Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Infrastruktūros ne pritaikymas, bet sutvarkymas, nėra durna praktika. Siūlau panagrinėti kitą, daugumos forumiečių nuomonei prieštaraujančią praktiką. Dauguma kalba, kaip yra blogai plėsti, pritaikyti, atnaujinti, sutvarkyti, bet niekas nekalba, kad senuose, su želdiniais suformuotose mikrorajonuose yra naikinami žalieji plotai, vaikų žaidimo aikštelės ir įgrūdami daugiabučiai. Tai čia toks lygiateisiškumo klausimas pasistoja, kad senbūviams nieko nereikia pritaikyti, bet naujakuriams tai viskas, tarp senų daugiabučių ir naujakurių uždara parkofkė, ir didelis daugiabutis ir naujakurių auto senbūvių kiemuose. Tai kaip suprantu, čia viskas ok. O pažiūrėjus iš kito kampo, tai savivaldybė yra šališka vystytojams, maždaug per reti rajonai, juos reikia pritaikyti šiuolaikiniam miesto plėtros planui, o va senbūviai yra beteisiai, nors VS savo politikoje įsipareigojusi nebloginti gyvenimo sąlygų. Nereikėtų visko suvienakreikšminti antiavtamabilistų atžvilgiu. Pritaikykite lygiateisiškumo ir proporcingumo principus netaikant absoliutaus šališkumo.
    Tai čia atskira problema. Tiesiog niekas masiškai tų daugiabučių į kiemus neįterpinėja. Būna (retų) atvejų, kad toks tankinimas yra visai vietoje, bet kaimynai, žinoma, vis tiek bambės, nes priprato prie didžiulės ganyklos prie namų vidury miesto. Tvorelizacija ir parkingo minimumai – jau dar kitos kategorijos vėžiniai susirgimai.

    Comment


      Tokių atvejų yra labai nemažai visuose senuose rajonuose. Nenoriu pradėti vardinti, nes sąrašas bus labai netrumpas. "Uždara parkofkė" nelygu tvorai, užtenka šlagbaumo ar ženklų. Tverti daugiabučius tvora, visiškas nonsensas, o "parkingų minimumas" yra toks sąlyginis dydis, ania? Nenoriu kartotis, bet 77 butai ir 12 parkingo vietų, čia daug tu parkofkių ar mažai?
      Paskutinis taisė Robyla; 2023.04.27, 14:31.

      Comment


        Made in Vilnius 2023.04.27
        „Ogmios miestas” ribos automobilių nemokamo stovėjimo laiką
        Už mokesčio rinkimą bus atsakingas ,,Unipark”. Lankytojai nemokamai aikštele galės naudotis 4 valandas. (...)

        Aplinkui esančių biurų darbuotojai pradėjo piktnaudžiauti nemokamu parkingu. Tokiu būdu pradėjo trūkti vietų prekybos centro lankytojams. (...) Būtent todėl prie visų ,,Ogmios miesto” įvažiavimų nuo vasaros pradžios pradės veikti šlagbaumai. Nemokamas ir neribotas stovėjimas ,,Ogmios miestas” pasibaigs maždaug nuo birželio antros pusės.

        https://madeinvilnius.lt/transportas...ovejimo-laika/

        Comment


          Padarytų visur mokamą parkingą ir būtų ramu.

          Comment


            Parašė Robyla Rodyti pranešimą
            Nenoriu kartotis, bet 77 butai ir 12 parkingo vietų, čia daug tu parkofkių ar mažai?
            Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.
            Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 14:46.

            Comment


              Parašė kuk Rodyti pranešimą

              Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.
              Techniškai vien jau namo pastatymas buvo gamtos sužalojimas

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Techniškai vien jau namo pastatymas buvo gamtos sužalojimas
                Rašiau – aplinkos, o ne gamtos. Ir dviračių takas, rengiamas dar nesužalotos gamtos vietoje, techniškai yra gamtos žalojimas.

                Comment


                  Parašė kuk Rodyti pranešimą

                  Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.
                  Nereikia čia tų kiemų privatizacijos, nes ne visur ji naudinga gyventojams, apie tai jau rašyta. Reikia sutvarkyti ir pritaikyti infrastruktūrą pagal šiuolaikines plėtros tendencijas ir apmokestinti visus kiemus . Mokestinė prievolė labai daug ką sutvarko savaime. Kol nėra jokios tvarkos, tol yra visiškas chaosas. Stovi senas namas su maža parkofke vienoj gatvei, pastato šalimoj gatvei naują nama su min. parkingo, tie pradeda mėtyti jas po artimiausias gavtes ir kiemus. Apmokestins, tai nekils noro pirkti būsto be parkingo, jeigu jo reikia arba teks atsisakyti automobilio, arba teks už tai brangiai susimokėti.

                  Comment


                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                    Nereikia čia tų kiemų privatizacijos, nes ne visur ji naudinga gyventojams, apie tai jau rašyta. Reikia sutvarkyti ir pritaikyti infrastruktūrą pagal šiuolaikines plėtros tendencijas ir apmokestinti visus kiemus . Mokestinė prievolė labai daug ką sutvarko savaime. Kol nėra jokios tvarkos, tol yra visiškas chaosas. Stovi senas namas su maža parkofke vienoj gatvei, pastato šalimoj gatvei naują nama su min. parkingo, tie pradeda mėtyti jas po artimiausias gavtes ir kiemus. Apmokestins, tai nekils noro pirkti būsto be parkingo, jeigu jo reikia arba teks atsisakyti automobilio, arba teks už tai brangiai susimokėti.
                    Taip, dabar „nemokami“ kiemai kartu su „taigi niekam netrukdau“ parkavimu žaliuosiuose plotuose yra problemos šaknis. Jeigu gyventojai dar nepasiekę tam tikro kultūros lygio, jį reikia ugdyti. Pliusas – ne tik daugiau tvarkos ir vietos želdiniams, vaikų žaidimų aikštelėms atsirastų, bet gal net ir gatvės šiek tiek atsikimštų. Dabar visi įpratę, kad „ai, tai juk vis tiek kažkur pastatysiu mašiną“.

                    Comment


                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                      Reikia sutvarkyti ir pritaikyti infrastruktūrą pagal šiuolaikines plėtros tendencijas
                      Apsaugok, Viešpatie. Nebent turi omenyje ne mūsiškas šiuolaikinės plėtros tendencijas.

                      ir apmokestinti visus kiemus .
                      Variantas. Bet turi būti aiškiai apibrėžti vietų skaičiai. Kitaip, kaip dabar įprasta daugelyje sutvarkytų aikštelių: 24 automobiliai stovi 14 vietų aikštelėje. Visi susimokėję mokestį. Kad kai kurie jų užvažiavo ant žolės, kitų du ratai ant šaligatvio, treti užstatė tarnybinį įvažiavimą, ketvirti stovi prie transformatorinės durų – ir čia nematys niekas jokios problemos, nebent tik policija turės reaguoti į saujelės „tvarkos fanatikų“ pranešimus. Dar visa eilė stovės už parkavimo aikštelės, ištisai užstačiusi visą vidinės gatvelės juostą, kur belieka tik viena juosta, kurioje prasilenkti nebepavyksta. Čia tiesiog apibūdinu, kaip realiai dabar atrodo vienas sutvarkytas Klaipėdos daugiabučių kvartalas.

                      Kas iš to, jei 77 butus turintis daugiabutis turės 30 vietų, jei susimokėjusių mokestį vairuotojų bus 50? Kam teikiama pirmenybė gauti vietą? Ar įvedame kažkokius mechanizmus ar rinkos dėsnius ar tiesiog paliekame guminius parkingus, kur vairuotojai ras, kur tą savo mašinėlę įgrūst?
                      Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 15:28.

                      Comment


                        Daugumoje senų kiemų pakanka ir tų žalių plotų, ir tai netrukdo infrastruktūros pertvarkymui, kad būtų patenkinti ir avtamabilistai, ir žalieji. Užtenka kai kur perdaryti statų bardiūro kampą ir žiūrėk +2 parkingo vietos. Kokio žaliojo interesus tai pažeidė? Jokio...

                        Apmokestinti reikia ne vietą, o zoną. Parkingus sužymeti kur galima. VS tikslingai kai kur jų nežymi, nes sužymėjimas pagal STR ne padidins, o dar ir senų vietų sumažins. Čia gyvas pavyzdys, ką dabar tenka derinti su VS.
                        Paskutinis taisė Robyla; 2023.04.27, 15:51.

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                          Parkingus sužymeti kur galima. VS tikslingai kai kur jų nežymi, nes sužymėjimas pagal STR ne padidins, o dar ir senų vietų sumažins.
                          Na, kai kuriais atvejais nežymi, nes yra, pvz., tarnybiniai privažiavimai. Ar tas pats STR reikalavimas nedaryti automobilių vietų arčiau negu tam tikru atstumu nuo namo. Tai taip ir „įvykdo“ tuos reikalavimus – nepateplioja dažais, bet parkingas vis tiek vientisas prie namo, tai, žinoma, vairuotojai užstato viską, kas įmanoma.

                          Comment


                            Parašė Skid Row Rodyti pranešimą

                            O kur tos "tam skirtos" aikštelės?
                            Jūs rimtai klausiate, kaip atpažinti automobilių stovėjimo aikštelę/parkingą?
                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                            Daugumoje senų kiemų pakanka ir tų žalių plotų, ir tai netrukdo infrastruktūros pertvarkymui, kad būtų patenkinti ir avtamabilistai, ir žalieji. Užtenka kai kur perdaryti statų bardiūro kampą ir žiūrėk +2 parkingo vietos. Kokio žaliojo interesus tai pažeidė? Jokio...
                            Turi omenyje, kai padaro nuleista bordiūrą, kad būtų patogiau nelegaliai ant šaligatvio statyti automobilį?

                            Bortai turėtu būti ne tik nenuleisti bet dar ir spygliuoti, nes kitaip vairuotojai nesupranta kad negalima važiuoti.

                            Comment


                              Parašė kuk Rodyti pranešimą
                              Variantas. Bet turi būti aiškiai apibrėžti vietų skaičiai. Kitaip, kaip dabar įprasta daugelyje sutvarkytų aikštelių: 24 automobiliai stovi 14 vietų aikštelėje. Visi susimokėję mokestį. Kad kai kurie jų užvažiavo ant žolės, kitų du ratai ant šaligatvio, treti užstatė tarnybinį įvažiavimą, ketvirti stovi prie transformatorinės durų – ir čia nematys niekas jokios problemos, nebent tik policija turės reaguoti į saujelės „tvarkos fanatikų“ pranešimus. Dar visa eilė stovės už parkavimo aikštelės, ištisai užstačiusi visą vidinės gatvelės juostą, kur belieka tik viena juosta, kurioje prasilenkti nebepavyksta. Čia tiesiog apibūdinu, kaip realiai dabar atrodo vienas sutvarkytas Klaipėdos daugiabučių kvartalas.
                              Visuotinis parkavimo apmokestinimas turi eiti koja kojon su nuline tolerancija visiems pažeidimams. Tai yra akivaizdu. Ir to, matyt, dar ilgai nepamatysime. Nors man asmeniškai šoka iš džiaugsmo širdis, kai pamatau eilinį automobilį nukeliamą nuo neįgaliųjų vietos. Pažangos tikrai turime, bet ji tokia lėta...

                              Comment


                                Uždaroma „Statyk ir važiuok“ aikštelė: ji taps tradicine aikštele
                                https://madeinvilnius.lt/transportas...cine-aikstele/

                                SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, jog balandžio 28 d. techniniams darbams uždaroma Sėlių g. 62 įsikūrusi „Statyk ir važiuok“ aikštelė, kuri jau gegužės 2 d. veiklą tęs kaip įprasta – 43 vietų JUDU mokama automobilių stovėjimo aikštelė, reguliuojama automatiniu užtvaru.
                                „Aikštelė veiks 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, valandinis aikštelės įkainis – 0,30 Eur. Už automobilio stovėjimą čia bus galima atsiskaityti mobiliąja programėle „m.Parking“ arba stovėjimo aikštelės automatinėje kasoje“, – rašoma „Susisiekimo paslaugos“ pranešime
                                „Ši aikštelė, iš tiesų, nėra mažai naudojama, netgi atvirkščiai – šių metų (2023 m). sausį – kovą aikštelės užimtumas siekė 65 proc. (09:00 – 19:00 val., I-VII). Sprendimas įvesti šį pokytį yra susijęs su tuo, jog ši aikštelė, paprasčiausiai, nutolo nuo „Statyk ir važiuok“ koncepcijos”, – apie aikštelės uždarymą komentuoją įmonės atstovė G. Vasiliauskaitė.

                                Comment


                                  Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                  O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.

                                  Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
                                  Čia šiaip labai įdomi mintis ir gal net geresnė išeitis nei formuoti sklypus mieste (su išimtimis kur tam yra prasmė).

                                  Jei žemė tarp namų būtų valstybinė, tuomet visi daugiabučių mokėjimai už kiemo tvarkymą turi baigtis ir tie pinigai pereiti į ,,bendrą katilą'' ar kažkaip kitaip.

                                  Taip pat tuomet valstybinė žemė turi būti tvarkoma iš biudžeto:
                                  1. įrengiamos parkavimo vietos neperžengiant STR limito vienam butui, pagal situaciją neatimant žemės iš vaikų ir nepersistengiant mažinant žaliuosius plotus. Parkavimo vietas stengiantis grūsti kuo labiau į paribius.
                                  2. įrengiamos vaikų žaidimo aikštelės.
                                  3. Įrengiami / tvarkomi šaligatviai ir dvirtakiai.
                                  4. Paliekami racionalaus dydžio žalieji plotai - kad būtų kuo daugiau medžių, žalumos ir stengiantis išvengti beprasmių / nenaudojamų pievų.

                                  Šiam visam suskurtam gėriui reikia numatyti ir priežiūrą, nes reikės valyti, pasirūpinti kažkada žalumos tvarkymu (parinkus tinkamus augalus jais reikia rūpintis minimaliai, galima net žolės šienavimo išvengti).

                                  Kažkaip panašiai. Manau būčiau už tokį variantą prieš sklypų kūrimą visiems daugiabučiams.

                                  Comment


                                    Beje, šiuo metu sklypų tvėrimo vienas iš katalizatorių yra reiškinys, kuomet gyventojai savo lėšomis susitvarko sklypą, įrengia papildomai parkavimo vietų bei atnaujina esamas, ir po sutvarkymo iš aplinkinių namų daug kas suvažiuoja statyti savo auto. Aš abejoju ar atsirastų forume žmonių, kurie norėtų, kad jiems taip nutiktų. Tai pasidaro dar aktualiau jei sklype net nėra pakankamai vietos įrengti tiek parkavimo vietų kiek numato STR.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Beje, šiuo metu sklypų tvėrimo vienas iš katalizatorių yra reiškinys, kuomet gyventojai savo lėšomis susitvarko sklypą, įrengia papildomai parkavimo vietų bei atnaujina esamas, ir po sutvarkymo iš aplinkinių namų daug kas suvažiuoja statyti savo auto. Aš abejoju ar atsirastų forume žmonių, kurie norėtų, kad jiems taip nutiktų. Tai pasidaro dar aktualiau jei sklype net nėra pakankamai vietos įrengti tiek parkavimo vietų kiek numato STR.
                                      Tvora nėra mašinoms. Automobilių patekimą į teritoriją riboja šlagbaumas.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Tvora nėra mašinoms. Automobilių patekimą į teritoriją riboja šlagbaumas.
                                        Tikrai? Galvojau, kad tvora skirta nuo Godzilos apsiginti...

                                        Comment


                                          Į kitą stovėjimo aikštelę važiuoti per pievą – įprastinė sovietinių rajonų kiemų praktika.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X