/\
Nežinau, bet matyt, kad taip. Greičiausiai kaip kokiam Europos arba Swedbanko ir pan. parkinguose, gausi popieriuką, kurį reikės išvažiuojant atiduoti automatui, pabuvus ilgiau nei dvi valandas neapmokėjus jo nepriims ir šlagbaumas nepasikels. Todėl važinėti ratais problemos, matyt, kad nebus, tik tiek, kad kas dirba aplink ir palieka automobilį ten visai dienai kažin ar kas dvi valandas bėgs iš darbo garbės ratą daryti .
/\
Nežinau, bet matyt, kad taip. Greičiausiai kaip kokiam Europos arba Swedbanko ir pan. parkinguose, gausi popieriuką, kurį reikės išvažiuojant atiduoti automatui, pabuvus ilgiau nei dvi valandas neapmokėjus jo nepriims ir šlagbaumas nepasikels. Todėl važinėti ratais problemos, matyt, kad nebus, tik tiek, kad kas dirba aplink ir palieka automobilį ten visai dienai kažin ar kas dvi valandas bėgs iš darbo garbės ratą daryti .
Panašu, kad numerių nuskaitymas įdiegtas, jokių popierių.
Nuvažiuokit į Rygą ir būsit kitokios nuomonės apie parkingo kainas Lietuvoje.
Rygos senamiesty R zonoje parkingas pirmą valandą kainuoja 7€. Už antrą jau teks pakloti NET 11€. A zona (pigesnė nei R) kainos 2,5€/3€. B zonoje (visa dalis aplink senamiestį) - 2€/2,5€.
Stoties rajone esančio prekybcentrio Stockman parkingas kainuoja 3€/val.
Taip kad turėtume džiaugtis kad prekybos centruose vis dar parkuojamės nemokamai, o senamiesty mokame vos 1 euriuką už valandą.
Tiesiog nuostabybė. Vėl reikės mokėti už parkavimą Upės g. ir prie Forum Palace. Nejau nesuprantama, kad stovėjimo aikštelė yra tam, kad ją naudotųsi? Jei jos užimtumas siekia 100%, tai gal dėl to, kad trūksta vietų dirbantiems NMC ir Goštauto g.? O dabar apmokestinsim ir viskas išsispręs, automobiliai tiesiog išgaruos, nes juk gi jie ten nuo 7-7:30 stovi tiesiog šiaip sau, netyčia. Idiotizmas.
Tiesiog nuostabybė. Vėl reikės mokėti už parkavimą Upės g. ir prie Forum Palace. Nejau nesuprantama, kad stovėjimo aikštelė yra tam, kad ją naudotųsi? Jei jos užimtumas siekia 100%, tai gal dėl to, kad trūksta vietų dirbantiems NMC ir Goštauto g.? O dabar apmokestinsim ir viskas išsispręs, automobiliai tiesiog išgaruos, nes juk gi jie ten nuo 7-7:30 stovi tiesiog šiaip sau, netyčia. Idiotizmas.
Apmokestinimas ir atsiranda, nes visų stovėjimo vietų užimtumas siekia 100% ir visos jos stovi visą dieną nejudinamos. Negi taip sunku suprasti? Labai šaunu kai dirbantys atvažiuoja 7.30, užstato visas aplinkines teritorijas ir išvažiuoja tik po 17 val. O ką daryti tiems, kuriems į tas miesto vietas reikia dienos metu atvažiuoti pusvalandžiui ar valandai? Statyti už 1-2 km ar kaip pats tamsta įpratęs numesti draudžiamoje vietoje? Nėra blogiau nei atvažiavus su reikalais ir skubėdamas, turi keliolika minučių važinėti ratais ir ieškoti vietos, o po to dar pėdinti bala žino kiek, nes vietą ratai tik toli.
Zona žalioji, kurioje esant reikalui net ir visą dieną pralaikyti automobilį nėra ypatingai brangu.
Jie taip sudėtingai negalvoja. Jie galvoja taip - pastatysim automatą ir kiekvieną dieną jis bus pripildytas pinigų.
Nesvarbu kaip jie galvoja, bet priemones naudoja tinkamas ir efektyvias. Apskritai dar galėtų ir suefektyvinti mokėjimo už stovėjimą kontrolę, nes panašu, kad kai kuriose vietose (pvz. žaliojoje zonoje) tai daroma ypač retai - kartą per dieną. T.y. savivaldybė nepasiima pinigų, kuriuos galėtų lengvai ir sąžiningai surinkti.
Man būtų labai įdomu kaip atrodytu miesto centras ir senamiestis, jeigu visur stovėjimas būtų nemokamas. Didžiąją dalį verslo tikriausiai reikėtų iškart iškraustyti, nes organizuoti susitikimų nepavyktų.
Apmokestinimas ir atsiranda, nes visų stovėjimo vietų užimtumas siekia 100% ir visos jos stovi visą dieną nejudinamos. Negi taip sunku suprasti? Labai šaunu kai dirbantys atvažiuoja 7.30, užstato visas aplinkines teritorijas ir išvažiuoja tik po 17 val.
Na, taip, suprasti sunku. Bet įmanoma. Teisingai, kuriam galui tie dirbantieji čia važinėja, galėtų geriau pas save namie sėdėti ir kažką sau veikti, o ne trintis čia mieste savo biuruose, kad juos kur. Veltėdžiai, sėdi (ir dar visą darbo dieną!) prie kompo ir nieko nedaro, o mes tai sunkiai plušam. Von juos iš čia! Tegu pasiieško kitos vietos savo darbams ir kitokioms nesąmonėms, nes mums reikia prie Pievos privažiuoti papramogauti.
Jie taip sudėtingai negalvoja. Jie galvoja taip - pastatysim automatą ir kiekvieną dieną jis bus pripildytas pinigų.
Būtent taip ir yra. Argi ne puikiai dirba mūsų valdininkai? Plėtoti infrastruktūrą, gerinti VT susisiekimą, statyti P&R, griežtinti reikalavimus parkavimo įrengimui naujose biuruose... Kam? Geriau pastatom automatą ir užsidedam pliusiuką kaip puikiai šiandien padirbom.
Aikštelė yra tam, kad atvažiavęs joje rastum kur pastatyt mašiną. Jei aikštelė stabiliai užkalta šimtu procentų, reiškia ji tos funkcijos neatlieka.
O šiaip jeigu sėdi visą dieną biure ir mašinos tau nereikia, tai pilnai gali atvažiuot į darbą su VT. Kur kur, bet jau į Konstitucijos prospektą nuvažiuot su juo nesudėtinga, o ir net be parkavimo pigiau nei mašina gaunasi. O jei su VT važinėt neleidžia garbė, tai matyt pilnai gali nedrebint centų susimokėt ir už parkavimą susimokėt.
Na, taip, suprasti sunku. Bet įmanoma. Teisingai, kuriam galui tie dirbantieji čia važinėja, galėtų geriau pas save namie sėdėti ir kažką sau veikti, o ne trintis čia mieste savo biuruose, kad juos kur. Veltėdžiai, sėdi (ir dar visą darbo dieną!) prie kompo ir nieko nedaro, o mes tai sunkiai plušam. Von juos iš čia! Tegu pasiieško kitos vietos savo darbams ir kitokioms nesąmonėms, nes mums reikia prie Pievos privažiuoti papramogauti.
Būtent taip ir yra. Argi ne puikiai dirba mūsų valdininkai? Plėtoti infrastruktūrą, gerinti VT susisiekimą, statyti P&R, griežtinti reikalavimus parkavimo įrengimui naujose biuruose... Kam? Geriau pastatom automatą ir užsidedam pliusiuką kaip puikiai šiandien padirbom.
Įdomi logika, sunku ką ir bepridurti
Yra tam tikri darnios plėtros ir kt. principai, kuriais akivaizdu jog čia vadovaujamasi. Jeigu darbo reikalais automobilio nereikia, vadinasi darbuotojai į cituojamame komentare išaukštintą darbą gali atvykti autobusu, troleibusu, dviračiu ar jeigu pasisekė gyventi netoliese - pėsčiomis. Kartu taip palikdami galimybę pas juos atvykti klientams, verslo partneriams ar kitiems interesantams, kad jų biuras galėtų ir toliau sėkmingai dirbti.
Kaip tamsta įsivaizduoją infrastruktūros plėtojimą, parkavimo įrengimo sąlygų griežtinimą? Kaip pievas paverčiant asfaltuotais plotais, kurie užpildyti darbo dienomis nuo 7 iki 18 val., o kitu metu stovi tušti užimdami miesto erdves? O galbūt reikia vyti pėsčiuosius nuo šaligatvių (ar ne ant jų neleistinai statot automobilį?) ir nubraižius juostas juos paversti stovėjimo aikštelėmis?
Mokėjimo automatas yra užsidedamas pliusiukas prieš tuos miesto gyventojus (ar svečius), kurie lygiai taip pat turi teise pasinaudoti viešosiomis stovėjimo vietomis ir kurie sutinka susimokėti už stovėjimą, nes jiems tikrai reikia ten sustoti.
Mokamas stovėjimas yra vietų automobilių stovėjimo aikštelėse reguliavimo priemonė, o ne saldainio atėmimas iš vargšų dirbančių biurų darbuotojų.
Jeigu darbo reikalais automobilio nereikia, vadinasi darbuotojai į cituojamame komentare išaukštintą darbą gali atvykti autobusu, troleibusu, dviračiu ar jeigu pasisekė gyventi netoliese - pėsčiomis. Kartu taip palikdami galimybę pas juos atvykti klientams, verslo partneriams ar kitiems interesantams, kad jų biuras galėtų ir toliau sėkmingai dirbti.
Aiškiaregystėmis, ponas, užsiimate. „Gali atvykti autobusu, troleibusu, pėsčiomis.“ O jei negali? Ar toks variantas apriori atmestinas? Man tai priešingai, jis kur kas labiau tikėtinas. Bet, matyt, biurų darbutojai yra kvailesni nei likusi visuomenės dalis, nes nesupranta, kaip jie gali tokius dalykus galėti. Ir atsiprašau, kad taip senamadiškai išaukštinau darbą. Atsilieku nuo madų, nebežinau, ką dabar žmonės aukština.
Mokėjimo automatas yra užsidedamas pliusiukas prieš tuos miesto gyventojus (ar svečius), kurie lygiai taip pat turi teise pasinaudoti viešosiomis stovėjimo vietomis ir kurie sutinka susimokėti už stovėjimą, nes jiems tikrai reikia ten sustoti.
Štai dėl šito sutinku. Sustoti, be abejo, reikia ir svečiams, o tiems svečiams giliai nusispjaut, su kokiom problemom susiduria šalia ne retkarčiais, o kasdien dirbantys žmonės. Sotus alkano neužjaučia.
Nematau jokios darnos mieste, kuriame susidaro tokia padėtis. Man tai akivaizdu, kad buvo padaryta klaidų planuojant tiek VT, tiek patį NMC.
O kokia čia VT planavimo toje miesto dalyje klaida, jeigu dėl kažkokių priežasčių juo nesinaudojama?
Aiškiaregystėmis, ponas, užsiimate. „Gali atvykti autobusu, troleibusu, pėsčiomis.“ O jei negali? Ar toks variantas apriori atmestinas? Man tai priešingai, jis kur kas labiau tikėtinas.
O kodėl negali? Bet kokiu atveju niekas gi neuždraudžia ten statyti automobilio, o kaip tik sudarys daugiau galimybių įprastai 100 proc. užpildytoje aikštelėje rasti vietą, tik aišku už tai reikės sumokėti. Tačiau jeigu važiuoti būtent su automobiliu yra svarbu, tai manau sumokėti nebus didelė problema.
Ar čia norima pasakyti, kad jeigu individas dėl kažkokios neaiškios priežastis negali/nenori važiuoti ne automobiliu, tai jam viskas turi būti suteikiama nemokamai?
Bet, matyt, biurų darbutojai yra kvailesni nei likusi visuomenės dalis, nes nesupranta, kaip jie gali tokius dalykus galėti. Ir atsiprašau, kad taip senamadiškai išaukštinau darbą. Atsilieku nuo madų, nebežinau, ką dabar žmonės aukština.
O kitų biurų ar ne biurų darbuotojai yra kvailesni ar "žemesnio lygio" už jūsiškio biuro, kad jiems nereikia sudaryti sąlygų pasinaudoti viešosiomis stovėjimo vietomis gatvėse ar aikštelėse?
Niekada gyvenime nesu statęs automobilio ant šaligatvio. Jei esate ekstrasensas, patikrinkite, ar tikrai tą žmogų „skenuojate“.
Atsiprašau jeigu suklydau. Tik galbūt tada atskleiskite kokiose draudžiamose vietose paliekate automobilį, kad nereikėtų mokėti už stovėjimą? (žr. citatą žemiau)
Asmeniškai visada stengiuos naudotis VT. Tačiau maždaug kartą per savaitę būna ir taip, kad tenka vežtis į centrą kokį krovinį, arba atlikus reikalus iškart važiuoti į kitą miestą, arba pavežioti sergantį/daug reikalų turintį giminaitį. Tokiais atvejais be automobilio išsiversti negaliu, tačiau parkavimasis miesto centre tampa tikra kančia, o prie viso to - ir brangiu malonumu. Ne kartą tenka palikti mašiną ten, kur stovėti draudžiama, viliantis, kad tvarkos sergėtojams neužklius. Nežinau, kaip tai spręsti. Keltis gyventi į miesto centrą?
Ar galbūt neteisinga citata?
Palikimo draudžiamoje vietoje matau tik kelis variantus: ant šaligatvio - trukdoma pėstiesiems; ten kur sustoti/stovėti draudžia ženklai - trukdoma kitiems vairuotojams ir(ar) pėstiesiems (ženklai ne veltui pastatyti); ant žaliosios vejos - gadinama veja; neįgaliujų vietos - trukdoma neįgaliesiems. Kitokių draudžiamų vietų, kuriose paliktas automobilis "niekam netrukdo" nesugalvoju.
Štai dėl šito sutinku. Sustoti, be abejo, reikia ir svečiams, o tiems svečiams giliai nusispjaut, su kokiom problemom susiduria šalia ne retkarčiais, o kasdien dirbantys žmonės. Sotus alkano neužjaučia.
O tai dirbantys žmonės tokiu atveju neturi lygių teisių su svečiais? Atvažiuoji ir pasistatai kaip visi. Kam čia ką užjausti reikia ir kuom tas svečias yra sotesnis už kasdien ten dirbančius?
Nėra bėdos mokamai pasistatyti mašiną ir centre ir Senamiestyje ir Naujamiestyje. Gal nerasi vietos prie pat reikiamų durų, bet kiek pavažinėjęs laisvą mokamą vietą tikrai rasi. Nemokamos aikštelės prie Forum Palace nors ir pilnos, bet ir jose vyksta judėjimas ir ten nuvažiavęs vietos visada randu. Tai reiškia, kad jas padarius mokamas, vienintelė nauda - kažkam pinigai.
Apmokestinimo argumentai juokingi. Niekas nestato prie upės, jei turi trumpų reikalų, pastato senamiestyj, susimoka, susitvarko reikalus ir išvažiuoja.
Mano klausimas būtų kitoks. Kodėl parkavimo vietos įrengiamos tiesiog gatvėse, kurios pastatytos už mokesčių mokėtojų pinigus kitam tikslui!
Gal pagaliau reiktų įrengti tikras parkavimo vietas, o ne užgriozdinti miesto gatvių tinklą?
Mano klausimas būtų kitoks. Kodėl parkavimo vietos įrengiamos tiesiog gatvėse, kurios pastatytos už mokesčių mokėtojų pinigus kitam tikslui!
Gal pagaliau reiktų įrengti tikras parkavimo vietas, o ne užgriozdinti miesto gatvių tinklą?
Upės g. kaip tik labai tinkama parkavimui, ten nėra tikslo leisti eismą 4 juostomis. Bet apmokestinti manau tikrai nereiktų, kaip tik reiktų plėsti nemokamų parkavimo vietų tinklą aplink centrą/senamiestį. Dabar nebebus tikslo palikti automobilio Upės g. ir per Baltąjį tiltą eiti pėsčiomis į centrą, jei ten ir ten mokama.
Comment