Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Super, ilgai laukiau šitoj vietoj P+R. Tikiuosi talibanas nesustabdys, o vairuotojai naudosis. Tikiuosi, nepamirš 4G pridėti stojimo Nemenčinės pl. stotelėj.

    Comment


      Parašė neamos Rodyti pranešimą
      Antakalnio talibanas jau sukilo prieš šitą, nes atseit naikinamas žalias tuščias pievos lopas. Įdomu ar neužlenks
      Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
      Lietuva visiems.

      Comment


        Medžių, beje, numatoma žymiai daugiau negu ten yra dabar.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą

          Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
          Grupė "Antakalniečių bendruomenė" facebook'e.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?

            https://www.facebook.com/groups/9224...5740790182507/
            https://www.facebook.com/groups/9224...c_location=ufi

            Gerai Jums kalbėti, kai šalia negyvenate ir vietoje bene vienintelio likusio žalio ploto negaunate asfalto gabalo ir nereikalingo pastato. Ir taip jau Antakalnio terasos visus išdūrė - vietoje paskutiniame etape turėjusio būti verslo centro palei kelią išdygo net trys gyvenamieji namai
            Ta vieta iš visų pusių apsupta parkais ir žaliais plotais vien tik 100 metrų atstumu (link VU, link baltarusių universiteto, prie LABAS parko), tai tikrai atrodo, kad tie žmonės iš paralelinės visatos

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
              Gal darosi piarą ir paskui bandys eiti ar į savivaldybių, ar į Seimo rinkimus?

              Comment


                Ne, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)

                Comment


                  Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                  Ne, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)
                  Sutinku su tavo atsakymu, isskyrus komentara apie Antakalnio gatve. As gyvenu salia, ir nemanau kad ja reiketu platinti. A juosta turetu buti padaryti is jau egzistuojancios juostos ir tiek.

                  Comment


                    Mano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
                    Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti

                    Comment


                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                      Mano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
                      Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti
                      Vietos nelieka, nes net troleibusai nerizikuoja važiuoti palei pat kraštą ir daužytis į lietaus groteles. Tam reiktų įrenginėti bent tas pusiau įleistas į bortą. Tuomet atiduoti pirmą juosta viešąjam, taksi bei elektromobiliams (dabar jau ir hibridams?). Juk skatiname ir ekologiją, ar ne? O tai susisiekimo ministerija jau šika į kelnes, kad elektromobilizmo skatinti nebereikia, vos tik šalyje atsirado per šimtą elektromobilių. O prie to paties žinoma įrengti ir dviračių takus bei parkingus. Čia net pensininkai turėtų tik pritarti tokiems dalykams.

                      Comment


                        Antakalnio g. situacija įdomi - jai tarsi ir netinka būti tranzitine gatve dėl tankaus užstatymo istoriniais pastatais ir senais daugiabučių kvartalais, šalia ligoninės, švietimo įstaigos. Gyventojus galima suprasti. Kita vertus rytiniame Neries krante šiai gatvei nelabai yra alternatyvų. Vienoje pusėje Sapieginės kalvos, o kitoje pusėje - Vileišio g. - jau nuspręsta teikti pirmenybę pėstiesiems/dviratininkams.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Antakalnio g. situacija įdomi - jai tarsi ir netinka būti tranzitine gatve dėl tankaus užstatymo istoriniais pastatais ir senais daugiabučių kvartalais, šalia ligoninės, švietimo įstaigos. Gyventojus galima suprasti. Kita vertus rytiniame Neries krante šiai gatvei nelabai yra alternatyvų. Vienoje pusėje Sapieginės kalvos, o kitoje pusėje - Vileišio g. - jau nuspręsta teikti pirmenybę pėstiesiems/dviratininkams.
                          Antakalnio gatvės nėra visiškai reikalo platinti, labai gera dabartinė situacija su 4 siauromis juostomis, transportas juda lėčiau, ne taip laksto kaip pvz. kitoje upės pusėje esančia Žirmūnų g.
                          Flickr

                          Comment


                            Nemokamos automobilių stovėjimo aikštelės – tik elektromobiliams

                            Sostinėje koreguojama vietinės rinkliavos taikymo tvarka elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams. Vilniaus miesto savivaldybės tarybai vakar priėmus sprendimą, vietinė rinkliava už naudojimąsi mokamomis automobilių stovėjimo vietomis nebus taikoma tik visiškai elektra varomiems automobiliams, neturintiems vidaus degimo variklio.

                            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ktromobiliams/ .
                            Visiskai pritariu. Cia Vyriausybes fail'as kad plug-in hybridams pradejo dalint EV numerius.
                            Kita vertus uzjauciu visus kurie prisipirko Q7 3.0 TDI V6 su 17 kwh baterija vardan nemokamo parkingo centre. Na, bet A juostos dar liko
                            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.07.26, 15:45.

                            Comment


                              Laikraštis "Kauno diena" 1997 m. spalio 15 d.

                              Comment


                                Naujos parkavimo vietos ir apšvietimas Žemynos g. (žemėlapis)

                                Click image for larger version

Name:	DSC_1786.JPG
Views:	50
Size:	302,7 kB
ID:	1657615
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Kokia skaisti, šviesi nuotrauka, jei ne tie stulpeliai, atrodytų kaip sovietmetis.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Dabar neliko nei skaistumo, nei šviesumo, nei sovietmečio. Vien tik pietryčių Azija.
                                    Vietoje atskirų pėsčiųjų ir dviračių takų, kurie tarpusavy ir dar nuo kelio buvo atskirti žaliosiomis juostomis, dabar bus "vieningas" pėsčiųjų-dviračių takas. Pėsčiuosius įrėmins į 2 plytelių pločio taką tarp dviračių tako ir išsikišusių automobilių bamperių.

                                    Click image for larger version  Name:	DSC_2022.jpg Views:	1 Size:	329,7 kB ID:	1659958

                                    Click image for larger version  Name:	DSC_2023.jpg Views:	1 Size:	330,6 kB ID:	1659959
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Jau tik nereikia taip hyperbolizuoti. Geriau patikslink kurioje čia vietoje.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Naujos parkavimo vietos ir apšvietimas Žemynos g. (žemėlapis)
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Naujos parkavimo vietos prie Žemynos g., prie Medeinos RIMI. Užvakar.

                                          Click image for larger version  Name:	WP_20180811_14_11_54_Pro.jpg Views:	2 Size:	315,1 kB ID:	1662970Click image for larger version  Name:	WP_20180811_14_11_26_Pro.jpg Views:	2 Size:	314,7 kB ID:	1662971Click image for larger version  Name:	WP_20180811_14_09_48_Pro.jpg Views:	2 Size:	316,1 kB ID:	1662968

                                          Comment

                                          Working...
                                          X