Jei Molėtuose, Skuode, Telšiuose nėra tokių ženklų ir nereikia laikrodžio, tai mes ligonį, kuris atvyko į III lygio ligoninę, priversime lakstyti po Vilnių ir ieškoti kur nusipirkti tą laikrodį (pvz. SISP kioske Kudirkos a.).
Tai bus žymiai sudėtingiau, nei už tą valandą sumokėti 60 centų į automatą.
Laukiau be problemų (įjungi planšetą, panaršai internete, nuperki kioskelyje kebabą, laikas neprailgsta - vis tiek geriau nei važiuoti per visą miestą namo per kamščius, o po to grįžti).
Jei Molėtuose, Skuode, Telšiuose nėra tokių ženklų ir nereikia laikrodžio, tai mes ligonį, kuris atvyko į III lygio ligoninę, priversime lakstyti po Vilnių ir ieškoti kur nusipirkti tą laikrodį (pvz. SISP kioske Kudirkos a.).
Niekas nereikalauja laikrodžio - galima ant popieriaus užrašyti laiką. Kiekvienas norintis ras priežasčių nesilaikyti taisyklių.
PS Kuo dėti pacientai?
Jei Skuode (Šalčininkuose, Varėnoje, Zarasuose) nėra ženklo "Ribotas stovėjimo laikas", tai mes sergantį pacientą versime jį pirkti?
Jei norime, kad ženklo "Ribotas stovėjimo laikas" būtų paisoma, reikia bausti. Taigi turime bausti:
1. Visus, kas neturi laikrodžio.
2. Visus, kas stovėjo ilgiau nei leidžia laikrodis.
Skrituliais neprekiauju ir kaip jau esu minėjęs, net nežinau kodėl jį reikėtų turėti. Gal galite nuorodą į dokumentą, kuris nurodo, kad pažymėti laiką (ko reikalauja KET) galima tik skrituliu?
Žmogus atvykęs iš Skuodo, Šalčininkų ar Vilniaus, gali tokiu atveju paimti lapuką ir užrašyti laiką. Niekur jam nereikia važiuoti ir nieko pirkti, o jeigu tai pernelyg sudėtinga užduotis - vertėtų apskritai pamastyti apie galimybę vairuoti transporto priemonę.
Skrituliais neprekiauju ir kaip jau esu minėjęs, net nežinau kodėl jį reikėtų turėti. Gal galite nuorodą į dokumentą, kuris nurodo, kad pažymėti laiką (ko reikalauja KET) galima tik skrituliu?
Žmogus atvykęs iš Skuodo, Šalčininkų ar Vilniaus, gali tokiu atveju paimti lapuką ir užrašyti laiką. Niekur jam nereikia važiuoti ir nieko pirkti, o jeigu tai pernelyg sudėtinga užduotis - vertėtų apskritai pamastyti apie galimybę vairuoti transporto priemonę.
Ir kaip nubausti su tuo lapuku?
Kontrolierius turi paimti aiškius įrodymus. Kitaip teismą praloš. T.y. nufotografuoti planšete kas stovi, kur stovi ir tą lapuką. Sutemus, per įstrižą stiklą - kas ten matysis? Jei kažkas tušinuku pakeverzos ir numes.
Turi būti visuotinė priemonė - "laikrodis", kitų priemonių gatvėse nėra (uždarose aikštelėse - šlagbaumas ir numerio nuskaitymas).
Kontrolierius turi paimti aiškius įrodymus. Kitaip teismą praloš. T.y. nufotografuoti planšete kas stovi, kur stovi ir tą lapuką. Sutemus, per įstrižą stiklą - kas ten matysis? Jei kažkas tušinuku pakeverzos ir numes.
Turi būti visuotinė priemonė - "laikrodis", kitų priemonių gatvėse nėra (uždarose aikštelėse - šlagbaumas ir numerio nuskaitymas).
O kaip sėkmingai nufotografuoja popierinius parkavimo bilietėlius su išmušta data ir laiku?
Laikrodžiai ar skrituliai gal ir turi būti, bet dabar nėra jokio reglamentavimo, kad būtent tik juos reikia naudoti, o taisyklė dėl laiko pažymėjimo KET egzistavo visada.
„Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad rytoj sostinės taryba svarstys klausimą dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą Vilniaus mieste nuostatų keitimo. Pokyčiais bus siekiama užtikrinti tvarkingą automobilių statymą ir sureguliuoti jų stovėjimo trukmę.
Vilniaus miesto tarybai bus siūloma keisti dviejų vietinės rinkliavos zonų tarifus: raudonosios zonos – iš 0,9 Eur į 1,5 Eur už valandos stovėjimą ir mėlynosios zonos – iš 1,8 Eur į 2,5 Eur už valandos stovėjimą.
Ketinama išplėsti ir mėlynąją zoną, į ją įtraukiant šiuo metu raudonojoje rinkliavos zonoje esančias B. Radvilaitės, Islandijos, Vilniaus, Liejyklos, Totorių, L. Stuokos–Gucevičiaus, Pilies, Šv. Jono, Dominikonų, Benediktinių, Labdarių gatves ir S. Daukanto aikštę.
Vilniaus miesto tarybai ketinama siūlyti keisti ir kitų rinkliavos zonų ribas. Žaliojoje zonoje esanti likusi Konstitucijos prospekto, Lvovo ir Linkmenų gatvių dalis būtų įtraukta į geltonąją zoną. Siekiant užtikrinti tolygų stovėjimo vietų apmokestinimą žalioji rinkliavos zona Naujamiestyje būtų išplėsta iki Panerių gatvės. Gyventojų patogumui, naujai apmokestintose stovėjimo vietose Raugyklos ir Šv. Stepono gatvėse suvienodinamos rinkliavos zonos – ten atsirastų geltonoji rinkliavos zona.
Siekiant užtikrinti tvarkingą automobilių statybą M. Dobužinskio gatvės ir Užupio dalyje būtų praplėstos geltonosios zonos ribos. Tuo tarpu Žvėryno rajonas, Vingio parko prieigos, bei netoli „Siemens arenos“ esanti Geležinio Vilko gatvės dalis ir kitos aplinkinės gatvės būtų įtraukta į žaliąją rinkliavos zoną.
Planuojamu Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu taip pat tikimasi įtvirtinti ir į rinkliavos zonas patenkančių gyvenamųjų kiemų apmokestinimo tvarką, kuri apribotų pašalinio transporto patekimą į kiemus.
Jei viską taip lengvu mostu šiandien priima ir nuo vasario 1 d. įsigalioja, tai bus įdomu... Pagaliau ate ate parkingui Vokiečių g. kiemuose ir visose panašiose vietose?
Man įdomu, kodėl kiemų apmokestinimą laiko geresniu variantu nei tų kiemų izoliavimą (šlakbaumai, vartai ar pan.)
Kainos Vilniaus senamiestyje iš tiesų palygint nedidelės, bet kad ir aplink senamiestyje nelabai patogu kur palikt auto - plačiai išsimėtęs tas senasis Vilnius.
Elementarus pasipinigavimas. Kažkada buvo teigta, kad pinigai eis stovėjimo aikštelų įrengimui. Kol kas, nuo Gedimino pr. požemio laikų, reikalai nepajudėjo.
Stovėjimo aikštelė prie Seimo - kažkoks pasityčiojimas ir gėda prieš svečius, aikštelė Maironio g. įrengta nekokybiškai, pataupant ant visko. Apie aikštelę prie Operos jau beveik užmiršta. Naujų aikštelių nėra. Parkavimas siaurose Senamiesčio eismo juostuose yra absurdas. Ten iš viso neturi būti automobilių. Jau nekalbu apie P+R sistemą. Gal iki kokių 2050 m. susikrapštys...
Pikčiausia dėl gyventojų. Pigiai perka terminuotas parkingo vietas ir laiko mėlynojoje zonoje. Pamėgink ten stabtelėti - nėra kur. Mėlynoje neturėtų būti jokių vietų, o raudonoje - tik vienam automobiliui. Nes dviejų automobilių laikymas vos 27 eur/mėn gyventojams. Tai prie biurų moka daugiau darbuotojai.
Nesuprantu aš tokių netikslingu mokesčių rinkimų kaip Lietuvoje. Mėlynojoje zonoje mokama net sekmadieniais ir net naktimis. Tai kad net į bažnyčia atvažiuočiau reikia mokėti...
Tuo tarpu Europa šiuos parkingo mokesčius taiko norint apmokestint asmenis kurie darbo reikalais palieka automobilius, o savaitgaliai ir laikas po darbo(18 val) - nemokamas parkavimas.
Panašu kad pas mus tuoj bus visur ir visada mokama. Kadangi laikas nuo kada iki kada parkuotis mokama auga, taip pat zonos plečiasi, bei kainos kyla Kainos kyla, bet tikslingui naudojimui pinigai tikslo kažkodėl nepasiekia. Parkingų daugiau neatsiranda, nekalbant apie tų pačių esančių parkingu priežiūrą.
Nesuprantu aš tokių netikslingu mokesčių rinkimų kaip Lietuvoje. Mėlynojoje zonoje mokama net sekmadieniais ir net naktimis. Tai kad net į bažnyčia atvažiuočiau reikia mokėti...
Tuo tarpu Europa šiuos parkingo mokesčius taiko norint apmokestint asmenis kurie darbo reikalais palieka automobilius, o savaitgaliai ir laikas po darbo(18 val) - nemokamas parkavimas.
Todėl, kad ten pilna automobilių ir vėlai vakare darbo dienomis, ir savaitgaliais. Todėl ir plečiamos zonos ir didinama rinkliava, kad norintiems atvažiuoti į mokamą vieną būtų įmanoma rasti bent vieną laisvą visoje pvz. Vokiečių ar Šventaragio g. Taip pat automobilius ten laiko ne tik svečiai, bet ir gyventojai, kurie gauna po vieną vietą butui už simbolinę metinę kainą, ir jiems gatvėje nebėra laisvų vietų.
Tuo tarpu Europa šiuos parkingo mokesčius taiko norint apmokestint asmenis kurie darbo reikalais palieka automobilius, o savaitgaliai ir laikas po darbo(18 val) - nemokamas parkavimas.
Teisingai, bet Lietuvoje tiesiog per daug automobilių, ketvirtadienį ar penktadienį vakare norint ten pasistatyti mašiną dažniausiai reikia kokį 20-30 min pasukti ratus. Tai jei būtų nemokama išvis apie jokį statymą nebūtų galima net pagalvoti.
Kalbant apie senamiestį, tai reiktų apskritai uždrausti automobilių eismą; tiems patiems gyventojams sudarius sąlygas parkavimo už senamiesčio ribų irgi turėtų būti draudžiama į jį patekti automobiliais.
Comment