Na tai tokiems tegul imone ir isperka menesini parkavima. Dabar landa apgaudinejimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Kiekviena iš spalvų suskirstyta į smulkesnes sunumeruotas teritorijas. Leidimas išduodamas vienai konkrečiai teritorijai pagal gyvenamosios vietos adresą. Galima rinktis iš teritorijos, kurioje deklaruota gyvenamoji vieta arba gretimų zonų (pvz. jeigu namas stovi ant ribos ir tau patogiau statyti gretimoje teritorijoje).
Zonų žemėlapį galima rasti čia:
https://www.parking.lt/lt/2/30/123
- 2 patinka
Comment
-
Trumpa istorija, kaip Vilniuje įrengiama nauja (atnaujinama) infrastruktūra negalvojant ir neplanuojant.
Pradžiai kelios nuotraukos iš baigiamos įrengti Viršuliškių skg. jungties su Šešuolių g.
1. Gatvė įrengiama be parkavimo vietų šonuose. Dešinėje matomas, kitoje temoje minėtas, būsimas dviračių takas, kuris bus viename lygyje su šaligatviu.
2. Ties Litgrid pastatu numatytos kelios stovėjimo vietos lygiagrečiai važiuojamąjai daliai kišenėje
3. Dviračių takas ir šaligatvis bus kairėje
4. Nors jungtis su Šešuolių g. dar iki galo nebaigta, bet jau pravažiuojama ir neužtverta.
O dabar trumpai apie tai, kodėl gatvė suplanuota, suprojektuota ir įrengta blogai. Sunku pasakyti ar buvo projektuojama net neapsilankius vietoje, ar tiesiog visiškai negalvojama, bet ši gatvės atkarpa visada buvo užstatyta automobiliais. Kaip ir visos kitos gatvės ar laisvi ploteliai aplinkui, nes tai plėtojamas verslo centrų ir gyvenamųjų namų kvartalas, kuriame būna daug žmonių ir natūralu jog dalis atvyksta nuosavu transportu. Tačiau gatvės tiesiamos nenumatant parkavimo vietų šalia jų, nors vietos tam yra. Galima būtų suprasti, jeigu tai būtų miesto centras, darnus judrumas ir visą kitą, bet juk tai praktiškai miesto pakraštys ir daryti infrastruktūrą be stovėjimo vietų, reiškia turėti problemas dėl gatvių pralaidumo, nes jos bus užstatytos ten, kur nenumatyta užstatyti. Kas matoma ir aukščiau esančiose nuotraukose, kad šios siauros gatvelės pakrasčiuose yra ir bus statomi automobiliai. Fotografuota buvo kažkur apie 18:00, tai dauguma jau išvažiavę, o ir šiaip dar vyksta statybos darbai.
Čia akivaizdžiai galima matyti, kad dešinėje pusėje yra pakankamai vietos, kad būtų galima įrengti stovėjimo vietas įvažose (lygiagrečiai).
Aišku galima sakyti, kad sustačius sustoti draudžiančius ženklus viskas išsispręs ir nebus problemų, tačiau kaip praktika rodo, šiame kvartale ir apylinkėse tokie ženklai nieko nereiškia:
Taigi buvo galima nutiesti jungti, kurį būtų sklandžiai pravažiuojama ir padėtų greitai pasiekti kvartalą ir iš jo išvažiuoti, bet tikriausiai nebus, nes pro sustatytus automobilius bus sudėtinga prasibrauti.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAišku, klausimas kam ten jis išvis reikalingas.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalėjo išties padaryt porą parkavimo vietų palei gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAccPo poros tokiu, visi suprastu ka zenklas reiskia.
Stovėjimas galėtų būti apmokestintas ir apribotas stovėjimo laikas, pvz. max 2 val., kad nestovėtų visą dieną darbuotojai, bet turi būti stovėjimo vietų. Nes iš savivaldybės pusės sukuriant tokią situaciją ir taip įrengiant infrastruktūrą, po to tik belieka stebėtis kaip čia tiek pažeidėjų ir niekas nepaiso kelio ženklų.
- 3 patinka
Comment
-
Tokių gatvelių (šalia visokių verslo centrų ir daugiabučių, kurie neužtikrina savo klientams/gyventojams galimybės parkuotis ir pastoviai būna daug numestų mašinų) kur ignoruojamas draudimas stovėti bėda dar ta, kad nepakanka padaryti stovėjimo vietų iš vienos pusės, nes tuomet parkuosis iš abejų ir vis tiek liks tik viena juosta pravažiuoti.
Čia arba belieka bausti, arba dvigubai platinti gatvę, arba daryti kažkokį vienpusį žiedinį eismą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia prie Seimo? Nes aplink Seimą yra projektas tokių ar panašių stulpų pristatyt. Kaip prie Vyriausybės pristatė.
Čia saugumo institucijos tą daro, ne savivaldybė.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai taip ir liko neišklota? Sunkiai mūsų mastymas dviratėja...
Situacija aišku absurdiška, bet gal ir gerai kad viskas taip baigėsi. Ta trumpa atnaujinta atkarpa prie Seimo yra tragiška. Krato labiau negu per senas suskilusias kiniškas Zuoko trinkeles prospekte.
Comment
Comment