Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai kaip tamstos nuomone Wytawtai nedaro jokios žalos, taip ir kai kurių kitų nuomone, priparkuotas automobilis nedaro jokios žalos. Elementarus sveikas protas veikia tik kai sutampa su paties point of view? Nustokim vieni kitus badyti pirštais. Vieni sako, tegu savivaldybė pirma įrengia aikšteles. Kiti sako užbauduokim ir tegu pėsti vaikšto. O kai pasiūlai kažką patiems padaryti, tuomet jau tipo ne į temą. Labai sveiko proto diskusijos.
O šiaip tai wow, sunku patikėti, kad agituoju čia laikytis įstatymų tam, kad Vilnius neatrodytų kaip skylė (t.y. taip, kaip jis atrodo dabar). Aš suprantu, kad yra nusistovėjęs status quo ar net tam tikros panetkės, bet come on, negi taip sunku perlipti per savo plūgišką mentalitetą ir suvokti, kad Lietuvoje jau nebėra baudžavos ir dabar ne 19 amžius?Paskutinis taisė John; 2017.04.02, 22:25.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSveikas protas sako, kad jei KET nesilaikymas yra masinis ir problema parkavimo vietų, aikštelių trūkumas visame mieste, o ne tik pavieniai nekultūringi vairuotojai, reikia savivaldybei ne tūkstančius papildomų baudų išrašinėtojų pasamdyti, kad tik būtų viskas pagal zakoną, o investuoti į infrastruktūros, VT gerinimą ir plėtrą.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąJohnas - dvigubų standartų ir sveiko proto taikymo didmeistris Kažkodėl tai nesistebiu Būtų įdomu kaip nors išsiaiškinti, kuriam principui iš dviejų paminėtųjų jis taiko prioritetą kai reikia priparkuoti mašiną?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSveikas protas sako, kad jeigu miestas atrodo kaip third world skylė, skendėjanti purve ir su išlaužytais šaligatviais dėl sužvėrėjusių auto savininkų, tai reikia predėti įgyvendinti seniai galiojančius ir niekada neatšauktus įstatymus, kurie skirti užtikrinti, kad to nebūtų.
O šiaip tai wow, sunku patikėti, kad agituoju čia laikytis įstatymų tam, kad Vilnius neatrodytų kaip skylė (t.y. taip, kaip jis atrodo dabar).
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąDar sveikesnis protas sako kad reikia pradėt ne nuo masinių maudų, o nuo investicijų į infrastruktūrą. Tam pinigų nėra nes reikia užglaistyt Zuoko skolas. O baudavimas gali lemt kad per kitus savivaldos rinkimus žmonės ims balsuot už kitus. O to nei vienas politikas nenori.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO baudavimas gali lemt kad per kitus savivaldos rinkimus žmonės ims balsuot už kitus. O to nei vienas politikas nenori.
Šiaip labai liūdina, kad toks mastymas tebeveši netgi sąlyginai šviesios ir intelektualios visuomenės dalies gretose. Bijau, kad problemos niekada nebus išspręstos, jeigu toks požiūris dominuos. Tiesiog visada "atsiras" bent dešimt priežasčių gyventi kiaulidėje.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKartais būna sunku, bet, norit tikėkit, norit ne, visada pavyksta tai padaryti legaliai!Paskutinis taisė andyour; 2017.04.02, 22:44.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai ir vargsti Numeti tačką į kokią vaikų žaidimų aiktštelę ir tiek, gi visi taip daro.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu pradėti bauduoti iškart po rinkimų ir greitai sutvarkyti parkavimo problemą, iki sekančių rinkimų žmonės viską gali ir pamiršti. O tvarka bus įvesta.
Parašė JohnŠiaip labai liūdina, kad toks mastymas tebeveši netgi sąlyginai šviesios ir intelektualios visuomenės dalies gretose. Bijau, kad problemos niekada nebus išspręstos, jeigu toks požiūris dominuos. Tiesiog visada "atsiras" bent dešimt priežasčių gyventi kiaulidėje.
Aš ir jei savo kieme kartais nerandu vietos (kas būna labai retai), tai parkuojuos gretimuose kiemuose. o jei ten nėra vietos, tai tada parkuojuos prie artimiausio PC.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąGalima būtų bandyt tokį variantą, bet su dabartine valdžia tas jau būtų per vėlu.
Comment
-
Pradėt masiškai baust už blogą parkavimą ir taip neva spręst aplinkos darkymo problemą yra tas pats, kas spręst spūsčių problemą visus stovinčius spūstyse baudžiant ("važiuok kitu keliu" - "bet kad visur užkišta"). Baudimas makes sense ten, kur vietos parkuotis yra, bet tos vietos nėra "prie pat įėjimo", bet makes no sense ten, kur 2 kilometrų spinduliu tėra tik kiti užgrūsti kiemai ir nieko daugiau.
Masinis baudimas realiai labiausiai pasieks tuos žmones, kurie dirba iki vėlumos, o ne iki 5 pm. Gyvenau Stanevičiaus g., dirbau vakarais-naktimis, grįždavau 1-4 am, sukinėdavau ratus aplink pusė rajono ir galiausiai vis tiek tekdavo statyt belekur "svarbu netrukdytų niekam". Prie to paties, čia skaitėsi, kad gyvenu "geroj vietoj parkingo prasme", nes prie namo buvo dvi aikštelės, kuriose dar būdavo viena kita vieta iki 8 pm, prie kitų namų po 6 vakaro jau pradedama statyt ant žolės, šaligatvių ir kt.
Aišku, gaila žalių erdvių, bet baust žmones dėl to, nes iš darbo grįžta vėliau negu visi ir įsivaizduot, kad darai kažkokį gerą darbą yra kvaila. Ne vienoj Vilniaus vietoj parkuojama netvarkingai ne dėl to, nes "sunku šimtą metrų iki laiptinės paeit", bet dėl to, nes jeigu priparkuosi tvarkingai, turėsi eit iki laiptinės 1-2 km, dažnai dar nelabai saugiam rajone. Vėlgi, nekalbu apie atvejus, kai tikrai yra pakankamai vietos in a reasonable distance.
Beje, prie to paties, UK yra parkuojama tiek ant žolės, tiek ant šaligatvių ir niekam dėl to galvos nesprogsta. Mes tuo tarpu norim būt labai tvarkingi ir gražūs, bet investuot į tai niekas nenori. O spręst baudom tai, pasikartosiu, tas pats kas spūsčių problemą baudomis spręst.
Comment
-
Parašė SkepBrain Rodyti pranešimąPradėt masiškai baust už blogą parkavimą ir taip neva spręst aplinkos darkymo problemą yra tas pats, kas spręst spūsčių problemą visus stovinčius spūstyse baudžiant ("važiuok kitu keliu" - "bet kad visur užkišta"). Baudimas makes sense ten, kur vietos parkuotis yra, bet tos vietos nėra "prie pat įėjimo", bet makes no sense ten, kur 2 kilometrų spinduliu tėra tik kiti užgrūsti kiemai ir nieko daugiau.
Masinis baudimas realiai labiausiai pasieks tuos žmones, kurie dirba iki vėlumos, o ne iki 5 pm. Gyvenau Stanevičiaus g., dirbau vakarais-naktimis, grįždavau 1-4 am, sukinėdavau ratus aplink pusė rajono ir galiausiai vis tiek tekdavo statyt belekur "svarbu netrukdytų niekam". Prie to paties, čia skaitėsi, kad gyvenu "geroj vietoj parkingo prasme", nes prie namo buvo dvi aikštelės, kuriose dar būdavo viena kita vieta iki 8 pm, prie kitų namų po 6 vakaro jau pradedama statyt ant žolės, šaligatvių ir kt.
Aišku, gaila žalių erdvių, bet baust žmones dėl to, nes iš darbo grįžta vėliau negu visi ir įsivaizduot, kad darai kažkokį gerą darbą yra kvaila. Ne vienoj Vilniaus vietoj parkuojama netvarkingai ne dėl to, nes "sunku šimtą metrų iki laiptinės paeit", bet dėl to, nes jeigu priparkuosi tvarkingai, turėsi eit iki laiptinės 1-2 km, dažnai dar nelabai saugiam rajone. Vėlgi, nekalbu apie atvejus, kai tikrai yra pakankamai vietos in a reasonable distance.
Beje, prie to paties, UK yra parkuojama tiek ant žolės, tiek ant šaligatvių ir niekam dėl to galvos nesprogsta. Mes tuo tarpu norim būt labai tvarkingi ir gražūs, bet investuot į tai niekas nenori. O spręst baudom tai, pasikartosiu, tas pats kas spūsčių problemą baudomis spręst.
Ilgainiui ši problema linkusi "spręstis" savaime, nes kažką gal užknis ieškoti vietos ant vejos ar šaligatvio, kitas tiesiog pasiskaičiuos ar tikrai verta turėti automobilį lyginant su alternatyvomis, trečias ryšis persikelti gyventi arčiau darbo, bet mokestinės iniciatyvos galėtų tuos procesus paspartinti, jei tik būtų politinės drąsos.Paskutinis taisė vėkas; 2017.04.03, 01:36.
Comment
-
Spėju, kad parkavimo problema yra pirmuosiuose sovietiniuose daugiabučiuose, ten kur daug butukų viena name arba tiesiog sovietų nenumatytos aikštelės, kap kažkas sakė skirtos tik spec transportui. Šeimos dažnai vengia tokių butų. Tendencija, kad ten pasilieka pensininkai ir nuomojasi jaunimas, ta grupė kuri neturi mažų vaikų, bei automobilių. Tai gal problema nėra tokia visuotina, užtektų kokią veją ar žaidimų aikštelę paversti stovėjimo vieta.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSpėju, kad parkavimo problema yra pirmuosiuose sovietiniuose daugiabučiuose, ten kur daug butukų viena name arba tiesiog sovietų nenumatytos aikštelės, kap kažkas sakė skirtos tik spec transportui. Šeimos dažnai vengia tokių butų. Tendencija, kad ten pasilieka pensininkai ir nuomojasi jaunimas, ta grupė kuri neturi mažų vaikų, bei automobilių. Tai gal problema nėra tokia visuotina, užtektų kokią veją ar žaidimų aikštelę paversti stovėjimo vieta.
Pasižiūrėkite, kas dedasi tiek Lazdynuose, tiek Fabijoniškėse ir net prie naujų "kartonkių".
Prie "chruščiovkių" ji iš ties ne tiek aštri dėl jūsų paminėtų priežasčių.
Senesniuose rajonuose verkiant reikia daugiaaukščių parkingų.
Beveik visos buvusios stovėjimo aikštelės panaikintos ir užstatytos.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąProblema yra visuotinė, net prie pačių naujausių daugiabučių.
Pasižiūrėkite, kas dedasi tiek Lazdynuose, tiek Fabijoniškėse ir net prie naujų "kartonkių".
Prie "chruščiovkių" ji iš ties ne tiek aštri dėl jūsų paminėtų priežasčių.
Senesniuose rajonuose verkiant reikia daugiaaukščių parkingų.
Beveik visos buvusios stovėjimo aikštelės panaikintos ir užstatytos.
https://www.google.lt/maps/@54.72599...!7i6144!8i3072
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas ten brangių daugiaaukščių aikštelių nestatys. Beveik visur užtektų elementariai padaryti paprastų aikštelių vietoje pievų, kurių ten dabar per daug, va kaip pvz. čia tose pačiose fabijoniškėse padaryta ir išspręsta parkavimo problema bent viename kieme:
https://www.google.lt/maps/@54.72599...!7i6144!8i3072
Mums savivaldybė Lazdynuose nedavė leidimo plėsti parkavimo aikštelės, bet Grigiškėse leido (ten aikštelės fiziškai nebuvo 120 butų namui). Viskas savo sąskaita, aišku.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomu, kaip tai įforminta ir kieno lėšomis. Kaip tik už keliasdešimties metrų gyvena pažįstama ir kankinasi šiuo klausimu.
Mums savivaldybė Lazdynuose nedavė leidimo plėsti parkavimo aikštelės, bet Grigiškėse leido (ten aikštelės fiziškai nebuvo 120 butų namui). Viskas savo sąskaita, aišku.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...iai-221-688407Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.03, 11:31.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPadaryta savivaldybės lėšomis, ten aplink visa žemė priklauso pačiai savivaldybei, tai ir biurokratinių kliūčių nebuvo.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...iai-221-688407
Vienu žodžiu, visiškai identiškose situacijose savivaldybė elgiasi skirtingai.
KIek suprantu pateiktas pavyzdys yra daugiau išimtis nei taisyklė.Paskutinis taisė Sula; 2017.04.03, 11:42.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKeista, Lazdynuose vienas iš pagrindinių savivaldybės argumentų buvo tas, kad "žemė ne jūsų", todėl detaliojo plano keisti (ar tai būtina nežinau) negalime net inicijuoti.
Vienu žodžiu, visiškai identiškose situacijose savivaldybė elgiasi skirtingai.Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.03, 11:45.
Comment
Comment