Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Nesuprantamas. Sudėjus plotį brūkšnių su dabartine parkavimo zona, tame pačiame plote būtų galima gauti daug įstrižų statymo vietų.
    Įstrižos/stačios vietos yra nepageidaujamos, nes neina normaliai matyti eismo išvažiuojant. Kaune visur kur buvo stačiai/kampu po gatvių remontų tampa lygiagrečiai.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Tokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"


      15min.lt 2023.04.23
      Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
      Padarė, kad gatvė nekeitinėtų pločio. Aišku galėjo ir neplatinti per Lidl statybas, būtų daugiau vietos pėstiesiems, bet geriau vėliau negu niekada.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Tokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"


        15min.lt 2023.04.23
        Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
        Būtent, kad nenaudojamo pločio. Tą plotą nors tegu ir vazonais sodina - jis nenaudojamas. Nors pagal pačio logiką, tai turėtų būt pakilimo tako pločio eismo juostos geriau nei vietos sutvarkymas (nors ir pigiausiomis priemonėmis - kibiru dažų).

        Comment


          Puikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.

          https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8

          P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
            Puikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.

            https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8

            P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.
            Geriau ir už purvynus, ir už tą nesąmonę, vadinamą “koriais“, kur per keletą žiemų baisingai išsikraipo.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Puikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.

              https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8

              P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.
              Sakyčiau čia stambi skaldėlė

              Comment


                Sostinės Naujininkuose aikštelę uzurpavę automobiliai netgi išvažinėjo pelkę: „Daro nusižengimus, o konfliktuoti nesinori“

                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tuoti-nesinori

                Comment


                  Ir aišku savivaldybė nori sudarkytą žolyną ne atstatyti, o legalizuoti šituos pažeidimus.

                  Comment


                    Savivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų; 2) gyventojai nenori dalyvauti varginančioje bei sudėtingoje "kaimynijų" programoje; 3) reikalingi didžiuliai pinigai; 4) didelis gyventojų pasyvumas savo aplinkai ir nenoras minimaliai susitvarkyti; 5) nesama alterantyvių kompensavimo/finansavimo šaltinių kiemų tvarkymui. Tiesiog paleista sava vaga ir tiek. Kaip ir su viešu transportu. Jeigu dar savivalda užsiemė garažais ir taip sunkiai ėjo, o ką kalbėti apie 100-us "paukščių teisėmis" stovinčius sandeliukus ir t.t. valstybinėje žemėje. Tai galima tik pasvajoti apie kažką žmogiško.

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      Savivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų;
                      O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.

                      Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
                      Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 20:23.

                      Comment


                        Parašė kuk Rodyti pranešimą

                        O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.

                        Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
                        Tai čia visiška priešingybė Pakalnio vizijai. Pakalniui būtų geriausia, jei visi kiemuose apsitvertų ir nieko neįsileistų, o pėstieji būtų suspausti garduose tarp tvorų. „Tvarus judumas“...

                        Comment


                          Pakalnis tikrai ne kartą sakė kad nori, jog visi kiemai būtų aptverti ir "tada privalės tvarkytis patys". Gal jis tiesiog suklydo ir norėjo pasakyti ne 'tvarus judumas' o 'tvoros judumas'

                          Comment


                            Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
                              Tai nusikalstamai prigamintus telšynus reikia pragrėbliuoti ir atsėti žolę, o ne asfaltuoti.

                              Comment


                                Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                Tai nusikalstamai prigamintus telšynus reikia pragrėbliuoti ir atsėti žolę, o ne asfaltuoti.
                                Kažkiek praplėsti galima, jeigu nuo sovietmečio neplėsta ir būtų panaikintas tešlynas. Tai mažesnė blogybė. Tačiau reikėtų apribojimų: savivaldybė turėtų finansuoti aikštelių plėtimą tik su sąlyga, jei tuo pačiu metu daromi dviračių stogai/stoginės, galbūt remontuojami pėsčiųjų takai. Taip pat turi būti nustatytas parkavimo maksimumas pagal butų skaičių – tolesnių plėtimų nefinansuoti. O tešlynai turi būti palaipsniui uždrausti, nepamirštant paminėti higieninių priežasčių.
                                Aišku, dar Vilnius, kaip ES šalies sostinė, galėtų papildomų veiksmų imtis, pvz. dviračių nuomos išplėtimas į visus miegamuosius rajonus, nenutrūkstamos A juostas, dažnesnis VT kursavimas, tankesnis dviračių takų tinklas, mobilumo mini-mazgai ir pan.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                  Kažkiek praplėsti galima, jeigu nuo sovietmečio neplėsta ir būtų panaikintas tešlynas. Tai mažesnė blogybė. Tačiau reikėtų apribojimų: savivaldybė turėtų finansuoti aikštelių plėtimą tik su sąlyga, jei tuo pačiu metu daromi dviračių stogai/stoginės, galbūt remontuojami pėsčiųjų takai. Taip pat turi būti nustatytas parkavimo maksimumas pagal butų skaičių – tolesnių plėtimų nefinansuoti. O tešlynai turi būti palaipsniui uždrausti, nepamirštant paminėti higieninių priežasčių.
                                  Aišku, dar Vilnius, kaip ES šalies sostinė, galėtų papildomų veiksmų imtis, pvz. dviračių nuomos išplėtimas į visus miegamuosius rajonus, nenutrūkstamos A juostas, dažnesnis VT kursavimas, tankesnis dviračių takų tinklas, mobilumo mini-mazgai ir pan.
                                  Dar bėda, kad tie tešlynai prigaminti kuo arčiau langų. Jei tiesiog asfaltuotume tešlynus ir darytume ten parkingus, dažnai neišeitų suformuoti normalesnės, jaukesnės erdvės prie daugiabučių. Nejaukią erdvę apibūdinčiau maždaug taip: jei turi mažą vaiką, tai vos išlindus į lauką laikyk už rankos, kad neįbėgtų į parkofkę ir jo nepartrenktų kaimynas, nieko nematantis nuo savo aukšto amerikietiško SUV'o.

                                  Dabartiniai tarnybiniai įvažiavimai susijungtų su naujaisiais parkingais (užasfaltuotais tešlynais) – gautume tiesiog didelį asfalto gabalą palei pat langus kaip prie kokio prekybcentrio. Tokio principo kiemų renovacijų pridaryta, tai prie namų vaizdas taip ir atrodo.

                                  Ir šiaip idėja pasiekti mašiną paėjus kelis metrus nuo laiptinės durų neatrodo prioretizuojanti kitus susisiekimo būdus.

                                  Yra kvartalų, kur savadarbiai tešlyniniai parkingai apima praktiškai visus žolės likučius. Juos užasfaltavus, būtų visiškai distopinis vaizdelis. Tiesa, dabar vaizdelis tokiose vietose irgi distopinis, bet ne „sutvarkytas distopinis“.

                                  Nežinau, kaip veiktų parkingo maksimumas, pvz., prie tankiau sustatytų devynaukščių ir pan. Norint visko neužasfaltuot, reiktų „diskriminuot“ ir daryti mažesnį parkingo maksimumą nei rečiau išdėstytų mažiau butų turinčių daugiabučių. Asmeniškai neįsivaizduoju, kaip galima normaliai sutvarkyti kai kuriuos Lietuvos didmiesčių daugiabučių kvartalus, kur parkavimo problemos sprendimas nebūtų koks vienas ar keli daugiaaukščiai kvartale ar kažkur aplink jį. Nupušusiems Lietuvos autofanatikams toks sprendimas būtų didžiulė tragedija, nes reiktų sukišti daug pinigų ir dar eiti kelis šimtus metrų iki mašinos ir po to zigzaguoti daugiaaukščiame parkinge iki apačios. Todėl greičiausiai kai kurių daugiabučių kvartalai taps visiški asfalto laukai. Turbūt dar ir aptvorelinti palei sklypų kraštus, su praėjimais pro vartelius prie šlagbaumų.

                                  O dviračių stovų tai pristatys kažkur dėl pliuso. Dviračių takai, kaip ir pėsčiųjų takai prasidės už vartelių ir eis palei bendras vidines gatveles, skirtas susisiekimui automobiliais.
                                  Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 01:16.

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
                                    Čia norėjai parodyti blogają praktiką, ar kaip?
                                    Kiemuose aikšteles reikia naikinti, o ne plėsti. Automobilių vieta yra ne kieme, o tam skirtose aištelėse.

                                    Comment


                                      Infrastruktūros ne pritaikymas, bet sutvarkymas, nėra durna praktika. Siūlau panagrinėti kitą, daugumos forumiečių nuomonei prieštaraujančią praktiką. Dauguma kalba, kaip yra blogai plėsti, pritaikyti, atnaujinti, sutvarkyti, bet niekas nekalba, kad senuose, su želdiniais suformuotose mikrorajonuose yra naikinami žalieji plotai, vaikų žaidimo aikštelės ir įgrūdami daugiabučiai. Tai čia toks lygiateisiškumo klausimas pasistoja, kad senbūviams nieko nereikia pritaikyti, bet naujakuriams tai viskas, tarp senų daugiabučių ir naujakurių uždara parkofkė, ir didelis daugiabutis ir naujakurių auto senbūvių kiemuose. Tai kaip suprantu, čia viskas ok. O pažiūrėjus iš kito kampo, tai savivaldybė yra šališka vystytojams, maždaug per reti rajonai, juos reikia pritaikyti šiuolaikiniam miesto plėtros planui, o va senbūviai yra beteisiai, nors VS savo politikoje įsipareigojusi nebloginti gyvenimo sąlygų. Nereikėtų visko suvienakreikšminti antiavtamabilistų atžvilgiu. Pritaikykite lygiateisiškumo ir proporcingumo principus netaikant absoliutaus šališkumo.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Čia norėjai parodyti blogają praktiką, ar kaip?
                                        Kiemuose aikšteles reikia naikinti, o ne plėsti. Automobilių vieta yra ne kieme, o tam skirtose aištelėse.
                                        O kur tos "tam skirtos" aikštelės?

                                        Comment


                                          Kaune tai yra toks daiktas: https://parkavimaskaune.lt/ilgalaikio-stovejimo-zona/ Tik trūksta Šilainiuose aikštelės. Mėnesio kaina kaip vieną kartą pasistatyti ant žolės – 30€ (perkant tris mėnesius iš karto).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X