Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Šiaip skirtumas didelis. Užtenka palyginti Upės g. vidutinį greitį ir Žvejų g. vidutinį greitį (duomenų neturiu, tik iš asmeninių pastebėjimų). "Ne važiuojamojoje dalyje" reiškia, kad parkavimui yra įrengtos atskiros zonos, t.y. arba trinkelėmis išklota ar kitaip aiškiai atskirta vieta parkingui. Tai susiaurina gatvę mažų mažiausiai vizualiai, taip pat įveda tvarką.
Pritariu, kad gatvės vaizdą padaro tvarkingesniu.
O lakstančių visada yra. Net ir miegamuose rajonuose kur pridėliota gulinčių policininkų su tvarkingais parkingais šonuose atsiranda debilų kurie praskrieja 70km/h.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.
. Kada paskutinį kartą buvo ištisai platinta gatvė Vilniuje? Pietinio aplinkkelio atkarpos?
Beje platinimai prieš sankryžas yra bugfix'as to kas turėjo būti padaryta iškart tiesiant gatves ir yra normali praktika, kuri pirmiausia lokalioje vietoje sprendžią problemą nestabdyti didesnio srauto dėl mažesnio srauto poreikio keisti judėjimo kryptį. Ši problema blogai suprojektuotoje sankryžoje gai iškilti ir sekmadienį anksti ryte ir nuo bendrų spūsčių nepriklauso.
Ir taip, tai mažina kamščius piko metu ir galima sakyti skatina automobilizmą, bet neplatinti probleminių sankryžų yra persišovimas sau per koją ir ekonomiškai, ir ekologiškai.
Siaurinti dalį gatvių galima, kol tai nedaroma arterinėse gatvėse ar ties sankryžomis. ir tam yra kažkoks pagrindas (autobusų juosta nearterinėje gatvėje antros juostos sąskaita; dviračių tako įrengimas ir šaligatvių platinimas kur nėra/neatitinka standartų; parkavimo vietų sutvarkymas, tranzitinio eismo pašalinimas).
Pagal paskutinius projektus, kur rekonstruojamos gatvės/ tiesiamos naujos, tokios tendencijos ir yra matomos, taip kad nematau reikalo panikuoti.Paskutinis taisė tomtom; 2018.10.24, 10:49.
- 3 patinka
Comment
-
Puikus video apie parkavimą.
Įspėjimas vadzycelyams, gali sukelti nervinius priepuolius ir konvulsijas.
https://www.facebook.com/theguardian...4382116829916/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Bausti pažeidėjus yra policijos funkcija, ne savivaldybės. Savivaldybė gali bausti tik už neapmokėtą parkavimą, gal dar statymą ant žolės (aplinkosaugos skyrius). Šimašius galėtų paraginti, paprašyti policiją aktyviau dirbti. Deja, daugiau svertų jis tam neturi.
Problema tikrai, nors ir didžiulė, bet gali būti sprendžiama, idėjos siūlytos savivaldybei n kartų. Paprasčiausiai biurokratai net prie liberalo mero (ar jis tikrai liberalas?) Šimašiaus savaip supranta liberalizmą (visi daro kas ką nori-laisvė). Šiaip liberalizme akcentuojamas įstatymo laikymasis (įstatymo viršenybė-rule of law), gi Vilniuje akcentuojamas visiškas bukas biurokratizmas (rule of sovietism) ir vengimas imtis tvarkos darymo ne fasadiniame Gedimino pr., bet kur nors Justiniškių ar Pilaitės mikrorajonuose.
Kasdien dešimtys praneša apie KET pažeidėjus, o prasmė kokia? Ratas sukasi toliau. Gerai daugelis pastebėjo apie masinį KET pažeidinėjimą kiemuose ir tas chaosas tiek išaugo, kad sunku suprasti tą buką nenorą dirbti rimtai prevenciškai. Sovietinis mąstymas kapitalizmo sąlygomis neveikia. Tiems biurokratams taip lėtai daeina elementarūs dalykai. Policija apskritai nevertina parkavimo pažeidimų kaip rimto KET pažeidimo. Įteisinti KET pažeidėjai - pažeidėjai pagal įstatymą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąPrie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai). Rekomenduoju pasižiūrėti filmukus abie tai, kaip nereikia tvarkyti aplinkos mieste. Jų problemos žinoma ženkliai aštresnės, tačiau tai ir duoda galimybę aiškiau suvokti, kur link mums nereikia eiti.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 10:28.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo seminarijos pusės rodos ir seniau buvo šaligatvis?Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.06, 12:48.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąDemokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pvz.: mielai naudočiausi P&R sistema, jeigu ji egzistuotų (tai kas yra mėginama - marazmas).
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
Aikštelė patapo populiari kai pasidarė pigesnė nei parkavimas aplinkinėse gatvėse. Iki Saltoniškių ofisinų netoli pėstute.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Iki Žvėryno dar nusikapstyti reikia Paprastai aš iš ten pėsčiomis iki Gedimino pr. einu.
Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
Turint noro, "gatvės siaurinimą" galima įgyvendinti labai paprastu būdu, kuris patiktų liaudžiai - leidžiant mašinų parkavimą dalyje gatvės ploto. Geriausia - "gyvatėlės" forma, ne ištisai vienoje gatvės pusėje. Win-win sprendimas - daugiau parkavimo vietų, siauresnė gatvė, mažesnis judėjimo greitis, didesnis saugumas. Variantas galioja miegamųjų rajonų gatvėms.
Toks parkavimas ir taip necivilizuotą situaciją su parkavimu iškeltų į naują absurdo lygmenį. Automobiliai jau dabar parkuojami bet kaip ir bet kur, ne tik nesilaikant KET, bet ir apskritai spjaunant į viešą tvarką. Koks protingas asmuo norės statyti automobilį, kuris bus tarsi kliūtis kitam automobiliui? Spės kitas vairuotojas susiaurėjime persirikiuoti ar ne? Jei nespės, tai nuneš automobilį-bortelį-kliūtį. Gatvė apskritai yra eismui skirta, kažkas mokėjo už asfaltavimą, jos projektavimą, po to kažkas nemokamai joje parkuojasi. Eismui skirtas infrastruktūros objektas paverčiamas nemokama stovėjimo aikštele. Greičiui sulėtinti yra greičio matuokliai, lėtinimo kalneliai, borteliai, kuoleliai ir t.t. Jau dabar priparkuoti automobiliai kelia pavojų, nes mažina matomumą gatvėse, didina eismo nesaugumą. Galima gatvę apskritai uždaryti ir saugumas bus visiškai užtikrintas.
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąPrie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
Gerai būtų, jei aikštelėje paženklintų parkavimo vietas.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu? Pėsčiųjų tako taip ir neprisiruošė nutiesti? Užtat atrado pinigų perkloti asfaltą. Prioritetai aiškūs...
Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai).
Antroje nuotraukoje yra privažiavimas prie šarvojimo salių. Iki bažyčios yra kietos dangos takai.
Bet vis atsirado proga paburbuliuoti dėl esamų ar menamų smulkmenų bei "neteisingų prioritetų".
Prieš sekant pasakas apie čeliabinskus būtų pravartu apsilankyti vietoje ar bent temoje Vilniaus Kalvarijos.
Comment
Comment