Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Toliau žaidžiu su Google Maps:



    Supratau, kad šiaurinis maršrutas nevisai tinka tiems, kas nori prašokti Lenkija be didelio nuovargio. Aš asmeniškai važiavau "vidiniu" maršrutu (Augustow-Lomža-Ostrolęka-Nowy Dwor Mazowiecki-Strykow, toliau autostrada A2), jis pagal laika trumpiausias. (10:33). Bet kol iki Stykow'o davažiuoji pavargsti nuo tu kaimu/miesteliu/miestu, ju ten tiek daug kad siaubas apima. Todel ir ieškau mažiau varginančio maršruto, tegul buna biški ilgesnis, ne taip svarbu. Kaip del maršruto per Bialystoka (10:56)? Gal ten mažiau gyvenviečiu? ir dar del išvažiavimo iš Lomžos yra 3 variantai: į Ostrolęka, į Ostrow Mazoviecka, į Zambrow. Važiavau pirmu, o kaip antras?
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      #82
      Esu važiavęs prieš pora metų viršutiniu maršrutu pro Olsztyn, Grudziadz, Bydgoszcz tik iš Vokietijos pusės, ne Lietuvos. Tarp Szczecin ir Bydgoszcz kelias geras. Aišku kaip ir visoje Lenkijoje daug kaimų, bet daug kur kelias rekonstruotas. Bydgoszcz - Grudziadz irgi gera atkarpa. Sutvarkyta. Į įkalnes kaikur padarytos 2 juostos, tai ne problema aplenkti fūras. Visas gerumas prasideda nuo Olsztyno. Kai važiavau nuo Mikolajki iki Olsztyn pernai rudenį, tai daug kur vyksta kelio darbai, kurie žiūrint SSC forume matosi dar vyksta, bet šiaip judėti galima ten neblogai. Egzotika ten maždaug Mikolajki - Elk ruozas. Buvo kažkuriam šios temos puslapyje foto, kur tas tradicinis siauras kelias su medžiais pakelėse. Dėl furų tai negaliu pakomentuoti, nes ruožą tada įveikinėjom naktį, tai tik kelias fūras teko lenkti.
      Išvažiuota iš Greifswald miestuko Vokietijos šiaurėje kažkur 7 val vakaro, Vilniuje buvau maždaug 10 val. ryto.

      Comment


        #83
        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Toliau žaidžiu su Google Maps:

        Atvaizdas


        Supratau, kad šiaurinis maršrutas nevisai tinka tiems, kas nori prašokti Lenkija be didelio nuovargio. Aš asmeniškai važiavau "vidiniu" maršrutu (Augustow-Lomža-Ostrolęka-Nowy Dwor Mazowiecki-Strykow, toliau autostrada A2), jis pagal laika trumpiausias. (10:33). Bet kol iki Stykow'o davažiuoji pavargsti nuo tu kaimu/miesteliu/miestu, ju ten tiek daug kad siaubas apima. Todel ir ieškau mažiau varginančio maršruto, tegul buna biški ilgesnis, ne taip svarbu. Kaip del maršruto per Bialystoka (10:56)? Gal ten mažiau gyvenviečiu? ir dar del išvažiavimo iš Lomžos yra 3 variantai: į Ostrolęka, į Ostrow Mazoviecka, į Zambrow. Važiavau pirmu, o kaip antras?

        furos vaziuoja per bialystoka. Per 10 val jos iveikia atstuma nuo LT-PL sienos iki poznanes ir net kokiu 50 km uz jos. Atsizvelgiant i tai,kad jos turi ribotuvus (iki 90 km/h), tai tu su lengvaja turetum nulekti dar toliau. Ten irgi yra visokiu miesteliu ,bet ir daug tame kelyje furu. Taigi prisiveji ties miesteliu tokia ir ziuri: jei ji lekia nepristabdydama (jos turi racijas ir tarpusavyje snekasi) ,reiskia tame miestelyje nera policijos radaro ir gali lekti nemazindamas greicio:-)))

        Comment


          #84
          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
          ..Egzotika ten maždaug Mikolajki - Elk ruozas...
          Vasara važiavau Kaunas-Mikolajki-Kaunas. Atkarpa Orzisz-Mikolajki-Orzisz tikrai sportinė, uz vairo neužmigsi, siaura, vingiuota, kupruota. Kaip tik tuo metu vyko WRC Mozurijos etapas. Kas nori pasijusti Sebastianu Liobu welcom to Mikolajki

          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          furos vaziuoja per bialystoka.
          Kitur neleidzia, ar taip patogiau/greiciau/saugiau?
          ..reiskia tame miestelyje nera policijos radaro ir gali lekti nemazindamas greicio..
          Patarimas idomus, bet kaip del fotoradaru? Ju ten beveik kiekvienam miestelyje yra.
          Paskutinis taisė Romas; 2016.10.06, 21:53. Priežastis: Sujungti du pranešimai iš eilės
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #85
            Na, kad fūros važiuoja daugiausia per Bialystoka, tai nesutikčiau. Teko praeitą rudenį keletą kartų pasivažinėti maršrutu Vilnius - Varšuva, tai naudojau kelią Vilnius - Augustow - Lomza - Ostrow Mazowiecka - Warszawa. Tap Augustow ir Lomžos fūrų tikrai pilna. Smagiausia būna pasivyti kokių 7 fūrų koloną, tai tada už vairo kas veikti tikrai yra. Vienintelė atkarpa, kur fūrų beveik nematydavau, tai Lomža - Ostrow Mazowiecka, bet ten ir kelias atitinkamai prastas.

            Comment


              #86
              Tam pačiam SSC forume, yra vedamas žemėlapis su aktualia Lenkijos kelių dangos būkle, tad pagal tai galima bandyt ieškot optimaliausią trasą.
              šaltinis: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=335467

              žemėlapis:



              žaliai - gera
              geltonai - vidutiniška
              raudonai - bloga
              mėlynai - remontuojama/taisoma/statoma
              pilkai - neištirta

              Tiesa, šis žemėlapis megėjiškas, tad pilnai juo pasikliauti gal ir negalima, bet bent susidaryt bendra vaizdą tai tikrai.
              Paskutinis taisė Romas; 2011.10.07, 19:26. Priežastis: Sutvarkyta nuoroda į žemėlapį

              Comment


                #87
                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                ...atkarpa, kur fūrų beveik nematydavau, tai Lomža - Ostrow Mazowiecka, bet ten ir kelias atitinkamai prastas.
                Va, aš ir galvoju, kaip geriau butu pravaziuoti, Lomža - Ostrow Mazowiecka, ar Lomža - Zambrow - Ostrow Mazowiecka? Kaip trumpiau ir taip aišku

                Paskutinis taisė Mørtã; 2009.12.14, 15:06.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  #88
                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Va, aš ir galvoju, kaip geriau butu pravaziuoti, Lomža - Ostrow Mazowiecka, ar Lomža - Zambrow - Ostrow Mazowiecka? Kaip trumpiau ir taip aišku

                  Atvaizdas
                  Trumpesnis kelias siauras, prastas, beveik visą atkarpą greitis ribojimas iki 70 ar 50, bet judėjimas nedidelis. Per Zambrów padoresnis, bet bendrai žiūrint mažas skirtumas kurį variantą pasirinkt

                  Comment


                    #89
                    Aš pirmąkart kai rinkausi kelią, tai per Zambrow važiavau. Ten šiaip geras kelias, tik daug įkalnių/nuokalnių, tad jei ką pasiveji, tai sunkiau aplenkti. Paskui visą laiką važiavau nuo Lomža iki Ostrow Mazowiecka. Taip, kelio kokybė labai prasta, bet eismo srautas nėra super didelis, o jei labai neleki, tai ir mašina nekenčia taip jau tame ruože

                    Comment


                      #90
                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      ...Varo warsuvos kryptimi,bet jos nepasieke apvaziuoja ,po to pasinaudoja benta jau 130 km autostrados pro poznane...
                      A2 autostrada yra virš 250 km, puse mokama, puse nemokama:

                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        #91
                        Parašė blitz Rodyti pranešimą
                        Dažnai važinėju po Lenkiją ir nė velnio jie nėra geresni. Jie yra prastesni ir smarkiai mažiau adekvatūs. Lietuvoje tarpmiestinių kelių tinklas yra praktiškai baigtas, trūksta tik Via Baltica, Šiauliai-Panevėžys ir galbūt Šiauliai-Palanga. Toliau liktų praktiškai tik kosmetiniai pagražinimai dėl AM standartų atitikimo ir kelios trumpos sekcijos. Lenkijoje, tuo tarpu, jie turi gal tik 10% reikalingų greitkelių, o savo "prioritetinio" susisiekimo su Vokietija jie vis dar nėra pabaigę. Per 20 metų nepabaigti 400km. "prioritetinio" kelio šaliai su 40 mln. žmonių (net kai jis yra mokamas) yra visiška gėda. Su Lietuva jų kelių adekvatumo negalima net lyginti.
                        Lietuvoje dar reiktų patvarkyti kelią Alytus-Kaunas, bet čia jau kita tema. O Lenkijoje tai tikrai keliai prastos kokybės, ypatingai jeigu bent kiek nuo magistralinių nusukus. Beje kažkaip pasižiūrėjau žemėlapį ir dabar nelabai žinau Via Baltica į varšuvą pro Balstogę ar pro Lomžą, nes Lomžoje tai išvis nuo žiedo pasiklysti galima nes nuoroda į Varšuvą pro Ostrolenką kreipia ).

                        Comment


                          #92
                          Ar apsimoka, vaziuojant is Suvalku i Varsuva, vaziuot pro Bialystoką? Mes, kai važiuojam į Austriją, važiuojam į Lomžą, ten regioniniu keliu į Ostrov Mazoviecką, o ten jau eina kelias Bialystokas - Varšuva.

                          Comment


                            #93
                            Manau, kad tavo maršrutas pakankamai optimalus. Per Bialystoką vertėjo važiuoti tik tada, kai buvo daug remontų kelyje pro Lomžą, nes labai jau didelis lankas gaunasi.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              #94
                              Parašė John
                              Lettered tai jau iš esmės pasakė, bet aš tiesiog perfrazuosiu.

                              Tamstos, esminis dalykas čia ne lenkų gierkowkų (už kurias dar ir papildomai mokėti reikia, ir gana brangiai) ilgis ar tai, kiek jų asfaltas geresnis už Vokietijos Autobahn'ų. Esminis dalykas - adekvatumas.

                              Kiek Lietuvos keliai ir greitkeliai adekvačiai aptarnauja LT teritoriją, kiek PL ir kiek DE?
                              Ar aš sakau, kad Lenkijos keliai jau pakankamai išplėtoti kaip tokiai valstybei? Ne, bet šioje srityje lenkai daro didžiulę pažangą.

                              Apskritai adekvatumas priklauso nuo kiekvieno keliautojo požiūrio. Pvz. man važiuojant iš Kauno į Zarasus ar į Šiaulius Lietuvos keliai neatrodo pakankamai adekvatūs.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #95
                                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                planai ir projektai labai rimti, bet del paciu statybu tai kazkur ties bialystoku jau keli metai remontas kaip vyksta tai vis toje pacioje stadijoje. Atrodo ir zmoniu ir technikos yra tam ruoze bet a nei kiek nejuda jau tris metus.
                                Kur tiksliau? Jei kalba apie šiaurinę dalį, tai jau kur pusmetį naujas kelias atidarytas...

                                Comment


                                  #96
                                  Kažkaip man tas S61 gabaliukas nelabai aiškus. Kodėl būtent toje vietoje jis? Ir kur jis veda?
                                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė audrius. Rodyti pranešimą
                                    Kur tiksliau? Jei kalba apie šiaurinę dalį, tai jau kur pusmetį naujas kelias atidarytas...
                                    paskutini karta vaziavau vasara, gal kas ir pasikeite jau, bet tada buvo tik zemes darbai vos ipuseje tai butu keista kad jau kelias yra. Ypac turint omeny tai kad nuo 2007 ten krapstosi.

                                    Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                    Kažkaip man tas S61 gabaliukas nelabai aiškus. Kodėl būtent toje vietoje jis? Ir kur jis veda?
                                    S61 link lietuvos aplenks suvalkus, link varsuvos dideliu lanku aplenks augustava. Lankas didelis del ju saugomu misku ir pelkiu.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                      paskutini karta vaziavau vasara, gal kas ir pasikeite jau, bet tada buvo tik zemes darbai vos ipuseje tai butu keista kad jau kelias yra. Ypac turint omeny tai kad nuo 2007 ten krapstosi.
                                      Nors ir man nesitikejo, bet pastaruoju metu vaziavusiuju duomenimis tie ~ 10 KM nuo Bialystoko link Augustavo jau baigti, vyksta 2x2 eismas.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2011.10.07, 19:29. Priežastis: Citavimas

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
                                        paskutini karta vaziavau vasara, gal kas ir pasikeite jau, bet tada buvo tik zemes darbai vos ipuseje tai butu keista kad jau kelias yra. Ypac turint omeny tai kad nuo 2007 ten krapstosi.
                                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                        Nors ir man nesitikejo, bet pastaruoju metu vaziavusiuju duomenimis tie ~ 10 KM nuo Bialystoko link Augustavo jau baigti, vyksta 2x2 eismas.
                                        Pavasarį turėtų pradėt kapstyt dar vieną atkarpą, tolyn link Augostow, apie 12km.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2012.09.02, 08:26. Priežastis: Citavimas

                                        Comment


                                          Vilnius - Lazdijai - Varšuva
                                          Foto 2010.05

                                          Įvažiavimas į Lenkijos teritoriją Lazdijų / Aradnykų (Ogrodniki) pasienio punkte


                                          Iki naujos kelių numeracijos apie 2003 metus čia buvo triženklis (vaivadijos) kelio numeris iki Seinų.
                                          Dabar čia krašto kelias Nr.16 (droga krajowa) iki Olštyno ir Pavyslio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X