Puikios nuotraukos,aciu Romai ir Xmaster.Ypac suzavejo kaip Prancuzijoje rupinamasi vairuotojais.Puikus keliu zenklinimas,pavyzdys kitoms Europos salims.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vakarų Europos keliai
Collapse
X
-
Vokietijos vietiniai keliai
Kolega Romas nevisai tiksliai aprašo greičio ribojimus Vokietijos vietiniuose keliuose. Kelno regione vietiniuose keliuose greičio ribojimas yra 120 km/h. Tai, be abejo, nėra visuose keliuose, tačiau, jei kelias tęsiasi per mažai urbanizuotas vietoves, tai greitis yra iki 120 km/h, kitais atvejais būna ir 100, ar net 80.
Comment
-
Esu taip pat pastebėjęs Austrijoje, ypač tuneliuose, jog kelio plotis yra labai jau toks kuklus ir vairuoti ten jau yra darbas. Vieną kitą tunelį pravažiuoti smagu ir įdomu, bet pravažiuoti visas Alpes tuneliais tai jau nėra didelis malonumas. Juolab Austrijoje iš esmės tik šiais laikais ten yra tiesiama po antrą tunelį, padarysiantį visuose pagrindiniuose keliuose 2+2 (nemažai kur jau ir padaryta, žinoma).
Bet aišku, kai ten vinguriuojančiame tunelyje matai apribojimą 100, o Klaipėda-Palanga - 90, tai kyla visokių minčių. Ar mes čia tokie atsargūs, ar jie ten laksto kaip patrakę.
Comment
-
Parašė JohnKad gražu, tai taip, bet važiuoti tais vingiais, lenkiant sunkvežimius... nežinau nežinau.
Kad siauroka šiek tiek - faktas. Bet "ėjau" 150 ir normaliai Fantastiškas asfaltas, net nėr ko lyginti su austrų "betonkėm"!
Comment
-
Parašė JohnO aš susidariau visiškai priešingą nuomonė
Tiesa, A22 važiavau tik nuo AT/IT sienos iki Vipiteno. Vingių ten tikrai buvo daug ir važiavimas tikrai ne pats komfortabiliausias. Nors, aišku, vaizdai (kaip ir visa kelio inžinerija) neprilygstami. Iki šiol gailiuosi, kad nenufotografavau
O Lenkijos autostrados (bent jau A2) man pasirodė bene tiesiausias kelias, kokiu yra tekę važiuoti.
Comment
-
Kelios mano nuotraukos iš Portugalijos kelių. Bendras įspūdis apie kelius yra geras. Greitkeliai tvarkingi, jais važiuoti vienas malonumas. Tiesa, dauguma jų yra mokami. Įvažiuodamas į greitkelį iš automato pasiimi kvitą, o išvažiuodamas - pagal tą kvitą ir nuvažiuotą atstumą susimoki kioskeliuose sėdintiems darbuotojams. Beje, viename išvažiavime nebuvo kioskelių su žmonėmis - buvo automatai. Susimoki - užtvaras pasikelia ir važiuoji. Vieną kartą teko susimokėti už greitkelį ir negavus kvito ties įvažiavimu į greitkelį, nes tiesiog nebuvo jokių užtvarų ar automatų. Paskaičiavo kažkokį minimalų mokestį, matyt, tame ruože taip turi būti. Išvažiavus iš greitkelių keliai taip pat nėra blogi, tačiau jais važiuodamas jaučiausi, lyg važiuočiau Lenkijos keliais, nes pakelėse gali sutikti įvairių prekiautojų, pakelių infrastruktūra taip pat kažkiek priminė Lenkiją. Netgi pakelėse uždarbiaujančių merginų teko matyti.
Paskutinis taisė HSV; 2010.08.25, 17:07.
Comment
-
Metropolis
PT. Portugalijos keliai
Pratęsiu apie Portugalijos kelius. Neseniai teko ten trumpam apsilankyti.
Bendri įspūdžiai apie šios šalies kelius:
Autostrados
Patiko:
- tankus autostradų tinklas
- kavinėse nemokami tualetai
- nedideli mašinų srautai
- autostradose visai nėra "antraeilinkų" (2-a eile lėtai važiuojančių pensininkų)
- labai geras žymėjimas didelėse sankryžose, iš anksto (prieš 2 km ir 1 km) įspėjama apie sankryžas,
- aiškiai surašyti "exitai"
- gera kelių danga
- mažai kelių remontų
Nepatiko:
- pobrangis kuras
- mokamos autostrados
- pasitaikantys bjauraus vairavimo įpročiai, kai prie greitai važiuojančio automobilio „prisikabina“ kitas, ir visi juda tokiu „traukinuku“
- kamščiai prie didmiesčių
- dažniausiai nerašomi europiniai numeriai
Kiti keliai t.p. neblogos kokybės, tik vairuotojų kultūra žemoka...Labai patiko, kad magistralėse tikrai nedaug važiuojančių ("furų" buvo tik kelios visame kelyje), jose nėra jokių greičio kaitaliojimų (greitis apribotas intervale 50-120 km/h), kaip kad pasitaiko A1 (ties "Tvirtove", Vieviu ir kitur), nėra fotografavimo įrangos, nematyti ir policijos), nėra jose ir apsisukimų (kurių turime Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys magistralėse).
Įdedu nuotraukas iš A2 magistralės, einančios iš pietų Portugalijos (Algarvės regiono) į Lisaboną ir atgal (ilgis apie 250 km). Prie foto bus trumpi komentarai (beje, vykau autobusu).
Beveik visos autostrados Portugalijoje mokamos - artėjame prie "langelių":
už kelią nuo čia iki sostinės automobilio vairuotojuo tenka sumokėti apie 17-18 eurų (į vieną pusę).
magistralė
viadukas
kelio ženklai
užsilikę seno "kirpimo" pagalbos telefonai
tačiau taikomos ir modernios technologijos
priartėjus prie Lisabonos - naujas asfaltas ir ne tik
išvažiuojame iš mokamo kelio
prie pat miesto staigiai padaugėja transporto
netrukus laukia - Balandžio 24-osios ("gvazdikų revoliucijos") 2,2 km ilgio tiltas (anksčiau vadintas tos revoliucijos metu nuversto diktatoriaus Salazaro vardu) per ilgiausią Iberijos pusiasalyje Tago upę. Po automobilių juostomis įrengtas ir geležinkelis. Tiltas, kurio aukštios 70 metrų, buvo baigtas 1966 m., o dėl spalvos maišomas su San Fransisco Golden Gate tiltu.
pro kurį matomas į uostą įplaukęs okeaninis laineris
kadangi sostinėje laikas buvo l. brangus, įdedu išvykimo foto. Grįžome naujuoju - Vasco da Gama (port. kalba - "Vašku da Gama") ilgiausiu (įskaitant viadukus ir privažiavimo kelius) šiuo metu Europoje (17,2 km) tiltu, atidarytu 1998 m.
Užvažiavimas
tiltas
jame veikia ir šviesoforai
grįžtam atgal
išvažiavimo nuoroda
magistralėje yra tokie kelio ženklai, kuriuose matyti, kiek liko iki degalinių bei jose esančio kuro kainos
l. gerai sutvarkyta važiuojančių aptarnavimo sistema: šalia kelio veikia tokie serviso centrai (degalinė + kavinė, nemokami tualetai, parduotuvės, stovėjimo aikštelės)
pabaiga
Paskutinis taisė Metropolis; 2010.09.29, 10:20.
Comment
-
Man Portugalijoje patiko tai, kad įvažiavus į kažkokį kelią ar autostradą šalikelėje visada yra nuoroda į tą kelią aptarnaujančią ar prižiūrinčią firmą. Pvz., keliaujant autostradomis pastebėjau, kad daugumą jų prižiūri firma Brisa. Tos firmos turi savo tinklalapius, kur pateikiama informacija apie kelius, greitkelius. Pvz., mano minėta Brisa turi savo tinklalapį www.brisa.pt
Comment
Comment