Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Atversime plačiau savo pinigines nuo kovo 1 d.
"Jau po mėnesio sostinėje brangs automobilių stovėjimas - senamiestyje tarifas didės daugiau nei trečdaliu.
Taryba trečiadienį pritarė, kad nuo kovo 1 dienos automobilių stovėjimas brangiausioje mėlynojoje zonoje nuo 1,8 eurų už valandą brangtų iki 2,5 eurų. Raudonojoje zonoje valandos automobilio stovėjimas kainuos nebe 0,9 eurų, o 1,5 euro. Taip pat bus apmokestintas ir automobilių stovėjimas visame Žvėryne, Vingio parko prieigose bei netoli „Siemens arenos“ esančioje Geležinio Vilko gatvės dalyje - šios vietos bus įtrauktos į žaliąją rinkliavos zoną. Joje valanda stovėjimo kainuoja 0,3 euro - kaina nesikeis. Taryba nepritarė, jog sostinės daugiabučių kiemuose, kuriuose bus įvesta žalioji stovėjimo zona, miestiečiai savo kiemuose galėtų gauti nemokamus stovėjimo leidimus. Ypač stipriai automobilių stovėjimas brangs senamiestyje esančiose B. Radvilaitės, Islandijos, Vilniaus, Liejyklos, Totorių, L. Stuokos–Gucevičiaus, Pilies, Šv. Jono, Dominikonų, Benediktinių, Labdarių gatvėse ir S. Daukanto aikštėje. Čia buvusi raudonoji rinkliavos zona keičiama į mėlynąją. Į brangesnę geltonąją zoną įtrauktos Konstitucijos prospekto, Lvovo ir Linkmenų gatvių dalys, iki šiol buvusios žaliojoje. Žalioji rinkliavos zona Naujamiestyje bus išplėsta iki Panerių gatvės. Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ nurodo, kad papildomai surinkti pinigai bus panaudojami tvarkyti stovėjimo aikštelėms, parkavimo vietoms. Iš gautų pajamų taip pat ketinama finansuoti viešojo transporto sistemą, gerinti dviračių infrastruktūrą, didinti eismo saugumą. Įmonės vadovė Modesta Gusarovienė teigė, kad dabartiniai rinkliavos dydžiai, išskyrus 2011-aisiais įvestą mėlynąją zoną, buvo keičiami prieš 12 metų. Įmonė teigia atlikusi stovėjimo vietų užimtumo analizę, kuri atskleidė, kad tik viena iš dešimties stovėjimo vietų sostinės mėlynojoje ir raudonojoje zonose yra neužimta ir dėl to automobilių statymas senamiestyje yra neefektyvus. „Susisiekimo paslaugų“ pateikiamais duomenimis, Latvijos sostinėje Rygoje pirma valanda stovėjimo senamiestyje kainuoja 5 eurus, o kiekviena papildoma valanda – 8 eurus, Taline už valandos stovėjimą senamiestyje tenka mokėti 6 eurus. Taip pat keisis ir ilgesniam laikui rezervuojamų stovėjimo vietų tarifai, daugiausia aktualūs įmonėms: šie pakeitimai įsigalios nuo rugsėjo.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilniaus-senamiestyje-automobiliu-stovejimas-brangs-daugiau-nei-trecdaliu.d?id=73621506"
Comment
-
yra ir naujasis parkavimo planas http://www.vilnius.lt/index.php?4097869277
dėl rinkliavos įkainių ir mėlynosios zonos pokyčių senamiestyje labai pritariu, nes iki šiol buvo neadekvačiai maži įkainiai. vietoje, kur turėtų būti prioritetas pėstiesiems, grūsta pergrūsta automobilių. mėlynoji zona galėtų būti ir 5 eur/val.
Man tik keista kad parkavimo zonos plečiamos į išorę, pasigendu logikos, kodėl pvz kaip eigulių g., ulvydo g. ir žvėryno užkampiuose atsiranda rinkliavos, negi ten didelė problema?
Comment
-
Pora žodžių dėl Europos prekybos centro parkingo, kuriame vietoj popierėlių padarė numerių nuskaitymą (2 val nemokamai).
Įvažiavau, pralėkiau kėlis aukštus, nerades vietos išvažiavau, nes neturiu noro statytis 5 aukšte. Apvažiavau pastatą, supratau kad gatvėje tuo labiau nerasiu vietos ir įvažiavau į parkingą vėl. Atsirado vieta, pastačiau, grįžau po 5 minučių, noriu išvažiuot - šlagbaumas sako MOKĖK.
Skambinu į supportą ir jie man aiškina: "pas mus sistema tokia, kad jei išvažiavai ir vėl įvažiavai priskaičiuojam kaip už 2 valandas". Teko blokuot mašinas šalia, eiti 200 metrų iki aparato, mokėt 80 ct už tas alia dvi valandas. Štai taip.
Moralas: jei jau įvažiavai, tai ten ir lik.
Comment
-
Dėl numerių nuskaitymo sistemų: įdomu, o jei bando įvažiuoti koks atitinkamas sportinis automobilis su nemontuojamais numeriais priekyje, kaip jam įvažiuoti? Nejau galu?
Nežinau, gal dabar jau privaloma Lietuvoje registruotiems automobiliams dirbtinai susimontuoti priekinius numerius, bet, jeigu gerai pamenu, kažkada tikrai nebuvo tokios prievolės. Reiškiasi, net jei būtų dabar tokia prievolė — kaip tokiu atveju užsieniečiui su tokiu automobiliu įvažiuoti į tokius parking'us, kad ir į Vilniaus oro uostą?
Tai galioja ir motociklams. Netobula kažkaip.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl numerių nuskaitymo sistemų: įdomu, o jei bando įvažiuoti koks atitinkamas sportinis automobilis su nemontuojamais numeriais priekyje, kaip jam įvažiuoti? Nejau galu?
Nežinau, gal dabar jau privaloma Lietuvoje registruotiems automobiliams dirbtinai susimontuoti priekinius numerius, bet, jeigu gerai pamenu, kažkada tikrai nebuvo tokios prievolės. Reiškiasi, net jei būtų dabar tokia prievolė — kaip tokiu atveju užsieniečiui su tokiu automobiliu įvažiuoti į tokius parking'us, kad ir į Vilniaus oro uostą?
Tai galioja ir motociklams. Netobula kažkaip.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl numerių nuskaitymo sistemų: įdomu, o jei bando įvažiuoti koks atitinkamas sportinis automobilis su nemontuojamais numeriais priekyje, kaip jam įvažiuoti? Nejau galu?
Nežinau, gal dabar jau privaloma Lietuvoje registruotiems automobiliams dirbtinai susimontuoti priekinius numerius, bet, jeigu gerai pamenu, kažkada tikrai nebuvo tokios prievolės. Reiškiasi, net jei būtų dabar tokia prievolė — kaip tokiu atveju užsieniečiui su tokiu automobiliu įvažiuoti į tokius parking'us, kad ir į Vilniaus oro uostą?
Tai galioja ir motociklams. Netobula kažkaip.
Comment
-
Ne, nieko panašaus – aš prie jūsų.
Aš tik pasvarsčiau, jog keistai gaunasi: įrenginėjamos naujos technologijos, kad tobuliau viskas veiktų, o iš tikrųjų gaunasi jau ne taip ir tobulai. Aišku, tokia parkavimo sistema pritaikyta absoliučiai daugumai, bet vis tiek...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Manau, reikia susitaikyti, kad nemokamas parkingas Vilniuje ilgainiui išnyks, kaip išnyko ir daugelyje Europos sostinių. Ne metų ir ne penkių klausimas, tačiau dabartinių zonų praplėtimas tikrai ne paskutinis.
Natūralu, kad didėjant miesto gyventojui tankiui, ką dabar matome centriniuose rajonuose - kalbant tiek apie gyvenamąsias, tiek apie darbo ir paslaugų teikimo vietas, tiesiog fiziškai nebegali išsitekti tiek automobilių, nepaisant tobulinamos infrastruktūros.
Dėl perpildytų nebrangių parkavimo zonų arba nemokamų parkavimo zonų iki šiol konkuruodavo ir tie, kuriems tikrai reikia į tą teritoriją atvykti, ir tie, kuriems tiesiog taip patogiau. Apmokestinus parkingą ar pabranginus, kaip ir komunikavo savivaldybė, aš tikrai permąstysiu ar automobiliu ten reikia važiuoti; o kai tikrai tikrai reikia, būsiu tikras, kad rasiu parkingo vietą ir nereikės nešti ligonio, pavyks krovinį įsikrauti, užbėgti patogiai į įstaigą ar pan.
Comment
-
Vilniaus savivaldybė vairuotojams ruošia itin griežtą baudimo įrankį
Savivaldybė nedrausmingus vairuotojus, nepaisančius „Įvažiuoti draudžiama“ ženklų Gedimino prospekto atkarpoje nuo Katedros iki Vilniaus gatvės, drausmins įrengdama filmavimo kameras. Planuojama, kad jau šiais metais visame Gedimino prospekte bus įrengta 11 vaizdo stebėjimo kamerų.
Comment
-
Vis svarstau, ar sulauksime kada laiko, kai Vilniaus savivaldybė imsis iš esmės spręsti automobilių stovėjimo aikštelių prie daugiabučių klausimą. Kaip manot? Ne viena kitą pilotinį projektėlį įgyvendins, bet įrengs, pertvarkys, išgrįs šimtus ir tūkstančius vietų. Įkeliu vienos "stovėjimo aikštelės" pavyzdį (Birželio 23 g.), kurį pavadinau: "įrodymas, kad mes ne šiaurės Europa, o rytų".
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąVis svarstau, ar sulauksime kada laiko, kai Vilniaus savivaldybė imsis iš esmės spręsti automobilių stovėjimo aikštelių prie daugiabučių klausimą. Kaip manot? Ne viena kitą pilotinį projektėlį įgyvendins, bet įrengs, pertvarkys, išgrįs šimtus ir tūkstančius vietų. Įkeliu vienos "stovėjimo aikštelės" pavyzdį (Birželio 23 g.), kurį pavadinau: "įrodymas, kad mes ne šiaurės Europa, o rytų".
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąVis svarstau, ar sulauksime kada laiko, kai Vilniaus savivaldybė imsis iš esmės spręsti automobilių stovėjimo aikštelių prie daugiabučių klausimą. Kaip manot? Ne viena kitą pilotinį projektėlį įgyvendins, bet įrengs, pertvarkys, išgrįs šimtus ir tūkstančius vietų. Įkeliu vienos "stovėjimo aikštelės" pavyzdį (Birželio 23 g.), kurį pavadinau: "įrodymas, kad mes ne šiaurės Europa, o rytų".
Kodėl aš pirkdamas būstą susimoku ir už visą infrastruktūrą prie namo, ir kartu apmoku visą tolimesnę jos priežiūrą (valymas, apšvietimas, tvarkymas ir t.t.), kai miestas prie to visiškai neprisideda, bet savo sumokėtais mokesčiais turiu prisidėti prie kažkieno stovėjimo vietos šalia seno daugiabučio įrengimo, jos tvarkymo, apšvietimo, žolės pjovimo ir t.t....
Trūkstą stovėjimo vietų? Sprendimas yra. Įsteigiate bendriją, suformuojate sklypą aplink daugiabutį, jį išsinuomojate, susitvarkote dokumentus, dengiate dalį infrastruktūros gerinimo išlaidų ir turite rezultatą. Bet tai niekam netinka, nes tada reikės savo sklypą prižiūrėti, jį patiems apšviesti, valyti, pjauti žolę ir t.t.
Aišku tą galėtų padaryti ir savivaldybė: sukurti aikštelių prie daugiabučių plėtrai skirtą programą, kuri būtu finansuojama ne bendro miesto tvarkymo biudžeto lėšomis, o skolintomis lėšomis. Savivaldybė sutvarkytų, išplėstų aikšteles ir jas apmokestintų. Gyventojai galėtų pirkti leidimus ir tokių būdų per apskaičiuotą metų skaičių būtų susigrąžinamos lėšos už įvykdytas investicijas. Tai vienintelis būdas kaip savivaldybė tą turėtų padaryti. Tik ar bus sutinkančių ir nekils prieštaravimų bangos?Paskutinis taisė sleader; 2017.02.25, 11:02.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąSavivaldybė suorganizavo viešąjį transportą. Taip pat ir šių namų gyventojams. Kokį viešą interesą tenkintų automobilių stovėjimo aikštelės įrengimas šiame konkrečiame kieme? Butai juk ne municipaliniai? Klausimai retoriniai, bet atsakymas dėl Europos regiono yra jūsų privačioj kišenėj.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO aš vis svarstau kada gi pabaigsime norėti visko nemokamai ir iš bendros kišenės? Kodėl miesto biudžeto lėšos turi būti skiriamos kažkieno privačių interesų (galimybės laikyti automobilį, už kurio turėjima niekas nemokama) tenkinimui? Jau per akis ir to, kad biudžeto lėšomis tvarkoma danga daugiabučių kiemuose. Šiaurės ar Vakarų Europa nuo Rytų Europos tuom ir skiriasi, kad ten susimokama ir kažkas gaunama, o rytuose - kaulijama nemokamai.
Kodėl aš pirkdamas būstą susimoku ir už visą infrastruktūrą prie namo, ir kartu apmoku visą tolimesnę jos priežiūrą (valymas, apšvietimas, tvarkymas ir t.t.), kai miestas prie to visiškai neprisideda, bet savo sumokėtais mokesčiais turiu prisidėti prie kažkieno stovėjimo vietos šalia seno daugiabučio įrengimo, jos tvarkymo, apšvietimo, žolės pjovimo ir t.t....
Trūkstą stovėjimo vietų? Sprendimas yra. Įsteigiate bendriją, suformuojate sklypą aplink daugiabutį, jį išsinuomojate, susitvarkote dokumentus, dengiate dalį infrastruktūros gerinimo išlaidų ir turite rezultatą. Bet tai niekam netinka, nes tada reikės savo sklypą prižiūrėti, jį patiems apšviesti, valyti, pjauti žolę ir t.t.
Aišku tą galėtų padaryti ir savivaldybė: sukurti aikštelių prie daugiabučių plėtrai skirtą programą, kuri būtu finansuojama ne bendro miesto tvarkymo biudžeto lėšomis, o skolintomis lėšomis. Savivaldybė sutvarkytų, išplėstų aikšteles ir jas apmokestintų. Gyventojai galėtų pirkti leidimus ir tokių būdų per apskaičiuotą metų skaičių būtų susigrąžinamos lėšos už įvykdytas investicijas. Tai vienintelis būdas kaip savivaldybė tą turėtų padaryti. Tik ar bus sutinkančių ir nekils prieštaravimų bangos?
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąNesu tikras, kam priklauso žemė prie daugiabučių? Patys gyventojai neturi ir neturės lėšų tiek investuoti. O viešasis interesas toks - tvarkinga aplinka. Ir funkcionalumas. Negi būsite toks radikalus, jog siūlysite atsisakyti automobilių?
Savivaldybės ir viešasis interesas tikrai yra tvarkinga aplinka. Todėl šiuo atveju savivaldybė turėtų atitverti tą žalią zoną ir ją sutvarkyti užsėdama žole
Parašė Knope Rodyti pranešimąPirmasis variantas, kad viską tvarko bendrija nerealus, nes pas mus silpnos (ir neturtingos) bendruomenės arba jų išvis nėra. Antras pasiūlymas - puikus. Kitaip, ir toliau bus murkdomasi purve.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNebūtina aikštelės asfaltuoti. Žemę bendrija gali išsinuomoti ar net išsipirkti, kaip ir buvo minėta. Pavyzdžiui, galit įsirengti tuos naujus "žaliuosius korius": http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...i-221-688407#_
Savivaldybės ir viešasis interesas tikrai yra tvarkinga aplinka. Todėl šiuo atveju savivaldybė turėtų atitverti tą žalią zoną ir ją sutvarkyti užsėdama žole
Neturit bendruomenės, tai sukurkit. Čia tas pasiteisinimas "nėra bendruomenės" yra toks pat "duokit", o ne "padarysiu".
Comment
Comment