Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atvažiavimas į miestą ir jo pasistatymas Senamiestyje savo automobiliu turi būti prabanga ir ženklas apie tai, kad gyvenimas pasisekė, o automobilio statymas neleistinoje vietoje turi būti ženklas, kad ne tik esi šiknius, bet ir nebesugebi skaičiuoti pinigų – nuvilkimas 700 eurų, saugojimas 250 eurų dienai ir dar prašom 2 eurų mokestis už mokėjimą kortele. Praeitų noras ne vietoje mėtyti akimirksniu.

    Kai žmogus mokės 10 ar 20 eurų per valandą už automobilio stovėjimą Senamiestyje, jis ne tik pasijus, kad labai vertina šią prabangą, ne tik galvos, ar tikrai jam reikia ten jį statytis, ir, maža to, miesto biudžetas pradės tiesiog plyšti nuo pinigų. O kiekvienas, kam tikrai reikia pasistatyti, galės statytis lengvai ir nesukdamas dešimties ratų aplink ir nedegindamas tuščiai degalų ir neteršdamas oro.

    Automobilių statymas turi būti tiek brangus, kad žmogus, samdydamasis į darbą, pagalvotų – ar aš pakankamai gerai uždirbu, kad galėčiau sau leisti kasdien mokėti po 30 eurų už automobilio parkavimą prie biuro? Tada biurai, esantys miestų centruose, supras, kad mes turime mokėti labai didelius atlyginimus, kad žmonės galėtų pas mus atvykti. Ir svarstys, ar tikrai jiems būtina gyventi centruose
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=82038585
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Vienas iš geresnių Užkalnio straipsnių
      Lietuva visiems.

      Comment


        Gal reikėtų Užkalnį sudominti urbanistika? Puikus vietinis Varlamovas gautusi

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          maža to, miesto biudžetas pradės tiesiog plyšti nuo pinigų.
          Kiek žinau, tai už parkavimą surenkami pinigai vos padengia pačio parkavimo ir administravimo išlaidas
          Pakėlus kainas gal išeitų pliusas.

          Comment


            Parašė Armae Rodyti pranešimą

            Prancūzija, Reimsas. Parkavimas mieste mokamas nuo 8 iki 12 ir nuo 14 iki 19 val. Atkreipiu dėmesį, kad pietų metu nuo 12.00 iki 14.00 - nemokamas. Kitu laiku, parkavimas net šalia garsiosios Reimso katedros 2€/val.
            Toks grafikas yra dėl to, kad parkavimo inspektoriams nuo 12 iki 14 val. pietų pertrauka Rimtai. Prancūzijoje darbo laikas - šventa, už viršvalandžius reikia brangiai mokėti, ir yra daug visokių ribojimų, todėl tokiam nedideliam miestui kaip Reimsas neapsimoka laikyt daugiau inspektorių. Apmokestinti stovėjimą žinant, kad kažkuriuo metu niekas netikrins - tai tyčiojimasis iš žmonių, kurie laikosi taisyklių, ir teisinio nihilizmo skatinimas (nes žmonės išmokomi, kad taisyklių laikosi tik durneliai).

            Be to, Reimso miesto savivaldybė tikriausiai žino, ką konkrečiai ji nori riboti su parkavimo mokesčio pagalba (važinėjimą į darbą su automobiliu 9-18 val), todėl tik tai ir apmokestinta.

            O beje, ar mes žinome, ko būtent siekia VMS su savaisiais parkavimo mokesčiais?
            - Surinkti kuo daugiau pinigų
            - riboti važinėjimą į darbą ir iš darbo 8-17 val.
            - kad senamiestyje būtų kur prisiparkuoti atvažiavus trumpalaikiais reikalais
            - kad būtų kuo mažiau automobilių
            - kad būtų kuo mažiau kelionių automobiliais

            Visi šitie tikslai yra galimi, bet jie nėra tapatūs, ir kiekvienam iš jų reikalingos skirtingos priemonės.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

              Toks grafikas yra dėl to, kad parkavimo inspektoriams nuo 12 iki 14 val. pietų pertrauka Rimtai. Prancūzijoje darbo laikas - šventa, už viršvalandžius reikia brangiai mokėti, ir yra daug visokių ribojimų, todėl tokiam nedideliam miestui kaip Reimsas neapsimoka laikyt daugiau inspektorių. Apmokestinti stovėjimą žinant, kad kažkuriuo metu niekas netikrins - tai tyčiojimasis iš žmonių, kurie laikosi taisyklių, ir teisinio nihilizmo skatinimas (nes žmonės išmokomi, kad taisyklių laikosi tik durneliai).

              Be to, Reimso miesto savivaldybė tikriausiai žino, ką konkrečiai ji nori riboti su parkavimo mokesčio pagalba (važinėjimą į darbą su automobiliu 9-18 val), todėl tik tai ir apmokestinta.

              O beje, ar mes žinome, ko būtent siekia VMS su savaisiais parkavimo mokesčiais?
              - Surinkti kuo daugiau pinigų
              - riboti važinėjimą į darbą ir iš darbo 8-17 val.
              - kad senamiestyje būtų kur prisiparkuoti atvažiavus trumpalaikiais reikalais
              - kad būtų kuo mažiau automobilių
              - kad būtų kuo mažiau kelionių automobiliais

              Visi šitie tikslai yra galimi, bet jie nėra tapatūs, ir kiekvienam iš jų reikalingos skirtingos priemonės.
              Pagal Užkalnį, tai senamiestyje turėtų likti tik labai turtingi žmonės, t.y. kokiai Čili picai ar Grill London senamiestyje neturėtų būti vietos, tik visokiems Marche de Provence, Stikliams ir pan.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered

                Ar tikrai yra tiek norinčių? Nes net turtingų valstybių senamiesčiuose pilna visokių mcd ir pan. pigių vietų pavalgymui, nakvynei ir pan., nes kitaip senamiesčiai būtų tušti, bet ar tai yra savivaldybės interesas padaryti senamiestį turtingų žmonių rezervatu?
                Tai puiku, jei yra daug norinčių į makdaką senamiestyje, verslas sugeneruos pasiūlą.
                Kalba eina apie savivaldybės nustatytą kainą už parkavimą. Jei dabar tiek prigrūsta automobilių, kad nėra laaisvos vietos, tai akivaizdu kad per pigu.

                Suvažiuoja studentai į čili picas ir užima Stiklių klientų vietas.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Tai puiku, jei yra daug norinčių į makdaką senamiestyje, verslas sugeneruos pasiūlą.
                  Kalba eina apie savivaldybės nustatytą kainą už parkavimą. Jei dabar tiek prigrūsta automobilių, kad nėra laaisvos vietos, tai akivaizdu kad per pigu.
                  Tai taip ir yra, dažnai auto reikia palikti kur nors aikštelėje ar gatvėje prie senamiesčio ne dėl to, kad per brangus parkavimas, o dėl to, kad greičiausiai negausi vietos ar reiks sukti daug ratų po senamiestį. Bet čia problema ta, kad tiek realūs tiek fiktyvūs gyventojai tą senamiestį užgrūda savo automobiliais, nes jiems leidimas parkuotis kainuoja centus (tiek pigiai, kad gali tą sau leisti net studentas, kuriam mcd per brangu.)
                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.09.17, 10:57.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Gal reikėtų Užkalnį sudominti urbanistika? Puikus vietinis Varlamovas gautusi
                    Nesigaus iš Užkalnio Varlamovas.

                    Užkalnio straipsnio pagrindinė mintis - reikia apmokestinti taip, kad visi varguoliai su savo drandalietais trauktųsi mano džipui iš kelio, ir neužimtų vietos parkuotis ten kur aš noriu. Nieko bendro su urbanistika tai neturi, elementarus skaitytojų patrolinimas (delfio skaitytojai labai skaito ir aktyviai komentuoja tokius straipsnius, apie čikenfektorius, varguolius, salomėją nėrį, ir panašiai).

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                      Nesigaus iš Užkalnio Varlamovas.

                      Užkalnio straipsnio pagrindinė mintis - reikia apmokestinti taip, kad visi varguoliai su savo drandalietais trauktųsi mano džipui iš kelio, ir neužimtų vietos parkuotis ten kur aš noriu. Nieko bendro su urbanistika tai neturi, elementarus skaitytojų patrolinimas (delfio skaitytojai labai skaito ir aktyviai komentuoja tokius straipsnius, apie čikenfektorius, varguolius, salomėją nėrį, ir panašiai).
                      Kodėl ne urbanistika? Parkavimas yra ribotas resursas. Yra jo deficitas. Kaip jį paskirstyti sąžiningai ir gauti optimalią naudą visuomenei? Užkalnio pasiūlymas kaip ir aiškus.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kiek žinau, tai už parkavimą surenkami pinigai vos padengia pačio parkavimo ir administravimo išlaidas
                        Pakėlus kainas gal išeitų pliusas.
                        Tai juo labiau reikia kelti kainas, vien dėl to, kad administratoriai gautų normalius atlyginimus.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pagal Užkalnį, tai senamiestyje turėtų likti tik labai turtingi žmonės, t.y. kokiai Čili picai ar Grill London senamiestyje neturėtų būti vietos, tik visokiems Marche de Provence, Stikliams ir pan.
                          Yra ne tik automobiliai kaip pasiekti senamiestį, tad kiekvienas welcome, bus ir McD ir Cili picos lankytojų, bet tarkim turtuolis iš Pasienio terasų gali atvažiuoti į centrą ir susimokėti 10-20 eurų už parkavimą. Ir nueiti į Cili pica .
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kodėl ne urbanistika? Parkavimas yra ribotas resursas. Yra jo deficitas. Kaip jį paskirstyti sąžiningai ir gauti optimalią naudą visuomenei? Užkalnio pasiūlymas kaip ir aiškus.
                            Bile ko tame strapsnyje prirašyta, vienas sakinys prieštarauja kitam:
                            - 10-20 eurų per valandą
                            - 30 eurų per dieną (nesueina matematika, nebent užkalnio dienoje 3 valandos)

                            arba
                            - varguoliai nebevažinės automobiliais
                            - labai apsimokės statyti daugiaaukštes aikšteles
                            ir taip toliau per visą straipsnį.

                            Vienintelė aiški nuosekli mintis - varguoliai turi trauktis MAN iš kelio. Skaitytojams patinka, kai juos vadina varguoliais, čikenfektoriais, mėšlyne prisiparkavusiu biuro planktonu iš tuberkuliozės sodų 168-osios gatvės, ir panašiais vardais.

                            Va kitas Užkalnio straipsnis - apie tai, koks blogis ir kokie debilai yra dviratininkai. https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=75574355

                            Beje, Amsterdamo centre (nedraugiškesnio automobiliams miesto Europoje nežinau) galima prisiparkuoti už 20 eurų parai - https://www.p1.nl/parkeren/amsterdam . Vilniui, žinoma, tai neriba
                            Paskutinis taisė c2h5oh; 2019.09.17, 11:20.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              - 10-20 eurų per valandą
                              - 30 eurų per dieną (nesueina matematika, nebent užkalnio dienoje 3 valandos)
                              Pirma valanda €10, stovint 3+ valandų toliau nemokamai. Aš siūlyčiau atvirkščiai, pirma valanda nemokama, toliau €10 už kiekvieną. Bet matematinė logika susiveda abiem atvejais

                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              - varguoliai nebevažinės automobiliais
                              Kas su tuo nelogiška? Kam per brangu - persės į kitokį transportą arba gers prie TV namuose.

                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              - labai apsimokės statyti daugiaaukštes aikšteles
                              Brangus parkavimas -> atsiperka brangesnės privačios aikštelės -> verslui apsimoka statyti daugiaaukštes aikšteles

                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Vienintelė aiški nuosekli mintis - varguoliai turi trauktis MAN iš kelio.
                              Kapitalizmas. Yra ribotas resursas - kainą nustato rinka - kas įperka, tas naudoja.

                              Ar reiktų daryti socialistinį parkavimą? Sakykim kiekvienas gauna per metus 2 valandas nemokamo parkavimo senamiestyje nustatytu metu Apsižiūrėt, apsiuostyt, čiliake picą įkirst Išdalinama abėcėlės tvarka pagal auto numerius. Ir net ir tai būtų urbanistika. Požiūris į miesto gyvenimo organizavimą. Keistas? Galbūt.

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                Bile ko tame strapsnyje prirašyta, vienas sakinys prieštarauja kitam:
                                - 10-20 eurų per valandą
                                - 30 eurų per dieną (nesueina matematika, nebent užkalnio dienoje 3 valandos)

                                arba
                                - varguoliai nebevažinės automobiliais
                                - labai apsimokės statyti daugiaaukštes aikšteles
                                ir taip toliau per visą straipsnį.

                                Vienintelė aiški nuosekli mintis - varguoliai turi trauktis MAN iš kelio. Skaitytojams patinka, kai juos vadina varguoliais, čikenfektoriais, mėšlyne prisiparkavusiu biuro planktonu iš tuberkuliozės sodų 168-osios gatvės, ir panašiais vardais.

                                Va kitas Užkalnio straipsnis - apie tai, koks blogis ir kokie debilai yra dviratininkai. https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=75574355

                                Beje, Amsterdamo centre (nedraugiškesnio automobiliams miesto Europoje nežinau) galima prisiparkuoti už 20 eurų parai - https://www.p1.nl/parkeren/amsterdam . Vilniui, žinoma, tai neriba
                                Dėl parkavimo kainų, tai kur čia prieštaravimas? Pirmų dviejų valandų kaina - po 10€, jei nori parkuoti visai dienai, moki 30€. Elementaru.

                                Dėl daugiaaukščių parkavimo vietų lygiai tas pats. Dabar vietų yra nedaug, todėl jos turėtų kainuoti brangiai. Bet kadangi paklausa tam yra gerokai didesnė nei pasiūla, elementari logika sako kad reiktų didinti parkavimo vietų pasiūlą, statant daugiaaukštes parkavimo aikšteles.

                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                  O beje, ar mes žinome, ko būtent siekia VMS su savaisiais parkavimo mokesčiais?
                                  - Surinkti kuo daugiau pinigų
                                  - riboti važinėjimą į darbą ir iš darbo 8-17 val.
                                  - kad senamiestyje būtų kur prisiparkuoti atvažiavus trumpalaikiais reikalais
                                  - kad būtų kuo mažiau automobilių
                                  - kad būtų kuo mažiau kelionių automobiliais

                                  Visi šitie tikslai yra galimi, bet jie nėra tapatūs, ir kiekvienam iš jų reikalingos skirtingos priemonės.
                                  Ką pasakojo Šimašius prieš rinkimus, tai tikslas yra laikyti apie 85% užimtuma parkavimo vietose, jeigu jis didesnis tai kaina bus keliama, jei mažesnis - tai mažinama. Taigi, kaip ir tikslas kad visada būtų kur prisparkuoti trumpam laikui. Dar norėjo kad senamiestyje daugiau nevažiuojamų gatvių būtų bet tas kaip ir darosi po truputi.


                                  Comment


                                    Pavyzdžiui nori Vilniuje turėti automobilį, prašom leidimas 500 eurų metams, visi pinigai skiriami parkavimo/viešojo transporto tobulinimui, investicijoms, optimizavimui.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      Pavyzdžiui nori Vilniuje turėti automobilį, prašom leidimas 500 eurų metams, visi pinigai skiriami parkavimo/viešojo transporto tobulinimui, investicijoms, optimizavimui.
                                      Ko nebūtų galima daryti be leidimo?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Ko nebūtų galima daryti be leidimo?
                                        Be leidimo neturi parkavimo vietos nakčiai Vilniaus mieste. Čia kaip pagalvės mokestis kurortuose, taip padangos mokestis galėtų būti. Viena padanga 0.25 euro nakčiai, bet ir atsargine skaičiuojasi .
                                        Paskutinis taisė booraz; 2019.09.17, 16:48.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Be leidimo neturi parkavimo vietos nakčiai Vilniaus mieste. Čia kaip pagalvės mokestis kurortuose, taip padangos mokestis galėtų būti. Viena padanga 0.25 euro nakčiai, bet ir atsargine skaičiuojasi .
                                          Jei atvažiavai iš kito į svečius ir lieki nakvot?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X