/\ Kaip ir renovacija, ane? "be galo sunku" ir "jeigu būtų lengva jau visi seniai būtų susirenovavę".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąVaje, čia gi pagrindine miesto gatve, o ne gatvelė kuri veda iš aklygatvio... Tai gal dabar visiems kurie netures kur ikišt mašinos statyt Justiniškiu gatvei? Ten tai turbut niekam netrugdis..
Žinoma, tiesiog imti ir uždrausti visur parkuotis nėra sprendimas, bet kai parkuojama net ten, kur yra draudžiama senų seniausiai - tai jau atsiprašau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Kaip ir renovacija, ane? "be galo sunku" ir "jeigu būtų lengva jau visi seniai būtų susirenovavę".Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąReikalingas architektas, ekspertas-inžinierius ir galiausiai gal ir gaunamas leidimas.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Kaip ir renovacija, ane?
O dėl apželdintų garažų, tai turbūt tam ir apželdino, kad bent kažkiek žalumos po langais būtų. Paprastai tie garažai įrengti prie 9'iaaukšščių namų, kur tie namai gana suspausti ir be "akropolio" tipo stovėjimo aikštelių.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPrieš 10-15 m. mano namo komendantas (administratorius?) prašė leidimo praplėsti kiemo aikštelę, tai leidimas nebuvo išduotas, nes būtu nusavinta vaikų žaidimo aikštelės dalis. O jis buvo architektas...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Vakar pravažiavau Taikos g. bei dar šiandien pasitikslinau viską per Google Street View.
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNžn ant kiek čia aktualu, bet Taikos g. važiuojant nuo 43 autobuso žiedo vietoj buvusios papildomos juostos padare letėjimo juosta (pakeite punktirini ženklinima). Visoms sustatytom mašinom uždejo lapelius apie pažeidima...
Nebent jums atrodo, kad va šitaip parkuotis, kaip tai padarė vienas taksistas yra visiškai normalu. 3 metrai nuo stop linijos toje juostoje, kuria vienintele leidžiamas eismas tiesiai ir į dešinę ir į kurią pagal nubrėžtas linijas patekti jau nebegalima.
Parašė dondc Rodyti pranešimąP. S. Užvakar gavau baudą už parkavimą, nes vis įrenginėjami nauji ženklai, draudžiantys parkuotis. Pyktis paėmė, jog nubaudė mane, nes ilgiau miegu, o visi kiti lieka nenubausti, nes išvažiuoja į darbus nuo 6-7'ių ryto. Nubaudė 8:30 h.
Vakar ten važiuojant, akivaizdžiai matėsi, kad šie ženklai nėra nauji, o pažiūrėjus GSV - teko tuo pilnai įsitikinti.
Comment
-
Problema - socialistinis/sovietinis mąstymas. Kažkas turi pastatyti tas daugiaaukštes aikšteles, dar geriau jeigu nemokamai ir prie pat namo durų, kad toli eiti nereikėtų. Jeigu statė nemokamai daugiabučius, tai gal pastatys ir aikšteles automobiliams? Pirmiausiai, ko reikia, tai tokį mąstymą eliminuoti. Deja, bet daugumai to padaryti iki mirties tikriausiai jau nepavyks, o ta mažuma, kuri yra iniciatyvi, tai tikriausiai tiesiog emigruos į užsienį arba emigruos į savo namą privatų su garažu. Savivaldybė, Vyriausybė ir Europos Sąjunga tikrai neturi ir neturės tiek milijardų, kad sutalpinti visų automobilius nemokamai daugiaaukštėse nemokamose aikštelėse. Nes tokiu atveju, Petras norėtų turėti jau dešimt automobilių. Vienas kasdieniam naudojimui, o dar kiti tai šiaip, gal kada prireiks. Automobilio kainai pasiekus juokingą ribą, dabar bet kuris idiotas gali tą automobilį turėti. O juk jis stovi nenaudojamas ant žemės, kuri nėra to žmogaus nuosavybė. Tai jis užima vietą, kurios nėra tiek daug, kad visiems užtektų. Tai daugiabučių kiemai niekada ir nebuvo numatyti tokiam kiekiui automobilių. Reikia statyti aikšteles, o kol jų nėra, bausti tuos, kurie trukdo kitiems. Čia aišku reik ir auto mokesčio, ir nuvilkti laužus iš kiemų, ir bauduoti tuos, kurie užsiima verslu nelegaliu bei pardavinėja auto, neįteisinę veiklos. Ypač apkrauti mokesčiais tuos, kurie turi po kelias auto, kad praeitų noras tą daryti. Tada atsirastų pinigų aikštelėms, kurios deja, bet irgi būtų mokamos, nes kainuoja išlaikymas. O šiaip tai betvarkė tuose sovietiniuose kiemuose bent jau artimiausius 10 metų nesibaigs. O kodėl turėtų? Auto skaičius išliks stabilus arba nežymiai augs toliau, o naujai infrastruktūrai pinigų niekas nekaupia ir net nesiruošia kaupt. Vargu, ar pačios aikštelės savaime atsiras. Žlugęs reikalas, o tas policijos baudų rašymas primena mėginimą chaose įvesti mažytę tvarką, kai būtina rimta pertvarka.
Comment
-
Planuojama apmokestinti automobilių statymą daugiabučių kiemuose
2015-01-10
http://tv.lrytas.lt/?id=14199515311417609917♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
ką reiškia apmokestinti? Juk tai kaip normalus verslo planas turi būti. Savivaldybė turi parengti planus, aptarti su gyventojais ir tik po to skelbti apie apmokestinimą. O dabar kaip gaunasi : pinigai ryte - kėdės vakare, pinigai vakare - kėdės ryte. Ir nematant tų kėdžių dar. Nuėjus paskolos verslui - reikia motyvuoti kam TAU paskola, taip? O čia kaip, ATĖAU - SURINKAU - PAŽADĖJAU. O prekės nė kvapo.
Comment
-
Kuriozinė situacija: iš vairuotojų vagiamas laikas
Žmonėms pasipiktinus dėl automobilių stovėjimo apmokėjimo, o parkomatus prižiūrinčiai bendrovei „Stova“ pasiteisinus, kad jie tik vykdo miesto tarybos sprendimą, valdininkai ima gintis, kad Šiauliuose šis mokestis ir taip mažiausias iš visų miestų.
Vagia laiką?
Už automobilio stovėjimą Šiauliuose už vieną valandą reikia mokėti 30 ct, tačiau, į parkomatą įmetus 50 ct monetą ir norint stovėti valandą, parkomatas 20 ct grąžos neatiduoda, o laiko neprideda. Kol šalies nacionalinė valiuta buvo litas, už vieną valandą stovėjimo Šiaulių automobilių stovėjimo aikštelėje ar gatvės kelkraštyje vairuotojas mokėjo 1 Lt. Pasikeitus valiutai, valanda stovėjimo vairuotojui dabar atsieina 30 ct. Nuo sausio 1 d. vairuotojui valanda stovėjimo kelkraštyje ar aikštelėje pabrango 2 ct.
Nė vienas parkomatas Lietuvoje neduoda grąžos
Parkomatus prižiūrinčios bendrovės „Stova“ pardavimų skyriaus vadovas Artūras Satkūnas aiškina, kad šalyje nė vienas gatvės parkomatas neduoda grąžos. Kiek sumokėjai, tiek laiko ir gauni. UAB „Stova“ atstovai teigia, kad techninės galimybės leidžia laiką dalinti mažesniais intervalais, tačiau įmonė tiesiog vykdo miesto tarybos sprendimą. Pardavimų skyriaus vadovas Artūras Satkūnas esą girdėjo, kad miesto Taryba artimiausiame posėdyje ketina svarstyti šį klausimą ir įvesti rinkliavos už automobilių stovėjimą pataisas. Deja, į miesto Tarybos posėdžio darbotvarkę šis klausimas neįtrauktas, o ir artimiausiu metu neketinamas svarstyti.
Iš naujo klausimo nesvarstys
Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Arūnas Adomaitis, rengęs ir projektą teikęs miesto Tarybai, tikina, kad Tarybai artimiausiu metu nieko teikti neketinama, nes gyventojai dėl to kreipėsi tik vieną kartą, o UAB „Stova“, anot jo, žada palengvinti apmokėjimo galimybes. „Parkomatus administruojanti įmonė žada pasiūlyti galimybę atsisiųsti iš mobiliojo telefono priedą, kad gyventojas galėtų užfiksuoti stovėjimo pradžią ir pabaigą. Tai lyg ir būtų palengvinimas vairuotojams. Yra tokių siūlymų antrą stovėjimo valandą smulkinti kas pusvalandį ar net kas dvidešimt minučių. Jeigu bus daugiau pageidaujančių, nes kol kas tėra vienas kreipimasis, tada Tarybai teiksime svarstyti rinkliavos pataisas. Kol kas mūsų mieste ir taip yra viena mažiausių rinkliavų, jeigu dar sumažintume, tai visai neatsipirktų administracinės išlaidos“, – aiškina A. Adomaitis.
Comment
-
Negarantuoju ar nėra naujų draudžiamųjų ženklų:
https://www.google.lt/maps/@54.68164...K4VQbeVWyg!2e0
https://www.google.lt/maps/@54.68153...1KJzLwcphg!2e0
https://www.google.lt/maps/@54.67780...zv6nSKp_Ew!2e0
https://www.google.lt/maps/@54.67784...EjBlBj3cAQ!2e0
Galioja tik nuo šios vietos link Gedimino pr.:
https://www.google.lt/maps/@54.68696...hVNyY8TBig!2e0
https://www.google.lt/maps/@54.68910...H1W-ymIolw!2e0
O iš Šv. Ignoto jau grandinės nebėra? https://www.google.lt/maps/@54.68171...7swT0oRkLg!2e0 ?Paskutinis taisė dondc; 2015.02.22, 20:46.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO iš Šv. Ignoto jau grandinės nebėra? https://www.google.lt/maps/@54.68171...7swT0oRkLg!2e0 ?Lietuva visiems.
Comment
-
Kur Maironio g. 3, tai ten atrodo savadarbį ženklą pasikabino gyventojai, bet klausiau policininko, tai tokie ženklai negalioja. Palei namą pasistačius, kartą bobutė užsipuolė, tai arčiau VDA geriau statyt. Nuo Onos bažnyčios per vilnelę jei važiuosi, tai ten jau oficialus ženklas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
https://www.google.lt/maps/@54.67780...zv6nSKp_Ew!2e0
Ašmenos gatvėj iš abiejų pusių pastatė ženklus "Sustoti draudžiama". Pati nuoroda rodo tiesiai į ant vejos dysnos/ašmenos sankryžoj paliktus autombilius. Labai negražu.
Comment
-
Parašė shimon Rodyti pranešimąhttps://www.google.lt/maps/@54.67780...zv6nSKp_Ew!2e0
Ašmenos gatvėj iš abiejų pusių pastatė ženklus "Sustoti draudžiama". Pati nuoroda rodo tiesiai į ant vejos dysnos/ašmenos sankryžoj paliktus autombilius. Labai negražu.
O šiaip siūlau forume turėti atskirą tokių vietų sąrašą ir jį nuolat atnaujinti Labai praverstų praktiškai.Lietuva visiems.
Comment
Comment