Medžiai prie kietųjų paviršių naudingi keliais aspektais: mažina dulkių kiekį ir sudaro šešėlį ant kietųjų paviršių. Pastarasis faktorius yra ypatingai svarbus tokiuose objektuose, kaip stovėjimo aikštelės.
Linkmenu Rimi deda slagbaumus ant savo dideles aiksteles. Aplinkiniam ofisam maziau parkingo bus, nes nuolatos masinu budavo pilna palei Linkmenu ir Zalgirio gatves + dings kampo kirtimas i GV
15min.lt Santariškėse įrengs ir atnaujins 300 stovėjimo aikštelių vietų
Viso iki 2019 m. pabaigos „UniPark“ įmonių grupei priklausanti UAB „Santariškių parkavimo paslaugos“ atnaujins 507 esamas ir naujai įrengs 2 250 naujų automobilių stovėjimo vietų
Gal kas žinote kokia situacija su stovėjimo aikštele prie Litexpo, ją ten užbaigs daryti, ar dabartinis rezultatas jau galutinis? Nes kažkaip apsilankius tai visiškai nepanašu jog ji baigta, nors spaudoje dar 2017 m. gruodžio mėn. buvo atidarymo "ceremonijos" nuotraukos su juostelės kirpimu.
Nepaisant to, kad nėra apšvietimo atramų ir įvažiavimai nuo gatvės nesukloti, tai dar kampuose ir asfaltą pakrapščius koja, galima iki skaldos "dasikasti" Nelabai supratau kaip tokį objektą galima iškilmingai atidarinėti.
„Statyk ir važiuok“ aikštelėse švilpauja vėjai, tačiau jų planuojama dar daugiau
Pirmų trijų aikštelių įrengimas Vilniui kainavo 55 tūkst. eurų. Visų trijų aikštelių išlaikymas kainuoja 3 tūkst. eurų per mėnesį.
Sėlių g. 62 (Žvėryno) „Statyk ir važiuok“ aikštelėje per dieną parkuojasi maždaug 11 automobilių, V. Gerulaičio g. 1 (priešais verslo centrą „Technopolis“, netoli „Siemens“ arenos) maždaug 2,5 automobilių, o Ukmergės g. 246 (šalia PC „Senukai“) maždaug 1,5 automobilio.
/\ Šiam PiaRinam projektui tinkamesnė vieta ne infrastruktūros, o savivaldybės temoje. Perkelta.
Jei P+R projekto vaisiais kas nors realiai naudosis, tuomet jam atsiras vietos ir infrastruktūros temoje.
Įdomu, kad Žvėryno aikštele realiai naudojamasi. Vieta nėra kažkuo ypatinga. Gal artumas prie centro padeda?
Straipsnyje atskleidzia kodel:
Geresnė situacija buvo tik Sėlių g., šalia Žvėryno žiedo, kur aikštelėje buvo 11 automobilių. Tačiau nereikia pamiršti, kad nuo lapkričio pabaigos parkavimas visame Žvėryne yra apmokestintas, taigi palikti transporto priemonę aikštelėje už 2 eurus visai dienai apsimoka labiau nei žaliojoje stovėjimo zonoje.
Tai kad straipsnyje nelabai buvo kažko naujo apie būsimas aikšteles (jų vietas, kada įrengs ir pan.), tai nieko baisaus, kad toks straipsnis apie nieką buvo perkeltas.
Tai kad straipsnyje nelabai buvo kažko naujo apie būsimas aikšteles (jų vietas, kada įrengs ir pan.), tai nieko baisaus, kad toks straipsnis apie nieką buvo perkeltas.
Straipsnis apie infrastruktūrą - parkavimo aikšteles. Arba turi būti VLN Infrastruktūros temoje arba Parkavimo temoje. Kitaip viską galima kelti čia: darželių atnaujinimą, viešųjų erdvių įrengimą ir ką tik nori, viską galima pavadinti PR'u ir "susiję su savivaldybe".
Dabar prašau jūs man pasakykit, jei aš nepadariau grubių klaidų šiame greitame skaičiavime (prisėdau ir rašiau nesustodamas - neatlikau detalaus skaičiavimo), ar nevertėtų vienerių metų biudžetu išspręsti dešimtmečius trunkančią isteriją auto parkavimo klausimu? Ar nebūtų daugumai nuo to geriau? Ar nesumažėtų įtampa ir konfliktai mieste? Ar nebūtų sutaupyta ant žmonių baudavimo, biurokratinių tąsymų? Ar ne gražiau ir patogiau gyventume? Ar nebūtų mažiau nenaudojamų dirvonų priežiūros išlaidų?
O kodėl reiktų parkavimo vietas prie daugiabučių įrenginėti viso miesto lėšomis, kurių ir taip trūksta bendriems ir svarbiems infrastruktūros projektams, gatvėms, viadukams, dviračių takams ir pan.? Parkant naują butą niekam nekykla klausimų, jog reikia pirkti požeminę ar antžeminę vietą, kodėl dabar savivaldybė turėtų pradėti tuom rūpintis? Gal tada ir kokiam Hanneriui prie statomų daugiabučių savivaldybė galėtų įrenginėti požeminius ar antžeminius parkingus? Savivaldybė kuom gali padėti, tai jei bendrija nori pasidaryti tą aikštelę, duoti leidimą ilgai nevilkinant, bet tą pačiai finansuoti absurdiška.
Comment