Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Paskutinis taisė John; 2021.03.02, 16:31.
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąUždaviau šitą klausimą vyr. inžinieriui, tai sakė tikrai nėra tikslo stumti į želdynus. Ir pažadėjo peržiūrėti sprendinius.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTik čia ne Justiniškių g., o Viršuliškių. Priešingai nei Justiniškių g., Viršuliškių yra D kategorijos, kaip ir Linkmenų (turbūt?)
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąUž tvorėlių pastatymo kainą tas plyteles galėjo laisvai sutvarkyti...
O šiaip truputi į šoną tai kita problema yra. Šiandien vadinamasis "Naugarduko skveras" (iš tiesų XIX-XX a. malkų turgus) prie Zuoko buvo patekęs į kažkieno akiratį ir buvo kalbėta, kad tai būtų puiki vieta požeminiam parkingui. Atsižvelgiant į tai, kad šiandien tai iš tiesų gana apleista vieta, su išdaužytu šaligatviu, neveikiančiu požeminiu wc, sukritusiais šulinais. Tai būtų absoliučiai ideali vieta požeminiui parkingui, nes iš čia dvi svariausios trasos į senamiesčio gilumą - Pylimo ir Trakų g. Įrengus čia parkingą, viršutinėje dalyje galima būtų padoriai ir jaukiai sutvarkyti dabartinę vietą, įrengiant skverą ir paliekant tą vilniečių mėgstamą "Chiaką" ar kaip ten. Tai išspręstų beprasmško "turistavimo" į senamiestį su automobiliais klausimą. Ir, be abejo, nauda būtų miesto istorijai, nes tokioje vietoje archeologiniai tyrimai būtų smagūs ir leistų atskleisti prekyvietės paliktus artefaktus, jeigu tik sovietmečiu nenukasė per daug.
Kas moka skaičiuoti su su programom, galėtų pažiūrėti, kiek vienam aukšte galėtų hipotetiškai tilpti automobilių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Būsiu nepopuliarus, bet kadangi ten eismas atiduotas viešam transportui, tai toje vietoje (iš asmeninių pastebėjimų) gerai, kad tvorelė atsirado, nes ten vaikščiojančių bet kaip tiesiog pilna.
O šiaip truputi į šoną tai kita problema yra. Šiandien vadinamasis "Naugarduko skveras" (iš tiesų XIX-XX a. malkų turgus) prie Zuoko buvo patekęs į kažkieno akiratį ir buvo kalbėta, kad tai būtų puiki vieta požeminiam parkingui. Atsižvelgiant į tai, kad šiandien tai iš tiesų gana apleista vieta, su išdaužytu šaligatviu, neveikiančiu požeminiu wc, sukritusiais šulinais. Tai būtų absoliučiai ideali vieta požeminiui parkingui, nes iš čia dvi svariausios trasos į senamiesčio gilumą - Pylimo ir Trakų g. Įrengus čia parkingą, viršutinėje dalyje galima būtų padoriai ir jaukiai sutvarkyti dabartinę vietą, įrengiant skverą ir paliekant tą vilniečių mėgstamą "Chiaką" ar kaip ten. Tai išspręstų beprasmško "turistavimo" į senamiestį su automobiliais klausimą. Ir, be abejo, nauda būtų miesto istorijai, nes tokioje vietoje archeologiniai tyrimai būtų smagūs ir leistų atskleisti prekyvietės paliktus artefaktus, jeigu tik sovietmečiu nenukasė per daug.
Kas moka skaičiuoti su su programom, galėtų pažiūrėti, kiek vienam aukšte galėtų hipotetiškai tilpti automobilių.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Būsiu nepopuliarus, bet kadangi ten eismas atiduotas viešam transportui, tai toje vietoje (iš asmeninių pastebėjimų) gerai, kad tvorelė atsirado, nes ten vaikščiojančių bet kaip tiesiog pilna.
O šiaip truputi į šoną tai kita problema yra. Šiandien vadinamasis "Naugarduko skveras" (iš tiesų XIX-XX a. malkų turgus) prie Zuoko buvo patekęs į kažkieno akiratį ir buvo kalbėta, kad tai būtų puiki vieta požeminiam parkingui. Atsižvelgiant į tai, kad šiandien tai iš tiesų gana apleista vieta, su išdaužytu šaligatviu, neveikiančiu požeminiu wc, sukritusiais šulinais. Tai būtų absoliučiai ideali vieta požeminiui parkingui, nes iš čia dvi svariausios trasos į senamiesčio gilumą - Pylimo ir Trakų g. Įrengus čia parkingą, viršutinėje dalyje galima būtų padoriai ir jaukiai sutvarkyti dabartinę vietą, įrengiant skverą ir paliekant tą vilniečių mėgstamą "Chiaką" ar kaip ten. Tai išspręstų beprasmško "turistavimo" į senamiestį su automobiliais klausimą. Ir, be abejo, nauda būtų miesto istorijai, nes tokioje vietoje archeologiniai tyrimai būtų smagūs ir leistų atskleisti prekyvietės paliktus artefaktus, jeigu tik sovietmečiu nenukasė per daug.
Kas moka skaičiuoti su su programom, galėtų pažiūrėti, kiek vienam aukšte galėtų hipotetiškai tilpti automobilių.
Comment
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Ar statant požeminį parkingą, butų įmanoma neiškirsti medžių?
Pabaigai inkliuzas iš tos vietos - "vilniečio kertelė" (lyg 2019 m. foto mano):
- 2 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Aš ne dendrofilas. Viskas turi kažkokias ribas. Medžius galima iškirsti ir atstodinti naujus. Esu įsitkinęs, kad dalis medžių yra labai blogos būklės, tad arboristų sąjungą gali padaryti tyrimus ir pateikti išvadas. Bet kadangi kiekvienas infrastruktūros projektas gesinamas dendrofilų pastangom, tai tikėtis, kad ten kažkas pasikeis sunku tikėtis.
Pabaigai inkliuzas iš tos vietos - "vilniečio kertelė" (lyg 2019 m. foto mano):
- 1 patinka
Comment
-
Tikrai parkingui butu gera vieta, nes ji ir nuolydi turi, kas lemtu normalesni ivaziavima nuo Pylimo g. Bet problema ta, ka iskirtus medzius ir padarius ten parkinga po zeme, atsodinti medzius atgal ten nebepavyks. Butu virsuje nebent aikste su minimum neaukstos zalumos ar isvis pastatas. O turint omeny kad sioje miesto dalyje ir taip skvereliu neperdaugiausia, abejotina ar verta ji aukoti del parkingo.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Būsiu nepopuliarus, bet kadangi ten eismas atiduotas viešam transportui, tai toje vietoje (iš asmeninių pastebėjimų) gerai, kad tvorelė atsirado, nes ten vaikščiojančių bet kaip tiesiog pilna.
O šiaip truputi į šoną tai kita problema yra. Šiandien vadinamasis "Naugarduko skveras" (iš tiesų XIX-XX a. malkų turgus) prie Zuoko buvo patekęs į kažkieno akiratį ir buvo kalbėta, kad tai būtų puiki vieta požeminiam parkingui. Atsižvelgiant į tai, kad šiandien tai iš tiesų gana apleista vieta, su išdaužytu šaligatviu, neveikiančiu požeminiu wc, sukritusiais šulinais. Tai būtų absoliučiai ideali vieta požeminiui parkingui, nes iš čia dvi svariausios trasos į senamiesčio gilumą - Pylimo ir Trakų g. Įrengus čia parkingą, viršutinėje dalyje galima būtų padoriai ir jaukiai sutvarkyti dabartinę vietą, įrengiant skverą ir paliekant tą vilniečių mėgstamą "Chiaką" ar kaip ten. Tai išspręstų beprasmško "turistavimo" į senamiestį su automobiliais klausimą. Ir, be abejo, nauda būtų miesto istorijai, nes tokioje vietoje archeologiniai tyrimai būtų smagūs ir leistų atskleisti prekyvietės paliktus artefaktus, jeigu tik sovietmečiu nenukasė per daug.
Kas moka skaičiuoti su su programom, galėtų pažiūrėti, kiek vienam aukšte galėtų hipotetiškai tilpti automobilių.
O pasiūlymas tai išdava to kad su mašina reikia kuo arčiau kiekvienų durų privažiuot. Nesvarbu kad 10 minučių praleidi beieškodamas laisvos vietos, o jei esi (dvasios) ubagas - ieškai pakampio numest geldą už dyką.
Visiems *aš ne prieš kad nebūtų automobilių eismo Senamiestyje BET... reikia milžiniško parkingo pakraštyje - apsidairykite, kiek jau parkingo yra aplinkui. Vienintelė bėda - deja reikia įveiklinti kojas keliems šimtams papildomų metrų.
Imame Malkų turgų:
*apsižvalgykite, kiek parkingo vien aplinkui pačią aikštę*
400 m atstumu - milžiniškas parkingas virš Mindaugo Maximos
700 m - milžiniškas parkingas virš Halės turgaus
Aušros vartai:
minėtasis Halės parkingas
650 m - Rasų Lidl parkingas
Kudirkos aikštė:
parkingas tiesiai po kojomis
200 m - parkingas prie Operhauzo
Cvirkos skveras:
400 m atstumu parkingas Tauro g. ant kalno (jeigu būtų perėja - tik 200 m)
Katedra, Pilies g. pradžia:
600 m parkingas ties Vilnelės ir Neries santaka
Lukiškės:
200 m parkingas Pamėnkalnio g. po Tauro kalnu iki aikštės
500 m Verslo trikampio parkingas iki Seimo
asfalto jūra skalaujanti Seimo pamatus
Rotušė (Užupis):
550 m parkingas prie Tymo turgaus
Už vienos požeminės aikštelės kaštus turbūt būtų galima visą Senamiestį pertvarkyti ir pritaikyti normaliam dviračių/paspirtukų/pėsčiųjų eismui su patogiais stovėjimo rėmais.Paskutinis taisė Zefyras; 2021.03.02, 23:59.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Ši urbanizmo policijos kova su vėjo malūnais jau pradeda varyti į neviltį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąmedžiai suteikia gaivų pavėsį vakare.
visokie maisto arba blusų turgeliai.
Už vienos požeminės aikštelės kaštus turbūt būtų galima visą Senamiestį pertvarkyti ir pritaikyti normaliam dviračių/paspirtukų/pėsčiųjų eismui su patogiais stovėjimo rėmais.
Prie Stoties geriau įrengtų šiuolaikišką parkingą.
Comment
-
Kai iškertami medžiai ir išnaikinamas sveikas gamtinės palinkos/miesto užstatymo santykis, labai ironiška tada matyti suparkuotas mašinos Vingio parke, nes nu gi reikia gamtos ir reikia kuo giliau į parko vidų įvažiuoti. Arba išvedžiojimus kad Vilnius ir taip žalias miestas. Taip, nes kai paimi grubius skaičius Vilniaus savivaldybės teritorijoje, tai ir gaunasi kad "žaliausias miestas Europoje", nors tiesiog įskaičiuoti aplinkiniai miškai, kurie su žalumos poreikiu miesto branduolio teritorijose turi mažai ką bendro. Ypač žaliausias miestas jaučiasi Naujamiestyje, kur iki artimiausio parko ar kokybiškos žalumos reikia kulniuoti nemažą atstumą. Pasidomėkite apie karščio salų problemą.
Virš Halės turgaus JAU YRA 150 parkavimo vietų. Mindaugo Maximoje 120 vietų. Po Kudirkos aikšte 262 vietos. Visiškai nesuprantu, apie ką kalbate, kad reikia dar papildomų parkavimo vietų. Tiesiog parodo, kad žmogui kuo arčiau tikslo, tuo sunkiau išlipti iš automobilio. Nekalbant apie bendro supratimo apie miesto judėjimo ir darnos poreikius spragas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąVirš Halės turgaus JAU YRA 150 parkavimo vietų. Mindaugo Maximoje 120 vietų. Po Kudirkos aikšte 262 vietos. Visiškai nesuprantu, apie ką kalbate, kad reikia dar papildomų parkavimo vietų. Tiesiog parodo, kad žmogui kuo arčiau tikslo, tuo sunkiau išlipti iš automobilio. Nekalbant apie bendro supratimo apie miesto judėjimo ir darnos poreikius spragas.
Comment
-
Aš irgi nesupratau apeliavimo į privačius prekybos vietų parkingus (apie tai pastebėta aukščiau) Ar čia buvo bandymas nematyti problemos, kad prie senamiesčio realiai yra tik dvi vietos, kur galima palikti mašiną (T. Kosciuškos g. 1A ir stovėjimo aikštelė po Gedimino pr. (nors tai jau Naujamiesčio paribys).
Jeigu kyla klausimas, tai esu prieš automobilizaciją, bet matau, kad šioje vietoje galima būtų nušauti du zuikius vienu šūviu. Tai tik mano nuomonė. Dabar tas masinis auto veržimasis per Trakų g., kuri sudrožta iki baisybės, atrodo kraupiai. Apie miesto darnos poreikių supratimą nekomentuosiu. Kiekviena pusė lenkia savo pusėn, o balanso nėra.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąO pasiūlymas tai išdava to kad su mašina reikia kuo arčiau kiekvienų durų privažiuot. Nesvarbu kad 10 minučių praleidi beieškodamas laisvos vietos, o jei esi (dvasios) ubagas - ieškai pakampio numest geldą už dyką.Paskutinis taisė R.D.; 2021.03.03, 13:19.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
You have a point, tačiau jūs kažkodėl pamirštate, kad Mindaugo Maximos ir Halės parkingai visų pirma yra privatūs parkingai prekybos vietoms ir tarkim Mindaugo Maximos parkingas jau dabar be ''reklamos'' yra visada užimtas. Plius Mindaugo Maximos parkingas yra ant kalno, ir tikrai nedaugeliui užkietėjusių automobilistų tai yra patrauklu.
Balansą tikrai galima išspausti, nes masinė automobilizacija neveikia ir yra velniškai brangi, o postautomobilinės utopijos toliau nuo miestų neturi daug prasmės. Bėda ta, kad žmonėms trumpuoju laikotarpiu iškyla didelių nepatogumų keičiant įpročius.Paskutinis taisė Zefyras; 2021.03.03, 13:09.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąVirš Halės turgaus JAU YRA 150 parkavimo vietų. Mindaugo Maximoje 120 vietų. Po Kudirkos aikšte 262 vietos. Visiškai nesuprantu, apie ką kalbate, kad reikia dar papildomų parkavimo vietų. Tiesiog parodo, kad žmogui kuo arčiau tikslo, tuo sunkiau išlipti iš automobilio. Nekalbant apie bendro supratimo apie miesto judėjimo ir darnos poreikius spragas.
- 1 patinka
Comment
Comment