Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Nereikia jokių daugiaaukščių aikštelių Senamiestyje ar jo prieigose. Po 10 metų pati mintis važiuoti į Senamiestį nuosavu automobiliu atrodys labai neįprasta. Jei tos aikštelės būtų pastatytos, badytumėme jas pirštais kaip "gūdžių automobilizmo laikų" atminimą. Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
    Daugiaaukščių aikštelių nereikia niekur, nei senamiestyje, nei už jo ribų, užtat reikia požeminių, ir ne pačiame senamiestyje, o šalia jo, kad patogu būtų į senamiestį ateiti pėsčiomis.
    Flickr

    Comment


      themanual po 10m atsiras kiekybiškai naujas VT, kuris bus labai patogus, dažnai važiuojantis ir vežantis greitai iš visų nutolusių taškų?

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

        Jei bendrija nuspręs atidaryti atrakcionų parką Zimbabvėj - visi turės mestis ? Bendrija gali spręsti tai kas susiję su namu, bendru gyventojų turtu. Bet negali nuspręsti ir priversti mokėti už tai kas nepriklauso bendrijai (namo gyventojams). Jei pradėsi kabinetis kad nesamonę dėl ZImbabvės parašiau - paaiškinu - kažkur yra riba kur bendrija gali priimti sprendimus, ir kur jau nebe. Kur tavo nuomone ta riba ? Kaip suprantu tau atrodo kad bendrija gali priversti gyventojus mokėti už aikštelės valstybinėje žemėje asfalatavimą ? Kiek metrų nuo namo ? Neribotai ? Jei ribotai - kaip apibrėžiama riba ? ypač jei kiemas yra kelių namų bendras ? ir t.t.

        Ir priminsiu kalbam apie konkretų pavyzdi, nepradėk pasakot nesusijusiu pavyzdziu apie tai kad bendrija gali gausitvarkyti sklypo formalumus ir panašiai. Žinau kad gali,bet čia kalba buvo ne apie tokį atvejį.
        O kodėl tu galvoji, kad bendruja negali statyti atrakcijono zimbabėje? Jei dauguma gyventojų tam pritaria tai gali statyti ir mokės visi.

        O kokios aištelės atstumų ribos galime imti kad ir savivladybės projektą kuris padengia 50% lėšų. Jei padengia, vadinasi pakankamai arti.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          themanual po 10m atsiras kiekybiškai naujas VT, kuris bus labai patogus, dažnai važiuojantis ir vežantis greitai iš visų nutolusių taškų?
          Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.

          Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.

          Comment


            Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
            Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
            O ten kam?
            Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.

              Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.
              Abejoju ar ateinančių 10m pokyčiai labai skirsis nuo praėjusiųjų 10m. Gyventojų imant pagal oficialius savivaldybės duomenis prieaugis minimalus. Imant nuo 2000 išvis gyventojų sumažėję. Automobilių taip, padaugėjo, bet vargu ar didės tokia pat progresija, nes kas norėjo, tas jau automobilizavosi. Dėl naujų stovėjimo aikštelių - prieš 10m uniparko rodos nebūdavo. Sumažėjo neoficialių vietų, bet tuo pačiu atsiranda finansinis interesas. Jei parkavimas ryškiai brangs - finansinis interesas statyti aikšteles tik padidės.

              Santariškės geras pavyzdys kaip verslas tvarko parkavimą kai tam yra politinė valia.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                O ten kam?
                Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
                Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.

                Comment


                  Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                  Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.
                  Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.

                  Beje, o kokio velnio į patį senamiestį važiuoti? Nebent tai sutampa su darbu ar namais.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.
                    Čia tik su salyga kad visi laikysis KET ir statys tik mokamose aikštelėse, taigi iškarto galima nurašyti kaip nerealistinį scenarijų.

                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
                    Nors visokių krizių gali būti ateityje, nemanau kad per ateinančius 10 metų mes taip nusigyvensime. Na nebent trečias pasaulinis karas praisdėtų.
                    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.22, 08:32. Priežastis: Formatavimas

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.
                      Aš manau, kad svarbiausia yra ne technologinis proveržis, o pasikeitusio mąstymo proveržis.
                      Palyginkime, kaip pasikeitė nusikalstamumo mažėjimo proveržis per 20 metų. Tai įvyko ne dėl technologijų. Kodėl sumažėjo kyšius imančių kelių policininkų? Dėl pasikeitusių technologijų, ar dėl pasikeitusio mąstymo?

                      Pasikeis mastymas ir parkavimo srityje. Senamiestyje daugiauaukščių parkavimo aikštelių tikrai neprireiks. Technologijos, žinoma, padėtų, bet ne jos yra svarbiausia. Galiu lažintis, kad po 10 metų net patys karščiausi šio forumo automobilistai važiuos į Senamiestį ne nuosavu automobiliu - ir jiems tai patiks!

                      Comment




                        kelių policininkai retai ima kyšius ne dėl pasikeitusio mąstymo, bet tiesiog iš jų atėmė greičio matuoklius ir neliko tokios papildomo uždarbio priemonės. Esmė - sąlygos.

                        Jei politikai (valdžia) tinkamai parenka sąlygas, pvz. Senamiestis žalia zona ir įvažiavimas mokamas, tranzitas mokamas. Parkavimas mokamas. Kad apvažiuotų ir nelystų į centrinę zoną. Mąstymas pasikeistų greit kertant per kišenę. Pats savaime jis nesikeis.

                        Ribotas plotas ir per didelis kiekis automobilių sufleruoja ribojimų įvedimą.

                        Comment


                          Pilaitė, Gilužio ežeras. Įrengė lieptą ir mini aikštutę. Rezultatas:


                          Click image for larger version

Name:	20200617_213255.jpg
Views:	381
Size:	132,2 kB
ID:	1809508

                          "Kur parkoci"

                          Click image for larger version

Name:	5172020213211.jpg
Views:	691
Size:	229,7 kB
ID:	1809509

                          "Kaip išvažoci"

                          Click image for larger version

Name:	5172020213155.jpg
Views:	688
Size:	254,2 kB
ID:	1809510
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Click image for larger version

Name:	IMG_20200712_184420.jpg
Views:	4208
Size:	254,5 kB
ID:	1814677 Click image for larger version

Name:	IMG_20200712_184440.jpg
Views:	4232
Size:	244,7 kB
ID:	1814678
                            Attached Files
                            Flickr

                            Comment


                              Tiesiog apgailėtinas vaizdelis... Po imlitex show su "parkovke" tikėjausi, kad magnum tokių nesamonių nepridarys. Bet kur tau... Apgailėtina.

                              Argumentai, kad "klientams" reikia parkingo yra niekiniai. Šalia didžiulis Akropolio garažas, sala, prospektas. Planuose yra perkelti viešajį transportą iš Kęstučio g., į Karaliaus Mindaugo pr.

                              p.s. beje visas show su parkingu prasidėjo dar statant Akropolį. o kaip žadėjo architektai kokia graži aikštė bus prie Karmelitų bažnyčios, net apie fontaną buvo kalbama. ką mes turim? autobusų ir autobusiukų parką beveik ant šventoriaus. kaip kokiam Vladivostoke. kaip matau tradicijos tęsiamos.
                              Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                              Comment


                                Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                                Argumentai, kad "klientams" reikia parkingo yra niekiniai. Šalia didžiulis Akropolio garažas, sala, prospektas.
                                1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
                                2. Sala užtverta su šlagbaumais.
                                3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.

                                Ką siūlai?

                                Comment


                                  Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                                  1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
                                  2. Sala užtverta su šlagbaumais.
                                  3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.

                                  Ką siūlai?
                                  Naudotis viešuoju transportu.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                                    1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
                                    2. Sala užtverta su šlagbaumais.
                                    3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.

                                    Ką siūlai?
                                    1. tikiu priešais pastatą parkingas irgi bus mokamas viršijus tam tikrą laiką, tikriausiai 1 val. Šis parkingas bus klientams, darbuotojams yra dviejų aukštų požeminis parkingas, nesu tikras, bet berods vienintelis požeminis 2 aukštų.
                                    2. Šitoje pusėje prie tokios intensyvios sankryžos įrengti skverą nesąmonė, kas ten norės būti? Bus darbuotojams ir berods kavinių lankytojams lauko erdvės ant pastato stogo.
                                    Ateityje sumažinus prospektą ir sankryžą gal ir jauku butų ten skveras.Aš ir už automobilių mažinimą mieste, bet turi būti "patogus ir draugiškas" viešasis transportas, dviračių takai.


                                    Click image for larger version  Name:	magnum.JPG Views:	804 Size:	104,6 kB ID:	1815723
                                    Click image for larger version  Name:	image_100657.jpg Views:	807 Size:	104,6 kB ID:	1816045
                                    Paskutinis taisė Romas; 2020.07.20, 16:15. Priežastis: Sumažintas dublis

                                    Comment


                                      ofisiniams ten yra požeminis parkingas. galėjo duoti bent kelias dešimtis mašinų pasistatyti ir klientams. jeigu jau taip pergyvena... man apskritai niekaip nesiriša idėjos miesto centrą išlaisvinti nuo auto su tokių "parkovkių" statyba.

                                      beje, nebūtina ten stebūklingų skverų daryti, lauke vietoj tepalo ir kuro demem ismargintos parkavimo alėjos būtų užtekę tiesiog gražią žalią erdvę suformuoti. pvz kaip prie savivaldybės. arba kokiom palmėm, sakurom užsodinti. savaiminis traukos objektas.

                                      p.s. taip, palmėm (bet čia tik lempinė idėja nuo sofos) - https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...s-1162-1136330
                                      Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Labai gerai, kad padarė tik parkingą, o ne skverą su medžiais ir t.t. Ateityje KMP toks koks yra negalės išlikti ir gali tekti griauti visą esamą infrastruktūrą iš eilės. Tai prie parkingo joks idiotas neprisiriš, skirtingai nuo parke augančio medžio.
                                        Nebūčiau toks tikras. Turint omeny patologinę kauniečių meilę automobiliams ir parkofkėms, visai tikėtinas toks variantas: https://www.theguardian.com/world/20...yotr-pavlensky

                                        Comment


                                          Parašė PukiS

                                          Bet tai koks tu ....
                                          Ne ..., Kaune tikrai tas labai matosi (bent labiau nei tame pačiame Vilniuje), kad auto yra viskas ir visa miesto infrastruktūra sukasi apie juos. Pvz. čia, nauji gražūs Natkevičiaus projektuoti daugiabučiai senamiestyje, o kokia aplinka - plyni laukai asfalto ir gatvė pločio kaip autostrada.





                                          Paskutinis taisė 99; 2020.07.20, 13:27.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X