Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Papildant diskusiją aie parkavimą apart atsakomybės ir bausmių taikymo, galima svarstyti ir kitas priemones:
1. Automobilio mokestis (taršos, antro automobilio ir kt.) - prisideda prie vartotojų požiūrio formavimo, mažesnio automobilių skaičiaus ir t. t.
2. Parkavimo vietų apmokestinimas - lėšos vėliau gali būti panaudotos infrastruktūros priežiūrai, bei naujos įregimui ir kt.
3. Viešojo transporto sistemos vystymas, bei populiarinimas - mažesnis poreikis nuosavos transporto priemonės butinybei.
4. Susisiekimo alternatyvų pasiūla (multimodalumas - viena tranporto rūšis keičia kitą) plėtojant infrastruktūrą, pritaikant aplinką (dviračių takai, „Park & Ride“ ir t. t.).
5. Trasporto priemonių "mainų" sistema (pvz. "citybee").
Tačiau galimybė judėti, būti mažiau priklausomu, turėti savo asmeninę erdvę yra ganėtinai svarbus gerovės veiksnys.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąO ką daryti su miegamaisiais rajonais?
- 1 patinka
Comment
-
Nieko nedaryti. Kur parkuoti automobilį yra tik savininko problema. Kaip variantą komerciniais pagrindais galima įrengti mokamas aikšteles kažkur toliau nuo namų. Automobiliu naudotis turi būti problematiška (vietos nėra, mokamos aikštelės kur nors už kilometro nuo namų) ir brangu - tada jų nebus po 3 kiekviename bute.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan visgi keistas toks kone visuotinis NEskundimas, kai daromi akivaizdūs tvarkos pažeidimai, trukdantys kitiems.
Prieš kelis mėnesius daryta atsitiktinė foto netoli namų. Šaligatvis, kuriuo tenka susisiekti su pasauliu pėsčiam by default kas dieną atrodė maždaug taip:
Teko sušnekti su kaimynais dėl to. Vieni laikėsi "o tai kam čia trukdo" arba "o tai kur parkuoti" pozicijos, kiti lyg ir reiškė nepasitenkinimą, bet nepanašu, kad kas nors realiai būtų ėmęsis tai kaip nors spręsti. Tada nusprendžiau, kad enough is enough ir pradėjau kasdien (kartais ir 3 kartus per dieną ir net vidurnaktį) visus tokius iš eilės fotkinti ir raportuoti per appsą, skambinėti savivaldybės viešosios tvarkos skyriui ir dar apie tai užsiminti kaimynų FB grupėje (word of mouth kartais duoda efektą kaip reklamos toolas). Keli mėnesiai fast forward ir jau turbūt kokios dvi savaitės kaip nemačiau ant to šaligatvio nieko net trumpam sustojusio. Turbūt teks plėsti raportavimų geografiją, nes nebeatsiranda naujo grobio. Tik jeigu bent viena dešimtoji procento žmonių bent retkarčiais imtųsi tokios veiklos, Vilniuje visos parkavimo problemos išnyktų per porą mėnesių. Nebekiltų klausimų "o tai kur žmogui parkuotis" arba "negi kam trukdo". Mašinos tiesiog dingtų nuo šaligatvių ir vejų, nes skundimas visada veikia like a charm, duoda akivaizdžius, greitus ir sustainable rezultatus ir padeda žmonėms ateiti į protą ir būti geresniems. Tik KODĖL to beveik niekas nedaro? Kažko bijo? Jau lyg ir 27 metai, kaip baigėsi Sovietynas. Lyg ir nebereiktų bijoti?
Maniau, kad čia įvairios krizės, posovietinis nemokšiškumas užpuolė, kad viskas netvarkinga, bet pasirodo čia n kartų daugiau priežaščių.
Būtų labai puiku, kad gatvėse, kuriuose masisiškai parkuojasi automobiliai, būtų išskirtos atskiros parkavimosi juostos (gali būti parkavimosi kelio ženklai). Įvažos ties kiemais būtų pažymėtos geltonais zigzagais (su sustoti/stovėti draudžiama ženklais). Čia galioja visai Lietuvai. Neatrodo tvarkingai, kai viena juosta skirta tiek parkavimuisi, tiek važiavimui. Gražiai viskas daroma Kauno centre, kur pažymimos žalios dviračių juostos, šalia pažymimos ir parkavimosi juostos. Kyla idėja tokią problemą išspręsti visur.Paskutinis taisė PoDV; 2017.12.16, 20:05.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Būtų labai puiku, kad gatvėse, kuriuose masisiškai parkuojasi automobiliai, būtų išskirtos atskiros parkavimosi juostos (gali būti parkavimosi kelio ženklai). Įvažos ties kiemais būtų pažymėtos geltonais zigzagais (su sustoti/stovėti draudžiama ženklais). Čia galioja visai Lietuvai. Neatrodo tvarkingai, kai viena juosta skirta tiek parkavimuisi, tiek važiavimui. Gražiai viskas daroma Kauno centre, kur pažymimos žalios dviračių juostos, šalia pažymimos ir parkavimosi juostos. Kyla idėja tokią problemą išspręsti visur.
Kai kur viskas padaryta tinkamai. Pavyzdžiui, įvažiavimas į Lidl iš Fabijoniškių gatvės, kur per visą įvažiavimo trasą iš abiejų pusių nupieštos dvi riebios geltonos linijos, dėl ko visiems iškart tiksliai aišku - parkuotis ten negalima ir "nu tai kur žmogui parkuoti" nepraeis. Bet kitur analogiškose situacijose prie naujų objektų (apie senus net nekalbu) to nėra. Kodėl?
All in all, aš pradedu galvoti, kad didžioji dali kaltės, kodėl Vilniuje yra toks chaosas su parkavimu, eina būent savivaldybei. Tiesa, kad pilna chronių iš serijos "o tai kur man parkuoti", bet savivaldybė vos vos pajudinusi pirštą irbeveik nieko neinvestavusi šitą problemą galėtų visiškai išspręsti visame mieste per porą savaičių.Visiškai ir visiems laikams. Bet to nedaro. Rezultate, Vilnius atrodo kaip 3rd world skylė.Paskutinis taisė John; 2017.12.16, 21:59.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Lietuvoje gana prasta situacija su žymėjimu. Jeigu pagridninėse gatvėse daugmaž aišku, kur galima ir kur negalima parkuoti, tai šalutinėse arba visokiuose privažiavimuose ir įvažiavimuose visiškai neaišku. Nei savivaldybė, nei visokių projektų statytojai kažkodėl nesiima to spręsti. O sprendimas labai paprastas: sužymėti parkavimo vietas arba papaišyti geltoną juostą. Taip yra UK ir daugelyje kitų šalių, kur net iš iš mėnulio nukritęs ufonautas be tkurioje miesto vietoje suprastų, ar ten galima ar negalima parkuoti mašiną. Ir tai beveik nieko nekainuoja.
Kai kur viskas padaryta tinkamai. Pavyzdžiui, įvažiavimas į Lidl iš Fabijoniškių gatvės, kur per visą įvažiavimo trasą iš abiejų pusių nupieštos dvi riebios geltonos linijos, dėl ko visiems iškart tiksliai aišku - parkuotis ten negalima ir "nu tai kur žmogui parkuoti" nepraeis. Bet kitur analogiškose situacijose prie naujų objektų (apie senus net nekalbu) to nėra. Kodėl?
All in all, aš pradedu galvoti, kad didžioji dali kaltės, kodėl Vilniuje yra toks chaosas su parkavimu eina būent savivaldybei. Tiesa, kad pilna chronių iš serijos "o tai kur man parkuoti", bet savivaldybė vos vos pajudinusi pirštą irbeveik nieko neinvestavusi šitą problemą galėtų visiškai išspręsti visame mieste per porą savaičių.Visiškai ir visiems laikams. Bet to nedaro. Rezultate, Vilnius atrodo kaip 3rd world skylė.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDėl sniego jie turi kažkokį atmazą, aukščiausiam teisme matyt kažkoks advokatas sugebėjo laimėt, ir dabar tai veikia kaip precedentas - http://www.bernardinai.lt/straipsnis...ebe-veja/94928
Bet mano atveju juk matosi šaligatvis, o juo važiuoti negalima?
Su veja yra Teismo išaiškinimas.
„Vilniaus miesto savivaldybės administracija turėtų atlikti savo pareigą ir rūpintis bei prižiūrėti jai priklausančius žaliuosius miesto plotus, imtis veiksmų, kad tariamo pažeidimo vietoje augtų veja, kuri būtų atskirta nuo kelio dangos, kad būtų pastatyti kelio ženklai, draudžiantys statyti automobilius minėtoje vietoje ar imtis kitų prevencinių veiksmų“, – teisėjas nurodė, kad savivaldybės administracijai neatlikus jai priklausančių funkcijų, negalima konstatuoti, jog vairuotojas padarė pažeidimą.
Pasak teismo, toje vietoje, kurioje savivaldybės tarnautojai užfiksavo stovintį „Citroen Berlingo“, nė iš tolo net nekvepia žalia veja. „Pastebėtina, kad tariamo pažeidimo vieta yra pakankamai taisyklingos formos, vietos dangą sudaro lygiai suvažinėtas žvyras, kas galimai asmenims leidžia manyti, jog tai yra specialiai įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, o ne vieta, kurioje yra ar buvo veja“, – nutartyje pažymėjo teismas. Į bylą buvo pateiktos nuotraukos, kurioje užfiksuotas tariamas pažeidimas. Jas peržiūrėjęs teisėjas pažymėjo, kad „nekyla abejonių, kur yra veja, o kur – nesutvarkyta kelio danga“.
„Iš įvykio vietos fotonuotraukų matyti, kad aikštelėje veja neauga kuokštais ar dalimis net vasaros metu, o vejos vietoje tėra suvažinėtas žvyras, kuris nėra niekuo atribotas nuo važiuojamosios dalies“, – nurodė teismas. Nutartyje taip pat pažymima, kad pagal suformuotą teismų praktiką, veja turi būti laikoma tik tokia žolė ar pievelė, kuri specialiai suformuota, apželdinta, ir atlieka specialią kultūrinę paskirtį.
Mano "idėja Lietuvai" būtų sunumeruoti visas parkavimo vietas Vilniuje. Bus aišku kiek yra, kiek dar reikia įrengti, kad butų užtikrintas poreikis. Kartu atsirastų neBEužstatomi šiukšlių, gaisriniai privažiavimai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Čia policijos atsakymas. Jį paprasta skųsti. Atsakymo apačioje nurodyta kam galima ir kokiais terminais.
Su veja yra Teismo išaiškinimas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=63491684
Mano "idėja Lietuvai" būtų sunumeruoti visas parkavimo vietas Vilniuje. Bus aišku kiek yra, kiek dar reikia įrengti, kad butų užtikrintas poreikis. Kartu atsirastų neBEužstatomi šiukšlių, gaisriniai privažiavimai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kaip sunumeruoti visokias žvyruotas aikšteles, tas pačias pievas miesto periferijoje ir pan.? Vilniuje tai sunkiai įmanoma su tokia archajiška infrastruktūra. Ant pravažiavimų reiktų užpiešti geltoną liniją, kad būtų tikrai aišku, kad negalima parkuotis, ant šaligatvių, dviračių takų ir dabar negalima ir tai gana aiškiai apibrėžia taisyklės.
Baigtųsi "galima statyti", "negalima statyti".
- 1 patinka
Comment
-
Nebeteks klampoti: šalia „Litexpo“ atidaryta naujai išasfaltuota stovėjimo aikštelė
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...5min_Gruodis#_
Yra foto, video.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
„Litexpo“ lankytojams nebereikės kojų murkdyti purve
Šalia parodų ir kongresų centro „Litexpo” antradienį oficialiai atidaryta daugiau kaip 500 vietų asfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė.
Bendras automobilių ir autobusų stovėjimo vietų skaičius prie didžiausio Baltijos šalyse parodų centro išaugs daugiau nei dvigubai - iki 900. Mažiau nei per pusmetį aikštelę išasfaltavo Prancūzijos kapitalo įmonė „Eurovia Lietuva“, pateikusi ekonomiškai naudingiausią 929 tūkst. eurų (be PVM) vertės pasiūlymą...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Nieko čia sunkaus. Centre suskaičiavo. Vilniaus vartai - draudžiamų autoreporterių prisuko (nežinau ar žiemą veikia). Net žvyrkę prie mokytojų namų ar Vilniaus bastėjos suskaičiavo ir sutvarkė.
Baigtųsi "galima statyti", "negalima statyti".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Kažkaip mintijau šįvakar, ar nebus paprasčiausia išeitis apsauginiai stulpeliai. Masiškai, kur žalios zonos (planai turi būti), kalti tuos stulpelius. Čia turiu galvoj centralizuotą projektą, kuri vykdytų savivaldybė. Pas mus, Pašilaičiuose, keliose vietose yra - veikia 100 proc. Negali neveikt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš jau įsivaizduoju Šimašiaus atsakymą. Nors, tiesą sakant, net neįsivaizduoju, o netgi žinau, nes girdėjau jo paties live FB streame. Kažką pradėjo mykti apie galimybę raportuoti per programėlę ir kažkokias kitas problemas. Buvo graudu žiūrėti. Stulpeliai visame mieste, kaip yra normaliuose miestuose? You gotta be kidding. Greičiau jau Kirkorovas nustos koncertuoti Siemens arenoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
... Reiks kažkada parašyt jam per facebooką. Esmė ta, kad čia sisteminė problema, kad ją suvoktum nereikia jokių programėlių, raportavimų. Tiesiog reikia sužymėjimo ir kuolų. Gyvo galo kuolų.
Beje, kuolų net nereikia. Užtenka žinojimo, kad yra nebloga tikimybė, kad palikęs mašiną neleistinoje vietoje, sulauksi piniginės palengvėjimo. Mano paties kiemas yra gyvas to įrodymas. Galėčiau net ekskursijas daryti. Tam pasiekti pakako viso labo kelių nelaimėlių nubaudavimo už statymą ant šaligatvio ir tokios "žinios" pasklaidimo tarp kaimynų. Visi mažučiai dabar parkuojasi tvakingiau, negu Šveicarijoje. Visame Vilniuje tai būtų galima pasiekti per lygiai dvi savaites su esamais resursais, be jokių kuolų ir investicijų. Užtektų tik elementariai imti vykdyti savivaldybės funkcijas ir tiesmukai neignoruoti įstatymų.Paskutinis taisė John; 2017.12.19, 23:11.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Akivaizdu, kad tai ne tik nėra Šimašiaus prioritetinė sritis, bet ir kad jis tiesiog vengia šitos temos ir, panašu, yra nusiteikęs nieko toje srityje nedaryti. Man tik keista kodėl? Spėčiau, kad bijo vodytėlių nepasitenkinimo, nes nu tai kur žmonėm parkot mašynas?
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Parkavimą irgi reikia spręsti. Nežinau... Dažnai būna, kai pradedi kažką judinti, pamatai, kaip viskas kompleksiška. Bet tai negali būt pasiteisinimas, aišku...
Taip pat reiktų suprasti, kad mašinos turėjimas neapsiriboja vien pačia mašina. Be tiesioginių išlaidų geresniems lietnykams ar langų niaukimui, dar yra ir netiesioginių išlaidų, kaip antai parkavimas (kas galėtų pagalvoti!) ir visokios kitokios netiesioginės išlaidos ir problemos. Visa tai yra mašinos ownershipo dalis. Nėra taip, kad mašina mano problema, o parkavimas jau kažkieno kito (savivaldybės, kaimynų, ufonautų). Turi mašiną - rūpiniesi parkingu. Nėra vietos parkingui? Ieškok jos kitur, toliau, brangiau, whatever. Pačiu blogiausiu atveju, gali netgi eiti nx su visa savo mašina. Bet JOKIU atveju parkavimas ant šaligatvio ar žolės nėra vienas iš variantų under any circumstances, period. Savivaldybės reikalas tai garsiai ir aiškiai pasakyti ir kol to nebus, būsime apsidergusi 3rd world skylė.Paskutinis taisė John; 2017.12.19, 23:25.
- 4 patinka
Comment
-
Skaitant kai kuriuos komentarus gali susidaryti įspūdis jog privalomų elgesio normų kontrolė gali būti įgyvendinta ir nesilaikant privalomų elgesio normų.
Individualaus transporto reikšmingumas niekam nekelia abejonių, bet lengvesnis jo prieinamumas, miestų plėtra ir kt. sukuria ir naujų problemų.
Klausimas kokia dalis gamtos kapitalo gali būti pakeista žmogaus sukurtu kapitalu (apstatyta statiniais, išklota asfaltu ir t.t.) jau seniai yra keliamas šiuolaikinėje visuomenėje.
Akivaizdu, kad dabartinė infrastruktūra vis sunkiau išsitenka esamoje padėtyje, bet vien tik koncentruojantis atsakomybės, drausmės, ribojimų ir bausmės kryptimi, nesukuriant efektyviai funkcionuojančios sistemos, neturint strategijos ir aiškios ateities vizijos, vargu ar galima išspręsti visas problemas demokratinėje valstybėje.
Comment
Comment