Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lodzės aplinkeliu pravažiuota, super. Bet sutaupytas pusvalandis išsinaudoja kamščiuose statomoje autostradoje Bialystoko kryptimi, kur vid. greitis siekia ~30km/h, nes darbo dienomis jie stabdo visą eismą abiem kryptimis, kad statybų sunkvežimiai galėtų kirsti kelią. Blogiausia, kad 30km atkarpos (Ostr Maz - Wyszkow) niekaip neina apvažiuot, o statybos ten eina pilnu tempu. Kantrybės...
    Atkarpoje Ostr Maz - Augustavas daug naujų ruožų ir... policijos, bet ten prasivažiuoja smagiai, sukt papildomus km pro Baltstogę nebeverta.

    ps-offtopic: greičiai PL autostradose jau siekia vakarietiškus, bet eismo kultūra dar atsilieka, taigi, atsargių kelionių :!:
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
      Lodzės aplinkeliu pravažiuota, super. Bet sutaupytas pusvalandis išsinaudoja kamščiuose statomoje autostradoje Bialystoko kryptimi, kur vid. greitis siekia ~30km/h, nes darbo dienomis jie stabdo visą eismą abiem kryptimis, kad statybų sunkvežimiai galėtų kirsti kelią. Blogiausia, kad 30km atkarpos (Ostr Maz - Wyszkow) niekaip neina apvažiuot, o statybos ten eina pilnu tempu. Kantrybės...
      Atkarpoje Ostr Maz - Augustavas daug naujų ruožų ir... policijos, bet ten prasivažiuoja smagiai, sukt papildomus km pro Baltstogę nebeverta.

      ps-offtopic: greičiai PL autostradose jau siekia vakarietiškus, bet eismo kultūra dar atsilieka, taigi, atsargių kelionių :!:
      super naujienos, reiskia nusimato puiki kelione Miunchenas-kaunas
      Bent jau iki varsuvos..

      O neverta geriau vaziuot per Rozan, Lomza link LT?
      Kaimuku nemazai, kelias tikrai geras, bet jokiu kelio darbu (bent jau geguze nebuvo).. Nes varsuva-baltstoge kely tai kaip ir minejai - prasikeikt galima.. Greitis ribotas iki 50, stabdo eisma del sunkvezimiu kurie ten dirba... Manau iki tol kol baigs ta kelia, geriau vengt jo.. Bent jau dienos metu..

      Comment


        Parašė Paulius1 Rodyti pranešimą
        O neverta geriau vaziuot per Rozan, Lomza link LT?
        Jeigu vadovautumėmės kelio ženklais, tai Lomžoj ant žiedo nuoroda į Varšuvą yra per Rozan 61 keliu.

        https://www.google.lt/maps/@53.18066...8i6656!6m1!1e1

        Kažkada teko važiuot, viskas gerai. Laiko prasme lėčiau, bet skaičiuojant nėra įvertinami dabartiniai apribojimai S8 kelyje.

        Comment


          Truputį ne į temą klausimas, bet kaip geriausiai važiuoti šiuo metu nuo Kauno iki Berlyno?
          Google mapsai per Lomza siūlo, bet galbūt yra kokiu statybų kurias geriau apvažiuoti per kitur ir t.t.?
          https://www.google.lt/maps/dir/Kauna...4!2d52.5200066

          Comment


            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
            Jeigu vadovautumėmės kelio ženklais, tai Lomžoj ant žiedo nuoroda į Varšuvą yra per Rozan 61 keliu.
            Kažkada teko važiuot, viskas gerai. Laiko prasme lėčiau, bet skaičiuojant nėra įvertinami dabartiniai apribojimai S8 kelyje.
            Manau per Rozan bus dar daugiau keiksmų, nes realiai dėl statybų prarandi ~30 min 30km atkarpoje, mano atveju tai buvo penktadienio popietė, kas matyt laiką dar prailgino, nes statybos vyko, o srautas jau savaitgalinis. Bet iki Wyszkow atleki autostrada, o 61-u visur reikia pirpint per miestelius ir kaimelius. Beje, vienas važiavęs sekmadienį kai nevyksta statybos nepatyrė didelių trukdžių. Taip kad, jei išeina, planuokit keliones savaitgaliais.
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Man patiko googliniai maršrutai: kabindamas vos ne Karaliaučių ir važiuodamas šunkeliais 927km įveiki per ~12 val. Važiuodamas >60% autostradomis 965km įveiki per 11val...... Linkiu sėkmės tame pirmame maršrute

              Gal geriau sugaišti pusvalandį ir paskaityti temą giliau?
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                Man patiko googliniai maršrutai: kabindamas vos ne Karaliaučių ir važiuodamas šunkeliais 927km įveiki per ~12 val. Važiuodamas >60% autostradomis 965km įveiki per 11val...... Linkiu sėkmės tame pirmame maršrute

                Gal geriau sugaišti pusvalandį ir paskaityti temą giliau?
                Na tema vietomis jau nebeaktuali. Mane irgi domina Kaunas-Berlynas maršrutas

                Comment


                  Parašė Kemo
                  A 41 km section of A4 motorway was opened today between Rzeszów and Jarosław in south-eastern Poland. It was the last remaining section of A4 motorway between Germany and Ukraine. It means that Ukraine is now connected to European motorway network.
                  The section is not fully completed though, it has speed limit of 100 km/h and one viaduct near Jarosław has only one carriageway opened. Full opening is scheduled for the end of August. The road was originally scheduled to be completed for Euro 2012...

                  © MsJarfi

                  Comment


                    Parašė juozapyne1 Rodyti pranešimą
                    Na tema vietomis jau nebeaktuali. Mane irgi domina Kaunas-Berlynas maršrutas
                    Na šią atkarpą aš dalinčiau į dvi dalis:
                    Pradėsiu nuo antrosios..
                    Varšuva-Berlynas. Tiesiog A2 ir ramiai tuos ~500km važiuosi. Tik pinigus moki ir daugiau apie nieką negalvoji.. Net navigacijos iki pat nusukimo i Berlyna nereikia. Jei važiuot nemokamais keliais, tada jau kažką pasiūlyt sunkiau, ne turbut 99proc važiuoja mokamais..

                    O kaip įveikt pirmaja atkarpą Kaunas-Varšuva šitoj temoj informacija vis dar ganėtinai šviežia..

                    Comment


                      Del A2 Varsuva-PL/DE. Yra 4 mokamos atkarpos, dvi uzdaros ir dvi atviros.

                      Pirma Strykow-Konin uzdara valstybine atkarpa, kaina 1 PZL uz 10 km, visos atkarpos kaina apie 10 PZL. Verta vaziuoti ja be alternatyvos

                      Antra ir trecia atkarpos atviros ir nevalstybines, be to salyginai trumpos, 1 km kaina dvigubai (jei ne daugiau) didesne nei valstybinio kelio. Verta pagalvoti apie alternatyva. Man sio kelio isvengimas sutaupe 9 EUR i viena gala.

                      Ketvirta atkarpa uzdara ne valstybine, ilga ir brangiausia. Galima svarstyti alternatyva, bet nelabai apsimoka. Geriau sumoketi.

                      Comment


                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                        Del A2 Varsuva-PL/DE. Yra 4 mokamos atkarpos, dvi uzdaros ir dvi atviros.

                        Pirma Strykow-Konin uzdara valstybine atkarpa, kaina 1 PZL uz 10 km, visos atkarpos kaina apie 10 PZL. Verta vaziuoti ja be alternatyvos

                        Antra ir trecia atkarpos atviros ir nevalstybines, be to salyginai trumpos, 1 km kaina dvigubai (jei ne daugiau) didesne nei valstybinio kelio. Verta pagalvoti apie alternatyva. Man sio kelio isvengimas sutaupe 9 EUR i viena gala.

                        Ketvirta atkarpa uzdara ne valstybine, ilga ir brangiausia. Galima svarstyti alternatyva, bet nelabai apsimoka. Geriau sumoketi.
                        Fūros ieško alternatyvos. Aš paskui lengvą automobilį tempdamas priekabą toje atkarpoje kuri tęsiasi ~120km palieku 69zl, kai kitose atkarpose, kurios sudaro ~200km palieku 29+29+10. O ir nuo Berlyno atvažiuojant yra ženklai 92 keliui į Poznanę. Tiesa pats nedrįsau bandyti, bet fūrų srautas jaučias, kad nusuka nemokamu, bent jau pirmoj atkarpoj

                        Comment


                          Fūros kaip įprasta važiuoja mokamu tik valstybiniu kur kaina daug mažesne, ypač jiems... čia tarp PPO Żdżary ir PPO Stryków.

                          Comment


                            S7 Greitkelio statyba prie Šydloveco (Varšuva - Krokuva)
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Į Budapeštą čia gal yra važiavusių? Galvojam užsukt pro Zakopanę..

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Į Budapeštą čia gal yra važiavusių? Galvojam užsukt pro Zakopanę..
                                Nežinau, ar ne per vėlai įsiterpsiu su savo įspūdžiais.
                                Kaip tik grįžtu iš tų kraštų.

                                Važiavimas labai priklauso nuo savaitės dienos. Jei važiuosite pagrindiniu keliu "Zakopianka" DK 7 / E77 - DK 47 su srautu (šeštadienį į Zakopanę, sekmadienį iš Zakopanės) tuomet reikia skaičiuoti kokias 2 valandas važiavimui nuo Krokuvos iki Zakopanės. Pasibaigus greitkeliui srautas juda gal 30-40 km / h greičiu. Ypač nusibos šliaužimas per paskutinius kaimus ir šviesoforas per tiltą Biały Dunajece.

                                Mes važiavome prieš srautą į abi puses.
                                Visose sankryžose yra on-line tablo su važiavimo laiku Krokuvos - Zakopanės kryptimi įvairiais variantai. Tačiau įsimontavus į kamštį ties Poroninu ar perėjose prie Rabka Zdrój tai mažai padės.
                                Viską lemia važiavimo laikas - piko metu su srautu ar kitu metu.

                                Galimi apvažiavimo variantai važiuojant iš Krokuvos pusės DK 49 - DW 960 per Tatrzanska Bukowina arba DW 958 Chabówka - Chohołów - Zakopane.
                                Turint laiko galima užsukti kokiai valandai į Chabuvkos geležinkelių skanseną (Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce). Ypač rekomenduojama stabtelėti Choholuve, kur labai gražiai atnaujinti tradiciniai namai.

                                Važiuojant iš Slovakijos geriau važiuoti ne pagrindiniu keliu E77 SK Nr. 59 - PL DK 7 iki pat Rabka Zdrój (sankryžos su DK 47), o kirsti kampą nuo Trstenos miestelio (nusukant nuo aplinkkelio) ir toliau Slovakijos keliu 520 iki Chohołów ir toliau DW 958 link Zakopanės.
                                Kitas variantas - važiuoti Slovakijos keliu iš kitos Tatrų pusės 66 keliu per Kežmarok- Spišská Belá - PL Łysa Polana. Pavažiavus 4 km už buv. muitinės yra žiedukas, kur keliu be numerio pasieksite Zakopanę už 18 km.
                                Pastarasis variantas transporto prasme logiškas, bet... kam važiuoti į prigrūstą Zakopanę, jei galima užsukti į Slovakijos Tatrus.
                                Paskutinis taisė Romas; 2016.09.17, 00:25.

                                Comment


                                  /\

                                  Ne per vėlai, poryt išvažiuojam. Dėkui, kažkiek aiškiau mes planuojam važiuot darbo dienom vakarais link nakties, tai srauto kaip suprantu nebus daug. Bet kaip suprantu paklausyt reikia patarimo ir Zakopanę palikt kitam kartui. O pro Slovakijos Tatrus, konkrečiau gal būtų įmanoma?
                                  Paskutinis taisė Romas; 2016.09.06, 22:22. Priežastis: Citavimas

                                  Comment


                                    /\ Ne sezono metu gerai abiejose Tatrų pusėse.
                                    Kažkada Zakopanėje buvau rugsėjo vidury, o šiemet - pora savaičių anksčiau. Tos pora savaičių transporto prasme jums bus į naudą, o oras ten bus dar šiltas.
                                    Laimingos kelionės.

                                    Comment


                                      Vilnius - Varšuva - Katovicai - Zakopane

                                      Šiemet pavyko pervažiuoti Lenkiją ypač greitai.
                                      Važiavome sekmadienį nuo neankstyvo ryto. Lazdijuose buvome apie 8:00.

                                      Iki Varšuvos: per Augustavą-Lomžą-Ostrów Mazowiecka.
                                      61 kelyje yra Bargłów Kościelny aplinkelis iki pat Rajgród, taip pat ir Ščučyno Staviskų (Stawiski) aplinkkelis. Šiokas toks eismo suletėjimas yra Grajeve (Grajewo) ir Lomžoje.
                                      677 kelyje Łomża-Ostrów Mazowiecka yra vienintelė 15-20 km "skanseno" atkarpėlė iki Śniadowo.
                                      8 kelyje iki Vyškuvo (Wyszków) yra kelio remontas - daromas greitkelis. Jokių problemų nebuvo, nes "fūros" sekmadienį paleidžiamos tik vakare. Srautas judėjo gana greitai, 80-90 km / h. Nuo Vyškuvo iki Radzymino yra greitkelis, toliau 2 juostų kelias su šviesoforais iki Marki (IKEA)
                                      Per Varšuvą pervažiavome nemažindami 100 km/h iki pat A2.
                                      Nuotraukos iki Varšuvos bus lenkiškos "Via Baltica" (S8-61) temoje .

                                      Nuo Varšuvos link Krokuvos nevažiavome, nes nesinorėjo įstrigti 7 kelyje remontuose šv. Kryžiaus (Kielcų) vaivadijoje ir ypač savaitgalio pabaigos kamščiuose prieš Krokuvą (DK 7 prieš Krokuvą tebėra 1+1 juosta).
                                      Važiavome A2, 50 keliu, 2012 m. sutvarkyta S8 ir senąja "gierkuvka" (gierkówka) DK1 link Katovicų.

                                      Orientacijai - Varšuvos apylinkių autostradų žemėlapis

                                      http://ssc.siskom.waw.pl/

                                      Kol nėra padaryta S8 atkarpa nuo Varšuvos iki 50 kelio, didžiajame Konotopy mazge reikia ignoruoti rodykles į S8 ir važiuoti tiesiai autostrada A2 apie 30 km iki 50 kelio. Kol kas A2 yra nemokama, bet visa infrastruktūra paruošta pinigų rinkimui.
                                      50 kelias beveik visas yra 3 juostų (2-1 ir 1-2 juostos keičiasi kas 2-3 km) ir laisvai galima aplengti lėtaeigį transportą; tik pabaigoje prieš S8 keli kilometrai yra 1+1 kelio. S8 yra puikus greitkelis. Visi važiuoja kur kas greičiau, nei leistini 120 km/h.
                                      "Gierkuvkoje" (DK1) standartinis leistinas greitis 100 km/h daug kur yra ribojimai iki 70 km/h. Ten yra gera kelio danga be jokių provėžų.
                                      Kadangi prieš keletą metų pasimokėm, kas yra Katovicų kamščiai, tai stengėmės ten nuvažiuoti kuo greičiau. Prieš Katovicus iš anos pusės popiet jau intensyvėjo eismas. Katovicus pasiekėme labai greitai.

                                      Užsinorėjo pamatytik kalnus anksčiau. Pakeitėm pradinį planą važiuoti mokam autostrada A4 Katovicai - Krokuva ir toliau "zakopianka" DK7-DK47 iki Zakopanės.

                                      Dar vienas autostradų statybų žemėlapis

                                      http://ssc.siskom.waw.pl/

                                      Nuo Katovicų važiavome 86 keliu kuris vėl tampa 1 keliu. Iki Bielsko-Biała yra ta pati "gierkuvka" (2 x 2 juostos), tik kiek prastesnė. Iš anos pusės, nuo Čekijos sienos (Cieszyn/ Český Těšín) jau buvo nemenkas eismas.

                                      Toliau lenkai pastatė galingą greitkelį S86 iki Žyvieco (Żywiec). Tas kelias eina iki Slovakijos (Zwardoń-Skalité).
                                      Nuo Žyvieco važiavome pagal azimutą vaivadijos keliais (DW- droga wojewódzka). DW946 yra labai vaizdingas iki pat Sucha Beskidzka (beje, gražus miestas), toliau 28 keliu per Jordanów (neįdomus miestas) iki 7 / E77 kelio - kuris netrukus nusuka į Slovakiją. Nuo Rabka-Zdrój iki Zakopanės - 47 kelias.
                                      Nuo pat pasukimo į 28 kelią iš anos pusės buvo kamščiai ir šiaip intensyvesnis eismas.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 01:30.

                                      Comment


                                        "Zakopianka"

                                        Pagrindinis kelias nuo Krokuvos iki Zakopanės vadinamas "zakopianka":
                                        - Šiuo metu nuo Krokuvos iki Myslenicų yra senas vingiuotas 2*2 kelias.
                                        - Toliau iki Lubień yra greitkelis, o per kalnus verstis reikia paprastu keliu.
                                        - Ties NowyTarg yra keli kilometrai 2*2 kelio.
                                        - Paskutiniai kilometrai per Biały Dunajec - Poronin yra lėtas judėjimas.
                                        Statoma autostrada iki Rabka Zdrój (7 ir 47 kelių atsišakojimas).

                                        Taip atrodo kelias anksti ryte

                                        http://www.otopodhale.pl/n/773/e-zakopianka

                                        "Zakopiankoje" sankryžose būna tokios laiko nuorodos:

                                        http://www.nadrodze.info/

                                        Beje, antroje nuorodoje (spausti MAPA / MAP) yra detalus žemėlapis ir tikėtinas važiavimo laikas. Pvz. penktadienį vėlai vakare važiuojant į tą pusę paskutinius 21 km pavyks nuvažiuoti per 44 minutes (29 km/h).

                                        http://www.nadrodze.info/

                                        Kas ruošiasi važiuotiį Lenkijos Tatrus, turi pasidomėti, kokiu tuo metu galimi kamščiai.

                                        Tačiau į tuos kamščius gali patekti ir nekalti žmonės, važiuojantys 7/ E77 keliu į kokią Vieną ar Budapeštą. Geriau tokiu metu važiuoti S1-S86 keliu per Bielsko-Bialą ir Žyviecą.

                                        Comment


                                          "Zakopiankos" apylankos

                                          Prieš kelis pranešimus dalinausi patarimais, kaip aplenkti Zakopanės savaitgalio kamščius "zakopiankoje" (7-47 keliai).

                                          Dabar matau, kad yra ir kitokių vaizdingų maršrutų.
                                          Pvz., nuo S86 iki Zakopanės yra dar tiesenis kelias per Slovakiją su geru šturmanu: Żywiec - DW945 - Korbielów - SK siena - 78 - Námestovo - 520 - Tvrdošin- 59 -Trstená - 520 - PL siena - Chochołów - 958 - Zakopane.

                                          Paspaudus - didesnis žemėlapis

                                          https://mapa.targeo.pl

                                          Comment

                                          Working...
                                          X