Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    SoulMulticast, sakiau, kad skaičiuok neskaičiavęs, bet atsiras, kas pasiūlys „racionalesnį“ sprendimą
    Aš šioje temoje ir šiame forume jau tingiu ginčytis, nes žinau, kad ilgesnio teksto neskaitys, o trumpesniais tekstais dėl didelio „pingo“ mes čia susirašinėsime kelis mėnesius ir galų gale vis tiek prelegentas parašys „o juk galima ir paskolą parkingams paimti“, kai diskusija turėtų būti „o kaip visi tie 2000 automobilių išvažiuos iš kiemų ir įsilies į eismą, kur jau ir taip iš kiekvienos rinkimų apylinkės važiuoja po 2000 automobilių.
    Jei kam įdomu, tai Darnaus judumo planai rengti ne tam, kad kuo daugiau parkingų į kiemus sugrūsti arba paskelbti vairotojų genocydą, bet kad racionaliomis sąnaudomis ir nesugriaunant miesto būtų galima į darbus, parduotuves ir pas draugus nukakti. Papildomų parkingų rengimas sovietų išbaigtuose rajonuose, koks yra Tuskulėnų trikampis, Žirmūnai, Viršuliškės, ir t.t. šias galimybes mažina, ne didina.
    Bet jei žmonės tokių elementarių dalykų nesupranta, tai... šis forumas netinkama vieta juos šviesti.
    Kad neįsilietų į eismą, reikia visų pirma tvarkyti VT. Stipriai. Bet tai nereiškia, kad DARBO dienomis, RUTININIAIS reikalais naudojamas VT privers neturėti asmeninio transporto visiems kitiems atvejams. Daliai žmonių - galbūt to užteks. Tačiau daug kam to neužteks. Todėl parkingas + VT leistų ir turėti asmeninį transportą, ir nenaudot jo kai nereikia.

    Kodėl apskritai reikia ar gali reikėti asmeninio transporto - jei tas neaišku - tai šitas forumas matyt neskirtas tokiems žmonėms šviesti.

    Comment


      Vienas iš "argumentų" didinti parkavimo kainas 1,6 karto mistinis 85% užpildymas. Bus matyti, koks bus mėlynos zonos užpildymas, kai nebeliks lengvatų elektromobiliams (deja, lengvatos bus naikinamos tik už pusmečio ir jos dar liks- 1 valanda gratis).
      Panaikinus bet kokias lengvatas elektromobiliams visose zonose infrastruktūra būtų naudojama pagal poreikį ir nebūtų jokio reikalo drastiškai branginti parkavimą.

      Delfi 2024.11.29
      Elektromobiliams išimčių [tik mėlynoje zonoje] nebebus – kitais metais už stovėjimą mėlynoje zonoke mokės kaip visi
      Nuo liepos 1 d. mėlynojoje rinkliavos zonoje elektromobilių stovėjimas bus nemokamas pirmąją stovėjimo valandą, antroji stovėjimo valanda kainuos 3,5 Eur, o nuo trečiosios valandos – 4,0 Eur už valandą. Mėlynoji rinkliavos zona elektromobiliams taip pat bus apmokestinta visą parą (24/7).

      https://www.delfi.lt/verslas/transpo...visi-120068322

      Comment


        ,,Esminis dalykas yra sutarti kokių pokyčių norime. Viena yra mėginti sutalpinti visą potencialų mašinų poreikį, visai kita yra sutvarkyti esamą situaciją, kai iš purvynų ir šaligatvių perkeliamos mašinos, kas realiai jų kiekio nedidina. Taip galima sukurti kokybiškas rekreacijos ir parkingo erdves. Esminis dalykas yra aiškaus tikslo iškėlimas ir sistematiniai darbai, o ne pavieniai pakrapštymai. Ne vien parkingų praplėtimas, bet ir priemonių užkardančių kibirų mėtymus įrengimas, parkingo kontrolė ir daugiabučių kiemuose, normalaus VT vystymas ir pan.''

        Būtent.
        Reikia holistinio požiūrio, o ne tik ,,Aha! Išlindo perteklinė mašina kieme - greitai ją mušam!''.
        Bandau ant smūgio primesti ko reikia:
        1. Užbaigto bent pagrindinių miesto gatvių tinklo
        2. Išbaigto VT tinklo bent asfaltu
        3. Elementaraus vientiso ir šiuolaikinio šaligatvių tinklo
        4. Kiemų atnaujinimo pritaikant šiuolaikinėms reikmėms (įskaitant P vietų didinimą kur tai racionalu)
        5. Veikiančios baudavimo už nevietoje pastatytus auto sistemos. Manau jei atiduotų verslui baudavimą ir įvestų sistemą kuomet raportuotojas gali užsidirbti komisinius, problema taip greitai išspręstų, kad nežinotumėt kas įvyko. Ši sistema manau sprėstų ir nuogąstavimus dėl žalių plotų niokojimo net ir po P vietų padidinimo.
        Beje, žalių plotų niokojimo klausimą didžiąja, o gal ir pilnai, dalimi galima išspręsti parinkus tinkamus sprendimus projektavimo metu - dideli akmenys, apželdinimo sprendmai, reljefo sprendimai ir kitos priemonės, kad fiziškai negalėtum užvažiuoti ant žalumos.
        Paskutinis taisė spekas; 2024.12.01, 22:59.

        Comment


          Ar galit kas VMS atsakymą į žmonių kalbą išverst?

          https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/393177

          Vieta: https://maps.app.goo.gl/aFhLs6LdVq3xmhMaA

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
            Ar galit kas VMS atsakymą į žmonių kalbą išverst?

            https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/393177

            Vieta: https://maps.app.goo.gl/aFhLs6LdVq3xmhMaA
            Ne savivaldybės (valstybės) sklypas. Savininkas gali neleisti parkuotis bet kam jo žemėje. Čia ne "viešos parkavimo vietos".

            Nežinau, ar tai atitinką realią situaciją toje vietoje.

            Comment


              Click image for larger version

Name:	image_149301.jpg
Views:	612
Size:	211,0 kB
ID:	2168481
              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Ar galit kas VMS atsakymą į žmonių kalbą išverst?

              https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/393177

              Vieta: https://maps.app.goo.gl/aFhLs6LdVq3xmhMaA
              Pagal Regia kelio sklypas baigiasi ties šonine pastato siena. Toliau savininko sklypas.

              Comment


                Nuotraukoje matomoje vietoje kelio/gatvės sklypo iš viso nėra. Šaligatvis su parkavimo vietomis yra to komercinio pastato sklype, o važiuojamoji dalis ir likusios kvartalinės gatvės - buv. Velgos sklype. Ten tik viena dalis gatvės praeina per kitą sklypą servitutu (užštrichuota).
                Man tik įdomiau kas ir kaip žiemą prižiūrės ir valys šias gatves, esančias privačiame sklype.

                Comment


                  Reiškia, kad savivaldybė bando nusikratyti savo pareigos užtikrinti KET laikymąsi viešuose keliuose. Sklypas neaptvertas, įvažiuojama be jokių sutarčių pasirašymo (tas būna ralio trsasose) tad ten galioja bendros eismo taisyklės. Taip, savivaldybė nėra kelio savininkas, tad kreipkitės į policiją, kad kelio savininkui skirtų baudą pagal ANK 459 arba 460 straipsnį.

                  Comment


                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                    Reiškia, kad savivaldybė bando nusikratyti savo pareigos užtikrinti KET laikymąsi viešuose keliuose. Sklypas neaptvertas, įvažiuojama be jokių sutarčių pasirašymo (tas būna ralio trsasose) tad ten galioja bendros eismo taisyklės. Taip, savivaldybė nėra kelio savininkas, tad kreipkitės į policiją, kad kelio savininkui skirtų baudą pagal ANK 459 arba 460 straipsnį.
                    Kas įdomiausia - nusiunčiau tąkart analogišką pranešimą ir tiesiai viešosios tvarkos skyriui - kūgelių jau kelias savaites nematyti, matyt buvo atvažiavę ir problemą išsprendė. O vat tvarkaumiestą atsirašinėjimo ekspertų neinformavo - savivaldybėje eilinį kartą vienas skyrius nežino ką daro kitas skyrius.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Bet aikštelės pilnos, vadinasi veikia. Jeigu nebėra vietos p+r aikštelėje, tai suprantama, jog važiuos automobiliu
                      Nežinau kaip kitose aikštelėse, bet žvėryno aikštelėje tai pasistato P+R bet į trolebusą nesėda, tiesiog nueina į aplinkinius ofisus. P+R pigiau nei parkuoti per dieną žvėryne.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Nežinau kaip kitose aikštelėse, bet žvėryno aikštelėje tai pasistato P+R bet į trolebusą nesėda, tiesiog nueina į aplinkinius ofisus. P+R pigiau nei parkuoti per dieną žvėryne.
                        Žvėryne jau berods metų pradžioje panaikino P+R. Ten dabar tiesiog stovėjimo aikštelė žalios zonos kainomis.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Nežinau kaip kitose aikštelėse, bet žvėryno aikštelėje tai pasistato P+R bet į trolebusą nesėda, tiesiog nueina į aplinkinius ofisus. P+R pigiau nei parkuoti per dieną žvėryne.
                          Taigi berods Žvėryne P+R yra panaikinta.

                          Bet šiaip tai tikrai pigiau.

                          Comment


                            P+R tokiose vietose turėtų būti padaryta kaip Varšuvoje: Ten jeigu pasistatai, bet neturi bilieto, kurį esi šiandien atsižymėjęs VT, tai už dienos stovėjimą moki kažkas ~25 Eur. Bet jei mokėjimo aparate nuskaitai pažymėtą bilietą, tai mokestis pasidaro simbolinis. Taip apsisaugo nuo tokių, kurie statytų vien todėl, kad čia pigiau.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              P+R tokiose vietose turėtų būti padaryta kaip Varšuvoje: Ten jeigu pasistatai, bet neturi bilieto, kurį esi šiandien atsižymėjęs VT, tai už dienos stovėjimą moki kažkas ~25 Eur. Bet jei mokėjimo aparate nuskaitai pažymėtą bilietą, tai mokestis pasidaro simbolinis. Taip apsisaugo nuo tokių, kurie statytų vien todėl, kad čia pigiau.
                              Pavažiuoji stotelę ir pėdini į biurą.

                              Comment


                                https://www.statybunaujienos.lt/nauj...valstybe/23473

                                ,,Dauguma (77 proc.) renovuotinų daugiabučių namų gyventojų lengviau ryžtųsi renovacijai, jei žinotų, kad namas įtrauktas į savivaldybės kvartalų energinio efektyvumo didinimo programą, kurią įgyvendinant bus atnaujinami visi kvartalo daugiabučiai ir viešieji pastatai, mašinų stovėjimo aikštelės, gatvių apšvietimo tinklai, vaikų žaidimų aikštelės ir kt.''

                                Mano galva, vertėtų apjungti renovacijos, kaimynijų ir panašių programų atitikmenis apjungti į vieną programa ir renovaciją daryti kvartalais. Manau tuomet reikalai pajudėtų iškart per kelias sritis - renovacija, kiemų atnaujinimas su pritaikymu šiuolaikinėm reikmėm - ir bendras efektas būtų žymiai didesnis, o ir dalyvaujančių padaugėtų. VIenu užėjimu būtų išspręsta aibė reikalų.
                                Paskutinis taisė spekas; 2024.12.12, 18:34.

                                Comment


                                  Taip, būtų labai gerai. Tačiau reikia numatyti, kas bus, jei koks namas nesutiks renovuotis. Sprendimas juk gyventojų rankose. Tuomet ir stovės toks vienas driskius tarp atnaujintų pastatų, sutvarkytos aplinkos.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Taip, būtų labai gerai. Tačiau reikia numatyti, kas bus, jei koks namas nesutiks renovuotis. Sprendimas juk gyventojų rankose. Tuomet ir stovės toks vienas driskius tarp atnaujintų pastatų, sutvarkytos aplinkos.
                                    Būtų galima veikti per NT mokestį. Bet jo nėra, o ir šviečiasi, kad artimiausiu metu nebus.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Taip, būtų labai gerai. Tačiau reikia numatyti, kas bus, jei koks namas nesutiks renovuotis. Sprendimas juk gyventojų rankose. Tuomet ir stovės toks vienas driskius tarp atnaujintų pastatų, sutvarkytos aplinkos.
                                      Galbūt vertėtų tada taikyti tą patį 50%+1 balso principą, motivuojant tuo, kad keletas namų, tarp jų esantis kiemas/ai ir po kiemais einančios inžinerinės sistemos veikia kaip vientisa sistema, o ne viena nuo kitos nepriklausančios sistemos dalys, tad kažką palikus netvarkyta sistema nefunkcionuos, o palikti, kad nefunkcionuotų negalima. Taigi - jei dauguma už - visas kvartalas renovuojamas.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X