – čia poreikis parkavimui natūraliai didžiausias, todėl jos turėtų būti prieinamos visiems vilniečiams. Dabar, žinoma, šios problemos neaktualios, tikiuosi, kad ir visi ministerijų darbuotojai sėkmingai dirba nuotoliniu būdu, bet grįžtant iš karantino šis klausimas iškart sugrįš, todėl susitvarkyti reikėtų jau dabar. Ir tai labai atitiktų Vyriausybės programoje matomą ambicingą kryptį įgyvendinti Lietuvos žaliąjį kursą, mažinti oro taršą, skatinti mažiau naudotis automobiliais“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.
Vilniaus miesto savivaldybės administracija siūlo atsisakyti rezervuotų vietų prie valstybės įstaigų, institucijų ir tarnybų. Tam, kad kompleksiškai būtų sprendžiami parkavimo iššūkiai, Vilniuje tiesiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengiamos trūkstamos jungtys būtent su miesto centru, įrengiami dviračių stovai. Esant poreikiui, savivaldybė pasiruošusi bendradarbiauti – prie Vyriausybės ar ministerijų įrengti naujų dviračių stovų.
Be to, ministerijos automobilių parkavimo iššūkius kviečiamos spręsti ir aktyviau skatinant darbuotojus dirbti nuotoliniu būdu – taip būtų mažinami srautai. Rezervuotų automobilių parkavimo vietų poreikį mažintų ir dažnesnis elektromobilių naudojimas. Jų vairuotojams taikomos įvairios skatinamosios priemonės, tarp jų ir nemokamas parkavimas.
Kelionės viešuoju transportu padeda spręsti ne tik parkavimo vietų trūkumo problemą. Tai prisideda prie automobilių srauto mažėjimo, mažina oro užterštumą, taip pat padeda siekti labiau subalansuoto ir darnesnio judėjimo mieste.
„Kasmet atliekame keliavimo įpročių apklausas – viešojo sektoriaus įstaigose maždaug 44 proc. darbuotojų atvyksta į darbą viešuoju transportu. Dar apie 37 proc. tų, kurie dabar juo nesinaudoja, keliautų autobusais ir troleibusais, jei darbdavys juos paskatintų. Ministerijas labai skatiname kreiptis – atliksime tyrimus ir taip galėsime patikslinti lėšų poreikį, galimus judumo pokyčius ir mažėjančių dotacijų dydį. Be to, šiuo metu keičiame viešojo transporto bilietų kainodarą, kuria įmones ir organizacijas skatinsime pirkti ilgalaikius bilietus savo darbuotojams“, – sakė įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.
Viešojo transporto bilietai, pasak M. Gusarovienės, yra papildoma darbuotojų motyvavimo priemonė, aiškiai atspindinti ir socialinę darbdavių atsakomybę. Tokią priemonę ne vienus metus taiko savivaldybė, o iš viso bilietų darbuotojams 2020 metais įsigijo net 763 įmonės. Kreiptis dėl ilgalaikių bilietų galima el. paštu rinkodara@vilniustransport.lt.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Gies Rodyti pranešimąKeistai atrodo, ne gatvė, o vienas didelis parkingas
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man irgi su kažkokia didele darna ir jaukumu tai nesisieja.
Beje, darna, tai kai sudaromos sąlygos daugmaž vienodam patrauklumui keliauti skirtingais būdais. Nebūtina supriešinti du kraštutinius požiūrius.
- 1 patinka
Comment
-
Daug geriau nei dabartinė situacija kai šaligatvio praktiškai išvis nėra. Gatvė labai plati ir nedarant viduryje parkavimo vietų galima būtų sukurti itin platų pėsčiųjų taką pagal Vilniaus standartus bet ar ten to reikia ir be to tai reikalautų radikalaus stovėjimo vietų mažinimo (dvigubai).
Parkingo vis tiek mažės, nes įrenginės želdinius ar dviračių stovus vietoje kai kurių vietų, o ateityje norint dar labiau mažinti stovėjimo vietų skaičių tai bus galima daryti tokiu pat principu. Galimybė įrengti želdinius gatvės centre visiškai pakeis gatvės veidą, todėl aš esu labai už naują tvarką.
Galų gale kadangi gatvė bus pertvarkoma evoliucijos principu tai sprendiniai gali su laiku keistis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi ir taip kils triukšmas, kad engia vairuotojus, o jūs dar norit šventvagystės sumažinti parkingų skaičių?
Beje, darna, tai kai sudaromos sąlygos daugmaž vienodam patrauklumui keliauti skirtingais būdais. Nebūtina supriešinti du kraštutinius požiūrius.
Tos chruščiovkės, mano manymu, parkingus turėtų turėti ne šioje gatvėje. O parduotuvėms užtektų laikino klientams.
.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTos chruščiovkės, mano manymu, parkingus turėtų turėti ne šioje gatvėje.
.
Comment
-
Aš tai visada siūliau tiesiog turėti daugiaaukščių parkingų keletą rajonui ir ten "suslėpti" automobilius vietoj parkavimo kiemuose ir gatvėje. neatismenu kas bet čia buvo idėjęs puikų pavyzdį iš danijos, kur automobiliai daugiaaukščiuose aplink rajoną, o rajono viduryje tik laikinas parkavimas (aka kurjeriai ir pan). Tik probema kad pas mus net turintys parkingą už 500 metrų stato ant žolės nes "toli eiti".
- 6 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
O ką siūlote, įteisinti nelegalius parkingus kiemuose? Aš tai kaip tikiuosi jog bus pagaliau sutvarkytas tas purvynas ir grąžintas žmonėms, automobiliai ten praktiškai krepšinio aikštelėje stovėdavo bent prieš kelis metus, spėju, jog nieks nepasikeitė.
- 1 patinka
Comment
-
Mano manymu tokie pokyčiai turi būti vykdomi palaipsniui. Nes kitokiu atveju labai supriešinami žmonės. Šiandien sutvarkome gatvę su tvarkingu parkingu, želdiniais, takais, rytoj, rytoj parkingų vietas mažiname, nes persėdo žmonės ant dviračių, poryt parkingo atsisakome - na idealiamae pasaulyje.
- 3 patinka
Comment
-
Jo, darnus judumas ir daugiaaukščiai/požeminiai parkingai centre, kurie būtų skirti spręsti net ne kokių turistų, o vietinių gyventojų problemas
Ar pamenat kiek dešimčių milijonų kainavo įrengti parkingą rekonstruojant Gedimino pr? Tai žinokit kainos nuo tų laikų patrigubėjo.Paskutinis taisė themanual; 2021.01.27, 13:45.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąJo, darnus judumas ir daugiaaukščiai/požeminiai parkingai centre, kurie būtų skirti spręsti net ne kokių turistų, o vietinių gyventojų problemas
Ar pamenat kiek dešimčių milijonų kainavo įrengti parkingą rekonstruojant Gedimino pr? Tai žinokit kainos nuo tų laikų patrigubėjo.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai ką siūlote, automobilį dėtis į kišenė ir neštis namo? Parduoti tikrai neparduos. Bent jau kol neturėsim normalių automobilio mokesčių (t.y. kol EU neprivers).
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąJo, darnus judumas ir daugiaaukščiai/požeminiai parkingai centre, kurie būtų skirti spręsti net ne kokių turistų, o vietinių gyventojų problemas
Ar pamenat kiek dešimčių milijonų kainavo įrengti parkingą rekonstruojant Gedimino pr? Tai žinokit kainos nuo tų laikų patrigubėjo.
Sula siūlo mažinti parkavimą gatvėse. Nors yra automobilistas
Įrengti mokamas parkavimo vietas, nebūtinai Gedimino pr. lygiu.
P.S. kai elektromobiliai sudarys bent keliasdešimt procentų, tai bus dar aktualiau.Paskutinis taisė Sula; 2021.01.27, 14:52.
- 2 patinka
Comment
Comment