Žemė iki šiol buvo Seimo, tai turbūt traktuojama kaip "privati". Dabar kaip suprantu jau yra savivaldybės rankose, tai gali nuspręsti apmokestinti. Anksčiau turbūt to negalėjo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽemė iki šiol buvo Seimo, tai turbūt traktuojama kaip "privati". Dabar kaip suprantu jau yra savivaldybės rankose, tai gali nuspręsti apmokestinti. Anksčiau turbūt to negalėjo?
- 1 patinka
Comment
-
Architektas Romas Gailius: Kuo nusidėjo tos vargšės liepaitės, kad jas taip kastruoja
https://ve.lt/nuomones/architektas-r...taip-kastruoja
O jau projekto parkavimo sistemų mandrumas - raitūzai iš gatvės bortų...
Na,- kiek tokie „menai“ kainuos;
- kokią "parkavimo" problemą tai išspręs...su išdidžiai tebestovinčiu parkomatu;
- kaip tuos "grožius" mechanizuotai valyti žiemą, vasarą;
- kaip su atstumais iki gyventojų langų;
- o dar dviračiams, ženklinimas neįgaliesiems;
- kuo nusidėjo tos vargšės liepaitės, kad jas taip kastruoja...
- 12 patinka
Comment
-
Why car parks are the hottest space in solar power
23 May 2023 https://www.bbc.com/news/business-65626371
Outside the offices of a major car manufacturer in the south of England, there are now more than 2,000 panels in total with a peak capacity of just under 1 megawatt (MW).
That's enough to power hundreds of homes.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tokį sprendimą siūliau projektuotojams Pašilaičiuose projektuojamoje VT aikštelėje padaryt. Bet čia matyt reikia, kad idėja pas projektuotojus ateitų iš aukščiau, nes patys tokio varianto net pasiūlyt užsakovui nedrįsta.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSutiko ar tik padėkojo už kūrybiškumą? Ten trūlai paliekami atstovai virš 5 val. vidurdienį, kai labiausiai įkaista. Po to iškart laipinami keleiviai po atstovos. Be kondicionierių.
4. Galbūt būtų įmanoma VT aikštelėje numatyti intarpus ekstensyviems želdynams? Toks didelis asfalto plotas vasaros metu reikš gana nemažos karščio salos formavimąsi. Intarpų želdynai padėtų bent kažkiek minimizuoti šį efektą. Arba alternatyvus variantas, bet brangesnis, būtų numatyti stogines bent jau virš Elektroninio dokumento nuorašas 2024.09.04 2/2 dalies troleibusų stovėjimo vietų. Stoginės būtų patogu ir vairuotojams, bet jas galima būtų daryt su apželdintais stogais arba ant jų įrengti salės elementus
ATSAKYMAS: Į pasiūlymą neatsižvelgta. Aikštelė reikalinga viešojo transporto manevravimui, želdynai trukdytų manevravimui, matomumui ir neužtikrintų eismo saugumo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
LT ir net Vilniuje panašu žemė dar labai pigi, jei nėra visiškai racionalu kuo efektyviau panaudoti jos plotą. Ką ir prekybcentrių projektai net centre tą rodo, kada statomi vieno aukšto sandėliai su antžeminiu dideliu parkingu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O taip, aš tą kartoju jau kurį laiką. Ten, kur žemė brangsta ir jos mažėja, matome planus vietoje vieno aukšto PC statyt ištisus kvartalus. O Vilniuje, jo centrinėje dalyje, laisvų žemės plotų labai ženkliai sumažėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Planų yra. Koncentruojantis tik į veikiančias parduotuves, tai:- Iki Kauno g.
- Iki Sėlių g.
- Norfa Ateities g.
- Impuls Kareivių g.
- Impuls Ozo g.
- Kartingai Parodų g.
Na ir faktas, kad jų daugės. Kaip minėjau, laisvos žemės Vilniuje labai smarkiai sumažėjo. Dar yra likę pramoninių teritorijų, kurios gali konvertuotis, bet paraleliai matysim ir daugiau tokių esamų prekybinių/paslaugų plotų permąstymų naujai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPlanų yra. Koncentruojantis tik į veikiančias parduotuves, tai:- Iki Kauno g.
- Iki Sėlių g.
- Norfa Ateities g.
- Impuls Kareivių g.
- Impuls Ozo g.
- Kartingai Parodų g.
Na ir faktas, kad jų daugės. Kaip minėjau, laisvos žemės Vilniuje labai smarkiai sumažėjo. Dar yra likę pramoninių teritorijų, kurios gali konvertuotis, bet paraleliai matysim ir daugiau tokių esamų prekybinių/paslaugų plotų permąstymų naujai.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
ozo g. Impulso griovimas atidėtas rodos neribotam laikui? bent jau pati salė atnaujinta, o dabar tvarkoma baseinų zona.
- 2 patinka
Comment
-
Ten yra du parkavimo aikštelių savininkai. Keičiasi miestui priklausančios teritorijos apmokestinimas
Made in Vilnius 2024.09.30
Pokyčiai CUP automobilių stovėjimo aikštelėje: bus apmokestinama visą parą
Prekybos centro CUP automobilių lauko stovėjimo aikštelėje 1-ame aukšte nuo 2024 m. spalio 1 d. įsigalios nauja tvarka. Dėl operatorių ir parkavimo taisyklių suvienodinimo, siekiant didesnio aiškumo ir patogumo vairuotojams, prekybos centras CUP sudarė sutartį su SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) dėl aikštelės aptarnavimo. Nuo 2024 m. spalio 1 d. įsigalios ir nauji mokėjimo principai.
Vienas iš svarbiausių pokyčių – automobilių stovėjimo kainos sumažės nuo 1,5 Eur iki 1 Eur už valandą ir aikštelė bus apmokestinta visą parą, visomis savaitės dienomis, įskaitant savaitgalius.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ama-visa-para/
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nama-visa-para
Comment
-
Sostinės vairuotojams atidaromos keturios atnaujintos automobilių stovėjimo aikštelės
Gerinant automobilių stovėjimo sąlygas bei užtikrinant didesnį parkavimo vietų prieinamumą Vilniaus mieste, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) įmonės valdomų automobilių stovėjimo aikštelių gretas papildys keturios atnaujintos mokamos aikštelės su užtvarais – jos bus centrinėje miesto dalyje. Šiose aikštelėse bus mažesni automobilių stovėjimo įkainiai dėl taikomos aikštelių kainodaros.
Pirmoji, jau spalio 1 d. atidaroma aikštelė – Pamėnkalnio g. 40 (arčiau Tauro g.) – P2, iki spalio pabaigos tuo pačiu adresu bus atidaroma ir kita aikštelė – P1 (arčiau V. Kudirkos g.). Bendrai šiose aikštelėse bus 74 vietos. Jos veiks 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, o valandinis įkainis bus 2,00 Eur. Pirmoje, Pamėnkalnio g. – P1 aikštelėje gyventojai turės galimybę įsigyti naktinį-savaitgalio ilgalaikio stovėjimo leidimą.
Spalio pradžioje naujai atidaroma ir aikštelė šalia prekybos centro CUP – adresu Upės g. 9. Šioje aikštelėje keičiasi administravimo tvarka, suvienodinamos parkavimosi taisyklės, siekiant didesnio aiškumo ir patogumo vairuotojams. 128 vietų automobilių stovėjimo aikštelė veiks 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, valandinis aikštelės įkainis – 1,00 Eur.
Spalio pabaigoje bus atidaroma aikštelė – adresu A. Strazdelio g. 4. Šioje aikštelėje bus 67 vietos. Aikštelė veiks 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, valandinis aikštelės įkainis – 0,30 Eur. Taip pat esant poreikiui, gyventojai turės galimybę įsigyti šios aikštelės naktinį-savaitgalio ilgalaikio stovėjimo leidimą.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPlanų yra. Koncentruojantis tik į veikiančias parduotuves, tai:- Iki Kauno g.
- Iki Sėlių g.
- Norfa Ateities g.
- Impuls Kareivių g.
- Impuls Ozo g.
- Kartingai Parodų g.
Na ir faktas, kad jų daugės. Kaip minėjau, laisvos žemės Vilniuje labai smarkiai sumažėjo. Dar yra likę pramoninių teritorijų, kurios gali konvertuotis, bet paraleliai matysim ir daugiau tokių esamų prekybinių/paslaugų plotų permąstymų naujai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPaprasius irengti ratu atmusejus Ozo parke, kad nesiaurintu tako pestiesiems, atsakymas per pora metu pasikeite nuo "Sia vasara planuojama irengti" iki:
"Atsiprašome, tačiau dėl didelio kiekio bei nuolatinės priežiūros poreikio, parkavimo ribotuvų įrengti K. Ulvydo g. nėra planuojama. Ateityje, vykdant tako remonto darbus, bus nagrinėjamos pertvarkymo galimybės. Vis dėlto, informuojame, kad šioje atkarpoje esami, KET Nr. 413 „Pėsčiųjų ir dviračių takas“, kelio ženklai, skiriami vertikaliu brūkšniu, bus panaikinti. Pažymėti aiškiam pėsčiųjų ir dviratininkų eismo organizavimui, kai nurodytų eismo dalyvių bendras judėjimas vyksta visame tako plotyje, bus parengta naųjų, KET Nr. 413 „Pėsčiųjų ir dviračių takas“, kelio ženklų įrengimo schema. Kelio ženklai bus įrengti su dviračio ir pėsčiojo simboliais vienas po kitu. Toks simbolių atvaizdavimas kelio ženkle simbolizuoja bendrą judėjimą visame tako plotyje. Atlikus pakeitimus, bendras tako plotis sudarys 3 metrus, neįskaitant priparkuotų ir išsikišusių automobilių."
- 3 patinka
Comment
Comment