Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne. Kiemuose, įskaitant uždarus, neturėtu būti sudarytos salygos laikyti autmobilius. Kiemai yra žmonėms, o ne automobiliams. O be to, kaip jie iki tų kiemų davažiuotų kokiame senamiestyje kur automobilių eismas iš vis turi būti uždraustas.
    Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.

    Comment


      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
      Šiaip reikėtų apmokestinti visus kiemus mieste, kurie yra Savivaldybės žinioj. Leidimai vietinių gyventojų vienam auto turėtų būti įkandami, o už antrą reikėtų padaryti nepatogų, gal tada išsivalytų kiemai. Kartais eini per kokį kiemą, o ten darbo dieną, dienos metu užimta 90% vietų. Jeigu retai naudoji auto, tai gal jam vieta po žeme iki sodo sezono. Už surinktas lėšas galima tvarkyti seną infrastruktūrą, pritaikyti šiuolaikiniams poreikiams, įrengti ar sutvarkyti žalius plotus, nes šiuo metu yra visiškas bardakas, 30+ metų, o iš vietos judame per lėtai.
      Čia yra realiausias sprendimas, ir Šimašius jau buvo pradėjęs apie tai šnekėt, bet kilo didžiulis šaršalas ir atsitraukė. Realiai taip, visi kiemai turėtų būti mokami, vienas automobilis butui kainuotų dar normalią sumą, o antras ir daugiau – jau tokią, kurią įkąstų tik turtingieji, pvz. 100 €/mėn. Ir tai išspręstų ir parkavimo problemas, ir miesto biudžetą papildytų taip, kad būtų galima realiai tikėtis tų kiemų tvarkymo (nes kaimynijos yra nepasiteisinęs reikalas).
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.
        "Ką nori - tą daro" tinka kokiam sibirui nebent, o ne civilizuotai valstybei.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.
          Klystate. VMS ir didžioji dalis šio forumo yra kardinaliai prieš tokią nuostatą.
          Be to, egzistuoja tam tikri statybos reikalavimai. Netgi individualaus namo kieme negali daryti ką nori.

          Comment


            Brangiausioje - mėlynoje zonoje, savivaldybės įrengtose vietose gyventojai statosi už 43,00 Eur/metams. Taip, metams, ne mėnesiui.


            [/QUOTE]

            Požeminė aikštelė būtų komercinė, jai nebūtų taikomi zonų mokesčiai. Aš pateikiau kaip pvz., o mokestis per mėnesį gali būti konkurencingas privačioms aikštelėms. Taip, gyventojai už mėlyną zoną moka 43 Eur/metams, bet požemine aikštele gali naudotis ne tik gyventojai.

            Yra įvairių sėkmingų pavyzdžių, kaip atsikratyti to bereikalingo lakstymo į miestą. Variantas - įvažiavimo į miestą apmokestinimas, nustatant tam tikras ribas, tuomet ir priemesčių aikštelės taps populiarios, o realiausias, kaip ir minėjau, viskas mokama. Kaip tik vakar pažįstamas pateikė konkretų pavyzdį, kai jo name du butai parkuoja 7 mašinas. Kaip tu jam pagrūmosi, jis gi savo teises žino, valstybinė žemė, ką noriu, tą darau, taisyklių nėra, ženklo statyti draudžiama nėra, atsikniskit. Bet koks mokestis tokius išauklėtų akimirksniu ir nereikėtų pyktis. Kitaip tariant - tvarka ir standartai turi egzistuoti ne tik tam tikrų kategorijų gatvėse.

            Comment


              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
              Požeminė aikštelė būtų komercinė, jai nebūtų taikomi zonų mokesčiai. Aš pateikiau kaip pvz., o mokestis per mėnesį gali būti konkurencingas privačioms aikštelėms. Taip, gyventojai už mėlyną zoną moka 43 Eur/metams, bet požemine aikštele gali naudotis ne tik gyventojai.

              Yra įvairių sėkmingų pavyzdžių, kaip atsikratyti to bereikalingo lakstymo į miestą. Variantas - įvažiavimo į miestą apmokestinimas, nustatant tam tikras ribas, tuomet ir priemesčių aikštelės taps populiarios, o realiausias, kaip ir minėjau, viskas mokama. Kaip tik vakar pažįstamas pateikė konkretų pavyzdį, kai jo name du butai parkuoja 7 mašinas. Kaip tu jam pagrūmosi, jis gi savo teises žino, valstybinė žemė, ką noriu, tą darau, taisyklių nėra, ženklo statyti draudžiama nėra, atsikniskit. Bet koks mokestis tokius išauklėtų akimirksniu ir nereikėtų pyktis. Kitaip tariant - tvarka ir standartai turi egzistuoti ne tik tam tikrų kategorijų gatvėse.
              Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.

              Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia
                Bet pastebiu tai, kad dauguma komercinių parkingų pastaraisiais metais gerokai užkimšti. Nors prieš tai kone kelioliką metų stovėjo apytuščiai.
                Dėl požeminių garažų daug kur eilės (nepaisant sunkiai suvokiamų kainų), gyventojai net burtus traukia.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.

                  Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).
                  Ir dar reikėtų paimti dėmėn pagrindinę problemą, kad parkingo vietų mėlynoje ir kitose mokamose vietose yra labai ribotai.
                  O kova su pažeidėjais ilga ir tai dalis, galimos parkavimo politikos, padidini baudas, kontrolę, administravimą ir cirkai baigsis. Turim vieną švedą, kuris vairuoja po Vilnių. Mes klausinėjame, kaip čia ta Švedija apsitvarkė su greičio viršijimais, parkingais ir t.t. Atsakymas buvo paprastas - didelių baudų pagalba ir minimalia tolerancija. Lygiai tas pats buvo su garsios muzikos megėjais, kuriuos apramino baudos.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.

                    Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).
                    Klausimas grynai techninis - kaip užtikrinti įvažiavimo mokestį Vilniaus atžvilgiu. Kai kalba apie senamiestį, tai ten lėtos gatvės, viską spės nuskaityt, automatizuoti. Ar patempsim galimus srautus, netaps butelio kakliuku visi mechanizmai, jei taip darysime su Vilniaus prieigom ?

                    Aišku, jei visgi įmanoma net ir 90-100kmh važiuojančią sraute tarp kitų mašinų identifikuoti, kodėl gi ne. Tačiau būna viena kitą užstoja ir pan.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      "Ką nori - tą daro" tinka kokiam sibirui nebent, o ne civilizuotai valstybei.
                      Na taip, tam tikri apribojimai yra, kad netrukdytų kaimynams. Pvz kaip jau minėjau neuždengti saulės kaimynams. Bet daug arčiau sibiro yra nurodinėjimas ką daryti su privačia nuosavybe. Gal dar nurodyti kiek namuose lempučių galima pasikabinti ir kokio dydžio šaldytuvą turėti, kad nevartotum per daug elektros?

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Klystate. VMS ir didžioji dalis šio forumo yra kardinaliai prieš tokią nuostatą.
                        Be to, egzistuoja tam tikri statybos reikalavimai. Netgi individualaus namo kieme negali daryti ką nori.
                        Na taip. Valstybė-auklė populiari kaip niekad. Spėju didelė dalis sveikintų sovietyno sugrįžimą jei tik tai reikštų aftamabylių sumažinimą iki dvasingo kiekio

                        Apie statybos reikalavimą rašiau, kad pvz turėtų kaimynams likti teisingas saulės šviesos kiekis.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Na taip. Valstybė-auklė populiari kaip niekad. Spėju didelė dalis sveikintų sovietyno sugrįžimą jei tik tai reikštų aftamabylių sumažinimą iki dvasingo kiekio

                          Apie statybos reikalavimą rašiau, kad pvz turėtų kaimynams likti teisingas saulės šviesos kiekis.
                          jie gal ir sveikintu, bet esmė kad "aftamabilistai" taip ir neišėjo iš sovietmečio, atsidarykit bet kuria rajono grupė ir apie 90 procentų runkelių kaltins tikrai ne save kad nepasirūpino parkavimo vieta prieš perkant būtą/automobilį. kas dėl kiemų manau reiktų sutvarkyt esamus purvynus net ir medžių sąskaita, bet po to reiktų totalitarinę kontrolę įvedinet, kad neatsirastų naujų purvynų.
                          Paskutinis taisė Stadionas; 2023.03.22, 10:39.

                          Comment


                            Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                            jie gal ir sveikintu, bet esmė kad "aftamabilistai" taip ir neišėjo iš sovietmečio, atsidarykit bet kuria rajono grupė ir apie 90 procentų runkelių kaltins tikrai ne save kad nepasirūpino parkavimo vieta prieš perkant būtą/automobilį. kas dėl kiemų manaui reiktų sutvarkyt esamus purvynus net ir medžių sąskaita, bet po to reiktų totalitarinę kontrolę įvedinet, kad neatsirastų naujų purvynų.
                            Vienoj pusėj runkeliai, kurie kaltina visus aplinkui ir nieko nesitvarko. Kitoj pusėj runkeliai, kurie neduoda niekam priiminėt sprendimų dėl savo vietinės aplinkos.

                            Tai ir turim natūralų rezultatą. Nušiktą aplinką kuria niekas nesirūpina. Ir tokia priešprieša tik dar labiau didina sovietinį požiūrį. Kai vieni įsitikinę, kad ne jų problema, o turi DUOTI. O kiti įsitikinę, kad negalima leist žmonėms patiems spręsti problemų, nes iškils bėda jų galiai.

                            Comment


                              Reiktų tiesiog automobilių mokesčius pagal Danijos pavyzdį įvest ir labai greitai parkingo vietų poreikis sumažėtų. Nereiktų aiškinti kaip su savo kiemu tvarkytis. Ir tada nereiks nė naujų gatvių tiest, esamas bus galima drąsiai siaurint, neliks kamščių, padidės VT keleivių, tramvajų linijos nebeatrodys tokios brangios. Vienintelis niuansas, kad kuri partija tai įves bus neišrenkama artimiausius 30m.

                              Comment


                                Čia nereikėtų visada kaltinti avtamabilistų, nes nėra vienareikšmis naratyvas. Ar 12-aukštis su 77 butais ir 8 parkingo vietom ir verkiainčiais gyventojais dėl parkingo jau priskirtina prie sovietinio avtamabilizmo etiketės? O tokių pavyzdžių aibė. Jeigu mes jau čia kovojame su avtamabilizmu, tai labai gera proga pakeisti STR ir uždrausti prie naujų daugiabučių parkingo aikštelių įrengimą, išskyrus kelias invalidų vietas. Kuo naujas daugiabutis bendrąja prasme yra labiau privelegijuotas prieš seną? Ar senam tik post sovietikus gyvena ir kodėl jie norėtų grįžti į tuos laikus? Tais laikais aikštelių daugiau nebuvo, bet egzistavo garažų masyvai, tarp jų metaliniai, kur jie laikė visą grožį. Kitaip tariant, buvo sudarytos sąlygos. Panaikinus tūkstančius garažų, išmetus visus nelikvidus ir likvidus į gatves, nesukūrus kitų galimybių, daugelis atsisakė transporto, bet daug jų atsidūrė nepritaikytose gatvėse ir kiemuose. Sąlygos nesudarytos.
                                Pritariu Stadionas, kad būtina sutvarkyti, pritaikyti šiuolakiniams poreikiams, o tada imtis teisinio administravimo priemonių prieš pažeidėjus. Dabar nieko neturim, tik šabakštyną ir nieko nedarom, svarbu tie 77 butai neverktų, kad nepasidalina tų 8-ių vietų.
                                Paskutinis taisė Robyla; 2023.03.22, 10:59.

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                  Klausimas grynai techninis - kaip užtikrinti įvažiavimo mokestį Vilniaus atžvilgiu. Kai kalba apie senamiestį, tai ten lėtos gatvės, viską spės nuskaityt, automatizuoti. Ar patempsim galimus srautus, netaps butelio kakliuku visi mechanizmai, jei taip darysime su Vilniaus prieigom ?

                                  Aišku, jei visgi įmanoma net ir 90-100kmh važiuojančią sraute tarp kitų mašinų identifikuoti, kodėl gi ne. Tačiau būna viena kitą užstoja ir pan.
                                  Na, jei Londonas su savo tūkstančiais gatvių susitvarkė įsivedę automatizuotą sistemą, tai toks mini-miestas kaip Vilnius tikrai manau sugebėtų. Reikia tik finansavimo ir administravimo tinkamo.
                                  https://tfl.gov.uk/modes/driving/low...ez?intcmp=2263

                                  Comment


                                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                    Brangiausioje - mėlynoje zonoje, savivaldybės įrengtose vietose gyventojai statosi už 43,00 Eur/metams. Taip, metams, ne mėnesiui.

                                    Požeminė aikštelė būtų komercinė, jai nebūtų taikomi zonų mokesčiai. Aš pateikiau kaip pvz., o mokestis per mėnesį gali būti konkurencingas privačioms aikštelėms. Taip, gyventojai už mėlyną zoną moka 43 Eur/metams, bet požemine aikštele gali naudotis ne tik gyventojai.

                                    Yra įvairių sėkmingų pavyzdžių, kaip atsikratyti to bereikalingo lakstymo į miestą. Variantas - įvažiavimo į miestą apmokestinimas, nustatant tam tikras ribas, tuomet ir priemesčių aikštelės taps populiarios, o realiausias, kaip ir minėjau, viskas mokama. Kaip tik vakar pažįstamas pateikė konkretų pavyzdį, kai jo name du butai parkuoja 7 mašinas. Kaip tu jam pagrūmosi, jis gi savo teises žino, valstybinė žemė, ką noriu, tą darau, taisyklių nėra, ženklo statyti draudžiama nėra, atsikniskit. Bet koks mokestis tokius išauklėtų akimirksniu ir nereikėtų pyktis. Kitaip tariant - tvarka ir standartai turi egzistuoti ne tik tam tikrų kategorijų gatvėse. [/QUOTE]

                                    Dar viena priežastis kuo greičiau suformuoti sklypus mieste.

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                      Čia nereikėtų visada kaltinti avtamabilistų, nes nėra vienareikšmis naratyvas. Ar 12-aukštis su 77 butais ir 8 parkingo vietom ir verkiainčiais gyventojais dėl parkingo jau priskirtina prie sovietinio avtamabilizmo etiketės? O tokių pavyzdžių aibė. Jeigu mes jau čia kovojame su avtamabilizmu, tai labai gera proga pakeisti STR ir uždrausti prie naujų daugiabučių parkingo aikštelių įrengimą, išskyrus kelias invalidų vietas. Kuo naujas daugiabutis bendrąja prasme yra labiau privelegijuotas prieš seną? Ar senam tik post sovietikus gyvena ir kodėl jie norėtų grįžti į tuos laikus? Tais laikais aikštelių daugiau nebuvo, bet egzistavo garažų masyvai, tarp jų metaliniai, kur jie laikė visą grožį. Kitaip tariant, buvo sudarytos sąlygos. Panaikinus tūkstančius garažų, išmetus visus nelikvidus ir likvidus į gatves, nesukūrus kitų galimybių, daugelis atsisakė transporto, bet daug jų atsidūrė nepritaikytose gatvėse ir kiemuose. Sąlygos nesudarytos.
                                      Pritariu Stadionas, kad būtina sutvarkyti, pritaikyti šiuolakiniams poreikiams, o tada imtis teisinio administravimo priemonių prieš pažeidėjus. Dabar nieko neturim, tik šabakštyną ir nieko nedarom, svarbu tie 77 butai neverktų, kad nepasidalina tų 8-ių vietų.
                                      Labai geras pastebėjimas.
                                      Pas mus bent Vilniuje paskutiniu metu yra tendencija tik skalpuoti žmones nepateikiant alternatyvos - tai vyksta tiek su parkavimu, tiek su bandymu kuo labiau apsunkinti transporto eismą mieste neužbaigiant trūkstamų gatvių tinklo ir, svarbiausia(!), VT tinklo, VT bilietų sistemą dar papildomai apsunkinant neracionaliais techniniais sprendimais, neformuojant sklypų ir taip toliau. Ar ką praleidau?

                                      Štai pateikiu pavyzdį, kuris puikiai iliustruoja kokia situacija vyrauja Vilniuje su ploto išnaudojimu. Yra pilna ploto tiek įrengti P vietas, kad 1 butas turėtų 1 vietą, tiek, kad būtų pilna žalio rekreacinio ploto, tiek, kad būtų vaikų žaidimo aikštelės. Ir tokių variantų aš per visą Vilnių galiu n pateikti. Ir schemas galėčiau subraižyti kaip viską sutalpinti (esu preliminariai matavęs ir planavęs tad ne iš oro sakau):

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	296
Size:	235,3 kB
ID:	2038944

                                      Kolkas nesu sugalvojęs koks turėtų būti darbų nuoseklumas siekiant turėti tai ką išvardinau tad improvizuoju: reikėtų kažkada suformuoti sklypus (nebūtinai pirmiausia), bet kas aišku, - prieš pradedant gyventojus bausti, sklypuose reikia bent sutvarkyti / įrengti P vietas pagal geras planavimo praktikas: jas grūsti toliau nuo pastatų, stengtis, kad būtų įrengtos šiaurėje nuo pastato ir taip toliau.

                                      Kaip finansuoti P vietų sutvarkymą nesugalvojau: galbūt skirti kokia 50 procentų iš savivaldybės biudžeto, gal kokius ilgalaikius skolinimo gyventojams mechanizmus galvoti, gal dar kažkaip.

                                      Tik tuomet, kai yra įrengta bent po 1 vietą 1 butui (ten kur fiziškai yra vietos), pradėti bausti. Ir to, žinoma, nereikia palikti vien gyventojams spręsti, nes jie jų neįrengs. Turi būti sukurtas kažkoks botago ir pyrago mechanizmas - privaloma tvarka įrengti parkingus, nori nenori gauni pranešimą, kad arba pats organizuoji parkingo sutvarkymą arba bus nusamdytas įrengimas ir tiesiog išrašytos sąskaitos su kokia 50 procentų kompensacija. Arba paskelbta, kad iki tada ir tada parkavimo vietų skaičius turi atitikti reglamentą, kitu atveju bus pripažinta, kad pvz neatitinka reglamento ar kokių techninių sąlygų ir parkavimo vietos bus tiesiog įrengtos ir išrašytos sąskaitos - kitokiu atveju parkavimas pvz aptveriamas ir paskelbiamas neatitinkančiu reglamento ir dėl to išvis negalima juo naudotis. Kažkaip taip, aš čia improvizuoju, esu tikras, kad pagalvojus galima geriau sugalvoti. Svarbu noriu pačią mintį pateikti.

                                      Comment


                                        spekas, rašote kvailystes. Sprendimai jau seniausiai surasti ir nėra jokio poreikio formuoti sklypų, nes viešas erdves turi tvarkyti ir kontroliuoti miestas.
                                        Pažiūrėkite čia ir gal suprasite kaip TEN tvarkosi. https://kadastralekaart.com/kaart/perceel/DMN00/A/4604
                                        Click image for larger version

Name:	2023-03-23_00-43.png
Views:	353
Size:	1,50 MB
ID:	2038955

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Ar ką praleidau?
                                          Pastatų renovacija keleriopai lėtesnė nei provincijoje. Nors NT kaina žymiai brangesnė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X