Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė stop.this.train Rodyti pranešimąBūtent, aikštelių nėra daug, nes jas statyti nelabai apsimoka. O ir vietos joms nevisur būtų lengva rasti, kai žmonių prioritetas parkuotis kuo arčiau namų ir nebandoma šiam poreikiui užkirsti kelio.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Pritariu jūsų iniciatyvai, geriau tikrai kažką daryti, net ir neturint aiškaus galutinio plano, nemažai žmonių dažnai nieko nedaro vien dėl to, kad nežino koks sekantis žingsnis bus. Pradėjus daryti, ateina naujos mintys, pasiūlymai iš šalies, kaip toliau dirbti ir t.t.
Mano nuomone, vienas iš žingsnių turėtų būti sudarytas sąrašas su galimomis daugiaaukštėmis požeminėmis ar antžeminėmis aikštelėmis miegamuosiuose rajonuose iš žemėlapio vizualiai matomų problematiškiausių vietų. Gyventojai susimokėję 30-50 eurų mėnesinį mokestį galėtų laikyti automobilį tokioje aikštelėje iš aplinkinių daugiabučių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBet juk tai tik ledkalnio viršūnė, tikroji problema yra neadekvatus automobilių kiekis, kurį reikia mažinti, o ne naujas aikšteles didinti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Žemėlapis yra vienas iš problemos įvardijimo būdų, mano galva, jei galutinis variantas būtų pateikiamas kaip tiesiog teritorijos, pažymėtos ant paprasto (tarkim, Google Maps), neduotų reikiamo įspūdžio. Greičiau tai būtų kaip argumentas parodyti, kad visur, kur dabar užparkuota ant purvynų ir krepšinio aikštelių, turi būti paversta adekvačiu parkingu. Bet juk tai tik ledkalnio viršūnė, tikroji problema yra neadekvatus automobilių kiekis, kurį reikia mažinti, o ne naujas aikšteles didinti, ką parodo debiliški parkavimo įpročiai ne tik mikrorajonuose, bet daugmaž visame mieste.
Vieni kiemai yra tikrai maži su mažomis aikštelėmis lyginant su kitais to paties laikmečio kiemais, o kiti yra dideli bet turi mažas aikšteles ir juose tikrai galima sutvarkyti papildomai įsirengtas stovėjimo vietas nenuskriaudžiant aplinkos; dar kiti turi nemažas aikšteles nuo tarybinių laikų ir problemos ten mažesnės.
Nėra kad visur vienoda situacija, yra vietų kur viskas daroma bet kaip bet yra ir vietų, kur gyventojai prisižiūri, neparkuoja ant šaligatvių, bet turi įsirengę sąlyginai tvarkingą parkingą dalies kiemo sąskaita. Tą žemėlapiu ir noriu parodyti, ir tai neturi būti sąrašas vietų, kurias reikia sutvarkyti, o turi būti įrankis tvarkymo prioritetams kur būtų teisingiausia tvarkyti kiemus ir tuo pačiu savališkai įrengtas stovėjimo vietas (tvarkant arba naikinant). Žinoma, jog yra ir vietų kur jas reiktų naikinti ir atstatyti žalią zoną, žadimų aikšteles ir pan., nes yra jų trūkumas, o parkuoti galima tolėliau (žemėlapyje pilna vietų mikrorajonų pakraščiuose, kuriose esant reikalui galima talpinti visus netelpančius. Taip pat sužymime vietas, kur automobiliai veržiasi į žaidimų/sporto aikšteles ir kur yra didžiausias žaliųjų erdvių trūkumas).
Kalbant apie drastiškas priemones visas vietas sunaikinti ir po to prižiūrėti aplinką - tai nemanu jog tai realu, nes tai būtų itin nepopuliaru, reiktų daug resursų priežiūrai, o darant aklai būtų ir neteisybė lyginant kiemų ir mikrorajonų situacijas tarpusavyje. Stumiant automobilius per prievartą iš kiemų juos išstumsim į laukus, kurių Vilniuje pilna.
Į laukus galima ir dabar siųsti visokius parkuotojus ant šaligatvių, bet kiemus reikia tvarkyti ir stovėjimo aikštelės turi būti tvarkomos bei įrengiamos protingai, taip kad jos būtų apribotos pačiomis parkavimo vietomis ar minimaliu kiekiu blokavimo priemonių ir nebūtų galimybės organiškai toliau plėstis į žalias zonas. Dabar gi daug aikštelių yra siauros arba keistų formų ir automobiliai "natūraliai" išlenda už jų ribų arba užpildo tarpus.
Mano nuomone jeigu jau imtis drastiškų priemonių automobilizacijai mažinti, tai pradėti nuo daugiabučių kiemų būtų neprotinga: vėlgi nepopuliaru (gyventojai tokią priemonę priimtų asmeniškai kaip nukreiptą tiesiogiai prieš juos, būtų didelis pasipriešinimas su abejotinu priemonių ilgaamžiškumu) ir visiškai neefektyvu, kai miesto tankumas toks žemas ir automobilį vis tiek bus kur numesti. Drastiškos veiksmingos priemonės būtų riboti ir kontroliuoti parkavimą tankiuose žmonių traukos centruose (miesto centras ir tos apylinkės kur įrengta daugiausia darbo vietų), taip pat riboti gatvių pralaidumą, priverstinai didinti spūstis ir lėtinti privataus transporto greitį.
Kalbant apie patį žemėlapį, tai dar nemažai trūksta, jeigu esat kas iš Baltupių, Antakalnio, Lazdynų, Naujininkų, tuomet dar kart kviečiu prisidėti ir papildyti:
https://drive.google.com/open?id=1gZ...aP&usp=sharingPaskutinis taisė stop.this.train; 2020.01.19, 16:30.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąUpės g. ties CUP pirmadienis atrodo kaip koks sekmadienis... tuščia!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąLabai įdomu kaip pasikeitė parkavimas Vilniuje po mokesčių pakėlimo. Upės g. ties CUP pirmadienis atrodo kaip koks sekmadienis... tuščia!
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Neziurejai kur masinos dingo? Sunku butu patiket, kad staiga visi i VT persedo. Turbut purvynai dar daugiau uzkisti
Comment
-
Praktiška informacija besilankantiems kai kuriose LIDL parduotuvėse (Rinktinės g. prie Turgaus, Fabijoniškėse, Žemaitės gf. ir kitur).
Tai kad nėra laiko ribojimo šlagbaumų, dar nereiškia, kad nebus skirta bauda
Savaitgalį kaip tik stovėjau prie LIDL turgaus, bet nebuvo normalaus informavimo.
Ten kur stovi UniPark mokamo parkavimo ženklai, norint valandą ar kitą laiką stovėti nemokamai reikia susivesti savo automobilio numerį
Gerai, kad UniPark bauda kol kas tik 10 Eur ir kol kas jie nesiunčia baudų su visokiomis papildomomis išlaidomis. Bet kas gali uždrausit pradėti taikyti ir kitur naudojamą labiau represyvią praktiką, pasitelkiant ir skolų išieškojimo įmones
Delfi.lt 2020.01.20
Pasipiktino aikštelių apmokestinimu šalia LIDL prekybos centrų: gerai neapsižiūrėjus galima gauti baudą
Į DELFI redakciją kreipęsis vilnietis Eugenijus pasakojo pastaruoju metu susidūręs su nauja, tačiau ne visai, jo nuomone, aiškia automobilių stovėjimo aikštelių tvarka. Kaip tikino, prie kai kurių maisto prekių parduotuvių „Unipark“ apmokestintos aikštelės nepateikia visų apmokėjimo instrukcijų, o dėl to klientas lengvai galintis užsidirbti ir baudą. Tiesa, įmonės atstovai teigia, kad informacijos – pakankamai, o apie ją byloja ir pastatyti ženklai.
Vyras pasakojo dažnai keliaujantis į Ukmergės gatvėje esantį sporto klubą, kurio apačioje – „Lidl“ parduotuvė.Jo teigimu, šalia prekybos centro esanti automobilių stovėjimo aikštelė neseniai buvo apmokestinta, tačiau naujoji tvarka jam kelia daug klausimų.
„Įsivaizduokite, tu atvažiuoji į parduotuvę, matai, kad tavo automobiliui stovėti nemokamai yra skirtas kažkoks laikas ir eini normaliai apsipirkti nė neįtardamas, kad kažkas negerai.
O esmė ta, kad, jog galėtum ten nemokamai stovėti, turi nueiti iki terminalo, kuris yra „Lidl“ parduotuvėje, ir ten suvesti savo mašinos valstybinius numerius.
Dalykas tas, kad ši informacija nėra niekur nurodyta“, – sakė jis bei pridūrė, kad jei mašinos numeriai įvesti nebus, ateis kontrolierius ir savininkui bus išrašyta 10 Eur bauda.
Kaip vyras aiškino, labiausiai pikta dėl to, kad ten nėra jokio ženklo, nurodančio, kad žmogus į terminalą turi suvesti savo mašinos numerius
.„Mano kolega sakė, kad neperpratęs šios tvarkos pats numerių neįsivedė ir po 20 min. grįžęs iš prekybos centro jau rado baudą“, – tikino Eugenijus.
„O štai Žemaitės g. „Lidl“ net neįmanoma į terminalą suvesti savo valstybinių numerių“, – pabrėžė jis ir sakė, kad terminalas, kai teko lankytis, neveikė.
(...)
DELFI susisiekė su „Unipark“ įmonės vykdančiąja direktore Egle Šimkevičiene.
„Visą mėnesį vairuotojus informavome apie naują tvarką, o nuo sausio 6 d. pradėjome aikštelės taisyklių laikymosi kontrolę“, – teigė direktorė.
Pasiteiravus, kodėl buvo nuspręsta apmokestinti aikšteles, ji tikino, kad dažniausia priežastis kontroliuoti stovėjimo trukmę aikštelėse prie parduotuvių yra siekis apriboti masinį, ilgalaikį šalia esančių įstaigų darbuotojų ir gyventojų automobilių statymąsi.„Tokiose aikštelėse yra nustatytas nemokamas laikas, per kurį į parduotuvę ar prekybos centrą atvykęs žmogus gali patogiai apsipirkti“, – sakė ji.
E. Šimkevičienė tikino, kad ženklai, jog aikštelė mokama, o nemokamas laikas suteikiamas suvedus automobilio numerį į terminalą, yra visoje aikštelėje.
„Norėdamas pasinaudoti nemokamu parkavimo laiku šioje aikštelėje, atvykęs žmogus turi įvesti automobilio numerį terminale, esančiame pačioje parduotuvėje. Jeigu klientui nepavyksta įvesti numerio, aikštelėje ir terminale yra nurodytas mūsų pagalbos numeris, kuriuo galima skambinti bet kuriuo paros metu.
Pabrėžiame, kad taisyklių kontrolė nebūtų atliekama, jeigu terminalas neveiktų. Tačiau nuo veiklos pradžios šioje aikštelėje terminalo gedimų neužfiksuota“, – sakė ji.Tiesa, tikrinimus aikštelėje atlieka „Unipark“ darbuotojai.„Jie gali palikti pranešimą dėl aikštelės taisyklių nesilaikymo – suma yra 10 Eur.
Nemokamo laiko trukmė, jos gavimo tvarka, valandinio įkainio dydis ir taisyklių nesilaikymo pranešimo dydis yra suderinti su „Lidl“ prekybos tinklu“, – sakė vadovė.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83306113
Comment
-
Tai kad tas LIDL parkingas prie Ukmergės gatvės išvis kaži ar legalus, ten gi valstybinė žemė ukmergės gatvės ribose.
Nemokamo laiko trukmė, jos gavimo tvarka, valandinio įkainio dydis ir taisyklių nesilaikymo pranešimo dydis yra suderinti su „Lidl“ prekybos tinklu“, – sakė vadovė.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kad tas LIDL parkingas prie Ukmergės gatvės išvis kaži ar legalus, ten gi valstybinė žemė ukmergės gatvės ribose.
O kaip kitos įstaigos tame pastate? Ar Lidl yra vienateisis sklypo savininkas?
Comment
-
Pasirodė vienas iš Ozo P.C. rekonstrukcijos projektų (https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/). Kaip supratau - bus daugiau, bent 2 atskiri. Šiaip labai sunku suprast ką tiksliai keis, nemažai anglų kalbos naudojama (nesu tikras ar galima). Ištrauka iš dokumento:
1. Suformuojamas naujas įėjimas pietiniame fasade.
2. Uždaromas nefunkcionuojantis įėjimas vakariniame fasade.
3. Išplečiamos nuomojamos patalpos ties rytiniu įėjimu (Darbus numatoma vykdyti atskiru statybos etapu, gaunant atskirą statybos leidimą. Šiame projekte rytinio korpuso išplėtimo sprendiniai vaizduojami kaip perspektyviniai.).
4. Numatomos papildomos nuomojamos patalpos 3 aukšte.
5. Atnaujinami bendrųjų erdvių interjerai
Kas mane labai neigiamai nustebino, kad projektuos daug stovėjimo aikštelių. Šitam P.P. jų nedetalizuoja, tačiau matosi, kad bus. Pridedu paveikslą, kurie planuoja. Aš tiesiog nesuvokiu kodėl tai yra daroma. Nu kas per nesamonės, miesto dalis tankiai apgyvendinta, o jie parkavimo vietas toliau kepa.
- 1 patinka
Comment
-
anksčiau ten tikrai buvo galima parkuotis ir veikė tai kartingai, tai dinozaurų parkas. Galbūt ir uždarytas dabar.
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąanksčiau ten tikrai buvo galima parkuotis ir veikė tai kartingai, tai dinozaurų parkas. Galbūt ir uždarytas dabar.
Tuščias ortofoto jis tik todėl, kad yra pats tolimiausias ir nepatogiausias parkingas oze - jei nėra kažkokių šventinių kamščių, kai visas ozas užkištas mašinomis, niekas ten tiesiog neparkuoja. Pats ten parkavau prieš kalėdas, kai kitur nebuvo vietų
-
Pranešime išvardinta daug savivaldybės gerų darbų. Šioje temoje - korių įrengimas
Vilniaus m. savivaldybė 2020.01.17
Pernai Vilniuje atnaujinta 200 kiemų, išasfaltuota 36 km gatvių
Pernai įrengti 29 nauji žalieji koriai sukūrė dar 1819 automobilių statymo vietų kiemuose. Iš viso, per pastaruosius penkerius metus įrengta beveik 70 žaliųjų korių. Pernai didžiausių pokyčių sulaukė Šnipiškės, Naujamiestis, Pilaitė, Lazdynai bei Šeškinė.
https://vilnius.lt/lt/2020/01/17/per...-saligatviams/
Vilnius murdosi purvyne
Atsiliepdama į skundus valdžia vilniečiams mestelėjo kaulą: renovuokite kelis namus kaimynijoje ir mes sutvarkysime aplinką. Tik paaiškėjo, kad kaimynijos sudarytos vien iš neatnaujintų daugiabučių. (...)
Skamba viliojamai. Tik bėda, jog kaimynijos sudarytos būtent taip, kad vienos apima vien renovuotus namus, o kitos – vien neatnaujintus. Tuo galima įsitikinti pažvelgus į interaktyvų žemėlapį. Jame nubrėžtos kaimynijų ribos. Tad jeigu šalia vienas kito yra keli nerenovuoti namai, vilniečiai ir gražų kiemą, kuriame telpa visi automobiliai, regės, anot lietuvių liaudies priežodžio, ant švento nigdo.
https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...stine-13387362
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPranešime išvardinta daug savivaldybės gerų darbų. Šioje temoje - korių įrengimas
Vilniaus m. savivaldybė 2020.01.17
Pernai Vilniuje atnaujinta 200 kiemų, išasfaltuota 36 km gatvių
Lrytas.lt 2020.01.31
Vilnius murdosi purvyne
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia jau truputį per dideli norai, kad savivaldybė ir būstus atnaujintų, ir kiemus sutvarkytų.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPraktiška informacija besilankantiems kai kuriose LIDL parduotuvėse (Rinktinės g. prie Turgaus, Fabijoniškėse, Žemaitės gf. ir kitur).
Tai kad nėra laiko ribojimo šlagbaumų, dar nereiškia, kad nebus skirta bauda
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
O ten yra kažkokios kameros nuskaitančios numerius? Aš pavyzdžiui visuose unipark aikstelese moku per telefono programele, pranesimai i telefona ateina nuskaicius numeri prie ivaziavimo.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Bent jau Kaune reikia atsidaryti applikaciją ir tiesiog pasižymėti, kad pradėjai stovėti, nors pirma valanda nemokama. Šitas atsižymėjimas labai panašus į principą, kai Vokietijoje už lango užkiši parkavimo pradžios laiką. Kažin galiotų čia taip ar ne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai gali stumdyti tą laiką, visiškai neveiktų tokia sistema. Appsas žymiai tiksliau.149. Palikdamas stovėti motorinę transporto priemonę stovėjimo trukmę ribojančio ženklo galiojimo zonoje, vairuotojas privalo palikti informaciją apie motorinės transporto priemonės atvykimo laiką už priekinio motorinės transporto priemonės stiklo taip, kad ji būtų matoma kitiems asmenims.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment