Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Na, kodėl per dideli įveiklinimui? Pavėsinės, krepšinio/tinklinio aikštelės, dviračių saugyklos, galbūt netgi kioskai/atviri preksytaliai labai puikiai įveiklintų tuos kiemus. Dar labai svarbu yra suoliukai, šiukšliadėžės, apšvietimas (kurio sovietinių rajonų kiemuose labai trūksta, jis yra dažniausiai tik prie laiptinių). Bet, žinoma, didžiulė pieva su peraugusiais krūmais ir uosialapiais klevais tikrai nieko gero, kad ir kokia žalia ji būtų.
    Viename pavyzdyje tarp daugiabučių stovi parduotuvė. Tarp jos ir skvero buvo įrengti prekystaliai, juos demontavo, tada nuardė tvarkingas plyteles, korėtą šlaitą. Dabar liko keistoje vietoje likę apšvietimo stulpai pievoje:
    https://www.google.com/maps/@54.7092...!7i6720!8i3360
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,44 MB ID:	2049096

    Nuo fotografuotojo taško, prekiaujama iš furgonų, tikėtina, nelegaliai priparkuotų ant šaligatvio, pilna tepalo dėmių jiems išvažiuojant.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Šiaip yra nustatytos vietos, kuriose kartą per savaitę vyksta ūkininkų turgeliai. Dažniausiai – didesnėse stovėjimo aikštelėse. Gal čia irgi tokia vieta? Šiaip labai gaila, kad buvo nuardyta. Prie mano namų Karoliniškėse yra tokia, tiesa, nežymėta, nes ženklą kažkas jau labai seniai nudaužė ir jo nepastatė iš naujo.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Hagoje – 50 Eur už parkavimą nepriklausomai nuo sustojimo laiko:

        https://www.theguardian.com/world/20...-deter-drivers

        The Hague introduces €50 flat fee for parking to deter drivers

        Whether for 10 minutes or a whole day, it now costs a flat fee of €50 (£43) to park in certain streets in The Hague, including roads around the popular Scheveningen beach.
        <...>
        “We want the primary way of transportation to be your legs, and then the bicycle, public transport, and, last, cars,” he said. “That doesn’t mean we don’t allow cars in our city: it means that if you have a short distance to travel, your primary way of transportation should be your legs. It benefits not only the environment but also travel times.”
        Esu įsitikinęs, kad toks būdas (per mokesčius) yra vienintelis laisvinti žmones nuo priklausomybės automobiliui. Visiškai pritariu, kad miestų centrinėse dalyse pagrindinė judėjimo priemonė turi būti kojos, po to dviračiai bei viešasis transportas.

        Drąsinkite savo rinktus savivaldos politikus imti pavyzdį iš olandų

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Šiaip yra nustatytos vietos, kuriose kartą per savaitę vyksta ūkininkų turgeliai. Dažniausiai – didesnėse stovėjimo aikštelėse. Gal čia irgi tokia vieta? Šiaip labai gaila, kad buvo nuardyta. Prie mano namų Karoliniškėse yra tokia, tiesa, nežymėta, nes ženklą kažkas jau labai seniai nudaužė ir jo nepastatė iš naujo.
          Parkingas yra, bortai nuleisti, tai parkuoja ant labai plataus šaligatvio. Prekiauja tiesiai iš furgonų. Teoriškai gali turėti leidimą, bet abejoju, nes parkingas už 1 m. Nefaina, kai lieka tepalai per kuriuos reikia vaikščioti, kai buvo spec. vietos prekybai.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-05-05 10-03-04.png
Views:	1246
Size:	2,02 MB
ID:	2048807

            Va, kaip atrodo parkingas prie vieno iš daugiabučių. Kad čia net nebėra kur didinti to parkingo. Na, yra, bet... jei tiek neužtenka (o neužtenka), tada neužteks ir padarius dar 10 stovėjimo vietų gretimuose dar likusiuose žalios žolės ploteliuose. Didinti parkingo kiekį - ne išeitis. Gal pritarčiau kai kuriems išimtiniams atvejams šalia senų chruščiovkių, kur jų beveik išvis nebuvo įrengta, tik keliukas pravažiavimui prie laiptinių, bet didelė dalis vėliau statytų rajonų ir taip turi dideles asfalto dykras. Dar jas padidinus bus visiška depresūcha.
            Koks adresas?

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą

              Koks adresas?
              A. J. Povilaičio g. 14. Kažkada šitoje aikštelėje buvo parkavimą įrėminantys šaligatviai, bet jie buvo panaikinti ir užasfaltuoti. Vietiniai gyventojai vis tiek skudnžiasi, kad parkavimo vietų per mažai, ir nuolat bando aplinkinius žalius plotelius paversti purvynais statydami ten savo kledarus.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                A. J. Povilaičio g. 14.
                Dabar aišku. Ten aplink "Saturną" šiaip jau bene geriausios (laisvo stiliaus) parkavimo sąlygos mieste. Ypač, kai dabar jis neveikia.

                Comment


                  Čia yra eilinis puikus pavyzdys itin neracionaliai išnaudojamos teritorijos. Sutvarkius, galima ir parkingus turėti, atrodo palei 1 P vietą 1 butui, ir sočiai žalių plotų, ir vaikų žaidimo aikštelių. TIngiu braižyti tad to nedarysiu.
                  PS.
                  Spėju, kad šitas Abruo parodytas parkingas turi dar ir problemą kuomet aplinkiniuose parkinguose neužtenka vietos ir aplinkiniai suvažiuoja parkuotis į didžiausią parkingą. Tuomet susiformuoja dar vienas neteisingas įspūdis, kuomet atrodo, kad niekada neužteks parkingų - didini, didini, bet va jis vis užkišamas.

                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	280,9 kB ID:	2049208
                  Paskutinis taisė spekas; 2023.05.07, 18:03.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Problema, kad tarp aukštų pastatų yra per dideli žolės plotai. Būtų žemaaukštė statyba - gal ir gautųsi. Dabar vargu ar gyventojai sugebėtų įveiklinti tokio dydžio plotus.
                    Nėra ten perdidelių žolės potų. O šiai ptai daugiaaukštė statyba kaip tik lengviau įveiklins žolyną, nes gyventojų daugiau.

                    Šiaip primenu kad dauguma buvusių krepšinio aikštelių kieme buvo konvertuotos į parkingą, vien jų atstatymas būtų gera pradžia to įveiklinimo.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Tuomet susiformuoja dar vienas neteisingas įspūdis, kuomet atrodo, kad niekada neužteks parkingų - didini, didini, bet va jis vis užkišamas.
                      Gal pradžiai reiktų paskaičiuoti kokio ploto reiktų parkingams mikrorajone, kad "užtektų" ir tuomet jau spręsti ar įspūdis "teisingas". Kiekvienam butui 2-3 vietas po 20m2 - kitaip sakant dar tiek pat, kiek gyvenamo ploto. Tad prie 5-iaaukščio reikia 5 kartus didesnės aikštelės, nei užima pats namas, prie devynaukščio - 9 kartus. Papaišytų kas nors?

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Viename pavyzdyje tarp daugiabučių stovi parduotuvė. Tarp jos ir skvero buvo įrengti prekystaliai, juos demontavo, tada nuardė tvarkingas plyteles, korėtą šlaitą. Dabar liko keistoje vietoje likę apšvietimo stulpai pievoje:
                        https://www.google.com/maps/@54.7092...!7i6720!8i3360
                        Click image for larger version Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,44 MB ID:	2049096

                        Nuo fotografuotojo taško, prekiaujama iš furgonų, tikėtina, nelegaliai priparkuotų ant šaligatvio, pilna tepalo dėmių jiems išvažiuojant.
                        Tie prekystaliai buvo priebėga asocialams. O furgono ant šaligatvio legalumą patikrina tvarkauVilnių.

                        Comment


                          Parašė cubik Rodyti pranešimą
                          BALTIJOS G. 48A

                          Dar vienas Lidl Kaune greta maximos nusimato bus, vietoje automobilių aikštelės

                          https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...brezinys_1.pdf

                          šaltinis kaunas.lt

                          Kaip jums toks sprendimas vietoje automobilių aikštelės? Kiemai už būsimo Lidl – išvažinėtos pievos, tačiau ketvirta parduotuvė vienoje vietoje yra svarbiau. Nebūtų geriau rekonstruoti aikštelę į daugiaaukštę ir atlaisvinti kiemus?

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą


                            Kaip jums toks sprendimas vietoje automobilių aikštelės? Kiemai už būsimo Lidl – išvažinėtos pievos, tačiau ketvirta parduotuvė vienoje vietoje yra svarbiau. Nebūtų geriau rekonstruoti aikštelę į daugiaaukštę ir atlaisvinti kiemus?
                            Kas mokėtų už aikštelę? Statyti už visų mokesčių mokėtojų pinigus, kad kažkas galėtų nemokamai parkuotis? O jeigu investuoti ir padaryti mokamą aikštelę, ar kas nors naudosis?

                            Comment


                              Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                              Kas mokėtų už aikštelę? Statyti už visų mokesčių mokėtojų pinigus, kad kažkas galėtų nemokamai parkuotis? O jeigu investuoti ir padaryti mokamą aikštelę, ar kas nors naudosis?
                              be abejo aikštelė turėtų būti mokama. O klientų skaičius būtų garantuotas, jeigu tik pradėtų bauduoti visus žolinius statytojus prie laiptinės durų. Personalo galimybių jie turi – „parkavimas Kaune“ prisižiūri mokamas zonas, galėtų ir kiemus aplink savo aikšteles pravalyti.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                be abejo aikštelė turėtų būti mokama. O klientų skaičius būtų garantuotas, jeigu tik pradėtų bauduoti visus žolinius statytojus prie laiptinės durų. Personalo galimybių jie turi – „parkavimas Kaune“ prisižiūri mokamas zonas, galėtų ir kiemus aplink savo aikšteles pravalyti.
                                Viskas eilinį kartą atsiremia į nebaudžiamumą ir į pernelyg mažas baudas. Net jei pilietiškų gyventojų dėka važinėtojai ant žolės gauna baudą, numoja ranka ir toliau daro tą patį. Vilniuje esu matęs kaip tokie net prisiduoda FB, vos ne su pasididžiavimu. Realiai turėtų būti proaktyvus savivaldybių veikimas, galbūt net nutempiant ant žolės parkuojamus automobilius.

                                Comment


                                  Pastatyti automobilį sostinės gyvenamuosiuose rajonuose sudėtinga – ką siūlo savivaldybė ir NT vystytojai?
                                  https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...tojai-93453025
                                  Vilniuje tūkstančiui gyventojų tenka daugiau nei 400 automobilių, rodo Lietuvos statistikos departamento duomenys. Tai ketvirtadaliu daugiau nei Londone ar Berlyne.
                                  Vilniaus miesto savivaldybės susisiekimo paslaugas valdanti įmonė JUDU skaičiuoja, kad miesto centre gyvenanti vilniečių šeima vidutiniškai turi 1,25 automobilio šeimai, o toliau nuo miesto centro gyvenančių šeimų ūkiuose šis skaičius didėja iki 1,5 automobilio. Palyginimui, Londone ir Berlyne tik kas antra šeima iš viso turi automobilį.

                                  Comment


                                    Kokia prasmė lyginti su n kartų didesniais miestais? Šiaip net keista, kad Vilniuje yra tik ketvirčiu daugiau automobilių nei Londone. Būčiau spėjęs, kad skirtumas 2x jei ne daugiau.

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                      Pastatyti automobilį sostinės gyvenamuosiuose rajonuose sudėtinga – ką siūlo savivaldybė ir NT vystytojai?
                                      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...tojai-93453025
                                      Panašu, kad skaičiai parašyti iš lempos ir net padorumas pamirštas. Kaip gali būti tik 25% daugiau skaičiuojant 1000 gyventojų, kai šeimos turi 2,5 karto daugiau automobilių? Galiu užtikrinti, kad Antakalnyje tikrai ne kiekviena šeima turi po automobilį.

                                      Comment


                                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                        Kas mokėtų už aikštelę? Statyti už visų mokesčių mokėtojų pinigus, kad kažkas galėtų nemokamai parkuotis? O jeigu investuoti ir padaryti mokamą aikštelę, ar kas nors naudosis?
                                        Bus visas šaligatvis aplink aikštelę nustatytas, bet viduje bus tuščia. Nes lietuviai padarys bet ką, kad parkingas būtų nemokamas. O kadangi niekas jų už tai nebaus, tai taip ir liks.


                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Manau, kad išilginiam parkavime nereikėtų žymėti parkavimo vietos pradžios ir galo, nes tikrai sudėtinga pamatyti kur priekinė linija, kur galinė. Jei yra kameros auto, tai dar dar bet su kibirais tai nu nekaip nematysi neišlipęs .
                                          Visiškai teisingai, montuojami jutikliai, pagal viešąjį pirkimą turi būti su baterija, kuri tarnautų nemažiau, nei 5 metus. Montuojama apie 3000 jutiklių, kiek mačiau jutikliai montuojami parkavimo vietos viduryje, ne galuose (su išimtimi Šiaulių g, kur nėra sužymėto parkavimo, bet yra davikliai). Montuojama aišku daugiausiai centre, bet taip pat ir nemažoje dalyje Savanorių pr, kai kuriose vietose numatyti ekranai, bet ne visur, todėl tikėtina, kad bus kažkoks kitas sprendimas kaip web ar appsas, kur galima matyti užimtumą.
                                          Paskutinis taisė digital; 2023.06.15, 00:19. Priežastis: pridėta citata

                                          Comment

                                          Working...
                                          X