Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Matyt Vilniuje šeštadieniais perkat Gaidelio sausainius iš Rimi ir tyliai automobilyje suvalgote.
    Ir iš kur tas komjaunuoliškas noras pripaišyti to, ko nebuvo.
    Nespręsk pagal savo maitinimo įpročius apie kitus.

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Nuo per didelio automobilių kiekio kenčia visi - vairuotojai, pėstieji, centro gyventojai, gamta. Kai automobilių per daug, tada ir parkingą reikia apmokestinti.
    Džiugu, jeigu Kauno centras dar neužkištas automobiliais, kurie važiuoja į centrą automobiliu pasėdėt Caffeine.
    Situacija paprasta kaip dukart du. Nuvažiavome į Kauno apylinkes, o paskui užsukome į miestą ir pasivaikščiojome po Laisvės alėją.

    Labai atsiprašau hipsterinių komjaunuolių:
    - kad nesinaudojau viešuoju transportu, nes Gervenupio pelkių autobusai važinėja labai retai
    - kad nesinaudojau dviračiu, nes du dvirčiai netilpo į bagažinę, o Žiegždrių geologiniame take laipiojant skardžiais dviratis ne pati geriausi priemonė
    - kad pasistačiau mašiną pirmoje pasitaikusioje laisvoje vietoje. Dar kartą atsiprašau, kad ji buvo nemokama, kaip ir visas centras. Pagal paties paspirtukinį mąstymą turbūt reikėjo sukti ratus po Kauną, kol surasiu mokamą parkingą

    Pakartoju nuotraukos fragmentą su šeštadienį popiet dūstančiu nuo automobilių Kauno centru


    Džiaugiuosiu už kauniečius - ten parkavimas tarnauja žmonėms, o ne atvirkščiai.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Vieno mėnesio parkavimo kaina tam kad įrengti parkavimo aikštelę 10+ metų? Jiems perbrangu? Tai gal tada tegu automobilį parduoda.



      Pirmo aukšto gyventojai ir už liftų priežiūrą moka.




      Stogo remontui taip pat yra mokama iš visų, net gyvenančių pirmame aukšte.


      Jeigu kainos tokios 30-40euru butui, reiškias 9000euru dalinami kokiems 200butų. Iš tų 200butų spėju kokie bent 100 neturi ne tik kad automobilio bet ir teisių. Koks jiems tikslas mokėti kad ir vieno mėnesio parkavimo mokestį? Aš asmeniškai nesukčiau galvos ir susimokėčiau per daug nesvarstydamas. Bet suprantu kad vienai gyvenančiai babytei tikrai nėra jokio poreikio išmesti 25-46eurus veltui.

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

        Jeigu kainos tokios 30-40euru butui, reiškias 9000euru dalinami kokiems 200butų. Iš tų 200butų spėju kokie bent 100 neturi ne tik kad automobilio bet ir teisių. Koks jiems tikslas mokėti kad ir vieno mėnesio parkavimo mokestį? Aš asmeniškai nesukčiau galvos ir susimokėčiau per daug nesvarstydamas. Bet suprantu kad vienai gyvenančiai babytei tikrai nėra jokio poreikio išmesti 25-46eurus veltui.
        Gyvenant bendrai ir už darbus mokama bendrai. Jeigu yra jungtinės veiklos sutartis ar bendrija, tai daugumos sprendimu daroma. Nenori gyventi bendrai - gyveni nuosavame name.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Gyvenant bendrai ir už darbus mokama bendrai. Jeigu yra jungtinės veiklos sutartis ar bendrija, tai daugumos sprendimu daroma. Nenori gyventi bendrai - gyveni nuosavame name.
          Tiek mano citata tiek postas buvo apie tai kad - normalu kad didžioji dalis butų to NENORI. O apie tai kas kam privaloma man atrodo jau per tiek komentarų išsiaiškinot kad prie sovietinių daugiabučių žemė net nepriklauso daugiabučio gyventojams, tai jokių prievartų kad negali būti net jei 90 procentų nori aikštelės. t.y. negalioja tas bajeris kur 50procentų +1 gyventojas kažko užssimanė ir visi likę turi mokėti.

          Comment


            Aukštaitijos nacionalinis parkas
            Ladakalnio parkingas

            Foto 2011.07


            Foto 2018.03


            Foto 2020.04

            Comment


              Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

              Tiek mano citata tiek postas buvo apie tai kad - normalu kad didžioji dalis butų to NENORI. O apie tai kas kam privaloma man atrodo jau per tiek komentarų išsiaiškinot kad prie sovietinių daugiabučių žemė net nepriklauso daugiabučio gyventojams, tai jokių prievartų kad negali būti net jei 90 procentų nori aikštelės. t.y. negalioja tas bajeris kur 50procentų +1 gyventojas kažko užssimanė ir visi likę turi mokėti.
              Nesvarbu kieno žemė, jeigu bendrija nutaria daryti daugumos sprendimu privalo mokėti visi. O ar didžioji dalis nenori ar tiesiog keli garsiai rėkiantys tai dar ne taip lengva pasakyti, nes paprastai didžioji dalis gyventojų išvis savo nuomonės nereiškia.

              Comment


                Lrytas.lt 2020.05.18
                Vilniaus centre teks mokytis naujos eismo tvarkos: čia vykstančių laukia nauji iššūkiai
                Jei gatvę atiduosi pėstiesiems, ji atgis ir suklestės. Pagal tokią logiką valdžia uždarė keturias gatvių atkarpas. Stiklių gatvės prieigas jau užkišo automobiliai, o Gedimino prospektas ištuštėjo. To ir buvo siekta?

                Karantinas paspartino apsisprendimą. Taip aiškino savivaldybės atstovai nuo pirmadienio uždarydami transporto eismą Savičiaus gatvėje (tarp Augustijonų gatvės ir Savičiaus gatvės 6-ojo namo, kur iki šiol eismas buvo uždaromas tik savaitgaliais), Stiklių gatvėje (atkarpoje nuo Stiklių gatvės 7A iki Gaono gatvės 10-ojo pastato), Gedimino prospekte (atkarpa tarp Vilniaus ir T.Vrublevskio gatvių, su galimybe pristatyti prekes rytais nuo 4 iki 11 val.) bei Vilniaus gatvės atkarpoje tarp Islandijos ir Labdarių gatvių.
                Tačiau jau dabar girdėti uždarytose gatvėse ar šalia jų įsikūrusių verslininkų nuogąstavimų. Tad kas bus po liepos 1-osios, kai savivaldybė miesto širdyje įgyvendins dar vieną idėją – kilpinio eismo?

                Stiklių bendruomenė sunerimo
                Apie transporto judėjimo pokyčius meras Remigijus Šimašius kalbėjo pakiliai. „Senamiesčio gyventojams tai reiškia švaresnę ir tylesnę artimą aplinką, vietos verslui – daugiau gyvybės, kurios ypač reikia šios krizės metu, visiems vilniečiams – Senamiestį, kuris vilios ne vien savo pramogomis, bet ir paprastu pasivaikščiojimu. Automobilis negali būti dominuojantis jautriausioje ir gražiausioje mūsų miesto dalyje“, – tikino jis.

                Uždarytoje Stiklių gatvės atkarpoje įsikūrusio „Stiklių“ restorano ir viešbučio savininkas Romas Zakarevičius džiaugsmu netryško. (...) Anot jo, anksčiau vairuotojai, neradę vietos automobiliui, važiuodavo jos ieškoti į Vokiečių gatvę ar toliau. O dabar tiesiog numeta mašinas uždarytoje gatvėje. (...)

                Išgirdo tik vieną nuomonę
                Paklausta, kodėl pasirinkta Gedimino prospektas, Savičiaus, Stiklių ir Vilniaus gatvės, mero patarėja Ieva Dirmaitė aiškino, kad šios gatvės yra turistų ir vilniečių traukos vietos, uždarytas eismas jose negriauna judėjimo Senamiestyje schemų, o tokios galimybės atsirado numatant kilpinio eismo įvedimą nuo liepos mėnesio. Be to, šios gatvės mėgstamos pėsčiųjų, jų uždarymo esą prašė ir Lietuvos pėsčiųjų asociacija (yra ir tokia!). Jose gausu parduotuvių ir kavinių, kurios jau dabar traukia pėsčiuosius.
                Ar savivaldybė yra gavusi šiose gatvėse įsikūrusių kavinių, barų savininkų prašymų drausti transporto eismą? Į šį klausimą I.Dirmaitė atsakė, kad tai nebuvo argumentas svarstant gatvių uždarymą – pirmiausia remtasi pėsčiųjų patirtimi.

                Paklausta, kodėl pasirinkta Gedimino prospektas, Savičiaus, Stiklių ir Vilniaus gatvės, mero patarėja Ieva Dirmaitė aiškino, kad šios gatvės yra turistų ir vilniečių traukos vietos, uždarytas eismas jose negriauna judėjimo Senamiestyje schemų, o tokios galimybės atsirado numatant kilpinio eismo įvedimą nuo liepos mėnesio. Be to, šios gatvės mėgstamos pėsčiųjų, jų uždarymo esą prašė ir Lietuvos pėsčiųjų asociacija (yra ir tokia!). (...)

                Atgims dėl kitų priemonių
                Bet ir uždarytoje Gedimino prospekto dalyje yra platūs šaligatviai, kur sėkmingai išsitenka lauko kavinės. Kodėl reikėjo apriboti ir automobilių eismą? Anot I.Dirmaitės, Gedimino prospekto pradžia uždaroma eismui ir paliekama pėstiesiems, paslaugoms ir renginiams jau seniai, o dabar tik išplėstos pėsčiųjų zonos ribos ir pakeistas eismo ribojimo terminas. „Iš to pėstieji tik išloš, o važiuotiems tai netrukdys, tiesiog bus pasirinkti kiti maršrutai“, – dėstė ji. (...)

                Per mažai traukos objektų
                „Norėjome, kad pagrindinė Vilniaus gatvė būtų patrauklesnė pėstiesiems. Kiti miestai tokias gatves turi. Todėl atliekant Gedimino prospekto rekonstrukciją numatėme tam tikrus sprendimus, kurie leido parengti infrastruktūrą. Juk negali šiaip uždaryti gatvės. Tačiau reikia pripažinti, kad Gedimino prospektas labai sunkiai tampa pėsčiųjų gatve. Prospekte yra daug įvairių institucijų, kurios vakarais nedirba, todėl į šią vietą nėra traukos",- . sakė buvęs meras Artūras Zuokas

                Tačiau žmonėms turi būti suteikta alternatyva pastatyti automobilius. Juk kad ir ką kalbėtume apie kitų miestų, kuriuose gerai išplėtotas miesto transportas ir susisiekimas dviračiais, pavyzdžius, maždaug pusė gyventojų vis tiek naudojasi automobiliais. Tą pusiausvyrą reikia suvokti, nes kitaip didieji prekybos tinklai klestės, o Senamiestis verslui ir nekilnojamojo turto savininkams taps vis nepatrauklesne vieta.

                Reikia požeminių aikštelių
                A.Zuokas skeptiškai vertino ir kilpinio eismo schemą, kurią savivaldybė ketina įdiegti nuo liepos 1-osios. Jos esmė – automobilių tranzito per Senamiestį ribojimas.
                (...)

                „Svarbi sąlyga prieš imantis eismo ribojimo: vartotojams turime pasiūlyti alternatyvą, kad Senamiestis nenukentėtų konkuruojant su didžiaisiais prekybos tinklais, kurie visi siūlo parkavimą šalia ir net nemokamai“, – dėstė A.Zuokas.

                Tai ir buvo svarbiausia priežastis, kodėl 2011 metais eismas Senamiestyje nebuvo apribotas. Tam reikėjo pasiruošti: įrengti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę prie Operos ir baleto teatro su įvažiavimu iš A.Jakšto gatvės ir išvažiavimu į Vilniaus gatvę. Taip būtų atsiradusi papildoma požeminė sostinės gatvė.
                Taip pat tuometės valdžios planas buvo pastatyti dvi požemines aikšteles Pylimo gatvėje ir rekonstruoti šią gatvę pritaikant ją pėstiesiems, miesto transportui, prekybai. A.Zuoko manymu, ši gatvė yra nepelnytai užmiršta, nors ji yra pagrindinė šalia miesto gynybinės sienos.
                Dar viena požeminė stovėjimo aikštelė turėjo atsirasti ties Maironio gatve, kur ir dabar vilniečiai, miesto svečiai palieka automobilius ir eina į Senamiestį. A.Zuokas įsitikinęs: neatlikus šių darbų tranzito per Senamiestį ribojimas vargu ar išspręs problemas. (..)

                https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...kiai-14912825/

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Nesvarbu kieno žemė, jeigu bendrija nutaria daryti daugumos sprendimu privalo mokėti visi. O ar didžioji dalis nenori ar tiesiog keli garsiai rėkiantys tai dar ne taip lengva pasakyti, nes paprastai didžioji dalis gyventojų išvis savo nuomonės nereiškia.
                  Jei bendrija nuspręs atidaryti atrakcionų parką Zimbabvėj - visi turės mestis ? Bendrija gali spręsti tai kas susiję su namu, bendru gyventojų turtu. Bet negali nuspręsti ir priversti mokėti už tai kas nepriklauso bendrijai (namo gyventojams). Jei pradėsi kabinetis kad nesamonę dėl ZImbabvės parašiau - paaiškinu - kažkur yra riba kur bendrija gali priimti sprendimus, ir kur jau nebe. Kur tavo nuomone ta riba ? Kaip suprantu tau atrodo kad bendrija gali priversti gyventojus mokėti už aikštelės valstybinėje žemėje asfalatavimą ? Kiek metrų nuo namo ? Neribotai ? Jei ribotai - kaip apibrėžiama riba ? ypač jei kiemas yra kelių namų bendras ? ir t.t.

                  Ir priminsiu kalbam apie konkretų pavyzdi, nepradėk pasakot nesusijusiu pavyzdziu apie tai kad bendrija gali gausitvarkyti sklypo formalumus ir panašiai. Žinau kad gali,bet čia kalba buvo ne apie tokį atvejį.

                  Comment


                    Prie to, kad esant civilizuotam parkavimui senamiesčio prieigose būtų galima išvis uždaryti senamiestyje auto eismą apart aptarnaujančio transporto ir panaikinti didžiąją dalį esamo parkingo pačiame senamiestyje.

                    Comment


                      Na tai karkasas toms aikštelėms yra:
                      1) požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte, dar galima paminėti daugiaaukštę aikštelę Tilto g. - man atrodo, jos puikiai susitvarko su srautais.
                      2) Aikštelė prie Tymo turgaus - čia jau sunkiau, bet ją galima truputį išplėsti ir humanizuoti, arba paskelbti architektūrinį konkursą ir pastatyti ten daugiaaukštę aikštelę.
                      3) Aikštelė Stoties žiede - dabar, aišku, atrodo nekaip, bet pajudėjus Vilnius Connect turėtų atsirasti daug parkavimo vietų.

                      Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.

                      Aišku, ne idealiai, bet tikrai negalima sakyti, kad ''aikštelių nėra, drausti eismo senamiestyje negalima''.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Na tai karkasas toms aikštelėms yra:
                        1) požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte, dar galima paminėti daugiaaukštę aikštelę Tilto g. - man atrodo, jos puikiai susitvarko su srautais.
                        2) Aikštelė prie Tymo turgaus - čia jau sunkiau, bet ją galima truputį išplėsti ir humanizuoti, arba paskelbti architektūrinį konkursą ir pastatyti ten daugiaaukštę aikštelę.
                        3) Aikštelė Stoties žiede - dabar, aišku, atrodo nekaip, bet pajudėjus Vilnius Connect turėtų atsirasti daug parkavimo vietų.

                        Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.

                        Aišku, ne idealiai, bet tikrai negalima sakyti, kad ''aikštelių nėra, drausti eismo senamiestyje negalima''.
                        Prie Tymo turgaus daugiaaukštę aikštelę??? Ačiū nereikia. Kitos šitoje temoje gvildentos mintys apie požeminius parkingus gyventojams ir antžemių vietų naikinimą labai gražios, bet nesąmonė jas įrenginėti už visų miestiečių pinigus, o pasikeitus valdžiai dar ir galėtų sugrįžti senosios vietos. Vėlgi pasikartosiu, kritinė masė kurios dėka senamiestis išgyvens be automobilių pastovaus judėjimo jau yra, prie jos prisidės dar tie, kuriems dabartinė situacija nepatraukli. O nesugebanti be automobilio judėti ir įsižeidusi masė gali rinktis iš plačios prekybcentrių pasiūlos.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                          Prie Tymo turgaus daugiaaukštę aikštelę??? Ačiū nereikia. Kitos šitoje temoje gvildentos mintys apie požeminius parkingus gyventojams ir antžemių vietų naikinimą labai gražios, bet nesąmonė jas įrenginėti už visų miestiečių pinigus, o pasikeitus valdžiai dar ir galėtų sugrįžti senosios vietos. Vėlgi pasikartosiu, kritinė masė kurios dėka senamiestis išgyvens be automobilių pastovaus judėjimo jau yra, prie jos prisidės dar tie, kuriems dabartinė situacija nepatraukli. O nesugebanti be automobilio judėti ir įsižeidusi masė gali rinktis iš plačios prekybcentrių pasiūlos.
                          Klausimas kiek tos kritinės masės liktų jei išnyktų antžeminis parkavimas senamiestyje ir neatsirastų jam pakaitalų. Jau dabar Tymo turgaus apylinkės geru oru rudenį/pavasarį būna biški laukiniai vakarai. Ar kažkaip senamiestyje iš veidų atskiri kas atvažiavo autobusu, o kas numetė mašiną prie Tymo ar Operhauso?

                          Pasiūlymas dėl padorių parkingų prieigose ir yra sugebantiems judėt be mašinos - prisiparkuok toliau ir pasivaikščiot.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Na tai karkasas toms aikštelėms yra:

                            Principe, dar prašosi aikštelė kur nors šalia Pylimo/Basanavičiaus sankryžos, bet ten visiškai nėra vietos. Kaip alternatyvą, galima padaryti požeminę aikštelę po Cvirkos skveru, kol tas dar nepradėtas rekonstruoti.
                            Buvo kalbų apie Naugarduko/Pylimo sankryžos skverą

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Klausimas kiek tos kritinės masės liktų jei išnyktų antžeminis parkavimas senamiestyje ir neatsirastų jam pakaitalų. Jau dabar Tymo turgaus apylinkės geru oru rudenį/pavasarį būna biški laukiniai vakarai. Ar kažkaip senamiestyje iš veidų atskiri kas atvažiavo autobusu, o kas numetė mašiną prie Tymo ar Operhauso?

                              Pasiūlymas dėl padorių parkingų prieigose ir yra sugebantiems judėt be mašinos - prisiparkuok toliau ir pasivaikščiot.
                              Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.

                              Comment


                                Kur būtų galima pastatyti didelį (mokamą) parkingą yra stoties prieigos (ar ant stoties stogo ar daugiaaukštis vietoje kokios dabartinės autobusų stoties, ją perkeliant kitur. Jis būtų ir pakankamai arti Senamiesčio (kad būtų galima atvažiuoti iš kokios Pilaitės ir nueiti į Senamiestį), tiek pakankamai toli, kad nedarkytų vaizdo.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Taip, prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti. O dabar pažiūrėkite į žemėlapį kur yra senamiestis ir kur yra Tymo turgus.
                                  Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Galima ir nacionalizuot betono centrą ir jo vietoje pastatyti. Arba kalėjimą iškelt. Bet taip jau gavosi, kad Tymo turgus yra vienas nedaugelio tinkamų variantų tose vietose.
                                    Man vis dar keista, jog rekonstruojant Lukiškių aikštę po ja nebuvo įrengtas parkingas.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Nereikia jokių daugiaaukščių aikštelių Senamiestyje ar jo prieigose. Po 10 metų pati mintis važiuoti į Senamiestį nuosavu automobiliu atrodys labai neįprasta. Jei tos aikštelės būtų pastatytos, badytumėme jas pirštais kaip "gūdžių automobilizmo laikų" atminimą. Vat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.

                                      Comment


                                        Kodėl turėtų taip nutikti?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Kodėl turėtų taip nutikti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X