Siekdami automobilius sukišti į mokamas aikšteles ir uždrausdami juos statyti Santariškių gatvėje, šalia ligoninės pastatų, Vilniaus eismo organizatoriai nepamąstė, kad nuo to kentės aplinkinių namų gyventojai. Labiausiai nuo automobilių kenčia M.Marcinkevičiaus gatvės 11-ojo, 13-ojo, 15-ojo ir 17-ojo namų gyventojai. Jų įsitikinimu, prie namų mašinas stato ne tik ligoniai, jų artimieji, bet ir Santaros klinikų darbuotojai, rezidentai. „Rytą dažnai pasitaiko nemalonių situacijų, kai atvykusieji matydami, kad gyventojo automobilis tuoj išvažiuos, įžūliai stovi ir laukia, kad pasistatytų savo automobilį į jo vietą užstodami įvažą kitiems. Neretai apgadinami gyventojų automobiliai“, – savivaldybei skundėsi minėtų namų gyventojai.
Jo žodžiais, Santaros klinikų lankytojai, o gal ir darbuotojai – įžūlūs, nekreipia jokio dėmesio į ženklą, draudžiantį automobiliams įvažiuoti į kiemą. Jis skeptiškai vertino pasiūlymą kaimynams įrengti užkardą prie įvažiavimo – vis tiek atvykėliai ras būdų įvažiuoti, o gal ir nulauš atitvarą.
O štai mokamoje daugiaaukštėje aikštelėje automobilių pilna tik pirmajame aukšte, išskyrus vietas, skirtas neįgaliesiems. Antrajame aukšte daug laisvų vietų, o kiti trys aukštai – visai tušti.
Tai yra pasekmė to, kad beveik 30 metų automobilistams viskas buvo leista ir miestas paverstas autogetu, bet nieko, ir lauko toletai ne taip lengvai prigyjo, kai Liudendorfo paliepimu lietuviai pradėjo juos statyti.
Tai yra pasekmė to, kad beveik 30 metų automobilistams viskas buvo leista ir miestas paverstas autogetu, bet nieko, ir lauko toletai ne taip lengvai prigyjo, kai Liudendorfo paliepimu lietuviai pradėjo juos statyti.
Geriau valandą sukiosiu ratus, kol rasiu laisvą vietą, eisiu 500 metrų, bet sutaupysiu porą euriukų!
Lietuvoje nėra nieko švenčiau už nemokamą parkingą, gaila kad prireiks kelių dešimtmečių, kad toks požiūris pasikeistų
Kaune žadama įgyvendinti leidimų strategiją prie daugiabučių gyvenamųjų namų.
Tankiai gyvenamuose rajonuose, kuriuos užtikrinamas susisiekimas VT, įgyvendinama teritorijos pertvarkymo bei automobilių stovėjimo apmokestinimo strategija. Šios strategijos tikslas užtikrinti darnų judėjimą tankiai apgyvendintuose rajonuose, taip pat skatinti gyventojus apsiriboti vienu automobiliu šeimai. Dalis strategijos gali būti įgyvendinama per leidimų politiką (pvz. pirmas leidimas statyti automobilį nebrangus, antras –daug brangesnis), stovėjimo vietų pasiūlos ribojimą.
Nematau problemos nuo šitos aikštelės vakare iki Norfos bazės pavažiuoti.
Tai tada prapuola pats tikslas, nes jei nėra problemų pavažiuoti tiek, tai galima ir toliau ir tuomet ai kam čia išvis kažkur persėdinėt.
Pvz. Visiems aišku, kad idealiausia vieta prekybos centrui yra stambiame persėdimo mazge, nes tuomet jis neprovokuoja papildomų kelionių automobiliu. Tad norint, jog PR sėkmingai veiktų, reikia atsižvelgti ir į tokius faktorius.
Tai kad ten visai šalia ta bazė, bet prie jos matyt nebuvo laisvos vietos aikštelei. Jei važiuočiau su automobiliu iš tos pusės, o darbas būtų centre, tikrai Norfos nebuvimas prie aikštelės manęs neatgrasytų naudotis aikštele.
Tikiuos, kad kokius kuolus susmaigstys, kad nebegaletu parkuotis tie, kurie matosi pirmoj foto po medziais. Runkeliu artimetika turetu atitikt - atimam 10 vietu, ir pridedam 10 vietu.
Tikiuos, kad kokius kuolus susmaigstys, kad nebegaletu parkuotis tie, kurie matosi pirmoj foto po medziais. Runkeliu artimetika turetu atitikt - atimam 10 vietu, ir pridedam 10 vietu.
Ziurint labai empatiskai, tai parkuotojai visvien nukentes. Siuo metu automobiliai stovi pavesyje, po medziais, naujose vietose seselio nebeliks ir parkuotojai is sitos situacijos islips pralose. Kita vertus, kad ten bus stulpeliai tikimybe kokia? Turbut jokia.
Savanorių prospekte atidaryta „Statyk ir važiuok“ aikštelė
Šiandien Vilniuje, šalia Savanorių pr. 124, pradėjo veikti nauja „Statyk ir važiuok“ aikštelė. Tai jau ketvirtoji tokia aikštelė sostinėje, kurioje vairuotojai kviečiami palikti savo automobilius ir kelionę į miesto centrą bei jo prieigas tęsti viešuoju transportu, taip prisidedant prie darnaus judumo sklaidos, spūsčių ir užterštumo mažinimo. Taip pat visose „Statyk ir važiuok“ aikštelėse šią savaitę startuos automobilių dalijimosi paslauga. „Po aikštelių atidarymo 2017 m. iki metų pabaigos vairuotojai jomis naudojosi 1751 kartus, o 2018 m. visose trijose „Statyk ir važiuok“ aikštelėse jau fiksavome 16,5 tūkst. apsilankymų. Per 2019 m. sausio-gegužės mėn. aikštelėse vairuotojai automobilius parkavo daugiau kaip 9000 tūkst. kartų, tad matome, jog paslaugos populiarumas, nors ir lėčiau nei norėtųsi, tačiau auga.
Santariškių medicinos miestelyje įsibėgėjo trečiosios daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės statybos darbai. Numatoma, kad 635 stovėjimo vietų aikštelė šalia Nacionalinio vėžio instituto pradės veikti šį rudenį. Šia daugiaaukšte aikštele bus baigtas formuoti vienuolikos stovėjimo aikštelių žiedas, užtikrinantis Santariškių medicinos miestelio įstaigų pacientų, lankytojų ir darbuotojų automobilių statymo poreikius. „Trečia daugiaaukštė aikštelė prisidės prie atvykstančiųjų srautų pasiskirstymo ir leis surasti automobilių stovėjimo vietą netoli reikalingos Santariškių medicinos miestelio įstaigos. Prašome žmones būti atidžius ir atkreipti dėmesį į nuorodas, ar pasiplanuoti automobilio statymą iš anksto“, – sako projektą vykdančios bendrovės „Santaros parkavimo paslaugos“ direktorius Marius Blagnys.
Comment