Parašė Gladiator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai galės prie Spaudos rūmų ir dar Verslo trikampyje vystyt. Labai geras balansas gausis, net miesto plėtros strategijoj numatyta skaidyt biurus po skirtingas miesto vietas.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPatvirtintos 4 zonos, kuriose nustatyti koeficientai – kiek mažiausiai ar daugiausiai automobilių parkavimo vietų turės įrengti objekto statytojas. Pavyzdžiui, sostinės Senamiesčio 1-ojoje zonoje patvirtintas 0,25 minimalus ir 0,5 maksimalus koeficientas, t.y. čia statomam 100 kv.m. biurui ar keturiems butams statytojas privalės įrengti mažiausiai vieną parkavimo vietą, o daugiausiai – dvi vietas. Vilniaus miegamuosiuose rajonuose tokios lubos nenustatytos – čia bus galima įrengti maksimalų parkavimo vietų skaičių, o statytojas vietą automobiliui privalės užtikrinti kiekvienam butui ar biuro patalpai.
Kitas blogis - valstybinių institucijų rezervuotos stovėjimo vietos darbuotojams. Siūlyčiau kelti vietų rezervavimo įkainius, bet vargu ar valstybinėms institucijoms tas įdomu.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai galės prie Spaudos rūmų ir dar Verslo trikampyje vystyt. Labai geras balansas gausis, net miesto plėtros strategijoj numatyta skaidyt biurus po skirtingas miesto vietas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Efektyviau būtų nebedalinti senamiesčio gyventojams pigių parkavimosi leidimų. Prie namo daugiau vietų neatsiras, bet sėkmingai užiminės artimiausias viešas parkavimo vietas.
Melynoje zonoje gyventojas gauna du leidimus..Centre ten iš viso viskas "po ranka". Pėškom, dviračiu ar taksi. Kam dvi mašinos lengvatinėm sąlygom?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Būtent.
Melynoje zonoje gyventojas gauna du leidimus..Centre ten iš viso viskas "po ranka". Pėškom, dviračiu ar taksi. Kam dvi mašinos lengvatinėm sąlygom?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pirmas leidimas 43 eur metams, tikrai nebrangu ir galėtų padidinti mokestį, bet antras 52 eur mėnėsiui tikrai nėra labai pigu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPakalni cia sunku kaltint, nes tokia yra tendencija europoje - mazinti parkavimo vietas kovojant su automibilizacija. Bet pas mus viskas visada per kita vieta, jie siek tiek pamirso, kad Vilniuje nera patogaus viesojo transporto. Turint omeny klimata, as netikiu kad zmones perses i VT kol nebus metro. O jau musu karta jo tikrai nepamatys, tai kad vienintele iseitis Vilniui yra... gyventoju mazinimas ir emigracija. Ot tada gerai, nieko nereikia daryt.
Žodžiu, ir vėl gausime dar vieną ekstensyvios plėtros bangą. Taip, centre bus laisviau. Bet žmonėms reikės važiuoti į miesto pakraščius ir užsikimšinės miesto pakraščiai bei pagrindiniai išvažiavimai (ar įvažiavimai) į miestą. Jei centre dar palyginti gerai išplėtotas viešasis transportas, tai pakraščiuose arba jo nėra, arba jis toks, kad juo gali naudotis tik tie, kurie turi marias laiko ir taupo pinigus.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.21, 21:18.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽodžiu, ir vėl gausime dar vieną ekstensyvios plėtros bangą. Taip, centre bus laisviau. Bet žmonėms reikės važiuoti į miesto pakraščius ir užsikimšinės miesto pakraščiai bei pagrindiniai išvažiavimai (ar įvažiavimai) į miestą. Jei centre dar palyginti gerai išplėtotas viešasis transportas, tai pakraščiuose arba jo nėra, arba jis toks, kad juo gali naudotis tik tie, kurie turi marias laiko ir taupo pinigus.
Paskutinis taisė Gladiator; 2017.12.22, 08:13.
Comment
-
Visų pirma tai riboti žadama senamiestyje ir centre. O juose ir taip didelių biurų neįkiš. Dauguma parkavimo vietų yra gatvėse. Bet kokiu atveju bus eksktensyvi miesto plėtra į pakraščius, dažniausiai palei pagrindinius kelius iš miesto ir toks miesto augimas į plotį neaugant gyventojų skaičiui yra didelis blogis. Dar labiau didėja poreikis geram susisiekimui, o viešasis transportas gero susisiekimo su pakraščiais užtikrinti net ir V. Europos miestuose negali. Vienas autobusas per valandą ar dvi netenkina absoliučios daugumos. Tokiu atveju, pamatysime, kai per ateinančius 5-8 metus, pavyzdžiui, Vakarinis Vilniaus aplinkkelis bus apstatytas ir nebeatliks savo funkcijų, nes taps vidine miesto gatve. Kaip kad tokia tapo Ukmergės gatvė nuo Šeškinės link miesto ribos.
Vakarų Europoje panaši tvarka, kokią siūlo valdžia, veikia dėl to, kad miesto plėtra planingai užsiima miesto valdžia ir galutinį sprendimą priima ji, o ne verslas prašo leidimo, o valdžia jį duoda su minimaliom sąlygom, visiškai neplaningai ir t.t. Kol nebus būtent tokios miesto plėtros, tol ši ar panaši valdžios iniciatyva tik skatins ekstensyvią plėtra, miesto nesveiką augimą į pakraščius, centro ištuštėjimą ir netgi apmirimą.
Paskutinis taisė Al1; 2017.12.22, 08:28.
Comment
-
Gal savivaldybė bent teiktųsi įrengti tikras parkavimo aikšteles aplink miesto branduolį?? Drausti ir rinkti babkes iš važiuojamoje dalyje "parkuojamų" automobilių yra primityviausias sprendimas, o pateikiama kaip koks nors progresas.
Yra aikštelė Maironio g., bet, manau, kad jai ten nėra tinkamiausia vieta. Yra apgailėtinas parkingas-purvynas prie Seimo.
P&R sistemos šiemetinė parodija gėdingai žlugo.
Kaip vienas iš praktikoje naudotų variantų (nors ne geriausias) buvo prie Savanorių RIMI Supermarketo, kol jo neuždarė savo reikmėm.
Visuose normaliuose didmiesčiuose dideli parkingai yra prie transporto mazgų miesto perimetre, dažnai su kombinuotu prekybos-pramogų kompleksu šalia.
Tragiška situacija ir miegamuosiuose rajonuose. Net prie sovietų, kai automobilių buvo 10 kartų mažiau, buvo įrengti parkingai, garažai (dabar didelė dalis panaikinta). Mūsų savivaldybė tiesiog "dėjo skersą" ant problemos ir viltis deda į automobilizmo mažėjimą 2050 metais. O ką - pigu ir daryti nieko nereikia.Paskutinis taisė Sula; 2017.12.22, 08:53.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąYra aikštelė Maironio g., bet, manau, kad jai ten nėra tinkamiausia vieta.
Kitas geras parkingas yra Olandų prie laidojimo namų. Bet iš ten ateiti į Senamiestį per kalnų parką arba siaurom Užupio gatvelėm prastesniu oru menkas malonumas. VT susisiekimo su senamiesčiu iš ten rodos irgi nėra?
Dar galėtų Trijų Kryžių parkingą perdaryti į daugiaaukštę. Jis ir taip užkištas į užkamnpį, vaizdo negadintų. Kiek mačiau ten dažnai pilna.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele?
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Neasfaltuota, linijų nėra, vargiai ar apšviesta vakarais, nekalbant apie kameras - viskas su ja blogai. Tokių mažų aikštelių turi buti bent 10-20 aplink Senamiestį, tada galima kalbėti apie eismo mažinimą pačiame Senamiestyje.
10-20 tokio dydžo aikštelių gal būtų per daug. Bet bent kelios aikštelės iš visų pusių (Halės turgus/Stotis, Naugarduko/Pylimo kampas, Mindaugo tiltas) ryškiai pagerintų situaciją.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ji praktiškai yra Senamiestyje! Jau ten reiktų riboti eismą. Ir sutvarkyta prastai - nors grindinį pakloti galima? Plius nėra normalių VT jungčių.
Būtent tai, kad ji praktiškai senamiestyje, bet nereikia lįsti į siauras senamiesčio gatveles ir yra jos privalumas. Galima pradėti žmones pratinti prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti nederinant prie VT sutvarkymo. Nebelieka argumento "bet VT retai važiuoja", "VT smirda", "bomžai" ir pan ir t.t.
Idealiu atveju būtų galima iškelti į griaunamų gamyklų teritoriją. Bet kaip suprantu ten visa žemė privati ir nieko panašaus nėra numatyta. Užupyje ar prie Audėjo laisvos žemės rodos irgi nėra.
O nuo laidojimo namų Olandų gatvėje VT jau reiktų. Bet ar apsimokės iš senamiesčio į ten VT leisti pakankamai dažnai ir praktiškai kiaurą parą? Maironio gatvės aikštelės vienas pagrindinių privalumų tame ir yra, kad vakare pasėdėjus senamiestyje nereikia sukti galvos dėl praretėjusio VT. Bet kada galima pėstute pareiti iki auto.
Papildomas privalumas - žmonių srautas gerokai pagyvina Tymo turgų/Kūdras/Barbakaną.
Jei problema vizualinė tarša - galima patį parkingą pakišt po kažkokia terasa. Arba prabangus variantas - kišt į kalną. Nors ir taip ten viskas duobėj, iš toliau nelabai matosi.
Ar siūlytum uždaryt visiškai ir siūlytum visiems naudotis Olandų parkingu? Ir iš ten padaryti žiedinį VT maršrutą per senamiestį, kuris kursuotų kas 5-10min ir kažkokiu būdu išvengtų senamiesčio/užupio kamščių?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar siūlytum uždaryt visiškai ir siūlytum visiems naudotis Olandų parkingu? Ir iš ten padaryti žiedinį VT maršrutą per senamiestį, kuris kursuotų kas 5-10min ir kažkokiu būdu išvengtų senamiesčio/užupio kamščių?
Tiesiog, rašau, kad reikia kurti visą normalių parkingų sistemą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTragiška situacija ir miegamuosiuose rajonuose. Net prie sovietų, kai automobilių buvo 10 kartų mažiau, buvo įrengti parkingai, garažai (dabar didelė dalis panaikinta).
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai kurių parkingų/garažų didelė dalis panaikinta?
Beveik visi metaliniai Lazdynuose, Naujininkuose, aikštelės Lazdynuose, Karoliniškėse, Žirmūnuose, Žvėryne.
Comment
Comment