Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    Gal kazkoks istatymas yra tam? Man galetu praverst
    Tikslaus įstatymo nežinau. Buvo rašomi skundai, kad iš purvyno nešamas purvas ir kai sausa dulkės tiesiai į langus kaimyniniam namui. galiausiai savivladybė suregavo ir įpareigojo sąvininką. Kai buvo užstatytas įvažiavimas grandine atsirado ir pats sąvininkas ir paaiškino, kad iš savivaldybės privertė jį uždaryti įvažiavimą. Žadėjo įrengti tinkamai mokamą aikštelę, bet jau ~ metus nieko nevyksta ten.


    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tikslaus įstatymo nežinau. Buvo rašomi skundai, kad iš purvyno nešamas purvas ir kai sausa dulkės tiesiai į langus kaimyniniam namui. galiausiai savivladybė suregavo ir įpareigojo sąvininką. Kai buvo užstatytas įvažiavimas grandine atsirado ir pats sąvininkas ir paaiškino, kad iš savivaldybės privertė jį uždaryti įvažiavimą. Žadėjo įrengti tinkamai mokamą aikštelę, bet jau ~ metus nieko nevyksta ten.

      Aciu, bandysiu panasiai daryt

      Comment



        Vilniaus darnaus judumo pasiūlymas ministerijoms – atsisakyti rezervuotų parkavimo vietų

        https://vilnius.lt/lt/2021/01/22/vil...rkavimo-vietu/

        Vilniaus miesto savivaldybės administracija Vyriausybę ir visas ministerijas kviečia prisidėti prie darnaus judumo idėjų mieste realiais veiksmais. Centre esančias institucijas savivaldybė ragina atsisakyti rezervuotų automobilių stovėjimo vietų, o darbuotojams kaip motyvacinę priemonę taikyti ilgalaikių viešojo transporto bilietų kompensavimą.

        „Šiuo metu didžioji dalis valstybinių įstaigų, prie kurių rezervuojamos automobilių stovėjimo vietos, yra miesto centre – čia poreikis parkavimui natūraliai didžiausias, todėl jos turėtų būti prieinamos visiems vilniečiams. Dabar, žinoma, šios problemos neaktualios, tikiuosi, kad ir visi ministerijų darbuotojai sėkmingai dirba nuotoliniu būdu, bet grįžtant iš karantino šis klausimas iškart sugrįš, todėl susitvarkyti reikėtų jau dabar. Ir tai labai atitiktų Vyriausybės programoje matomą ambicingą kryptį įgyvendinti Lietuvos žaliąjį kursą, mažinti oro taršą, skatinti mažiau naudotis automobiliais“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.

        Vilniaus miesto savivaldybės administracija siūlo atsisakyti rezervuotų vietų prie valstybės įstaigų, institucijų ir tarnybų. Tam, kad kompleksiškai būtų sprendžiami parkavimo iššūkiai, Vilniuje tiesiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengiamos trūkstamos jungtys būtent su miesto centru, įrengiami dviračių stovai. Esant poreikiui, savivaldybė pasiruošusi bendradarbiauti – prie Vyriausybės ar ministerijų įrengti naujų dviračių stovų.

        Be to, ministerijos automobilių parkavimo iššūkius kviečiamos spręsti ir aktyviau skatinant darbuotojus dirbti nuotoliniu būdu – taip būtų mažinami srautai. Rezervuotų automobilių parkavimo vietų poreikį mažintų ir dažnesnis elektromobilių naudojimas. Jų vairuotojams taikomos įvairios skatinamosios priemonės, tarp jų ir nemokamas parkavimas.
        Vilniaus miesto savivaldybės administracija Vyriausybę ir visas ministerijas kviečia prisidėti prie darnaus judumo idėjų mieste realiais veiksmais. Centre esančias institucijas savivaldybė ragina atsisakyti rezervuotų automobilių stovėjimo vietų, o darbuotojams kaip motyvacinę priemonę taikyti ilgalaikių viešojo transporto bilietų kompensavimą.

        „Šiuo metu didžioji dalis valstybinių įstaigų, prie kurių rezervuojamos automobilių stovėjimo vietos, yra miesto centre – čia poreikis parkavimui natūraliai didžiausias, todėl jos turėtų būti prieinamos visiems vilniečiams. Dabar, žinoma, šios problemos neaktualios, tikiuosi, kad ir visi ministerijų darbuotojai sėkmingai dirba nuotoliniu būdu, bet grįžtant iš karantino šis klausimas iškart sugrįš, todėl susitvarkyti reikėtų jau dabar. Ir tai labai atitiktų Vyriausybės programoje matomą ambicingą kryptį įgyvendinti Lietuvos žaliąjį kursą, mažinti oro taršą, skatinti mažiau naudotis automobiliais“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.

        Vilniaus miesto savivaldybės administracija siūlo atsisakyti rezervuotų vietų prie valstybės įstaigų, institucijų ir tarnybų. Tam, kad kompleksiškai būtų sprendžiami parkavimo iššūkiai, Vilniuje tiesiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengiamos trūkstamos jungtys būtent su miesto centru, įrengiami dviračių stovai. Esant poreikiui, savivaldybė pasiruošusi bendradarbiauti – prie Vyriausybės ar ministerijų įrengti naujų dviračių stovų.

        Be to, ministerijos automobilių parkavimo iššūkius kviečiamos spręsti ir aktyviau skatinant darbuotojus dirbti nuotoliniu būdu – taip būtų mažinami srautai. Rezervuotų automobilių parkavimo vietų poreikį mažintų ir dažnesnis elektromobilių naudojimas. Jų vairuotojams taikomos įvairios skatinamosios priemonės, tarp jų ir nemokamas parkavimas.

        Kelionės viešuoju transportu padeda spręsti ne tik parkavimo vietų trūkumo problemą. Tai prisideda prie automobilių srauto mažėjimo, mažina oro užterštumą, taip pat padeda siekti labiau subalansuoto ir darnesnio judėjimo mieste.

        „Kasmet atliekame keliavimo įpročių apklausas – viešojo sektoriaus įstaigose maždaug 44 proc. darbuotojų atvyksta į darbą viešuoju transportu. Dar apie 37 proc. tų, kurie dabar juo nesinaudoja, keliautų autobusais ir troleibusais, jei darbdavys juos paskatintų. Ministerijas labai skatiname kreiptis – atliksime tyrimus ir taip galėsime patikslinti lėšų poreikį, galimus judumo pokyčius ir mažėjančių dotacijų dydį. Be to, šiuo metu keičiame viešojo transporto bilietų kainodarą, kuria įmones ir organizacijas skatinsime pirkti ilgalaikius bilietus savo darbuotojams“, – sakė įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

        Viešojo transporto bilietai, pasak M. Gusarovienės, yra papildoma darbuotojų motyvavimo priemonė, aiškiai atspindinti ir socialinę darbdavių atsakomybę. Tokią priemonę ne vienus metus taiko savivaldybė, o iš viso bilietų darbuotojams 2020 metais įsigijo net 763 įmonės. Kreiptis dėl ilgalaikių bilietų galima el. paštu rinkodara@vilniustransport.lt.

        Comment


          Galėtu pasiūlyti ir privačioms institucijos atsisakyti rezervuotų vietų (nors čia sprendžia policija).

          Comment


            Iš pristatymo su mintim, kad bus dar derinamos schemos - čia tik idėjiškai pavaizduota mintis

            Bendras Vytenio g. vaizdas

            Click image for larger version

Name:	Bendras vaizdas.jpg
Views:	851
Size:	907,4 kB
ID:	1857808

            Pirminis planas

            Click image for larger version

Name:	Etapiskumas 1.jpg
Views:	841
Size:	651,1 kB
ID:	1857806

            Tolimesnė vizija

            Click image for larger version

Name:	Etapiskumas 2.jpg
Views:	836
Size:	701,7 kB
ID:	1857807
            Attached Files
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
              Iš pristatymo su mintim, kad bus dar derinamos schemos - čia tik idėjiškai pavaizduota mintis

              Tolimesnė vizija

              Click image for larger version  Name:	Etapiskumas 2.jpg Views:	50 Size:	701,7 kB ID:	1857807
              Pala, sulėtinus visas aplinkines gatves, Naugarduko vėl bus pagreitinta?

              Comment


                Vytenio g. tai biski siaubiakas su saligatviais kai prie parduotuviu tenka brautis tarp masinu ar eiti gatve. Idomu kaip jie isspres ta vien perbraizymais ir kuoliukais.

                Comment


                  Keistai atrodo, ne gatvė, o vienas didelis parkingas

                  Comment


                    Parašė Gies Rodyti pranešimą
                    Keistai atrodo, ne gatvė, o vienas didelis parkingas
                    Man irgi su kažkokia didele darna ir jaukumu tai nesisieja.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Man irgi su kažkokia didele darna ir jaukumu tai nesisieja.
                      Taigi ir taip kils triukšmas, kad engia vairuotojus, o jūs dar norit šventvagystės sumažinti parkingų skaičių?
                      Beje, darna, tai kai sudaromos sąlygos daugmaž vienodam patrauklumui keliauti skirtingais būdais. Nebūtina supriešinti du kraštutinius požiūrius.

                      Comment


                        Daug geriau nei dabartinė situacija kai šaligatvio praktiškai išvis nėra. Gatvė labai plati ir nedarant viduryje parkavimo vietų galima būtų sukurti itin platų pėsčiųjų taką pagal Vilniaus standartus bet ar ten to reikia ir be to tai reikalautų radikalaus stovėjimo vietų mažinimo (dvigubai).

                        Parkingo vis tiek mažės, nes įrenginės želdinius ar dviračių stovus vietoje kai kurių vietų, o ateityje norint dar labiau mažinti stovėjimo vietų skaičių tai bus galima daryti tokiu pat principu. Galimybė įrengti želdinius gatvės centre visiškai pakeis gatvės veidą, todėl aš esu labai už naują tvarką.

                        Galų gale kadangi gatvė bus pertvarkoma evoliucijos principu tai sprendiniai gali su laiku keistis.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Taigi ir taip kils triukšmas, kad engia vairuotojus, o jūs dar norit šventvagystės sumažinti parkingų skaičių?
                          Beje, darna, tai kai sudaromos sąlygos daugmaž vienodam patrauklumui keliauti skirtingais būdais. Nebūtina supriešinti du kraštutinius požiūrius.
                          Na taip, norime, net automobilistai. Juolab čia ne Karoliniškės ir ne Naujoji Vilnia, o Naujamiestis, beveik miesto centras.
                          Tos chruščiovkės, mano manymu, parkingus turėtų turėti ne šioje gatvėje. O parduotuvėms užtektų laikino klientams.
                          .

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Tos chruščiovkės, mano manymu, parkingus turėtų turėti ne šioje gatvėje.
                            .
                            O ką siūlote, įteisinti nelegalius parkingus kiemuose? Aš tai kaip tikiuosi jog bus pagaliau sutvarkytas tas purvynas ir grąžintas žmonėms, automobiliai ten praktiškai krepšinio aikštelėje stovėdavo bent prieš kelis metus, spėju, jog nieks nepasikeitė.

                            Comment


                              Aš tai visada siūliau tiesiog turėti daugiaaukščių parkingų keletą rajonui ir ten "suslėpti" automobilius vietoj parkavimo kiemuose ir gatvėje. neatismenu kas bet čia buvo idėjęs puikų pavyzdį iš danijos, kur automobiliai daugiaaukščiuose aplink rajoną, o rajono viduryje tik laikinas parkavimas (aka kurjeriai ir pan). Tik probema kad pas mus net turintys parkingą už 500 metrų stato ant žolės nes "toli eiti".

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                O ką siūlote, įteisinti nelegalius parkingus kiemuose? Aš tai kaip tikiuosi jog bus pagaliau sutvarkytas tas purvynas ir grąžintas žmonėms, automobiliai ten praktiškai krepšinio aikštelėje stovėdavo bent prieš kelis metus, spėju, jog nieks nepasikeitė.
                                Pastatyti požeminį parkingą. Arba antžeminį daugiaaukštį, kur yra galimybė. Beje, buvusioje radiomatavimų prietaisų gamykloje tokia galimybė buvo, o gal dar ir yra.

                                Comment


                                  Mano manymu tokie pokyčiai turi būti vykdomi palaipsniui. Nes kitokiu atveju labai supriešinami žmonės. Šiandien sutvarkome gatvę su tvarkingu parkingu, želdiniais, takais, rytoj, rytoj parkingų vietas mažiname, nes persėdo žmonės ant dviračių, poryt parkingo atsisakome - na idealiamae pasaulyje.

                                  Comment


                                    Jo, darnus judumas ir daugiaaukščiai/požeminiai parkingai centre, kurie būtų skirti spręsti net ne kokių turistų, o vietinių gyventojų problemas

                                    Ar pamenat kiek dešimčių milijonų kainavo įrengti parkingą rekonstruojant Gedimino pr? Tai žinokit kainos nuo tų laikų patrigubėjo.
                                    Paskutinis taisė themanual; 2021.01.27, 13:45.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Jo, darnus judumas ir daugiaaukščiai/požeminiai parkingai centre, kurie būtų skirti spręsti net ne kokių turistų, o vietinių gyventojų problemas

                                      Ar pamenat kiek dešimčių milijonų kainavo įrengti parkingą rekonstruojant Gedimino pr? Tai žinokit kainos nuo tų laikų patrigubėjo.
                                      O tai ką siūlote, automobilį dėtis į kišenė ir neštis namo? Parduoti tikrai neparduos. Bent jau kol neturėsim normalių automobilio mokesčių (t.y. kol EU neprivers).

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        O tai ką siūlote, automobilį dėtis į kišenė ir neštis namo? Parduoti tikrai neparduos. Bent jau kol neturėsim normalių automobilio mokesčių (t.y. kol EU neprivers).
                                        Tai čia aš klausiau, ką Sula siūlo; mane pilnai tenkina kad gyventojai statytų automobilius gatvėje kaip tai daroma visame mieste

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Jo, darnus judumas ir daugiaaukščiai/požeminiai parkingai centre, kurie būtų skirti spręsti net ne kokių turistų, o vietinių gyventojų problemas

                                          Ar pamenat kiek dešimčių milijonų kainavo įrengti parkingą rekonstruojant Gedimino pr? Tai žinokit kainos nuo tų laikų patrigubėjo.
                                          Tai jie ir stato dabar Vytenio g. ir statys (ar kam ten vietos - tremtiniams ir našlaičiams?). Nesuprantu, ar reikia kišti galvą į smėlį? Kitas variantas - automobilių konfiskacija iš centro gyventojų, bet pas mus ne Turkmenistanas.

                                          Sula siūlo mažinti parkavimą gatvėse. Nors yra automobilistas
                                          Įrengti mokamas parkavimo vietas, nebūtinai Gedimino pr. lygiu.
                                          P.S. kai elektromobiliai sudarys bent keliasdešimt procentų, tai bus dar aktualiau.
                                          Paskutinis taisė Sula; 2021.01.27, 14:52.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X