Romai, pataisymas -> Žurekas yra ruginių miltų raugo sriuba, nieko bendro su kopūstais Klasikinė sudėtis: Raugas, dešros, grybai, pakeptas cibulis, pakepta šoninė/kumpio gabaliukai. Kai kur dar deda morkų ir bulvių šiek tiek. ir visada daug mairūno ir virtas kiaušinis. Tai va tiek kelių infrastruktūros tema
Ačiū už patikslinimą.
Kulinarijos čia yra tik tiek, kad nuvažiavus 500 km nuo Slovakijos pasienio ir likus dar 400 km iki namų reikia kažkur stabtelėti, nes naujojoje autostradoje (ekspresuvkoje) maitinimo klausimas dar nėra išvystytas.
Jei kas nors pasidalins geromis vietomis irgi būsiu dėkingas.
Tarp šitų dviejų nuotraukų - 1200 metrų atstumas ir 10 minučių laiko tarpas
Tiltas per Narevą ties Piontnica (Piątnica)
Stovint kamštyje buvo sočiai laiko išnagrinėti apyklankų variantus
Piontnicoje nusukome pro Jeziorko kaimą
Kelias DK64 į Balstogę
Posūkis į DW668 link Jedwabno
Į šiaurę nuo Lomžos statoma jungtis nuo greitkelio S61 (exit 5 už statomo Narevo tilto) link kelio DK64 į Balstogę
Jeziorko
Posūkis link Cydzyno
Kažkaip net pasiilgau tų autentiškų lenkiškų kelių (ypač kai retai juos dabar matau)
Prieš Cydzyno kaimą buvo labai prastos dangos ruožas.
Sankryža su pagrindiniu senuoju keliu DK 61 Lomža - Kisielnica
Senasis kelias DK61 Lomža - Grajevas - Augustavas
Kisielnicos žiedinė sankryža
Žiedinėje sankryžoje prieš greikelį S61 nuo Kolno pusės stovi kilometrinė eilė.
Varšuviečiai sekmadienį keliu DK63 Giżycko - Pisz - Kolno- Łomża grižta nuo Mozūrijos ežerų
Kaip važiuoti likusius 150 km iki Lietuvos sienos, labai aišku.
Prie gero greit priprantama.
Visiškai nesuprantu tokios kritikos, juk darbai vyksta ir jau greitai iki pat Lenkijos sienos bus autostrada.
Kad Lenkijoj kelyje tarp LT sienos ir Varšuvos atsirastų kokia nors padori Circle K, nes dabar visa Via Baltica važiuojant nyki, kas liečia planinius arba atsitiktinius ("prispyrė") sustojimus. Užsukinėt į Lomžą privalomai nereikės, o daugiau kas ? LT šiuo atžvelgiu lenkia Lenkiją keliais kartais. Kiekiu ir kokybe. Ir taip, neužilgo LT dalis (bent jau iki nusukimo iš Kaunas-Klaipėda link Panevėžio) irgi bus baigta, praeis puismetis nuo pilno Lenkijos dalies užbaigimo.
Kad Lenkijoj kelyje tarp LT sienos ir Varšuvos atsirastų kokia nors padori Circle K, nes dabar visa Via Baltica važiuojant nyki, kas liečia planinius arba atsitiktinius ("prispyrė") sustojimus.
ačiū ! Tik čia jau prie pat LT galima sakyt, o toliau, ties Lomža ir kitur, bent jau GoogleMaps duoda degalines tik nusikinėjant nepatogiai iš autostrados
ačiū ! Tik čia jau prie pat LT galima sakyt, o toliau, ties Lomža ir kitur, bent jau GoogleMaps duoda degalines tik nusikinėjant nepatogiai iš autostrados
Vietos jiems numatytos kas 50 ar panašiai kilometrų, tik verslas dar neįsikūrė.
Kada įsikurs, irgi labai didelis klausimas. Lenkų forumuose skaičiau komentarą kad dviem planuotiem MOP'am operatoriaus nerado net po keturis kart skelbtų konkursų. Nepatrauklu matyt šita S61 atkarpa -> furistai nestoja, o mokių ir norinčių sustot keliautojų nėra pakankamai. Skirtumas pasimato į vakarus nuo Varšuvos, kur kas keliolika kilometrų gali stoti visokiuose BP, ORLEN, Shell, McDonalds, Burger King, KFC ir pan...
Kada įsikurs, irgi labai didelis klausimas. Lenkų forumuose skaičiau komentarą kad dviem planuotiem MOP'am operatoriaus nerado net po keturis kart skelbtų konkursų. Nepatrauklu matyt šita S61 atkarpa -> furistai nestoja, o mokių ir norinčių sustot keliautojų nėra pakankamai. Skirtumas pasimato į vakarus nuo Varšuvos, kur kas keliolika kilometrų gali stoti visokiuose BP, ORLEN, Shell, McDonalds, Burger King, KFC ir pan...
Matyt neįsitvirtinęs maršrutas, praktiškai nauja trasa "per niekur". Keliautojų bazė iki galo nesusiformavus. Nebuvo patrauklu keliauti siaurais DK8, D61 fūrų apsupty per dažnas gyvenvietes.
Už Varšuvos dideli srautai, dideli miestai, daugiau pinigų sukasi.
Comment