Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Darbai intensyvėja. Penktadienį po pietų, nuo Varšuvos pusės baigiantis Wyszkow aplinkkeliui buvo kelių km judantis kamštis.. Šiaip alternatyvų nelabai yra, nebent važiuoti tolimesniu atstumu 61 keliu.
    Matyt priklauso nuo situacijos, tie judantys kamščiai susidaro, kai statybos sunkvežimiai išvažinėja, stabdomas visas srautas. Tai gali pataikyti pravažiuoti ramiai, o gali už valandos pradėti formuotis kamštis. Tad galima tikėtis keliomis minutėmis ilgiau įveikti atkarpa nei rodo google maps.

    Comment


      Parašė edvva Rodyti pranešimą
      Darbai intensyvėja. Penktadienį po pietų, nuo Varšuvos pusės baigiantis Wyszkow aplinkkeliui buvo kelių km judantis kamštis.. Šiaip alternatyvų nelabai yra, nebent važiuoti tolimesniu atstumu 61 keliu.
      Matyt priklauso nuo situacijos, tie judantys kamščiai susidaro, kai statybos sunkvežimiai išvažinėja, stabdomas visas srautas. Tai gali pataikyti pravažiuoti ramiai, o gali už valandos pradėti formuotis kamštis. Tad galima tikėtis keliomis minutėmis ilgiau įveikti atkarpa nei rodo google maps.
      Dėl alternatyvos panašiai galvojau ir aš. Šiaip ar taip, atstumas ~35km, kuris bendrai paėmus net ir su srautu, nėra toks jau ilgas, kad daryti tokį lanką.

      Berods šiam forume esu skaitęs apie alternytą važiuoti DK50, nuo Ostravos žemiau Varšuvos, bet čia gaunasi dar didesnis lankas .

      Ar darbai DK8 (S8) kelyje vykdomi ir šeštadieniais?

      Comment


        Parašė MaratasGr Rodyti pranešimą
        Gal kam teko važiuoti paskutiniu metu link Varšuvos? Įdomu sužinoti kas darosi atkarpoje tarp Ostr.Mazowiecka iki Wyszkow.
        Teko praeitą pirmadienį važiuot į Varšuvą šiuo keliu, ir vakar grįžt tuo pačiu keliu. Važiuojant į Varšuvą vidury dienos buvom pastrigę kamštyje maždaug nuo Ostr.Mazowiecka miestelio - pradžioj dar turėjom vilties, kad gal šviesoforas kažkur buvo pastatytas, bet kai taip praėjo keliolika kilometrų pajudant kilometrą kitą kas kelias minutes ir vėl stovint, išsukom į šalimais esantį keliuką link 50, tai taip ir nesužinojom, kas ten buvo įvykę. Ne mes vieni apsisukinėjom/išsukinėjom, tai spėju, tiesiog nepasisekė Grįžom tuo pačiu keliu, nieko panašaus nei mūsų, nei sraute priešpriešais nebesimatė. Tuose 35 km zigzagų/darbų kai kur reikia praleisti kelininkų sunkvežimius, bet eismas nebuvo intensyvus, ir nesigailėjom, kad surizikavom - per 61 ar tą patį 50 kažin ar būtų buvę greičiau. Tokią dieną kaip vakar buvo kur ir sunkvežimius pralenkti.

        Comment


          Parašė MaratasGr Rodyti pranešimą
          Dėl alternatyvos panašiai galvojau ir aš. Šiaip ar taip, atstumas ~35km, kuris bendrai paėmus net ir su srautu, nėra toks jau ilgas, kad daryti tokį lanką.

          Berods šiam forume esu skaitęs apie alternytą važiuoti DK50, nuo Ostravos žemiau Varšuvos, bet čia gaunasi dar didesnis lankas .

          Ar darbai DK8 (S8) kelyje vykdomi ir šeštadieniais?
          Na ta alternatyva tik jau kritiniu atveju. Nes DK50 yra gan apkrautas, nemažai gyvenviečių. Tikrai sudėtingas kelias. Geriau vis tik S8.

          Dėl šeštadienio darbų kelyje S8 nežinau, neteko važiuoti.

          Comment


            Gal turit naujienų dėl A1 ties Lodze? Pagal planus turi būti baigtas VIII 2016, bet gal anksčiau planuoja baigti, labai jau gerai jis jungia A2 su S8.
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Lenkai SSC forume rašo, kad eismą turi paleisti pagal planą, t.y. rugpjūtį (šiaip keistoka, nes labai greitai ten varo su darbais). Tad deja teks palaukti

              Comment


                Ketiname vaziuoti Vilnius - Liublinas - Krokuva. Kokie ten keliai, eismo intensyvumas, remontai ir t.t.?

                Comment


                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                  Gal turit naujienų dėl A1 ties Lodze? Pagal planus turi būti baigtas VIII 2016, bet gal anksčiau planuoja baigti, labai jau gerai jis jungia A2 su S8.
                  Neoficialiai planuojama paleisti iki popiežiaus atvykimo į Lenkiją per jaunimo dienas (27 liepos).

                  Comment


                    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                    Ketiname vaziuoti Vilnius - Liublinas - Krokuva. Kokie ten keliai, eismo intensyvumas, remontai ir t.t.?
                    Lyg ir viskas tvarkoje su tuo keliu, nusiskundimų negirdėt.

                    Comment


                      Parašė sauls Rodyti pranešimą
                      Neoficialiai planuojama paleisti iki popiežiaus atvykimo į Lenkiją per jaunimo dienas (27 liepos).
                      Iš tiesų, jau neoficialiai skelbiama, jog atidarymas bus liepos 15 dieną Tikrai šaunu.

                      Comment


                        Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                        Iš tiesų, jau neoficialiai skelbiama, jog atidarymas bus liepos 15 dieną Tikrai šaunu.
                        Jei kas dar neturite nuorodos, tai čia ganėtinai patikima lentelė, atnaujinama reguliariai jau keli metai:

                        https://dl.dropboxusercontent.com/u/...nie-hetman.png

                        Comment


                          Dekui uz naujienas, labai naudinga. Teks ten pravaziuot savaite pries atidaryma
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                            Iš tiesų, jau neoficialiai skelbiama, jog atidarymas bus liepos 15 dieną Tikrai šaunu.
                            Ten parašyta "liepos viduryje" ir kad papildomo finansavimo Strabag pagreitinam užbaigimui negavo. Manau realu bus kad kelios dienos prieš 27 d.

                            Comment


                              Taip, šiame straipsnyje rašoma apie liepos vidurį. Apie penkioliktą dieną vienas SSC forumietis buvo išgirdęs radijuje (berods PR3)

                              Jokiu būdu nesakau, kad iš tiesų atidarymas bus lygiai liepos penkioliktą, tačiau nenustebčiau jei taip iš tikrųjų bus - darbai jau beveik baigti, liko tik smulkmenos.

                              Comment


                                Prieš Europos futbolo čempionatą 2012 metais A2 juk buvo atidarę eismui pilnaiu nepabaigtą iki galo (kai kuriose atkarpose nebuvo viršulitio asfalto sluoksnio ir greitis buvo ribojamas iki 70 km/h). Gal ir čia gali būti panašus variantas

                                Comment


                                  Šiuo atveju kelias yra praktiškai baigtas. A2 dar gan ilgai po atidarymo vyko darbai, o čia jie jau beveik baigti - yra visi asfalto sluoksniai, horizontalus ženklinimas, ženklai, garso užtvaros, daug kur net ir apželdinimas
                                  Paskutinis taisė tomczu; 2016.06.08, 11:13.

                                  Comment


                                    tomczu, o kokia dabar situacija su senuoju 2 keliu (dabar 92, per Kutno, Kolo, Konin, Poznan, Pniewy), kuris anksčiau buvo pagrindinis kelias iš Varšuvos į Poznanę ir į Vokietiją? Gal juo ir toliau vyksta kažkoks alternatyvus sunkvežimių judėjimas, juk infrastruktūra tai buvo per tiek metų sukurta (servisai, degalinės, TIR parkingai, marketai, nightclub'ai...)
                                    Paskutinis taisė HSV; 2016.06.08, 11:25.

                                    Comment


                                      Kiek esu girdėjęs tai didžiojoje kelio dalyje iš tiesų iki šiol yra gana intensyvus judėjimas, kadangi privati A2 dalis (nuo Konino Vokietijos link) yra itin brangi. Tiesa, tarp Konino ir Slupcos sunkvežimių vairuotojams reikia nuvažiuoti į A2, nes toje dalyje yra uždraustas jų eismas.

                                      Be to, Poznanę dabar apsimoka apvažinėti S5+A2+S11, o ne 92-uoju - aplinkkeliai nėra privatūs, o ViaToll kiek pamenu kainavo šiuo variantu tiek pat, kiek važiuojant per miestą senuoju keliu (ir yra apribojimai kokiu laiku galima važiuoti) - o suprantama, kad Vilniaus dydžio miestą geriau apvažiuoti nei sankryžose stovėti

                                      Tad taip, alternatyvus sunkvežimių judėjimas senajame kelyje dar yra.

                                      Comment


                                        Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                                        Kiek esu girdėjęs tai didžiojoje kelio dalyje iš tiesų iki šiol yra gana intensyvus judėjimas, kadangi privati A2 dalis (nuo Konino Vokietijos link) yra itin brangi. Tiesa, tarp Konino ir Slupcos sunkvežimių vairuotojams reikia nuvažiuoti į A2, nes toje dalyje yra uždraustas jų eismas.

                                        Be to, Poznanę dabar apsimoka apvažinėti S5+A2+S11, o ne 92-uoju - aplinkkeliai nėra privatūs, o ViaToll kiek pamenu kainavo šiuo variantu tiek pat, kiek važiuojant per miestą senuoju keliu (ir yra apribojimai kokiu laiku galima važiuoti) - o suprantama, kad Vilniaus dydžio miestą geriau apvažiuoti nei sankryžose stovėti

                                        Tad taip, alternatyvus sunkvežimių judėjimas senajame kelyje dar yra.
                                        Teko juo važiuoti prieš porą metų. Kelias stebėtinai tuščias lyginant su tuo koks jis buvo. Bet ne be priežasties. Visur greitis 50-70 padarytas, pilna salelių, kalnelių ir t.t. Žodžiu paverstas vietinio susisiekimo keliu. Bet trafiko nedaug. Fūrų lyg ir nemačiau, gal jos netgi uždraustos tame kelyje.

                                        Comment


                                          As bandziau pora sykiu nusukti nuo A2 kad isvengti pora mokejimo vartu… ir pravaziuoti 92. Gal visai nieko, man isejo 8 eurai ekonomijos is vieno nusukimo. Laiko aisku, praradau siek tiek...
                                          Paskutinis taisė agnette; 2016.06.09, 19:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X