Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su lenkimu išties problemos, kartais tenka ilgai vilktis 60-70 km/h greičiu, kol pavyksta aplenkti. Todėl viso maršruto įveikimas dieną ir naktinį skiriasi 1-1,5 val. Čia iš mano praktikos (ne vienkartinio važiavimo).
    Man buvo staigmena, kad trumpasis maršrutas per Gołdap - Bartoszyce buvo ne tik 80 km trumpesnis, bet gavosi ir greitesnis. Daug priklausė nuo važiavimo laiko - kol sekmadienį pradėjo kauptis dieniniai kamščiai, mes jau buvome netoli greitkelio S7.
    DK16 maršrute bus problemų remontuojamuose ruožuose nuo S16 iki Ełko Wysokie (Kalinowo) - Ełk Wschód, o darbo dienomis - ir ten, kur statomas greitkelis S16 už Mrongovo. Todėl ir "įstrižas" maršrutas Suvakai - 655 - Giżycko - 59 - Mrągowo gali būti gana lėtas - jei pakliūsi į kamščius dėl išvažiuojančios iš statybvietės technikos.
    Kai kitais metais lenkai nuties tris greitkelių S61 ir S16 atkarpas, tai maršrutas per Elką - Olštyną S61- DK16 - S16 - S51 - S7 vėl taps greitesnis.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuvoje neįmanoma sudaryti jokio bent trečdalio to maršruto ilgio (visgi Lietuvos masteliai tai ne Lenkijos) maršruto, kad kelio dangos kokybė būtų panaši...
    Anksčiau važiavimas per Mozūrus buvo keiksmažodžio sinonimas. Dabar yra keli trumpojo maršruto variantai, kai visur yra normali ar net lygut lygutėlė danga iki pat greitkelių link Gdansko.

    Comment


      Gražu, kad iškirtus medžius atsodina toliau nuo kelio. Galėtų ir pas mus panašiai daryti.

      Comment


        Nesuprantu, o tai tarp Elk ir Mrągowo tie lenkai nieko neplanuoja ? Taip ir liks žiojėti juodoji skylė ? Lietuvoje mes jau greit turėsime nenutrūkstamą autostrados atkarpą Vilnius-Kaunas-Marijampolė-PL siena, tai norėtųsi kad ir lenkai sparčiau pasijudintų su autostrada bent iki Gdansko...

        Comment



          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Nesuprantu, o tai tarp Elk ir Mrągowo tie lenkai nieko neplanuoja ?
          tai norėtųsi kad ir lenkai sparčiau pasijudintų su autostrada bent iki Gdansko...[
          Ta atkarpa įtraukta į Lenkijos krašto kelių programą iki 2030 metų, turi principinį finansavimą, tai ir bus kokiais 2027 -2030 metais.
          Daugiau - temos [PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai 17 puslapyje
          https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1992274

          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Lietuvoje mes jau greit turėsime nenutrūkstamą autostrados atkarpą Vilnius-Kaunas-Marijampolė-PL siena,
          Čia turbūt labiau tiktų į temą "Šaip linksma"

          Kol kas pas A5 autostrada tėra 35 km ruože Mauručiai - Dženčialauka (Puskelniai)
          Link Lenkijos sienos dar neįvyko konkursai ir nepradėti darbai..

          Gal pacituosiu, kas pas mus buvo žadama kokiais 2016 metais
          ​​
          Bet apie Lietuvos kelius yra kitos temos.

          Lenkijoje su kelias kažkas nuolat vyksta.
          Ten yra nemažai važinėjančių mūsiškių. Bus įdomūs ir kitų keliaujančių įspūdžiai

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Manau, kad jei atsiras bent pora žmonių, kurie nebijos išbandyti trumpąjį maršrutą į Gdanską išvengę blogų kelių atkarpų ar aplankę vietos įžymybes, tai kažkam bus nauda ir malonumas.
            Ačiū Romai. Dėka tavo posto praėjusį savaitgalį išbandžiau trumpajį maršrutą. Absoliučiai pasiteisinęs sprendimas.

            Maršrutas praktiškai toks pats, kokį pasiūlei. Nuo LT/PL sienos - Sudawkie -> Wizaijny -> Goldap -> Wegorzewo -> Ketrzyn -> Bartoszyce -> Pieniezno -> Braniewo -> Gdansk.
            Vienintelę žioplą klaidą padariau nusukdamas į bevardį kelią nuo Pieniezno link Braniewo pro Pakosze/Ploskinia. Tas kainavo papildomas 10-15min, nes kelias neturėjo nusukimo į S22. Nepaisant klaidos, kelio danga buvo geros buklės ir problemų nepridarė.

            Iš Vilniaus pajudėta 7:00.
            Gdansko centre buvome 17:00

            Bendras laikas kelyje ~7h30min. Stojau 4 kartus, 20-40min kurui, poilsiui arba pasižvalgymui Kalvarijoj, Goldap, Ketzyn ir Pieniezno.

            Kažko papildomo apie kelio būklę nepridėsiu. Viskas puikiai apršyta. Pagrindinis achilo kulnas trumpajam maršrutui yra DW651 (Wiżajny -> Goldap). Kelias tikrai gerai patrupėjęs, bet asmenišai ir palikęs didžiausią įspūdį. Galbūt todėl, kad po ganėtinai lygaus reljefo važiuojant pro Suvalkiją, patenki į ganėtinai kalvotą regioną.
            Paskutinis taisė MaratasGr; 2022.11.04, 08:09. Priežastis: Widminy, pakeista į Wiżajny.

            Comment


              Jėga
              Ačiū už pasidalinimą įspūdžiais.

              Comment


                Parašė MaratasGr Rodyti pranešimą

                Maršrutas praktiškai toks pats, kokį pasiūlei. Nuo LT/PL sienos - Sudawkie -> Wydminy -> Goldap -> Wegorzewo -> Ketrzyn -> Bartoszyce -> Pieniezno -> Braniewo -> Gdansk.
                Nerandu "Widminy" pakeliui į Goldap...

                -

                Comment


                  Ten turbūt Wiżajny / Vižainys..

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    Nerandu "Widminy" pakeliui į Goldap...
                    Nes jo ten ir nėra . Sumaišiau su Wiżajny.

                    Comment


                      S7- DK47 "Zakopianka". Krokuva -Zakopanė
                      Kam teko važiuoti į Zakopanę, ypač vasaros savaitgaliais ar per Lenkijos iloguosius šventes, matė kilometrines eiles.
                      Man teko tokias eiles matyti du kartus - ir abu kartus pasiekė, kad iš priešingos pusės.

                      Taip atrodo kamščiai po ilgojo savaitgalio ties Nowy Targ, kur kelias susiaurėja nuo 2*2 iki 2*1 juostų.
                      25 km atstumas nuo Zakopanės iki Nowy Targ grįžtant sekmadienį įveiktas per 5 valandas (12:30-17:30)

                      https://tvn24.pl/polska/zakopianka-o...lotych-6217058

                      Ką tik pagerėjo kelio sąlygos vadinamoje "Zakopiankoje" tarp Krokuvos ir Zakopanės.
                      Tarp Naprawa ir Skomielna Biała po 5½ metų statybos nutiestas 2058 m ilgio tunelis, kuris atidarytas 2022.11.12 d. (šį šeštadienį)

                      RMF.pl 2022.11.12
                      Tunel na Zakopiance otwarty. Budowa 2 km trwała ponad 5,5 roku
                      Google navigacija atkakliai liepia išsukti iš greitkelio ties Skolmielna Biała
                      https://www.rmf24.pl/regiony/zakopan...49#crp_state=1

                      Žemėlapiai dar nespėja paskui lenkų kelininkus
                      Google Maps


                      Mapy.cz


                      Šiuo metu visur yra dviejų juostų kelias nuo Krokuvos iki (kur DK 7 pasuka link Chyżne Lenkijos / Slovakijos pasienyje). Nuo Krokuvos iki Mysienicų yra senasis 2 juostų kelias |Zakopianka",) paskui visur yra greitkelis iiki Rabka-Zdrój.

                      Kelias Myslenice- Lubień tapo greitkeliu apie 2009-2011 metus.
                      Greitjkeio S7 atkarpa Skomielna Biała - Rabka-Zdrój atidaryta 2019.09.28.
                      Lubień - Naprawa tapo greitkeliu S7 2021.11.30

                      GDKKiA 2022.11.12
                      Nowy tunel na Zakopiance otwarty
                      Kai 2016 metais pradėta greitjelio S7 statyba tarp Lubień ir Chyżne, važiavimas senuoju keliu DK7 užtrukdavo 15 minučių (važiuojant vidutiniu 42 km/h greičiu, o dažnai net ilgiau. Atidarius tunelį kelionės trukmė sutrumpėjo perpus. Tunelyje galioja 100 km/h greičio ribojimas, ten yra sektoriniai greičio matuokliai.


                      Skomielna Białla mazgs su keliu DK28

                      https://www.gov.pl/web/gddkia/nowy-t...piance-otwarty
                      Dalis kelio DK47 irgi yra dviejų juostų (nuo Rabka Zdrój iki Rdzawka ir Nowy Targ aplinkkelis).
                      Tiesiama 16 km 2*2 kelio DK47 atkarpa nuo Rdzawkos iki Nowy Targo,. Ji, atrodo neturės greitkelio statuso, bet svarbiausia, kad tai bus 2*2 kelias.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Nuo gruodžio 1 d. mokamuose valstybiniuose Lenkijos keliuose uždaromi mokėjimo vietos. Už kelius reikia mokėti elektroniniu būdu.

                        Info: https://etoll.gov.pl/lt/lengvosios/n...2juUBOYxuxiXKs
                        Ar kas nors jau turite kažkokios patirties už tokiu būdu nesumokėtus kelių mokesčius?

                        Comment


                          Parašė HSV Rodyti pranešimą

                          Ar kas nors jau turite kažkokios patirties už tokiu būdu nesumokėtus kelių mokesčius?
                          Prie to pačio. Anksčiau mokamas buvo beveik visas A2 nuo sienos su DE iki Strykow, dabar programėlė rodo, kad galima sumokėti nuo Strykow iki Konin, tai tipo po Konin už dyką ar ten koks privatininkas renka pinigus?

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                            Prie to pačio. Anksčiau mokamas buvo beveik visas A2 nuo sienos su DE iki Strykow, dabar programėlė rodo, kad galima sumokėti nuo Strykow iki Konin, tai tipo po Konin už dyką ar ten koks privatininkas renka pinigus?
                            Tai čia valstybinis kelias, už šios atkarpos pravažiavimą reikia mokestį per e-TOLL susimokėti, tik apie tai turi žinoti ir laiku susimokėti, kitaip bauda bus
                            Paskutinis taisė HSV; 2022.11.24, 14:38.

                            Comment


                              Parekomenduokit padoresnę stovėjimo aikštelę Suvalkuose kelioms dienoms. Ar statyti pre Lidl / Suwalki Plaza ir pasitikėti kameromis?

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Parekomenduokit padoresnę stovėjimo aikštelę Suvalkuose kelioms dienoms. Ar statyti pre Lidl / Suwalki Plaza ir pasitikėti kameromis?
                                Nustebčiau, jei kažkam iš lietuvių yra kilus tokia problema, taigi vargu, ar kas nors ką nors žinos! Google "suwałki parking strzeżony" rodo keletą vietų, bet nuo stoties tolokai.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Kodėl pas mus numontavus žalias lentutes atsiradusios sekcijos į dešinę veikia tik tada, kai posūkis visiškai saugus, o Lenkijoje žalia sekcija užsidega kai statmenai pėstiesiems dega žalia, ir taip pat tiesiai iš šonų važiuoja transportas?
                                  Todėl, kad Lenkijoje pralaidumas svarbiau už saugumą. Panašiai yra Rusijoje.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Todėl, kad Lenkijoje pralaidumas svarbiau už saugumą. Panašiai yra Rusijoje.
                                    Šiaip Lenkija yra viena iš nedaugelio šalių Europoje, kur vairavimo kultūra ir požiūris į eismo saugumą yra dar blogesnis, nei pas mus, ką gerai demonstruoja ir keliuose žuvusių žmonių statistika. Lenkija kai kuriuos dalykus (autostradų tiesmimas, viešasis transportas) daro gerai, bet iki civilizuoto ir saugaus eismo ten dar labai toli, kaip ir pas mus.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Šiaip Lenkija yra viena iš nedaugelio šalių Europoje, kur vairavimo kultūra ir požiūris į eismo saugumą yra dar blogesnis, nei pas mus, ką gerai demonstruoja ir keliuose žuvusių žmonių statistika. Lenkija kai kuriuos dalykus (autostradų tiesmimas, viešasis transportas) daro gerai, bet iki civilizuoto ir saugaus eismo ten dar labai toli, kaip ir pas mus.
                                      Nukrypstant nuo lentelių temos, Lenkijoje nereguliuojamos perėjos vidury užmiesčio kelių su 90 km/h yra kažkas baisaus.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Nukrypstant nuo lentelių temos, Lenkijoje nereguliuojamos perėjos vidury užmiesčio kelių su 90 km/h yra kažkas baisaus.
                                        Pas mus būna 90 -> gyvenvietė 50 -> joje perėjos -> vėl 90. O tai pas juos kaip? Jie ties gyvenvietėmis nesulėtina, ar tiesiog vidury laukų perėjas dėlioja?

                                        Comment


                                          Siūlau diskusiją pratęsti čia.

                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          Pas mus būna 90 -> gyvenvietė 50 -> joje perėjos -> vėl 90. O tai pas juos kaip? Jie ties gyvenvietėmis nesulėtina, ar tiesiog vidury laukų perėjas dėlioja?
                                          Vidury užmiesčio kelio su 90 km/h.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X