Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.

    Comment


      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
      Nesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.
      Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą
        Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistema

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą

          Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą
          Taigi 60 min. ar kiek ten nemokamai, kaip ir daugumoje aikštelių prie krautuvių pora h būna nemokamos, mokėti reikia tik jei užsibūni ilgiau. Tas žmogus kaip suprantu užsibuvo ilgiau, todėl ir teko mokėti.
          Flickr

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Problema tame, kad sistema nauja ir neįprasta.
            Tikrai ne nauja - apie ją prieš kelis metus buvo rašyta ir delfiuose, ir mūsų forume.

            Comment


              Parašė Zygis Rodyti pranešimą

              Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistema
              Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
                Mokejimas parduotuves aiksteleje? Aha, neturiu noro eit ir suvedinet savo numeri. Tegul pasistato slagbauma.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
                  Jei susidūrus pirmą kartą nėra iš karto aišku ir reikia skaityti navigacijas - tuomet galvosūkis.

                  Comment


                    Apie šią sistemą jau buvo identiškas straipsnis. Čia yra turbūt pirmas variantas lietuvoje kuomet taip reikia suvedinėti ir kai tik pastatė ten reikėdavo eiti greitai nes kol nueisi iki aparato jau gali ateiti tikrintojas (poto matyt nusibodo tai nebemačiau tikrinant). Šiaip yra labai durnas variantas, daug geriau kur aikštelėse numerius nuskaito aparatas, kaip yra visur kitur. Čia matyt todėl kad nebūtų kas pasistato čia bet eina į sporto klubą 3 aukšte, mat tai buvo populiarus variantas prieš LIDL įsirengiant.

                    P.S. Tame lidle nebuvau ir aparato neieškojau, tai nežinau kaip sunku jį surasti, bet vien tai kad reikia jo ieškoti ir įvedinėti iškart laikyčiau nepriimtinu dalyku ir rinkčiausi kitą parduotuvę.

                    Comment


                      Operos ir baleto teatras iki 2028-ųjų planuoja turėti naują priestatą

                      „Dabar pasirinkta kita strategija. Nutarta nestatyti požeminio parkingo, bus tiesiog statomas priestatas. Yra patvirtintas investicinis projektas, ruošiami tolimesni veiksmai (...). Bendra apimtis yra iki 20 mln. investicijos iki 2028 metų“, – sakė J.Sakalauskas.

                      Anot jo, viena sutartis su Viešųjų investicijų plėtros agentūra jau sudaryta, pagal ją numatyta už 2 mln. eurų atnaujinti esamą pastatą.

                      Priestatas, pasak jo, galėtų būti 3–5 tūkst. kv. metrų ploto, ne didesnis nei keturių aukštų, jame būtų įrengta kamerinė salė repeticijoms su orkestru, įrengiant visą scenografiją, kurią vėliau būtų galima lengvai transportuoti į didžiąją salę.
                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/kultura/naujien...1458964?copied

                      Comment


                        Nusivilimas yra tas, kad atsisakoma požeminės aikštelės, kuri galėjo tapti pagrindine miesto parkavimo vieta centre. Ja pasinaudojus, būtų galima panaikinti labai daug antžeminio parkingo aplinkiniuose kvartaluose. Jei neturi pinigų, negi sunku viešosios privašiosios partnerystės modeliu pasinaudoti....

                        Comment


                          Taigi yra jau požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte ir mažai žinoma daugiaaukštė aikštelė Tilto gatvėje, negi mažai? Geriau būtų tuos pinigus skirti aikštelei kur nors prie MO muziejaus (nebūtinai prie pat jo, bet pvz. po skveru šalia Naugarduko/Pylimo sankryžos).
                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.02.21, 00:45.

                          Comment


                            Viršuliškių g. prie Viršuliškių stogų projekto, panašu, planuojama įrengti paralelinio parkavimo kišenes. Klausimas, kam to reikia? Nebent planuojama juostų skaičių didinti iki 4? Bet tokių planų lyg ir nėra toje gatvėje?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Klausimas, kam to reikia?
                              Na, matomumą išsukant iš kiemo pagerins. Daugiau saugumo, daugiau komforto. Želdynų bereikalingai sumažės, tai blogai.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Na, matomumą išsukant iš kiemo pagerins. Daugiau saugumo, daugiau komforto. Želdynų bereikalingai sumažės, tai blogai.
                                Matomumui padidinti nebūtina platinti gatvės. Klausimas buvo, kam iškeliamas parkavimas į želdinius vietoje to, kad sutvarkyti jau esamą.
                                Bet nenustebsiu, kad įvažiavimui į kiemą bus nupieštos dedikuotos posūkių juostos...
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.01, 08:19.

                                Comment


                                  Na ten sankaupa didelė mašinų. Nėra Šešuolių g. tęsinio, tai visada prie šviesoforo netrumpa eilė mašinų judančių link Akropolio. Bent į vieną įsukimą į kiemą (arčiausiai sankryžos) jau dabar yra geltonas vaflis.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Šiaurės Europos valstybės sostinė. Senamiestis. 2021.



                                    Comment


                                    • Blaze
                                      Blaze commented
                                      Editing a comment
                                      Pylimo gatvės potencialas milžiniškas ir aš tikiuosi, kad rengiamas koks nors mega rekonstrukcijos projektas, kuris paverstų šitą vietą į vos ne į dar vieną Gedimino pr., kur žmonės eitų pasivaikščioti, apžiūrėti architektūros, apsipirkti, pasėdėti kavinėse. Mažų mažiausiai gatvėje reikia mažinti tranzito kiekį, įrengti dviračių ir kur galima plačius pėsčiųjų takus. Jeigu tokia mega rekonstrukcija ten neplanuojama, tada tikrai labai keista, nes jau net mikrorajonuose nebeliko tokių išbyrėjusių šaligatvių.

                                    • Resutas
                                      Resutas commented
                                      Editing a comment
                                      Už tvorėlių pastatymo kainą tas plyteles galėjo laisvai sutvarkyti...

                                    Pylimo gatvės potencialas milžiniškas ir aš tikiuosi, kad rengiamas koks nors mega rekonstrukcijos projektas, kuris paverstų šitą vietą į vos ne į dar vieną Gedimino pr., kur žmonės eitų pasivaikščioti, apžiūrėti architektūros, apsipirkti, pasėdėti kavinėse. Mažų mažiausiai gatvėje reikia mažinti tranzito kiekį, įrengti dviračių ir kur galima plačius pėsčiųjų takus. Jeigu tokia mega rekonstrukcija ten neplanuojama, tada tikrai labai keista, nes jau net mikrorajonuose nebeliko tokių išbyrėjusių šaligatvių.

                                    Comment


                                    • Resutas
                                      Resutas commented
                                      Editing a comment
                                      Už tvorėlių pastatymo kainą tas plyteles galėjo laisvai sutvarkyti...

                                    Dėl įvažiavimų į kiemus tai pigesnis ir paprastesnis sprendimas yra išvažiavimus "pastumti" gilyn į gatvę per automobilio plotį. O dabar tai aiškiai arba bus daroma trečia juosta, arba posūkio į kairę juostą į požeminį parkingą.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Uždaviau šitą klausimą vyr. inžinieriui, tai sakė tikrai nėra tikslo stumti į želdynus. Ir pažadėjo peržiūrėti sprendinius.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X