Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Prieš kelias savaites buvo kiles sujudimas esą mieste labai reikia daugiaaukščiu aikštelių. Dabar aišku kur buvo šuo pakastas. Jau geriau už tuos pinigus bent pora kiemų rekonstruotų. Beje parkavimo aikštelės prie Pilies gatvės bus dar labiau plečiamos, be to planuojama požeminė aikštelė po Atgimimo aiškte.Paskutinis taisė acetonas; 2022.03.04, 10:20.
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Net jei ji pilna - Klaipedos senamiestis toks mazas, kad ne problema kitose vietose pasistatyt. Dar nesu mates pvz pilnos aiksteles prie piliavietes.
Comment
-
Mano skaičiavimas kiek maždaug galima įrengti antžemininių P vietų.
1 auto vietos išmatavimai - 2,5x5=12.5 kv m.
1 kv m išgrįsti trinkele kainuoja apie 50 eur.
12,5 x 50 = 625 eur 1 P vietai.
Tarp P vietų eilių turi būti palikta berods 5,5 m pravažiavimas.
Supaprastinimo dėlei, prie 1 P vietos kainos pridedu kokia 375 eur (skirta pravažiavimui) ir gaunu 1 P vietos kainą - 1000 eur.
3 600 000 / 1000 = 3600 vietų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMano skaičiavimas kiek maždaug galima įrengti antžemininių P vietų.
1 auto vietos išmatavimai - 2,5x5=12.5 kv m.
1 kv m išgrįsti trinkele kainuoja apie 50 eur.
12,5 x 50 = 625 eur 1 P vietai.
Tarp P vietų eilių turi būti palikta berods 5,5 m pravažiavimas.
Supaprastinimo dėlei, prie 1 P vietos kainos pridedu kokia 375 eur (skirta pravažiavimui) ir gaunu 1 P vietos kainą - 1000 eur.
3 600 000 / 1000 = 3600 vietų.
P.S. dar pigiau bus tiesiog žvyro papilti jeigu jau trinkelės siūlomos kaip intensyvios aikštelės variantas.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Užmiršai pridėti žemės kainą, kurią reikės išpirkti norint statyti antžemines aikšteles.
P.S. dar pigiau bus tiesiog žvyro papilti jeigu jau trinkelės siūlomos kaip intensyvios aikštelės variantas.
Žemės nereikia pirkti jei tie pinigai būtų skirti pvz aikštelėms plėsti prie daugiabučių Klaipėdoje, aplink kuriuos, kiek mačiau iš foto, tyvuliuoja nenaudojamos pievos, o P vietų itin trūksta.
Comment
-
Kauno centre planuojama plėsti mokamas automobilių stovėjimo zonas
Kauno savivaldybė rengiasi plėsti mokamas automobilių stovėjimo zonas, ilginti laiką, kai už stovėjimą renkama rinkliava, antradienį pranešė savivaldybė.
Pasak jos, taisyklės griežtinamos siekiant vengti situacijų, kai gyventojai automobilius centre palieka per savaitgalį, o darbo dienomis, ieškodami nemokamo stovėjimo vietų, užstato jais aplinkines gatves.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7NbK48Oew
- 2 patinka
Comment
-
Perliukas iš Tvarkau Vilnių:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/241461
Auksinė logika: jeigu veją išvažinėjai tiek, kad tos vejos neliko, tai kodėl vis dar baudos skiriamos?
- 9 patinka
Comment
-
VMS, tai irgi geri marozai. Pats pirmas mano pranešimas prieš kokių 10 m. „Tvarkau mieste” buvo prašymas atblokuoti užvažiavimą ant požeminių garažų, virš kurių ne veja, bet išasfaltuota aikšelė su bortais šonuose, kur anksčiau daug metų visi parkuodavosi. Atsakymas buvo, kad garažai priklauso garažų bendrijai ir VMS neturi į tai teisių, o užblokuotas virš garažų esantis parkingas buvo dėl to, kad silpnos konstrukcijos. Suprantu, kai atrašo, jog nėra pinigų pastayti daugiaaukštį parkingą, bet čia net nebandė pasiūlyti bendrijai miesto lėšomis tikėtina labai pigiai aplipdyti jau esantį betoną. Dabar aplinkui gal 20 mašinų ant žolės bei plotas plečiamas ir gretimas šaligatvis pusiau nuslinkęs dėl manevruojančių mašinų ant vejos.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVMS, tai irgi geri marozai. Pats pirmas mano pranešimas prieš kokių 10 m. „Tvarkau mieste” buvo prašymas atblokuoti užvažiavimą ant požeminių garažų, virš kurių ne veja, bet išasfaltuota aikšelė su bortais šonuose, kur anksčiau daug metų visi parkuodavosi. Atsakymas buvo, kad garažai priklauso garažų bendrijai ir VMS neturi į tai teisių, o užblokuotas virš garažų esantis parkingas buvo dėl to, kad silpnos konstrukcijos. Suprantu, kai atrašo, jog nėra pinigų pastayti daugiaaukštį parkingą, bet čia net nebandė pasiūlyti bendrijai miesto lėšomis tikėtina labai pigiai aplipdyti jau esantį betoną. Dabar aplinkui gal 20 mašinų ant žolės bei plotas plečiamas ir gretimas šaligatvis pusiau nuslinkęs dėl manevruojančių mašinų ant vejos.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVMS, tai irgi geri marozai. Pats pirmas mano pranešimas prieš kokių 10 m. „Tvarkau mieste” buvo prašymas atblokuoti užvažiavimą ant požeminių garažų, virš kurių ne veja, bet išasfaltuota aikšelė su bortais šonuose, kur anksčiau daug metų visi parkuodavosi. Atsakymas buvo, kad garažai priklauso garažų bendrijai ir VMS neturi į tai teisių, o užblokuotas virš garažų esantis parkingas buvo dėl to, kad silpnos konstrukcijos.
- 2 patinka
Comment
-
Marozai, nes ant visko paj*bat. Įstatymai nedraudžia VMS'ui ateiti pas privatininką, jam pasiūlyti už miesto pinigus sutvirtinti jau tam reikalui pritaikytas konstrukcijas, mainais už nenaudojamo ploto atvėrimą visuomenei dar pasiūlyti sutvarkyti įvažiavimo vartus ir pearsafluoti patį įvažiavimą dėl pilnos laimės.
Pigiau yra ugdyti socialinę degradaciją po daugiabučio langais ir anksčiau ar vėliau atstatynėti magistralinį promenadinį šaligatvį, kurį vėl suniokos vos jį kapitaliai suremontavus? Dar gelbėja senos sovietinės plytelės su akmenukais mišinyje, bet koją einant jau galima išsisukti. Jau nekalbant apie keliamas dulkes į 13-aaukščio vidų. Parkuojama jau po štangomis, t. y. nebeliko galimybės džiauti skalbinių. Taip, esu matęs, kad žmonės dar džiauna.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBeje, negyvenu aš ten, tad nesiūlykit eit tartis, kaip ir nesiūlykit prižiūrėti požeminių parkingų centre. Jų kažkodėl neuždaro, kai prireikia remonto, nors troleibusu irgi galima atvažiuot į sekmadienio mišias Katedroje, etc.
Dar pavyzdys iš Pilaitės, kur puikiausiai parkuojamasi viršuje:
Comment
-
Dabar:
https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...473,0.5778&k=W
P. S. Dar nepaminėjau, šalia to uždaryto parkingo, gretimam kieme VMS atidavė 50 % vaikų žaidimų ir sporto asfaltuotos aikštės parkuotojams! Likusiame plote yra krepšinio aikštelė, kuri beveik nuolat būna tuščia, turbūt žmonės bijo nudaužti mašinų veidrodėlius, nes reiks mokėt po 1 000 € už vieną, tai kam rizikuot? Geriau kompe pažaist NBA '22.
Toje vietoje būtų puikiai tikusi kalistenikos aikštelė, nes didesnė treniruoklių gausa yra tik kitame rajono gale, arba net teniso kortas, kurio net gal nebūtų poreikio aptverti nuo praeivių, nes šaligatvis eina išilgai, o daugiabučio langai toliau už pievutės su augalais.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąP. S. Dar nepaminėjau, šalia to uždaryto parkingo, gretimam kieme VMS atidavė 50 % vaikų žaidimų ir sporto asfaltuotos aikštės parkuotojams! Likusiame plote yra krepšinio aikštelė, kuri beveik nuolat būna tuščia, turbūt žmonės bijo nudaužti mašinų veidrodėlius, nes reiks mokėt po 1 000 € už vieną, tai kam rizikuot? Geriau kompe pažaist NBA '22.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąMarozai, nes ant visko paj*bat. Įstatymai nedraudžia VMS'ui ateiti pas privatininką, jam pasiūlyti už miesto pinigus sutvirtinti jau tam reikalui pritaikytas konstrukcijas, mainais už nenaudojamo ploto atvėrimą visuomenei dar pasiūlyti sutvarkyti įvažiavimo vartus ir pearsafluoti patį įvažiavimą dėl pilnos laimės.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPrastumti ką čia sakai - beveik be šansų. Ir dar kad savivaldybė tuo užsiimtų. <...> Gal su laiku tas ir bus, bet kad prieš 10 metų tas nevyko ir dėl to jie "marozai" - ką aš žinau...
Įdomu kuom ne marozai, kai per kelioliką metų nepadarė absoliučiai nieko, kad pažaboti nelegalų parkavimą: nei pastatė daugiaaukščius parkingus (nėra pinigų, nekaltinu), nei įvedė registracijos taisykles, kaip Japonijoj (kaltinu), nei bandė susitarti su minėta bendrija (kaltinu), VMS'as sugeba tik žiniasklaidoje pasipiktinti piliečiais-stukačiais, kurie rodo į įstatymų nesilaikymą ir prašo dirbti (kaltinu). Mentai įžeidinėja stukačius (kaltinu). Buvau pasigavęs mentus Islandijos g., kad išvaikytų mašinas – padarė garbės ratą vienpusėje gatvėje ir pabėgo (kaltinu). Tie nauji tralai yra kovojimas su pasekmėmis, tad situacija nesikeis. Nutempinėjo ir 2009 m. mikrorajonuose, matom, kaip toli pažengėm.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
Comment