Parašė vaidasp
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Savaitgalį iškeičiau mėlynąją zoną į požeminį parkingą Vilniaus centre, aišku finansiniais sumetimais. Kaip tik savaitę atgal svarsčiau, kaip ten viskas pasenę. Pasiėmus mašiną teko pasikalbėti su vietiniu darbuotoju, nes norėjau kortele atsiskaityt. Tai neužilgo (savaitės-dviejų bėgyje) turėtų būti paleisti nauji atsiskaitymo aparatai plius nereikės bilietukus spausdinti. Pagaliau žingsnis į priekį.
Aišku vietų plotis parkinge tai...
- 3 patinka
Comment
-
As is karto sakiau kad buvusioje melynojoje zonoje reikes naujos dar brangesnes zonos. Nes dabar ta dalis kuri apstatydavo viska aplink saugant pinigus, nelendant i pati senamiesti dabar neturi prasmes taip daryt. Dabar jau galima vaziuoti iki pat Ausros vartu ir ten parkuotis, why not, jei ten kur statesi anksciau pabrango ir dabar vienoda kaina. Todel tai yra nelogiska, reikejo ne siaip platint melyna zona o raudona paverst melyna, o melyna paverst kokia nors ruda su dar brangesniu parkingu.
Comment
-
Mėlynos zonos pakraščiuose automobilių praktiškai nėra visą dieną. Nieks tikriausiai nenori daug mokėti o po to dar kulniuoti kokius kelis kilometrus iki traukos centrų. Tikriausiai dabar visi važiuoja tik arba į senamiestį arba į didžiuosius prekybos centrus, nes ten savaitgaliais dabar apgultys.
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąViršuliškiu skg.
- 4 patinka
Comment
-
Delfi.lt 2020.01.12
Vilniuje didės stovėjimo aikštelių įkainiai
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ praneša, jog nuo šių metų kovo 1 d. keičiasi automobilių statymo įkainiai įmonės eksploatuojamose automobilių stovėjimo aikštelėse Gedimino pr. 9A, Tilto g. 14, Vilniuje ir T. Kosciuškos g. 1A.
Įvertinus pastarųjų mėnesių aikštelių užimtumą, nuo kovo 1 d. keičiami trumpalaikio bei ilgalaikio stovėjimo įkainiai.
Trumpalaikio automobilių statymo įkainiai:- Valandinis įkainis automobilių stovėjimo aikštelėse Gedimino pr. 9A ir Tilto g. 14 keičiasi iš 1,2 į 1,3 euro.
- Valandinis įkainis automobilių stovėjimo aikštelė1A keičiasi iš 0,40 į 0,60 euro.
Comment
-
Trūksta vietos – trūksta ir iniciatyvos
Statistikos duomenimis, Panevėžyje dabar važinėja tiek automobilių, kad visų jų po vieną užtektų kas antram miesto gyventojui. Tokiai prabangai dar sovietmečiu įrengtos daugiabučių namų aikštelės tapo akivaizdžiai per ankštos. Tačiau po gero dešimtmečio lėšų aikštelių plėtrai pagaliau suradusios Panevėžio savivaldybės pasiūlymas sudomino tik kelias bendrijas.
Nors daugiabučių kiemuose automobilių aikštelės užgrūstos, visgi tik septyni namai panoro, Savivaldybei paremiant finansiškai, jas pasiplatinti.
„Regitros“ duomenimis, Panevėžyje šiuo metu registruota apie 45 tūkst. lengvųjų automobilių. Pastaruosius trejus metus šis skaičius vos mažėjo (2017 – 47,2 tūkst., 2018 – 48,9 tūkst.), tačiau net ir tokios tendencijos byloja, kad Aukštaitijos sostinės gyventojai tikrai ratuoti.
Naujus metus Panevėžys pradėjo turėdamas 85 878 gyventojų. Taigi vidutiniškai kas antras turi po vieną lengvąją mašiną. Toks mobilumas panevėžiečius džiugina, tačiau kur statyti ratuotą turtą?
Antai Tulpių gatvės daugiabučių namų kvartalo daugelyje automobilių stovėjimo aikštelių yra tik apie 20 vietų, o šalia jų esančiuose namuose – po šimtą butų ir dar daugiau jų gyventojų.
„Statome, kur tik randame vietos: ir gatvėje, ir prie vaikų darželio, ir prie gyvenamųjų namų kiemų. Neseniai sulaukiau baudos – esu gana sąžininga vairuotoja, tad puoliau aiškintis, kas nutiko. Pasirodo, buvau apskųsta Savivaldybei, nes vienu ratu užvažiavau ant krepšinio aikštelės, kuri taip pat užbarikaduojama mašinomis. Atvyko viešosios tvarkos inspektoriai, rado pažeidimą ir už tą vieną ratą ant krepšinio aikštelės paskyrė nuobaudą“, – pasakojo Tulpių gatvės gyventoja Saulė.
Atbaido ilgas kelias
Panevėžio savivaldybė pernai kvietė daugiabučių namų bendrijas teikti paraiškas, tvarkyti būtinus dokumentus ir su Savivaldybės finansine parama pasididinti, rekonstruoti savo automobilių stovėjimo aikšteles.
Tokią pagalbą paskutinį kartą Panevėžio valdžia gyventojams siūlė tik 2007 metais. Tuomet iš miesto biudžeto bendrijoms siūlyta 50 proc. aikštelėms tvarkyti reikalingos sumos.
Statistikos duomenimis, Panevėžyje dabar važinėja tiek automobilių, kad visų jų po vieną užtektų kas antram miesto gyventojui.
„2008 metais mūsų siūlyta parama pasinaudojo tik kelios bendrijos. Po ilgos pertraukos pernai vėl atsirado galimybė padėti gyventojams susitvarkyti daugiabučių namų aikšteles, bet vėl sulaukėme tik septynių paraiškų. Nors Savivaldybė sutiko kompensuoti iki 70 proc. aikštelei sutvarkyti reikalingos pinigų sumos, bendrijos baidosi didelio darbo rengiant projektus, nuomos būdu perimant valstybinės žemės nuosavybę, ruošiant dokumentaciją. Vien paraiškos neužtenka, gal todėl toks menkas susidomėjimas“, – svarsto Infrastruktūros skyriaus specialistė Loreta Babilauskienė.
Septyni pionieriai
Rekonstruoti aikšteles su savivaldybės parama šiemet panoro Beržų g. 33-iojo, Beržų g. 35-ojo, J. Basanavičiaus g. 66-ojo, Žemaičių g. 25-ojo, Tulpių g. 20-ojo, Kniaudiškių g. 39-ojo ir Kniaudiškių g. 45-ojo namo bendrijos. Jos jau pervedė į miesto biudžetą ne mažiau nei 30 proc. apskaičiuotos sąmatos dalį.
Savivaldybė apskaičiavo, jog septynias aikšteles rekonstruoti kainuos 94 950 eurų. 2020 m. miesto biudžete šiems darbams turės būti numatyta 70 proc. apskaičiuotos sumos, tai yra 66 465 eurai. Kitą dalį turės prisidėti pačios namų bendrijos.
Projektas dėl lėšų iš miesto biudžeto skyrimo artimiausiu metu bus svarstomas Savivaldybės tarybos posėdyje.
Vienintelė galima kliūtis, kuri, pasak Savivaldybės specialistų, galėtų sukliudyti ar užvilkinti aikštelių įrengimą daugiabučių namų kiemuose, tai viešieji pirkimai. Kiltų didelių sunkumų, jei neatsirastų, kas už apskaičiuotą sumą sutiktų atlikti darbus.
Visi nesutilps
Visų septynių daugiabučių bendrijų vadovai jau laukia, kada jų aikštelės taps patogesnės. Net tris paraiškas dėl siūlomos Savivaldybės paramos dar pernai pateikė Valdas Bedalis, atstovaujantis Beržų g. 33-iojo, 35-ojo ir J. Basanavičiaus g. 66-ojo namų bendrijoms.
„Prieštaravimų dėl aikštelės rekonstrukcijos buvo, bet tam yra Bendrijų įstatymas, kuris viską sustatė į vietas. Gyventojų susirinkimuose nuspręsta tvarkytis“, – teigė trijų bendrijų pirmininkas.
Jo vadovaujamuose namuose gyvena daug jaunimo, kuriems reikalinga daugiau vietos automobiliams.
„Ir po rekonstrukcijos sutalpinsime tik dviejų laiptinių automobilius, o dar keturios laiptinės ieškosis vietos kitur. Bet dabar svarbiausia kiemus išasfaltuoti, sužymėti stovėjimo vietas, kad būtų tvarkinga ir modernu“, – apie lūkesčius pasakojo V. Bedalis.
Karas tarp kaimynų
Karingai savo automobilių aikštelę įrengia Tulpių g. 20-ojo namo bendrija. Čia dauguma kaimynų nusprendė, kad paprastos įvažos šimtui butų nebeužtena ir reikia daugiau vietos mašinoms. Visgi atsirado būrelis gyventojų, kurie pasiruošę kryžiaus kelius nueiti, kad tokio patogumo nebūtų.
Policiją, prokuratūrą ir kitas tarnybas pasiekė oficialus skundas, neva Tulpių g. 20 namo bendrijos pirmininkas buldozeriu stumia automobilių aikštelės projektą ir nepaiso kitų nuomonės.
„Dar kartą noriu savo kaimynams pasakyti, kad aikštelę įrengiu ne aš, o bendrija. Jau priduoti visi dokumentai, paraiška ir laukiame finansavimo. Bus tikrai patogiau, nesineš purvas į namus“, – teigė bendrijos pirmininkas Algimantas Rudys.
Ši bendrija nusprendė 40 proc. prisidėti prie savo sumanymui reikalingų lėšų. Kai kurie butai jiems apskaičiuotas įmokas iš karto susimokėjo, kai kurie pageidavo tą daryti dalimis.
„Po 10 eurų kas mėnesį visus metus – tokias įmokas dengia išsimokėtinai norėję mokėti kaimynai. Tačiau yra tokių, kurie visai nenorėjo mokėti ir jiems gresia antstoliai, nes įstatymų reikia laikytis. Bendrija nusprendė įrengti aikštelę ir toks sprendimas galioja visiems. Jei ir neturi automobilio, tai nereiškia, kad kada nors tavo butui nereikės vietos kieme“, – aiškino A. Rudys.
Daugiabučio planai – turėti 550 kv. m asfaltuotą, tvarkingą aikštelę. Apskaičiuota, kad jai reikės daugiau nei 30 tūkst eurų, patys gyventojai iš šios sumos apmokės 12 tūkst. eurų.
Neatsigina svetimų
Besidžiaugdami tikriausiai jau šiemet atsirasiančiomis naujomis automobilių aikštelėmis pirmininkai turi ir blogą nuojautą, kad taps kitų namų įkaitais. Vis dar daug kiemų taip ir neturės savo ratams vietos, o Panevėžyje tai vienoje, tai kitoje gatvės atkarpoje uždraudžiant automobiliams stovėti, kelios rekonstruotos aikštelės sulauks daugiau nepageidautinų svečių.
Taip jau nutiko F. Vaitkaus g. 3 namo kieme. Čia bendrija seniai įsirengė ne vieną, o visas tris automobilių stovėjimo aikšteles ir, jei ne prašalaičiai, dar turėtų bent dešimt laisvų vietų savo transportui.
„Mes gal prieš 15 metų savo lėšomis įsirengėme aikšteles, dvi jų laikinos, iki šiol tik pažvyruotos. Sulaukę tinkamo laiko, rodosi, 2007-aisiais, gavome ir Savivaldybės paramą tiems darbams. Tačiau atsirado kita bėda – nebeatsiginame kaimyninių namų gyventojų, jie ne tik užima mūsų automobilių vietas, bet mašinas palieka ir ant žaliosios vejos ar tiesiai po langais“, – piktinasi F. Vaitkaus g. daugiabučio namo bendrijos pirmininkas Alfredas Juodokas.
Anksčiau, anot jo, bent Savivaldybės viešosios tvarkos specialistai tokius pažeidėjus tramdydavo, o dabar pirmininkas savo kieme kontrolės pasigenda.
Be to, A. Juodoko nuomone, reikėtų dar labiau aktyvinti daugiabučių namų aikštelių rekonstrukciją, kad visi turėtų vietos savose teritorijose.
„Aikštelių problemos mieste nesibaigs, kol iniciatyvos nesiims tiek pirmininkai, tiek Savivaldybė. Paplatinti kiemą automobiliams nėra toks didelis rūpestis – jei nėra galimybės ar trūksta lėšų, juk galima laikinas aikšteles įsirengti. Čia tik pirmininkų noro ir pastangų reikia. Savivaldybė turėtų juos skatinti imtis tokio darbo, nes jos žemėje kol kas ir stovi tie namai“, – įsitikinęs A. Juodokas.
Panevėžio miesto statinių naudotojų sąraše dabar yra 758 daugiabučiai namai, dalis jų apskritai neturi automobilių stovėjimo aikštelių.
Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...r-iniciatyvos/
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąParkavimo vietą nusipirkti išdidumas neleidžia?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Rašė, jog jai atsikrausčius jau buvo išparduotos visos požeminės vietos. Beje, o galima nusipirkti paprastą antžeminę vietą standartiniame daugiabučių kieme? Kiek kainuoja?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tada reikia nesikraustyti į tokį butą, jeigu matomos potencialios problemos ateityje. Arba keisti įpročius, atsisakyti nuosavo automobilio ir keliauti VT, dviračiu, pesčiomis ar pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
O yra rajonų kur nėra problemų su parkavimu ? Ar visus siunti lauk į užmiestį ?If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Šimšėje nėra problemų.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
O yra rajonų kur nėra problemų su parkavimu ? Ar visus siunti lauk į užmiestį ?
Jeigu nenori pirkti, tai reikia tuomet ir susitaikyti su situacija, kad nemokamas parkingo resursas yra ribotas, o norinčių juo pasinaudoti bus daugiau nei yra vietų. Vadinasi turi būti nusiteikęs arba automobilį statyti labai toli, arba keisti gyvenimo būdą ir automobilio apskritai atsisakyti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
O yra rajonų kur nėra problemų su parkavimu ? Ar visus siunti lauk į užmiestį ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žiūrint kas yra problema su parkavimu. Jeigu negalėjimas pasistatyti laiptinėje yra problema - ji bus visur. Jeigu 200 metrų atstumu parkingo nuoma problemą išsprendžia - čia jau žmogaus požiūrio reikalas.
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąNevisur surasi laisvą parkavimo vietą 200 metrų atstumu, ypač nakti.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
Comment