Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O ar tai blogai? Taip turėtų būti ir dabar. Nėra vietos kieme - važiuoji į garažą, o ne ant artimiausios pievelės šalia padjezdo. Tik reikia sudaryti sąlygas garažą pasiekti pėsčiomis tokiu atstumu, kokiu yra artimiausia VT stotelė (t.y. <500 metrų).
    Parkavimo pasiūlos reguliavimas yra vienas iš daugelio būdų reguliuoti automobilizacijos lygį, kas ir yra daroma ne vienoje šalyje ar mieste. Perkant ar nuomojantis butą, kas turi mašiną, parkavimas turėtų būti vienas iš svarbesnių kriterijų, nuo kurio priklausytų sprendimas gyventi ar negyventi konkrečioje vietoje, mokėti ar nemokėti papildomus pinigus už parkavimą, tuti ar neturėti mašiną. Galimi įvairūs variantai NEpažeidžiantys LR galiojančių įstatymų ir jų yra ne vienas bet kuriai situacijai.

    Parkingai naujuose projektuose Vilniuje kainuoja 5-15K už vietą. Tai dideli pinigai. Ir žmonės juos moke ne šiaip sau. Norintys chaliavos turės susitaikyti, kad už savo poreikius patys ir turės susimokėti. O gal ir ne (jeigu atsisakys mašinos apskritai). Vienas dalykas, kurio turės nelikti, tai įstatymo ir visuomenės intereso pamynimas savo asmeninių poreikių (šiuo atveju parkavimo) tenkinimo vardan.

    Comment


      Savanorių pr. prie Paroc-Silikato tvarkoma stovėjimo aikštelė. Gal bus P&R? Nors vieta vėl būtų keistoka.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Savanorių pr. prie Paroc-Silikato tvarkoma stovėjimo aikštelė. Gal bus P&R? Nors vieta vėl būtų keistoka.
        Ar šitoje vietoje? Gal visai geras pasirinkimas, kaip matau, ten kaip ir jau yra CityBee aišktelė. Patogiau, aišku, būtų prie Savanorių žiedo, šalia Gerosios vilties st., bet nėra ten kur jos daryti. Nebent paties žiedo viduryje nedidelę.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą

          Ar šitoje vietoje? Gal visai geras pasirinkimas, kaip matau, ten kaip ir jau yra CityBee aišktelė. Patogiau, aišku, būtų prie Savanorių žiedo, šalia Gerosios vilties st., bet nėra ten kur jos daryti. Nebent paties žiedo viduryje nedidelę.
          Ne toje, bet netoli. Šioje vietoje: https://goo.gl/maps/c3cVnMKaaoAZaQ7S9

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Ar šitoje vietoje? .
            Kolegos, gal galėtumėte įdėti žemėlapį ar pora žodžių tekste paminėti vietą, kad nereikėtų spausdinėti nuorodų ČIA, ŠIOJE vietoje.
            Niekas neturi laiko spaudinėti tas nuorodas.
            Be to, nuorodos dažnai dingsta. paskui neaišku, apie ką eina kalba.

            Comment


              -Laba diena. O kaip su parkavimu, ar nebus problemu. 4 asmenu seima, 3 automobiliai.
              -Laba diena. Parkingo problemos - issprestos. Nebus.

              https://www.aruodas.lt/butai-vilniuj...allery-thumb20
              Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.05.17, 21:55.

              Comment


                Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                Dar vienas straipsniukas iš zimbabve.kasvyksta.lt portalo:
                https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...-automobiliai/
                Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                  Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                  Tai tada pusė miesto būtų geltonai nudažyta. Taip, kartais aiškesnis ženklinimas ir inžinerinės priemonės labai padeda, bet tai turėtų būti tik kaip pats paskutinis variantas. Pirma reikia patruliuoti, bauduoti, nutempinėti, blokuoti ratus ir taikyti kitas priemonės, nes jei nėra to, tai galiausiai ir ženklinimas bus bevertis (ir jau daug kur toks yra). Kitu atveju sulauksim ir savavališko ženklų laužymo, kuoliukų rovimo ir pan.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Na matau, kad tokiose vietose tikrai reikia pradėti naudoti geltonų dvigubų linijų braižymą palei šaligatvį (pakeisti mūsų esamą bordiūrų spalvinimą), kad būtų dvigubai aiškiau, kad čia negalima parkuoti bet kokiu atveju.
                    Bet ar estetiškai gražiai atrodytų, ypač ten, kur jau sutvarkytos gatvės ir šaligatviai? Jeigu stato ant šaligatvių, pievos, vaikų žaidimo aikštelių, statys ir prie geltonų linijų. Išgyvendinti nelegalų parkavimą gali teisinis netoleravimas, dabar jei nieko nebaudžia, statys ir toliau prie bet kokių linijų.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Bet ar estetiškai gražiai atrodytų, ypač ten, kur jau sutvarkytos gatvės ir šaligatviai? Jeigu stato ant šaligatvių, pievos, vaikų žaidimo aikštelių, statys ir prie geltonų linijų. Išgyvendinti nelegalų parkavimą gali teisinis netoleravimas, dabar jei nieko nebaudžia, statys ir toliau prie bet kokių linijų.
                      Gal ir ne pats estetiškiausias variantas, bet pripratus tos geltonos linijos kaip (Airijoje ar UK), visiškai netrukdo.
                      Nuoroda į google search
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                        Gal ir ne pats estetiškiausias variantas, bet pripratus tos geltonos linijos kaip (Airijoje ar UK), visiškai netrukdo.
                        Nuoroda į google search
                        Koks tikslas ženklinti linijas, jeigu ignoruojami ženklai ir KET? Maždaug, KET draudžia toje vietoje sustoti, bet jeigu bus linija, tai niekas ir nestos? Arba analogiškai, jei ruožas paženklintas ženklu, tai kokį papildomą "įpareigojimą" laikytis taisyklių duotų linijos? Linijų reikėtų, jeigu jos pakeistų ženklus, taip mažinant vizualinį triukšmą gatvėse, bet kadangi jos tik dubliuotų ženklus, kurie dažnai sėkmingai ignoruojami, tai naudos būtų nulis.

                        Comment


                          is pradziu geltoni skydai, "padedantys" pamatyti perejas, dabar viska apipaisom geltonom linijom? Tos linijos skirtos tikslingai suzymeti gala ir pradzia vietu kur galima stoveti o kur ne, nes visko zenklais nesuzymesi. Tai yra papildoma priemone. Bet jos nusitrina, ziema nematomos ir pan. Jei jau veju ziema savivaldybe "nemato", tai ka jau kalbet apie linijas apsnigtuose keliuose.

                          Galetu buti nebent linijos zymincios parkavima, o ne atvirksciai. Nes jei daug kur prades naudoti geltonas linijas, bus panasu kad jei linijos nera jau parkuotis legalu. Cia kalbu apie psichologija, o ne taisykles.
                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.05.20, 14:16.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą

                            Tai tada pusė miesto būtų geltonai nudažyta. Taip, kartais aiškesnis ženklinimas ir inžinerinės priemonės labai padeda, bet tai turėtų būti tik kaip pats paskutinis variantas. Pirma reikia patruliuoti, bauduoti, nutempinėti, blokuoti ratus ir taikyti kitas priemonės, nes jei nėra to, tai galiausiai ir ženklinimas bus bevertis (ir jau daug kur toks yra). Kitu atveju sulauksim ir savavališko ženklų laužymo, kuoliukų rovimo ir pan.
                            Būtent. Geltoni skydai perėjose irgi buvo įvesti, kaip paskutinė priemonė, tik ten kur neišeina nei apšviesti, nei taikyti kitų saugumo priemonių. Rezultatą matome - jau nei viena perėja be jų neįrengiama. Nes nu kam varginti galvą galvojimu...
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.05.20, 18:28.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Koks tikslas ženklinti linijas, jeigu ignoruojami ženklai ir KET? Maždaug, KET draudžia toje vietoje sustoti, bet jeigu bus linija, tai niekas ir nestos? Arba analogiškai, jei ruožas paženklintas ženklu, tai kokį papildomą "įpareigojimą" laikytis taisyklių duotų linijos? Linijų reikėtų, jeigu jos pakeistų ženklus, taip mažinant vizualinį triukšmą gatvėse, bet kadangi jos tik dubliuotų ženklus, kurie dažnai sėkmingai ignoruojami, tai naudos būtų nulis.
                              Iš tiesų pritariu, Lietuvos klimatui, gal ir netinkamas variantas.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Mano gyvenamoj D kat. gatvelėj viešojo transporto įvažos išpaišytos geltonais zigzagais. Pastoviai prisiparkuota galuose po 2-3 mašinas. Pastatyti ir nauji ženklai žymintys fizinę įvažą su paaiškinimais apie geltoną žymėjimą – nulis veiksmingumo.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Perkunkiemis. Kazkam Nobelis ir bilietas ir patentu biura. Siena - veikia.

                                  Click image for larger version

Name:	5FDE7349-295C-49CE-B5FF-B7648CCAEBFA.jpeg
Views:	123
Size:	291,3 kB
ID:	1724122

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Kardinalių pokyčių reikėtų vengti. Geriau nuosekliai dirbti griežtinant sąlygas. Pavyzdžiui, pradėti nuo elementarios parkavimo patikros. Po to pereiti prie visuotinio parkavimo apmokestinimo mieste. Po to mažinti parkavimo vietų skaičių arba didinti kainas. Taip per dieną neišspręsi visų problemų, tačiau darant pokyčius po truputį nebus tokio pasipriešinimo iš visuomenės.
                                    Bet esmė, kad reikia nuosekliai dirbti, tačiau šiai dienai jokio įdirbio nesimato. Geriausi pavyzdžiai yra net pačiame NMC, kur Lvovo g. stovėjimas mokamas, bet krūva automobilistų atsipūtę stato automobilius ant greta esančios pievos.
                                    Visuotinis apmokestinimas labai reikalingas, bet iki jo reikia padaryti nemažai labai didelių žingsnių. Visų pirma, tai labai efektyviai bausti neleistinose vietose statančius. Dabar net centre tas neužtikrinima, o ką jau kalbėti apie periferijas. Jeigu nebus greižtai ir principingai baudžiami visi statantys neleistinai, tai apmokestintas parkavimas daugumą automobilių periferijoje iš mokamų vietų perkels ant pievų, šaligatvių ir pan.
                                    Vien elementari priemonė, kaip įspėjamųjų lapelių palikimas už valytuvų duotų efektą, nes žmonės tiesiogiai pajaustų, kad jų pažeidimai yra matomi bei stebimi. Dabar tai toks visuotinis "atsipūtimas", kad numečiau kur noriu ir 0 emocijų, nes panašu, kad tai niekam išvis neįdomu.

                                    Comment


                                      Ties Žalgirio - Linkmenų gatvių sankryža, šalimais Rimi aikštelės nukastas gruntas, patiesta danga. Kas čia bus?

                                      Comment


                                        Parkingas.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Parkingas.
                                          as norejau taip pajuokaut parasant... bet tai rimtai parkingas?? Prie to didziulio Rimi pusiau laisvo asfalto lauko?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X