Kiek teko naudotis savo ar nuomotu automobiliu Europoje (Lenkija, Čekija, Vokietija, Austrija, Vengrija, Ispanija, Italija, Monakas, Prancūzija) - niekur nebuvau verčiamas parkuotis ant žolės, visur rasdavau pakavimo vietų, netgi sugrūstuose senoviškuose miesteliuose, nekalbant apie sostines. https://maps.app.goo.gl/PVuUsUG8XgKCxbPo6
Kiek teko naudotis savo ar nuomotu automobiliu Europoje (Lenkija, Čekija, Vokietija, Austrija, Vengrija, Ispanija, Italija, Monakas, Prancūzija) - niekur nebuvau verčiamas parkuotis ant žolės, visur rasdavau pakavimo vietų, netgi sugrūstuose senoviškuose miesteliuose, nekalbant apie sostines. https://maps.app.goo.gl/PVuUsUG8XgKCxbPo6
nurodytoje nuorodoje parkingas yra uz 10 metru, bet ten nesimato nei vienos laisvos vietos. Tai gal tiesiog tokiu atveju pavaziuotumet toliau? Nes a - nenoretumet moketi nemazos baudos, b - nenoretumet kad kelioneje nutemptu jusu auto, c - fiziskai nera vietos kur pazeisti. O LT atveju dazniausiai salia yra pievele, ant kurios visi taip VERČIA stoveti
nurodytoje nuorodoje parkingas yra uz 10 metru, bet ten nesimato nei vienos laisvos vietos. Tai gal tiesiog tokiu atveju pavaziuotumet toliau? Nes a - nenoretumet moketi nemazos baudos, b - nenoretumet kad kelioneje nutemptu jusu auto, c - fiziskai nera vietos kur pazeisti. O LT atveju dazniausiai salia yra pievele, ant kurios visi taip VERČIA stoveti
Nesusitaikysiu su neteisybe ir atkomenstuosiu atgal :
a) prisiparkavę ant nukreipimo salelių, užstatė kitą tr. pr., prisiparkavę motorolerių vietoje (netelpa su gabaritais tarp linijų)
b) šitam ženklo papild. lentelė. nurodo, jog nutemps, jei stovės, o jis nesustojo, bet stovėjo, nes vairuotojo ten net nėra ir krovinio nieks nekrauna / keleiviai nelaipinami:
c) man reiktų, tai čia užstatyčiau dvi mašinas ir palikčiau numeriuką:
Įdomiau kitka – kodėl "Tvarkau miestą" el. svetainėje pateiktas vaizdas su tačka priparkuota ant dviračių juostos?
Viršūluose naujadarai. Dar nesu matęs parkavimo po balkonu. Armatūra šiaip plona tų grotelių už kurių pritvirtinta tokio pat storio grandine. Nepatogi, nes lenktis reikia, bet visgi stoginė. Oficialiai galėtų brome įrengti po esamu stogeliu:
Matyt nuo mašinų įvažiavimo ant pievos įsmeigta. Kažkas priekiniu ratu įsivarė ir dviratį (prirakintą "vielute"). Kitoje kiemo pusėje įsmeigti dar 4 skirgintais kampais, dviračių ten nebuvo. Įdomus variantas būtų tikrus stovus tokiose vietose įrengti:
Logika sako, kad lankai. Padaryta iš dviejų strypukų, kad būtų sunkiau nulenkti tokius plonus ir labiau matytųsi. Ploni, kad pigiau būtų ir gal mažiau vizualiai kristų į akį. Įprasti strypai daromi visur žymiai storesni ir dar su atšvaitais.
Rakinant dviratį įprastu būdu – statant lygiagrečiai ir rakinant galiniu rėmo trikampiu, užsiblokuotų šaligatvis. Taigi tikrai čia ne dviračių stovai. Tas dviratis ten stovi tik dėka dviračio kojelės, o galinio rato ten neįkišt dėl bagažinės.
Jei išnyks - atsiras kita masofkė kur visi vienu metu suvažiuos, netilps į parkingą ir naudos aplinkines pievas. Kaip visose civilizuotose šalyse vyksta pilnu tempu.
Blogų įpročiu formavimas nieko gero, o tokiu oru tai užtenka ir sunkesnės mašinos kad po pirmo pastatymo būtų purvynas.
Civilizuotas parkavimasis nušienautoje ūkininko pievoje n kartų geriau nei mašinų išmėtymas bilekur. Kiek teko susidurt nuo Vokietijos ar Austrijos iki Suomijos tai naudoja ir nemato problemų.
Civilizuotas parkavimasis nušienautoje ūkininko pievoje n kartų geriau nei mašinų išmėtymas bilekur. Kiek teko susidurt nuo Vokietijos ar Austrijos iki Suomijos tai naudoja ir nemato problemų.
Jeigu kitas daro blogai tai ir mums riekia daryti blogai? Suomiai neseniai protestavo kad uždraudė automobilius parkuoti pajuryje. T.y. įsivaizduok pliaže sustatyti automobiliai.
Comment